Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øv øv- tandfyldning røg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 14:55
Den har været løs i flere år, og grunden til, den ikke er lavet er: økonomi- og min overvættes tandlægeskræk. Det er en kindtand- så erstatningen er en guldtand.

Min sidste tandlæge lavede en amalgam fyldning. Hvor den forrige havde sagt: Det kan ikke laves, det skal være en guldtand!
Nu holdt den i 10 år.

Så nu skal der andre boller på suppen:
Har du erfaring med fx tysk tandbehandling?
Priser?

Mvh xtiny
---

♣ Print af tryksager mm på professionel farvelaser i formater op til A3.

Scanning af negativer og dias tilbydes til print eller få dem brændt på DVD. Kontakt: print@jersore.net ♣

0
0
Svar på denne tråd

Næhhh
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 16:47

men har selv lige stået i næsten samme situation, jeg tabte halvdelen af en fyldning og fik hullet boret og fyldt igen med amalgan, det er en måneds tid siden og f*ck hvor gør det bare ondt når jeg tygger sammen eller skal spise med den side af munden... Og jeg har det som dig, jeg har virkelig en tandlægeskræk der siger spar to... Faktisk har jeg ikke haft et hul i ti år og der er tilføjet i mine papirer at jeg skal bedøves inden der bores, men jeg valgte ikke at blive dette, jeg havde åbenbart lykkeligt glemt hvor slemt dette er, og så hjalp det heller ikke at tandlægen er nyuddannet og meget lidt sympatisk...

Overvejer at ringe til kærestens tandlæge og spørge om han vil kigge på mig, men det er noget af en hurdle og skulle igennem bare telefonopkaldet når man har det sådan!!!

Mendacem memorem esse oportere.

Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

0
0
Svar på denne tråd

Nu har jeg også
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 17:11

i mange år lidt af en frygtelig tandlægeskræk. Det var derfor vigtigt for mig at finde en tandlæge, som jeg virkelig havde tiltro til og som kunne sætte sig ind i min skræk.

Det fandt jeg og jeg er ikke længere bange for at lægge mig i stolen og "gabe op" over for hverken tandlægen eller tandteknikeren på klinikken. Der er dog ingen tvivl i mit sind over, at denne markante forbedring skyldes personerne deroppe og min tillid til dem - derfor kunne jeg aldrig drømme om at gå til en eller anden udenlandsk tandlæge for at spare pengene.

- jeg er så hunderæd for, at denne tandlæge skal få ødelagt alt det, som Birgitte og Helle har brugt de sidste 5 år på at få opbygget og det vil blive dyrere i den sidste ende, fordi jeg risikerer igen, at gå alt alt for længe uden et tandlægebesøg.

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider