Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp til søvn..snorkende kæreste!!
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 11:28

Ja nu sidder jeg her ved computeren efter endnu en søvn forstyrret nat. Er helt smadret og ulykkelig. Jeg har en kæreste som jeg er rigtig glad. Men vores forhold er ved at krakkelere, da jeg nu efter mange måneder har oparbejdet et massivt søvn underskud, stress, og nærmest et helt sæt neuroser når det kommer til søvn og det at falde i søvn!!

Han snorker meget, og da jeg altid har sovet let er det bare en dårlig blanding. Jeg har gode ørepropper, og de hjalp også et stykke tid, men efterhånden ligger jeg og bygger stress op, og venter på at jeg kan høre ham snorke! Jeg over tænker, ligefrem hyperventilere til tider...

Mit liv føles ligesom gele, jeg er ikke vågen, gnaven, træt stresset...ved ikke hvad jeg skal gøre! Kæresten er ulykkelig da han ikke ved hvad han skal gøre!!

Er der nogen derude der har nogle forslag...afspændings øvelser eller lign??

Håber meget på nogle gode input!!

Venlig hilsen

Eva

0
0
Svar på denne tråd

jklæjlkjlkj
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 11:40
ASONOR på sengebordet og forholdet er reddet . Købes på apoteket til omkring 100 kr...
0
0
Svar på denne tråd

ud på sofaen
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 11:43

nej pjat . min kæreste er også en habil snorker og det er meget forstyrrende at skulle prikke til ham gentagende gange i løbet af en nat, og han selv husker ikke en dyt,så jeg er spænt på de råd du får i denne tråd

Jannie

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 11:59

Min bedste veninde snorkede virkelig også meget i en årgang. Pyha, jeg lå også bare og ventede - når jeg sov hos hende og håbede på jeg ville falde i søvn før hende.

Du skal bede din kære kæreste om at ligge på maven når han falder i søvn :) Det kan vidst godt hjælpe lidt på snorkeriet. Men har han fået fjernet sine polypper?

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Jeg Er Ikke Selvcentreret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist.

^ Hvil I Fred (Prinsesse) Snowy<

0
0
Svar på denne tråd

1123456
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 12:18
Ja, man sover bare i hvert sit rum.

Et gammelt ordsprog siger at

"Man strigler i krybben"

0
0
Svar på denne tråd

snorken
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 12:19

Jeg har selv problemet og manden snorker vildt uanset hvad side han ligger på, jeg var også helt desperat til sidst, kunne ikke hænge sammen om dagen.

I længere tid forsøgte jeg at få manden til lægen, det ville han bare ikke så tilsidst tog jeg koncekvensen en lørdag eftermiddag, gik ud i en sengeforretning købte en total fed jensen seng(enkel) med elevation tog den med hjem og indrettede et værelse til den, manden blev det modsatte af glad da han så projektet, nægtede at hjælpe med at samle sengen osv. men installeret blev den og rummet blev nu ganske hyggeligt, det er nu mit fri sted hvor jeg sover i hverdagene, hvilken lykke at vågne frisk og glad, weekender og ferier sover vi så sammen.

Vi er da blevet gift efter den ny seng er kommet til og nu kan min mand finde på at spørge om jeg ikke lige sover ved mig selv en enkel nat hvis vi har ferie, han har nemlig fundet ud af han også sover meget bedre når han ikke bliver vækket hele tiden.

Måske ikke den perfekte løsning men en løsning er det da.

0
0
Svar på denne tråd

uhadada...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 13:10

jeg har overvejet at lave det indlæg MANGE gange!!!

nu det ikke relevant mere efterson kæresten smuttedefor 1 uge siden...

men - han fik fjernet sin drøbel - det hjalp i et par måneder men derefter tog det til igen... jeg har desværre ikke de store råd... jeg havde helt samme problem som dig - lå og ventede på jeg kunne høre ham og stressede mig selv helt vildt..

til sidst fik jeg fat i ørepropper og det hjalp... jeg var begyndt at tænke på at få lavet nogle formstøbte så de lukkede lyde helt ude men - ja - så slog han op så kom aldrig videre...

men held og lykke med det

Trine Bach
så søger jeg part endnu en gang - se annonce på linket
www.heste-nettet.dk/ma...leid
Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 13:12

Hvem siger at man skal sove i samme rum.

Vi starter altid med at ligge i samme rum og falde i søvn sammen. Men lige så snart han starter snorkeriet, daffer jeg lige så stille ind i det andet værelse. For søvn, det vil jeg sku have.

Jeg prøvede i mange år at sove med ørepropper. De har nu ødelagt ørene.

Jeg håber du finder den løsning der virker for dig.

0
0
Svar på denne tråd

Snip snap snude
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 13:44
Hvert sit rum, så er det problem løst... der er igen der sover dårligt, og der er jo ikke nogen der siger at man ikke må "besøge" hinanden ;-)

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Vi sover hver for sig
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 14:12
Og vi har boet sammen i 12 år.
Men jeg kan ikke sove/sover let i perioder. Desuden elsker jeg at læse i sengen! Men i mine dårlige perioder, så må staklen ikke vende sig i søvne, for så vågner jeg!

Det sjove laver vi så i dobbeltsengen, og hævnen har hentet mig- jeg snorker selv- og vågner af det. :-(

Mvh xtiny
---

♣ Print af tryksager mm på professionel farvelaser i formater op til A3.

Scanning af negativer og dias tilbydes til print eller få dem brændt på DVD. Kontakt: print@jersore.net ♣

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider