|
|
| ARGH!!! EN KÆRESTE GOD DAMMIT! |
|
|
Hjælp! hvad sker der lige med mig? Jeg er en fornuftig voksen kvinde - godt uddannelse, godt job, rigtig glad for mit liv, intelligent, køn - og normalt fint fungerende uden en kæreste... Hvorfor befinder jeg mig så lige pludselig i "ARGH! HVORFOR HAR JEG IKKE EN KÆRESTE" helvede!?!?!? Hvad sker der??? Det kom over mig for en små 2 timers tid siden og jeg er bare trist... - Har været single siden i sommers, og har haft det rigtig godt med det (har jeg sikkert også imorgen igen ), men lige nu er det bare sørgeligt... Ikke fordi der ikke er nogen interesserede fyre, men bare ingen der lige rammer det bløde punkt og får knæene til at ryste :-S Øv! Så kære Gud! Stik mig en dejlig mand (uden skjulte fejl og mangler, i alderen 26-30, med grund ridningen i orden og kapacitet til mere, gerne medfølgende korrekt tilpasset udstyr og ren i røngten)... Årh øv - jeg trænger til nus...  Lady
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja altså.. tilføjelse... |
|
|
Hovedspørgsmålet - som jeg selvfølgelig glemte - var: Hvor er alle de søde mænd henne? Er de virkelig alle optaget eller bor de bare i den anden ende af landet??? Lady
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe, sødt |
|
|
Hvor er du sjov  Mænd uden skjulte fejl og mangler og ren i røntgen.. Så finder du aldrig en kæreste Men sådan en middel-mand som ville koste en 50-80.000, hvis han var en hest, er der mange gode af. Og så kan du endda være heldig at alle de andre piger overser de helt gode.. Små prinser, der ikke er ret dyre, men herre lækre, og bare venter på, en god tøs kommer og trækker dem med ved grimen. Lone
Massage, healing Nu med hjemmeside.. Igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjah... |
|
|
Lady ... jeg kan snildt følge dig. jeg har det på præcis samme måde. Jeg har det perfekte liv lige nu og nyder et eller andet sted at kunne gøre som det passer mig, hænge ud ved hestene til kl. l*rt uden at der sidder nogen og venter osv. Men jeg føler også bare der mangler noget - og har som dig været single siden i sommer. Søger også efter en mellem 26 og 30 år, som er ren i røntgen og bøjeprøve , godt temperament og ud af gode blodliner. suk ... han må¨da findes. De der har vist interesse i mig, har bare heller ikke været nogen der fik det til at rykke inden i mig ... det må da snart kunne ske, at den rette melder sig. En lille detalje er også lige at han skal gide at flytte på landet og helst i det område jeg bor nu 
Hilsen Mette Med Korsvangs Salina og Luna Rolig begynderhest/pony lånes til let rideskolebrug i Tylstrup. Fold hver dag, god boks og ca. 5 timers ridning om ugen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har selv kæreste |
|
|
Men jeg føler med dig - der findes desværre ingen der er fejlfri... - men vi kunne godt bruge nogle af dem uden fejl, så ville verden se lidt nemmere ud  Spis noget guf og hyggeskriv med os herinde, så går det nok:)
****Maria og Topper**** Ejer af jordens sødeste, sjoveste og smukkeste Shinese, Topper<3
Stævneskab og dressurgamacher sælges
Elsker dig for altid MIKI<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er nok |
|
|
Det er nok en afart af "skruk-bacillen"  Og det bliver garanteret kun værre, jo mere forår der kommer i luften. Der er desværre kun en eneste kendt kur - men alt kommer til den som venter, så fat nu mod 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
| Forfatter:  |
MissBuffie |
| Dato:  |
23-02-2007 18:28 |
|
Jeg kender det også godt - den der følelse af "Fu*k, jeg er bare HELT alene", og man har bare så meget lyst til at ligge i ske med en dejlig mand foran fjernsynet - specielt på en dag som denne. Og alle de mænd man gerne vil have, er enten skuespillere fra en film man lige har set, eller også er Mr. Nice Guy optaget  Men som du selv er inde på, så "forsvinder" den der hungrende længsel dagen efter, og så har man det bare super igen.  Jeg tror at det værste man kan gøre, når man har den der følelse, er at give efter for de mænd der viser interesse for én, for "så har man jo en kæreste". Det er jo ligesom dødsdømt fra starten, da der jo er en grund til at man ikke allerede ER i et forhold med netop den mand. Jeg er helt med på den vogn med, at han skal få jorden til at ryste under én. Måske gør han det ikke første gang man mødes, men "potentialet" skal være der  Hav tålmodighed piger, måske er prinsen først ved at tilride sin hvide hest - men han skal nok komme 
Military-rytter uden tøven  Og skabs-westernrytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fat mod tøser!!! |
Gitte (Tyran) |
23-02-2007 18:45 |
|
vent ikke på prinsen på den hvide hest -rid selv!, så må han indhente jer i fuld galop hvis han vil.. eller allernådigst spørge efter begynderundervisning på den lokale rideskole så han kan lunte efter på 25årige gamle lotte mens han råber jeres navne og udgyder kærligheds digte. (godt gamle lotte er både sløv og døv  )
mvh. Gitte & Ponyerne. -de gule & den brune & den rødbrogede Ponyerne søger passer/part til nusse, ride & trækture 1-7X/uge. de står 1km fra kløvergård rideklub mellem jels og vamdrup. -se mere på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fordi... |
|
|
jeg allerede har snuppet en af dem ... Prinsen på den hvide hest, cykel eller lign. kommer gerne dumpende når man allermindst venter det, og har tit været lige foran næsen på en gennem fler år. Det var min ihvertfald... Da han indfangede mig var han 29 år, veltilredet *fnis*, med en charmerende personlighed, ren i røngten (hvis man ser bort fra tidligere skader fra ungdommen), alt i udstyr medfølgende - og med stor kapacitet til mere... Og i dag er vi gift og venter vores første barn sammen. Jeg blev fanget da jeg allemindst ventede det - for min ex var lige skredet og jeg skulle ihvertfald have 1 år uden kontakt til nogen fyrer... Men jeg blev klogere... 
Hilsen Gitte - Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke... - Der tages forbehold for fejl af enhver art.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jan Petersen... |
|
|
Det er muligvis en art af skruk-baksillen ... men jeg er nu alt andet end skruk. Vil bare gerne have en sød kæreste 
Hilsen Mette Med Korsvangs Salina og Luna Rolig begynderhest/pony lånes til let rideskolebrug i Tylstrup. Fold hver dag, god boks og ca. 5 timers ridning om ugen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis han skulle komme forbi... |
|
|
... men være et par år mere end hvad du ønsker, så send venligst videre. Jeg kan heller ikke helt forstå at jeg åbenbart er aldeles uafsættelig. Et elelr andet sted MÅ der da være en sød mand til mig - men HVOR?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
Hehe godt man ikke har de problemer - Uden skjulte fejl tror jeg altså blive rigtig svær, de har altid en eller anden lille ting som dukker op , og de kan somregel ikke ses i røntgen jeg kender rent faktisk to i den kategori, og en lidt yngre Men de er alle 3 bosat i midtjylland  mon ikke der kommer en når du mindst venter det.
Rikke og sparky Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden Sparky søger en passer et par gange i ugen, skriv hvis du er interesseret. (herningområdet)
Tøj til høje kvinder - Your Highnes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
gid det bare var skjulte fejl. men der er en ting der er værre end at være en ensom sinkelpige og det er at være en ensom pige i et parforhold.
If life is a joke - i don´t get it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhh - - |
|
|
Jo jeg kender det såmænd godt, på trods af at jeg er lidt yngre. For nogle måneder siden opgav jeg tanken. Spiste som det passede mig, og gjorde i det hele taget alt hvad jeg selv gad - resultat: En temmelig overvægtig og ikke særlig attraktiv pige. MEN - bedst som beslutningen om at leve i cølibat til mit 25. år, var taget; dukkede han op. Han er hverken ren i røngten, overdrevet lækker, interesseret i heste eller perfekt på nogen anden måde, men han er MIN! Han er alt det jeg synes han skal være, og efterfølgende er 15 kg røget (alt alt for hurtigt, og slet ikke meningen, men jeg klager alligevel ikke), og jeg er pludselig blevet vældigt attraktiv - også for andre fyre  Min pointe - den samme som alle andres - bare slap af - de kommer før eller siden, og så er man komplet ligeglad med både røngten og dressurkapacitet  Nogle gange tror jeg lidt på skæbnen - den rigtige mand (om ikke andet så for en periode), dukker op når man har mest brug for ham.
Vickie JEG ER IKKE TIL FARVER  Indehaver af HVID araberhoppe, SORT hund og SORT kat. Rosinen i pølseenden, og kælepot udover alle grænser; containerkatten og den er GRÅ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| £isbeth (Baloo) |
|
|
Er det ikke bare fordi du gemmer dig selv til Svend  Men som flere andre er inde på, så har kærligheden med at komme dumpende når man mindst venter det. Jeg mødte min kæreste på et sted og tidspunkt, hvor det under ingen omstændigheder var meningen at jeg skulle falde for en fyr...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det med at |
Charlotte ♣Nu uden Celine♣ |
23-02-2007 22:14 |
|
...være helt og aldeles uafsættelig - ja den sætning passer vist også ret godt til mig. I hvert fald er der ikke rigtig nogle der vil have mig. så hvis i finder nogle der ikke passer jer, så send dem endelig videre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kender det |
|
|
AAlltt for godt Nu har jeg så været singel noget længere tid end dig.. Brændt barn, skyer ilden Er ik sån man siger.. Jeg kan bare ikke finde modet til, at komme ud af busken og så prøve at søge lidt.. Det går jo egentlig meget godt alene!! Ja lige til sådan en dag som du beskriver, eller man høre en veninde der har problemer og man tænker..Godt det ikke er mig!! Har prøvet et par dating sider, meeen nogen af dem har for travlt og så står jeg af. (har aldrig mødt en der fra) Næh, hvis alt godt kommer til den der venter, så må det dælme være noget rigtig godt nu jeg ventet et par år, eller 5  Vi må have et rum for os singler her inde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grrr |
|
|
er bare træt af at være hende den frække fiske tøs der IKKE er kærestematriale.
Senest var der en fyr der vovede sig ud på at stikke mig sit nr på et kursus JUBIII ..men da jeg læste beskeden blev jeg lidt skuffet det var rimeligt tydeligt at han ikke lige ledte efter fast kæreste. Efter en diskution med venner og veninder over msn forsøgte jeg mig dog alligevel med en sms for at afklare hvad manden havde af kapacitet. Skrev at jeg måske godt ville lære ham bedre at kende. han: syntes jeg så dejlig fræk ud... :-S tror fremover kun jeg viser mig offentligt usoignerret og i ridekluns:-S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe sjov tråd |
|
|
Nu er jeg godt nok ikke singel, men jeg føler alligevel en trang til at give et lille skulderklap med på vejen. Da jeg første gang besigtigede min mand for 8 år siden, var der til syneladende ingen problemer med at gennemgå en røngten og handelsundersøgelese. Afstamningen var heller ikke at klage over. Dog havde han lidt svært ved at fravænne sig sin mor, hvilket han stadig bærer præg af i og med han af og til stadig forveksler mig med hende. Desværre er jeg også stødt på flere mere eller mindre skjulte handelsfejl, han har vist sig at være en håbløs og særdeles ustabil håndværker (mon jeg stadig kan nå at få ham uanvendelighedsforsikret?) Nå men anyway sygedækning har for mig været et stort plus, for det er ikke få dage og nætter vi har tilbragt på skadestuen når han har forsøgt sig som håndværker. Så her mine med søstre kan det ikke betale sig at spare.. Nå men rådet herfra er tag jer god tid og find den rette mand, aftal evt en prøveperiode inden i endelig får papirer på hinanden og så husk endelig forsikringen  God jagt!
Med venlig hilsen Winnie Selskab søges i stalden og på rideture Se mere på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skjulte fejl og mangler |
|
|
LOL - jeg kan sagtens leve (i bedste velgående endda) med mindre og ubetydelige "fejl og mangler" - fx. små personlige særheder eller spøjse hobbies  - Dem jeg gerne vil undgå (og styre langt uden om) er de liiidt mere alvorlige (alt hvad der hedder manglende empati eller tendens til psykopatiske træk, antræk til misbrugstendenser, religiøse ekstremiteter, ekstreme moderbindinger etc. etc. må søge lykken et andet sted end hos mig ! Heldigvis - kan man vel sige - er jeg åbenbart ikke "usælgelig" desværre har ingen af de interesserede købere, der har meldt sig gennem de sidste 8 mdr haft potentiale til at være HAM (hvem han så er )... Desværre kan det have den effekt at sige nej til Mr. Could Be eller Mr. Okay, at man ikke længere har ret til, at beklage sig over status omkring den ikke eksisterende kæreste... Gør man det alligevel, risikerer man at blive stemplet som "for kræsen"  - Er jeg den eneste, der har hørt den? Desuden har jeg hørt rygter om, at alle "de gode" er bosat uden for københavns området (hvilket jeg ikke er) eller allerede er afsat (har nu en lille idé om, de er emigreret til varmere himmelstrøg)... Ej come on! Jeg har allerede en hel hær af Handyman venner (og det de ikke kan klare, kan jeg selv ), så der stilles ikke de store krav til antal tommerfingre . Jeg kan fixe min pc, lave mad (når jeg gider), mixe fine fine cocktails, er ikke synderligt glad for rengøring - men er god til at give massage! Glad for dyr og heste (hunde og katte), god til at bakke med trailer, opvokset på landet - glad for byen ... Hmmm... Og så løb jeg tør for tillægsord ... Nå, jeg vil gå ind i seng oggræde mig i søvn --- alene!  (Og så ellers håbe vejene er farbare imorgen tidlig, når der skal fodres heste)... Lady
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jer kan man kun have ondt af |
Richart ♥Maxi♥ |
24-02-2007 07:25 |
|
I er unge og ser godt ud. Jeg har hest (Maxi) og ellers ikke noget, ja bortset fra at den kvarte hjerne er gået ud, er der ikke noget med mig, Nåre jo jeg blev jo 50 den 12 Januar. Ja i piver lidt men husk i er unge alle samen, og der kommer nok en ridende forbi, og så må i være der. Ellers prøv at ride Jagt der kommer man hinanden ved.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja Ladybird. Den med du er for kræsen, har jeg hørt op til flere gange  Men det har vi vel også lov til, at være.. Måske ikke så meget kræsen, bare mere målrette med hvad vi ønsker os 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den der med for kræsen |
|
|
Kan de stikke skråt op. Første gang jeg hørte den var da en "veninde" i folkeskolen mente at det var min egen fejl at jeg aldrig fik en kæreste.
Det næste jeg hørte om det var at jeg da skulle give fyren en chance. Her var tale om en god ven (og mon ikke han har været presset lige hårdt) Vi var "kærester" i et par md. Han næste kærreste var en ældere FYR som han sådan set stadig er sammen med den dag idag. Man har selv en fornæmmelse for hvornår der er kemi. Og hvis det bare handlede om at sige ja lad os være kærester til den første og den bedste. Så tror jeg sku hellere jeg ville udloddes i et lotteri.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
|
|
Ja jeg ved lige hvad du mener.. Vi er jo ikke kræsen, vi ved bare hvad vi vil have.. Jeg kender da en, som hele tiden har ny fyr og jeg synes det er grufuldt hun ikke bare kan vente lidt og se om prinsen kommer.. Men sådan skal det ikke være.. Ehmm.. I var da vist presset en smule -gg-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh hvor jeg føler med jer! |
|
|
jeg havde det præcis på samme måde før jeg mødte min kæreste. hold nu kæft hvor føler man sig alene om alting, og hvor er man træt af at være "bytte-dyr" når man er i byen, hvilket man ret ofte er som single. men jeg kan kun gentage hvad der allerede er sagt, (selvom det slet ikke er det i gider høre på lige nu), rid selv! han kommer. og det lover jeg han gør. selv jeg blev indhentet. bestemt ikke af ham jeg havde forventet ganske vist! men det er nu en helt anden snak! hæng på tøser!
verdens smukkeste fjordhoppe udlånes. - ingen, og det var INGEN tvinger mig til at sælge min smukke tøs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søde fyre |
|
|
Tænk, jeg synes, at verden ser helt anderledes ud. Det er efterhånden mange år siden, at jeg har været single, men jeg synes, at verden er fuld af dejlige fyre! Jeg har bare efterhånden ingen single-veninder, jeg kan fikse de søde fyre op med. Men jo, jeg tror, at man som regel møder HAM, når man mindst venter det. Sådan var det i hvert fald også for  Mvh Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo mere man leder |
|
|
Jo mere man leder, jo mere desperat virker man også. Og det er ikke just en egenskab til tiltrækker kærester. Det er ihvertfald hvad alle de kloge siger  Så jeg er holdt op med at lede, så må hun jo dukke op af sig selv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
GGG Ja det siger i jo... Jan det gør hun vel nok, jeg holdt også op, men stadig er der ikke kommet nogen.. På et tidspunkt har man vel været alene så længe, at det kan være ret svært, at få en kærste ind... Jeg mener, man får jo nogle vaner og rytmner og kan være svære, at bryde efter så mange år.. Nå ja nu taler jeg jo for mig selv  Men ja, han kommer ski nok en dag og hvis ikke... Tjaa 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Heldigvis |
|
|
Heldigvis er jeg ikke blevet sær endnu, så der burde være håb for mig stadigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja ja.. Bare vent Jan... Det finder du nok ud af, at du er en smule alligevel... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husk nu på |
|
|
at han er det sidste sted du leder... Det sidste sted er sikkert en eller anden lille udørk, hvor de snakker bondsk og har @!#$ på skoene... Eller også bor han inde ved siden af... Meeen... Det er bare med at få øje på potentialet... Inden en anden kommer forbi...
Zamangah Vi kører brudeparret i hestevogn. Svend 4 ever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zamangah |
|
|
tror du har fat i moget..
havde også oprettet profil på farmerdating i håb om kontakt med en sød jyde.. men må indrømme at jeg inten ikke er desperat nok eller har for dårlig økonomi til at smide penge væk for at få lov at læse breve.. jeg brugte mange forgæves forsøg på at logge ind på et tidspunkt hvor der var adgang til min post. Tilsidst opgav jeg og slættede min profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hæhæ, ladybird ... |
|
|
Det første jeg tænkte da du skrev "- Dem jeg gerne vil undgå (og styre langt uden om) er de liiidt mere alvorlige (alt hvad der hedder manglende empati eller tendens til psykopatiske træk, antræk til misbrugstendenser, religiøse ekstremiteter, ekstreme moderbindinger etc. etc." var noget i retning af "Nå, hun bor nok i København". Men et par afsnit senere afslører du at du er klar over det ... og så er det jo ikke længere sjovt, men sørgeligt.
Så nu sidder jeg og tænker over om du - og I andre - også er klar over hvad det er I er klar over? For alene-tøsernes vedkommende er svaret jo nok nej?
(i øvrigt kan jeg tilføje at empati kun er noget mænd lider af, hvis de er blevet udsat for hormonforstyrrelser inden fødslen, så stryg bare den af listen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Ciwi |
24-02-2007 20:30 |
|
prøv www.netdating.dk. De er faktisk meget søde (:
Stor vallak købes. Min 6 og max 15 år. Helst springhest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I tror i har det svært...ha! |
youknowwho |
24-02-2007 22:25 |
|
Hør nu lige her... Se, for det første falder jeg for aldersgrænsen...31..Alle vil have en mellem 20 og 30... Det næste er at, hvis jeg ikke har en hest ved siden af mig er jeg genert og kluntet...Ok, tænker I...Det kan da overvindes( lettere sagt end gjort) Det sidste er jo det faktum at alle kvinder på min alder, og single, har sikkert været i et længerevarende forhold, så de ved, at alle mænd er svin. Har de ikke været i forhold og er fyldt 30, så er der nok noget i vejen med dem...Så for at jeg skal finde en, som stadig tror på kærligheden, skal hun være mellem 20 og 25... og der kommer så det med aldersgrænsen ind igen, plus at man nok er et gammelt svin...Kan i se problemet...  Så tøser, i klare det nok...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| loool |
|
|
Hallo Jeg er da 33.. Jeg er også genert i starten... Hallo der gik et lys op for mig  Det da derfor jeg ingen har, jeg vil jo ikke mødes med dem som en mulig kærste.. Nå, ja men det så nok også derfor jeg har skrevet på dating, at jeg søger venner Man skal jo starte et sted -ggg- Men ja.. Når man er over 30 ikke haft et længerevarende forhold, så tænker man.. Hvad er der liige galt.. Nej nej en af mine exer har da en der er ca 9 år yngre, så det kan du da også 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du ved lige så godt som jeg... |
youknowwho |
24-02-2007 23:57 |
|
Kvinder kan finde en ung mand...så er hun heldig...Omvendt er han et gammelt svin...Sådan er ligestilling...
Mand med mange forhold = player eller tyr Kvinde med mange forhold = billig
Sådan er det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he he... |
|
|
Jo, jeg bor i KBH - hvilket er både godt og skidt set udfra et "potentielt dating synspunkt" - Dejligt fordi fyrene i KBH (i følge mine erfaringer) ikke render rundt med den samme paniske "jeg er passeret 25, og nu skal jeg slå mig ned" trang til børn, afdragsfrie lån og familiemiddage, som jeg har oplevet back-home (og her taler jeg kun for mine egne erfaringer mht. ex-kærester ).. - Lidt surt fordi mange af fyrene herovre ikke har den fandens store forståelse for dyre-, hestehold.. Kunne man ikke bare lave en kloning imellem en sød fyr, der kan håndtere heste - uden den der trang til at blive sat sådan alt for meget???  Jan: Jeg er skam ikke hysterisk søgende ... Langt størstedelen af tiden er jeg rigtig godt tilpas som single, og kan sagtens vente den tid det nu tager, før næste Mr. Right dumper ned i mit spind  - Men på de rigtige kolde, mørke vinterdage, hvor man ikke burde lave andet end at gemme sig indendøre med en god film, god mad og kæresten... Ja, der kan jeg i et svagt øjeblik godt savne at have en, at vælge film nede i Blockbuster med . Lady - der lige har haft en kæreste-ked veninde i telefonen (efter sådan en samtale, savner man lige pludselig ikke en kæreste alligevel... )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smiler |
jetrae |
25-02-2007 09:59 |
|
Underholdende tråd. Kan da egentlig godt forstå i er singler !!! måske den der brændt barn skyer ilden passer meget godt ??? Støtter fuld op om youknowwho hehe Kunne ellers godt tilbyde en fyr, godt nok har han rundet de 30 men han er rimelig aktiv i hestekredse, tager gerne til ungheste championatet i Wahrendorf, eller til springningen i Zangersheide. er at finde til mange hoppekåringer,egnetshedstest, forbesigtigelser, samt hingste kåring. Tager også på kurser og til forskellige clinick. Der ud over har han sin egen hest trailer bil osv osv... hmmm han har en fornuftig grund ridning, men kan da også findes i skoven et par gange i ugen. hehe Lev og nyd Livet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
ggg Ja vi ski nok selv skyld i det... Men som Lady siger, jeg er heller ikke panisk søgende.. Finder jeg ham så finder jeg ham, ellers går det ski nok.. :-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Låner gerne min ud |
Caddie |
25-02-2007 19:06 |
|
Jeg vil da gerne dele min kæreste med dig  Han er sød og rar at omgås, vil gerne strigle hesten, og kan også sadle op og skridte af.. Der ud over kan han lave mad - han er faktisk rigtig god til det. Ulemperne er så at han ikke er så god til at holde orden - så derfor vil jeg gerne leje ham ud i et par uger så jeg kan få ryddet op efter ham - Du skal få ham billigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Singel eller ej... |
|
|
Spændende tråd... Har mange af de samme tanker og holdninger... Nu er jeg 23 og har været singel i 2½ år - synes egentlig det går meget godt, men ja af og til kommer den den: "Hvorfor er jeg alene" følelse op i mig og det er da ikke altid lige sjovt... Men synes det er FEDT at kunne gøre lige hvad der passer mig... med 2 heste, 2 katte og en masse andet, så er det sidste jeg har brug for en der sidder derhjemme og vrøvler over at man bruger så meget tid på hesten... Som jeg ofte siger - skal jeg have en kæreste skal han enten være hesteinteresseret eller også skal han blive det... hehe..  Synes sjovt nok også at de fyrer der plejer at være interesseret i mig ikke siger mig noget - og dem jeg er interesseret er ikke interesseret i mig...  Ellers er man som Landy skriver: en fræk én den har jeg hørt mange gange - og så den der med at man ikke er kærestepotentiale!!! Men som Krumsi skriver så er det dejligt at være single når man hører om de problemer ens venner har med deres forhold...
Manuela - med Løgtoft's Carisma & French Floriana - Nu 10,3 kg. lettere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Af to onder ... |
|
|
vil jeg nu altid vælge det andet  Men i øvrigt nogle værre luksusproblemer I holder Jer ... er I helt sikre på dette ikke er en af de vanlige "ynk-mig-alle-HN- medsøstre"-tråd???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Buhl!!! |
youknowwho |
25-02-2007 21:16 |
|
Kald mig søster én gang til så skal jeg godt nok...Øh med mindre du ka-rate, så er det ok... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
LOOOL Nej jeg skal skam ikke ynkes, jeg er vel selv skyld i det!!! Jeg tager ikke hvad som helst Og så er prisen, at være singel.. Nu har jeg to fantastiske børn, så jeg har ikke travlt med noget, jeg har de børn jeg skal have.. Er ved at være for gammel til flere  Jeg har to heste, to hunde, to katte og to kaniner... Hey kan i se et mønster her... Snart to kærster 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| YKW, nu ved jeg jo ikke hvem ... |
|
|
du er, på trods af navnet, så du er helt selv ude om det ... og jeg kan ikke rate, søster. Jeg tror dit HN-øgenavn fremover må være "den skæggede dame" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Undskyld, Lady... |
|
|
vi må tilbage til emnet ... slanke røgfri piger (uden børn) bedes venligt opgive deres telefonnumre i denne tråd. Nåjo, I skal selvfølgelig være frække og kæresteemner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
|
|
slank ( vil sige alm bygning) Røgfri  Børn  fræk  kærsteemne  4  3  Så mit nummer kommer ikke på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er jeg |
|
|
Jeg er slank, røg og børnefri, men tror du er lidt rigeligt ung til mig Buhl, siden jeg kan se du er født i 2007  Jeg er ikke til fyre der er SÅ meget yngre he he
Verden har mistet en af dem der betød noget Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Sorgen er kærlighedens pris The best earthly possessions are; a smart woman and pregnant mare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Single vs. nonsingle |
Sara (Pachino) |
25-02-2007 23:23 |
|
Hejsa Ret interessant tråd her! For det første tøser; hvis en fyr siger at han ikke lige er på udkig efter en kæreste lige pt. så er han bare ikke interesseret nok. Nu har jeg efterhånden set nogle eksempler og hermed et, jeg har en kammerat, der er den mest hårdarbejdende gut - med et fuldtids nattearbejde og et bijob som mekaniker, klemme en kæreste ind i sin ellers fyldte kalender, på trods af at han ellers nægtede at skulle have en kæreste igen lige foreløbigt. Man kan hvad man vil.. En anden ting jeg gerne vil have manet i jorden er; at fyren kommer når man holder op med at lede, det er noget BS at sige.. come on - det handler da om at man sætter alle de mande idealer til side, som man har fået ind i sit forskruede hovede, det er jo som regel ikke dem der holder i den sidste ende. Hvordan kan jeg så sidde og sige det? Jo nu har jeg været single siden jorden blev rund, ej det var nok en mindre overdrivelse.. men jeg har altid siddet og kigget efter de "hårde drenge", dem der i den sidste ende, alligevel har problemer med at udtrykke deres fortrængte følelser og svære barndom. Jeg havde en såkaldt bad boy for 3 år tilbage, og jeg var sååååh forelsket, han skrottede mig uden at egentligt sige det ordentligt til mig, vi forsatte med at være venner, og jeg levede i håbet om at det skulle være "os" igen... god fu*cking dammit. Efter ikke at have snakket med ham i nogen tid, havde jeg faktisk fundet et super perfekt eksemplar af en gut, I'm telling you: Nyuddannet landmand, var ved at købe egen gård, høj, lækker, veludrustet på mange måder  , ville gerne have masser af børn, ordensmenneske og en super kammerat. Så kom "min" bad boy forbi og virkede interesseret, knaldhætte som jeg var, så skrottede jeg med et min ellers søde kæreste. Nu sidder jeg her knap et år efter.. hvor dum har man lov til at være - min bad boy, han skal ikke kontakte mig igen - ham er jeg helt og aldeles færdig med nu. Det må helt sikkert tælle med i bogen over monster mistakes. Jeg har altid været "kræsen" og overfladisk i mit valg af drenge, men det er begyndt at vende nu - nemlig fordi at det jeg har valgt efter har været fuldstændig hen i vejret. Jeg har slet ikke kigget efter de søde drenge, og de har stået omkring mig hver gang jeg har været i byen, har mine venner efterfølgende oplyst mig om - tal om ikke at kunne se skoven for bare træer. Hilsen Sara P. Præsident for Kolbøttefabrikken 
Mvh. Sara P. Markedsføringsøkonom studerende? Fra IBA Kolding har jeg en International Markedsførings bog m/Kottler og Hollensen til salg. Kontakt mig for pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg MÅ.. |
|
|
Skuffe jer men jeg har HAM!!! Mand 29 år, høj, alm bygning. Kan lave mad (Gør det hverdag), vaske tøj, rider og har "egen" hest. Hjælpsom, (k)ærlig, Henter og bringer mig gerne til og fra arbejde, vil gerne flytte på landet hvor der er plads til alle vores dyr. God at snakke med. Har uddannelsen i orden, eget firma. Og ja jeg kan blive ved. Så tøser desværre jeg var den heldige denne gang. 
Se vores hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/staldarthur Undervisning samt opstaldning tilbydes i Fårvang kig på vores hjemmeside for mere info. Dejlig 2 hestestrailer udlejes i Fårvang/Tilst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen panik |
Heidi ♥Perla♥ |
26-02-2007 01:20 |
|
Undskyld, men jeg synes at det lyder ret panisk at man absolut skal have prinsen på den hvide hest og han skal have visse kvalifikationer, såsom hesteinterresseret, vil hygge i sofaen, lave mad, have godt job osv. Prøv dog at være "dig selv" og nyd dit liv. Lad være med at gøre det til et problem at være single. Jeg føler lidt at det er helt "trendy" at prale af sin mand... Se mig , jeg fik den bedste fangst!!! Min " fangst" er sommetider en død sild, han roder, kommer altid galt afsted når han skal være handy og er ikke ren i røntgen.Men jeg elsker ham og vi har et godt liv sammen ( 20 år) Så , fortvivl ikke ,er "kemien" der, dukker han pludselig op. Lyt til dig selv og lad ikke andre påvirke dig. Kærlighed, venskab og samhørighed kommer ikke ud af den blå luft, men kræver hårdt arbejde fra begge sider. Så , til jer singler som føler sig " uden potentiale", ALLE har et potientiale, brug det uden panik. Heidi
Pura Raza Espanola - Den loyale og royale hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
Linda ♥Shetterne♥ |
26-02-2007 08:40 |
|
også "snuppet" en af dem og ham giver jeg ikke fra mig igen  Men der er en til os alle derude, man skal bare have tålmodighed Det sker når man mindst venter det man bare møder HAM!¨
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hellere undvære... |
|
|
Jeg har været single i godt 3½ år. I min fremskredne alder (30) giver det jo omverdenen en del spekulationer/bekymringer. Nå men jeg har altid fastholdt, at jeg fandme hellere vil undvære end at nøjes. Skisme nej om jeg vil være kæreste med nogen, bare fordi at jeg gerne vil have en kæreste. Jeg har bekendte som faktisk aldrig har været single mere en højst 2-3 uger før den nye "drømmeprins" har meldt sig. OG det forstår jeg bare ikke... HVORDAN kan man blive forelsket i en ny så mange gange i sit liv?!?! Nå men tøser (og andre) jeg lover, det er når i mindst venter det, at han dukker op. Jeg var kommet helt overens med, at jeg ville dø som gammel pebermø, med 15 fede katte omkring mig og 2 overvægtige ponyer i stalden. DA... ja ta daa.. Jeg har fået en kæreste...! Vi er igang med vores 5 måned som kærester.. And girls... Jeg tror skisme jeg har mødt faren til mine fremtidige børn...! Men jeg vil godt indrømme, det var virkelig også da jeg havde allermindst tid og var allermindst søgende, at han stod der! held og lykke
"Det tar lang tid, at få en gammel ven"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|