|
|
| Mine billetter er væk - Hjælp! |
|
|
Jeg bestilte i sidste måned 2 billetter til torsdag aften 3 billetter til store hal fredag 4 billetter til auktion lørdag De blev skrevet ud og lagt i et plastikchartek på mit skab på kontoret. Mandag morgen var de væk! Hvad pokker gør jeg? Kan de genudskrives? Har de mon registreret mine bestillinger med mit navn og kan finde den på billetkontoret? Jeg betalte med kort. Andre, der har prøvet det samme, og kan komme med gode råd?
PONYMOR OG BARRIERERYTTER Forundret over alle skabs-HN'erne? Skabs-HN'er er dem, der synes at HN er useriøst, men alligevel har kendskab til alt, hvad der bliver skrevet her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du kan jo |
|
|
kontakte en clairvoyant  Har du prøvet at ringe til billetudstederen?
... Hellere en fed bil end en fed hest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Janne... |
|
|
Du har vel ikke sletten den mail de kom med? For så har du da tabt indholdet i hovedet.  Sig du stadig har mailen for ellers skal du enten splitte kontoret i atomer eller sparke dig selv bag i, det næste år, til du kan komme afsted igen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du kan blot |
|
|
Du kan blot printe dem igen. Og så satse på at de ikke er blevet nappet, og den som evt. har nappet dem ikke når at komme ind før dig til kåringen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget er prøvet |
|
|
Jeg HAR: - sparket mig selv bag i!(flere gange) - splittet kontoret ad! - leget clairvoyant om natten! - ledt efter mailen, selvom jeg ikke kan erindre at have slettet den. Og de er bare VÆK!  Der er vist stadig ledige billetter, meeen der var da vist for omkring 1.400,- 
PONYMOR OG BARRIERERYTTER Forundret over alle skabs-HN'erne? Skabs-HN'er er dem, der synes at HN er useriøst, men alligevel har kendskab til alt, hvad der bliver skrevet her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Printe |
|
|
Jeg vil da også tro du bare kan printe dem igen. Der står jo navn, adresse og e-mail på billetterne, så du skal bare have noget med med dit navn og adresse, så du kan bevise du er den du er  Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tag en dyb indånding |
|
|
og led videre, de skal nok snige sig frem i lyset. Fik forlagt 10.000.- i lejligheden sidste år, da jeg var allermest hysterisk fandt jeg dem igen og alt var idel lykke. Drik en kop kaffe/the og led videre senere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billetter |
|
|
Fra www.varmblod.dk: Mangler kvitterings email/billetter? Hvis du har en hotmail eller lignende "gratis" emailkonto kan det forekomme din udbyder sorterer din kvittering fra som spam. Er dette sket send da en mail til info@ticketservice.dk med oplysninger om navn billetten er købt i og den angivede email adresse - så modtager i en ny kvittering indenfor 48 timer. Mon det er noget, du kan bruge? Ellers så ring til dem og forklar, hvad der er sket, så en anden ikke kan bruge dine billetter.
Venlig hilsen Jane Hvis du ikke kan være et godt eksempel - så må du bare være en forfærdelig advarsel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kan huske, da jeg bestilte billetter at et eller andet sted på siden hvor man bestiller, står navnet på firmaet der har stået for den tekniske del af bestillingerne. Dem kontakter du og spørger om de via din mail-adresse kan sende nogle nye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| slettet mail |
|
|
KIK under "slettet post" siger manden min ..har du slettet mailen skulle den gerne ligge der 
rigtige ponymødre har intet andet liv Inden i mig lever en tynd kvinde som skriger efter at komme ud. Men som regel kan jeg få hende til at holde kæft med et stykke chokolade
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arose... |
|
|
Tro mig! Jeg har taget mange kopper kaffe og mange dyyybe indåndinger siden i mandags.  Hvor kan jeg evt. ringe hen, for at høre om de kan rekonstruere min bestilling udfra betaling?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karolinemor |
|
|
prøv the istedet  Har du tjekket slettet mail funktionen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgård |
|
|
Tak, det vil jeg prøve! Nu har jeg også fundet overførslen på netbank.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kigget ned bag skabet ... |
| Forfatter:  |
Lisbeth Sejberg |
| Dato:  |
21-02-2007 13:27 |
|
... har du selvfølgelig også ... samt kigget de mest tåbelige steder?? Har du nu også lagt dem på det skab, eller var det noget, du tænkte, du ville gøre?? Du havde måske chartekket i hånden, men blev forstyrret af et eller andet, lige inden du ville lægge det på skabet?? Mvh. Lisbeth
Schwarzwälderkirschtorte for en bedre verden !!Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vis nu.. |
|
|
du siger du har lagt dem oven på dit skab.. Har du flyttet skabet og kigget bagved/under det.. Det kan jo være faldet derom.. Bare en tanke... Har nemlig selv lavet det samme med penge, som var røget om bagved.. Krydser fingre for du finder dem..
Mvh Louise EVNEN TIL AT VILLE, SKABER EVNEN TIL AT KUNNE!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karolinemor |
|
|
1. Check bag skabet 2. Check bilagsmapperne (de firma relaterede ja) 3. Kig i privat post bunken derhjemme og privat bilagsbunken henne på kontoret 4. Check handskerummet i din bil Eih altså...!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fik |
Rikke (Møgelholtgaard) |
21-02-2007 13:42 |
|
tilsendt nye billetter til auktionen fordi dem vi havde bestilt havde de glemt at reservere plads til kameramanden. Der sendte de bare de nye billetter til mig. Men det jeg vil sige var at de kom fra DV´s kontor i Århus. Det var en Susanne Hvid der er projektleder der sendte mig disse billetter. Så de havde jo registreret mit navn + adresse, for de fandt nemt frem til mig. Så mon ikke du kan gå den vej igennem. mvh. Rikke
Avl af DV samt DSP. Venter føl i 2007 efter Nobleman, Aquavit N samt Røgilds Kidogo. Sortbroget vallak 155 cm. samt Welsh hoppe sec. A sælges. Se mere på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske... |
|
|
jeg skulle prøve at ringe derop også?!? Alle forslagene med at lede, er forsøgt! Jeg er normalt ret god til at rekonstruere mine handlinger, når jeg lige giver mig selv lidt tid. Jeg er bare ret sikker på, at jeg ikke har flyttet dem, efter at jeg lagde dem på skabet. Og nu var jeg ved at være ret desperat...  Manden har også været igang med at lede i alle både firma- og privatrelaterede plastikchartekker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ring, ring ring |
Xenia |
21-02-2007 13:49 |
|
ring, nu til dem 
Candyflosss forever - Medlem af AWR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ring, ring ring |
|
|
Telefonen er lukket for i dag! Så hvis jeg ikke har fået en mail i morgen, må jeg prøve at ringe derop! Tak for hjælpen foreløbig til alle!  Jeg var lige ved at blive lidt panisk! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mine blev også væk jeg ringede til dem og de sendte en ny mail med billetter så det var ret enkelt kan ikke huske hvor jeg ringede til. Held og lykke!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgaards indlæg |
Kikærten |
21-02-2007 14:04 |
|
Karolinemor du skal læse Rødgaards indlæg højere oppe. Dér står løsningen!
*** Små gule, der kan og vil ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kikærten |
|
|
Hvis du læser mine svar, har jeg svaret Rødgård og fulgt hendes råd.  Nu har jeg bestilt to ekstra billetter til torsdag aften, og skrevet dem ud. Og givet dem til min mand, så han kan passe på dem!  Dem har jeg heller ikke fået nogen mail på?!? Dem skrev jeg ud direkte fra siden, da bestillingen gik igennem, - som de anbefaler. Gad vide om jeg aldrig har fået mailen på de første? Faktisk er jeg ikke så god til at få ryddet op og slettet i mine mails. Så den burde være der.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ring... |
|
|
jeg kom hved en fejl til at tage min fars billet med hjem sidste år, han opdagede de ca 1time for gallashowet, og da ham om min pleje søster ikke kan noget selv, skulle jeg jo løse problemet hjemme fra, så jeg ringedr til dv i hallen, og de var meget behjælplige, med at skaffe et indgangs billet. glæder mig egentlig til at se hvor dan det ny system , bliver i virkelighede.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tag huset fra en kant af |
|
|
Der er ikke andet end at starte fra en kant af. Min mand har lige haft forlagt han billetter til Aerosmith. Han lovede sten og ben på de ikke havde forladt området ved computeren. Jeg fandt dem 3 dage senere under sofaen. Du har garanteret ikke smidt dem ud, så bare vær sytematisk og tag et rum ad gangen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen panik |
|
|
Jeg fik heller ikke nogen mail da jeg bestilte billetterne, det røg i mit spamfilter.
Da jeg ingen printer har hjemme kunne jeg heller ikke udskrive dem - så jeg skrev bare en mail til den mailadresse der er nævnt tidligere i tråden - og fik dem tilsendt.
Så ingen panik, de skal nok svare og vedhæfte dine billetter.
Anissi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| temporary files |
ajk |
21-02-2007 23:25 |
|
Hvis du har skrevet dem ud fra pdf-filen i mailen (eller på siden) og ikke hysterisk rydder op i din cache og temporary files mappe, så er der en mulighed for at pdf-filen med biletterne ligger der, hvis så - så husk at gem en kopi på skrivebordet, når du genudskriver dem - held & lykke mvh AJK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Reddet! |
|
|
Så har jeg fået mine billetter! Susanne Hvid ved DV var kvik, og jeg har nu modtaget dem på mail. Super service! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Når noget er væk, så husk altid at se under dugen!! Der kan godt dukke spændende flade ting op under... Godt at høre at du har fået nye. Jeg skal også lige have ringet til dem, da min mail heller aldrig er kommet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| godt du fik nye!! |
|
|
Hejsa Janne, godt at du fik nye billetter Herning er jo årets store oplevelse. Jeg har valgt at blive hjemme i år pga Jacob, så Peter tager de to store med, det er deres første hingstekåring, så det bliver stort for dem. Ha det godt og hils familien. Tinna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Tinna |
|
|
Ærgerligt at du ikke kommer med, men jeg kan godt forstå, at du ikke gør det med sådan en lille størrelse! Ja, det var godt, at jeg fik billetterne igen, ellers havde jeg ikke været populær ved min mand, datter og søster.  Vi ses! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Spender ♥de fantastiske 5♥ |
01-03-2007 06:52 |
|
Ville ellers lige have tilbudt en enkelt billet til torsdag aften. Jeg spade havde glemt at jeg underviser torsdag, fordi jeg sad og tænkte at jeg bare MÅTTE se det- dumme dumme mig..  jeg vil se Andreas Helgstrand- hvorfor skal det lige være torsdag!! kan jo ikke svigte "mine" børn. Jeg er dummere end snot!! Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chistina |
|
|
Du køber bare nogle flere billetter, og giver dem til dine elever!  Siger så at det er en del af undervisningen! Eller du finder en afløser til at undervise...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Spender ♥de fantastiske 5♥ |
01-03-2007 07:08 |
|
Ja da, jeg køber lige omkring 20 billetter og tager børnene med, i alderen 5 til 13 år.. Hmmm.. DYRT!! Og jeg kan altså ikke lade være med at komme synes jeg, for sidste torsdag var det aflyst pga. sne ( havde i nok ikke så mget af nede ved jer, ved der ikke var så meget i Kolding ihvertfald), og sidste måned var jeg væk en gang fordi jeg blev opereret i halsen.. Hvorfor tænkte jeg mig ikke om.. ARGH.. tror lige jeg ringer til Blue Hors om han ikke gider lave det en anden dag Ej, okay måske ikke.. Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Christina: Det var da lige før jeg ville sige "ja tak" til at købe din billet - men jeg kan hverken komme derop eller hjem torsdag Jeg havde ellers håbet på at komme op og se Andreas' clinic, men hende jeg skulle have kørt med kunne alligevel ikke torsdag aften. Men det plejer nu aldrig at være et problem at komme af med Herning-biletter. Hvem der dog bare skulle til Herning i år...
"If you can dream it, you can do it!" Walt Disney Tidligere kendt som: Team Pip (Helena)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor? |
|
|
Hvorfor skal du ikke afsted, Helena? Er det kørelejlighed, du mangler? Kan du blive transporteret til Kolding? Der skal jeg hente min søster og niece torsdag eftermiddag. Mon ikke, vi kunne være en til i bilen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|