Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ferie i år
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 10:31

Hmm...sidder lige her, imens regnen siler ned i stride strømme og tænker, som så mange andre sikkert også gør.."Gid det snart var sommer"

Har faktisk ferie i denne uge...og sidste uge med, men det er jo ikke ligefrem det samme som sommerferie, og er rent faktisk lidt kedeligt, når man nu som jeg, ikke har lagt de vilde planer.

Men i uge 21 skal jeg/vi til...Egypten..hurra. Det glæder jeg mig helt afsindigt til. Vil lige se om jeg kan støve adresserne op på et par(araber)stutterier inden..

Har I HNere lagt planer for hvor I skal hen i år?

Sidste år, blev det kun til ture rundt i landet, pga at vi lige havde fået Lillehund Silas...men i år skal han så ud og passes på pension for første gang

Men hvor går turen hen for jer??

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

To andre ferietråde...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 10:35

Der er allerede oprettet to andre trådeom dette emne indenfor den sidste uges tid...

Men som skrevet i begge de to, skal jeg forhåbentligt til Tyrkiet en gang eller tre i løbet af sommeren og besøge kæresten.

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

upti vupti...det
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 10:55

havde jeg ikke lige set...syntes selv lige, jeg var så original...sorry. Nå...men nu er den her...tråden.

Tyrkiet besøgte vi for to år siden, og vi skal nok igen til efteråret...mit svigersvineri har en lækker lejlighed der...

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Ferie 2007 -
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 11:33

Foreløbig er mine ferieplaner en uge på Bornholm (i uge 26) sammen med min søster og vores forældre... Der er nu skønt på Bornholm, har efterhånden været dér mange gange

Hilsen Louise & Odessa.

Hjemmeside om Odessa - tryk her!

Flotte Equipage og Hippologisk blade og sort trense str. cob sælges - læs mere på min hjemmeside!

0
0
Svar på denne tråd

vi har lige
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 12:13

Vi er 8 der skal afsted, familie tur.

Det var vi også var for 2 år siden. Der var vi på Kos, min svigerfars føde-ø!

Vi har lige bestilt rejse til Peloponessos, en græsk ø... Glæder mig til farmen i uge 34!!

+++++++++++++++++++++++++++++++

LOUISE

Jeg savner dig Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte!

DEN LYKKELIGE EJER AF

HAFLINGEREN

WONDER

Lækker stald/ride støvle, Mountain Horse, sælges, se præs.!

0
0
Svar på denne tråd

Ferie-planer
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 12:17

Mine ferie-planer er at være tyk og rund, derefter baby, baby, baby og bryllup. Når vi har fundet os tilrette ned det lille nye liv og den ikke længere er så afhængig af brystmælk, så skal vi nok en tur afsted... men hvor vides endnu ikke ;-)

Kærlig hilsen Ann-Rikka :-)

Termin d. 28/6-2007. Skal giftes d. 29. september 2007.

Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie

0
0
Svar på denne tråd

åh hvor godt..
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 12:22

...Det napper altid lidt iæggestokkene når der bliver sagt baby Glæd dig, glæd dig og..ja nyd det.

Kos lyder også skønt...har aldrig været i Grækenland, men ville bestemt gerne...vi spekulerede lidt i den retning..men så blev det altså Gypten i stedet.

Bornholm...been there...skønt skønt. Selvom det regnede ...mildt sagt..i størstedelen af den tid vi var der...lidt træls når vi nu camperede, er det alligevel mest glade minder jeg har fra den tur.

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden!
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 12:24
London, 28. august til 7. september, regner vi med...

Hilsen tidl. *$uper Tino*, Labsebaby & Darren Hayes
We censor music then give children guns...
- Darren Hayes
Darren H. & Daniel J. aka Savage Garden
Så lær dog, at det hedder AT VIDE!
0
0
Svar på denne tråd

Ferie ferie
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 13:02

Det har jeg da absolut ingen anelse om.. ..skal sikkert ingen steder i år..jow måske lidt rundt i lille Danmark..

Uhh, husk at få knipset en masse billeder på stutterierne, hvis du altså planlægger at besøge nogle af dem..hehe..

Chamiz R.I.P..savner dig.

Sunlight fading
Black tongues speak faster than the car can crash
You supply the rumours
And I'll provide the wrath

0
0
Svar på denne tråd

Ferie planer
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 13:26

Ja vi skal til Island i 2 uger - glæder mig enormt meget

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
0
0
Svar på denne tråd

Østrig!!
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 15:23

Jeg rejser til Østrig om to ugers tid

Ellers ska jeg til Fanø Cup og til Løkken i Juli-måned..Hvis jeg får råd kan det være at jeg tager med de andre på tøzetur til Bulgarien..

Mvh. Karina H.M

0
0
Svar på denne tråd

Familien Danmark
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 15:30
skal til Alanya i Tyrkiet midt i september. Vi skal afsted far, mor og barn + div. venner og familie. Bette manden der kommer engang til april, når at blive omkring 5 mdr.

***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside

Nyere hestetrailer sælges

Skriv PB/mail for oplysninger

0
0
Svar på denne tråd

Afrika og måske Århus
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 15:38

Min skøre storebror er ved at flytte hele familien til Uganda, så jeg skal ned og besøge dem i Entebbe senere på året. Og forhåbentlig se bjerggorillaer og whitewaterrafte på Nilen

Ellers er planen at Hallech og jeg skal til Århus og være med til DSAHs 40 års jubilæumsskue på Vilhelmsborg...Håber der kommer en masse skønne shagyaarabere, angloarabere og araberrace vi kan hilse på.

/Trine og Hallech

"Shagya-araberen er en juvel i europæisk hesteavl!" - Citat: Dyrlaegevagten.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sommerferien
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 15:55

Hejsa,

Jeg har en rimelig travl sommerferie i år.. Jeg når lige at få ferie fra skolen, så et par dage efter (d. 1. Juli) flytter min familie og jeg ind i vores nye hus i Bramming, og fredag d. 6. Juli kører mine forældre mig til Kastrup, hvor jeg skal flyve over til en rigtig sød familie, der bor ca. 1 times kørsel fra Chicago. Det er lige en 9 timers lang flyverejse, alene og mig som aldrig før har været ude og flyve hehe.. det skal nok blive sjovt. Der skal jeg være i 3 ugers tid, så hjem igen til Jylland, hvor jeg har omrking 2½ uge, før jeg skal starte på et af Esbjergs to gymnasiumer (enten Esbjerg gymnasium el. Esbjerg statsskole, ved ikke hvilken en jeg vælger endnu)..

Det var så den sommerferie hehe.. :) da kommer til at ske en hel del, men det skal nok blive både sjovt, hyggeligt og spændende.. og en ting er helt sikker, jeg glæder mig rigtig meget.

Kram Katrine

Walldorf <3<3

Har MSN bar' spørg !

0
0
Svar på denne tråd

ih altså
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 19:03

Trinne-pigen: Forstår godt du glæder dig til den tur...det blir da helt sikkert vildt fedt.

Charlotte/Chamiz:Billeder??Er du sindssyg mand...hvis jeg bliver lukket ind på et af deres smukke stutterier, ser familien mig ikk resten af ferien...så nipsnapser jeg et føl, og løber alt hvad jeg kan Nej...er lidt usikker på om jeg skal kaste mig ud i det med Stutterierne..det er trods alt en familieferie...selvom det godt nok er mere end almindeligt fristende.

Ahrensberg:Oh tear..Africa here I come...Har selv været i Mombasa...den mest eventyrlige og uforglemmelige rejse ever...ih...bare det var mig

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Hmm .. Egypten :)
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 19:27

Vi ved ikke helt hvor vi skal hen endnu, men det bliver sikkert Egypten, hvis ikke vi vælger at prøve noget andet i år.

Men du kan godt glæde dig, der er SÅ fedt. Hvor skal i bo henne i landet ?

Louise & Tika
♡ Sammen til døden os skiller ♡
Årgang '96 :}
0
0
Svar på denne tråd

pt ingen
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 20:02

planer da jeg ikke ved hvordan min ferie kommer til at ligge og om jeg overhovedt får noget ferie

Men om ikk andet bliver det nok til en weekend tur med min veninde til skagen

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
Næstformand for /"Kloge Åge'ernes Klub"
0
0
Svar på denne tråd

Louise Wiuff
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 23:40
Vi skal være i Hurgada..staves? Glæder mig da også som et lille barn...bliver super skønt med noget "før sommer"

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Nå ok...det
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 23:41
staves Hurghada

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Zeppelin ..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2007 00:49

Jeg har været mange steder, men i Hurghada har jeg nu aldrig sat mine ben Men Egypten er et rigtig fedt sted at rejse til, så det skal nok blive en oplevelse Har I tænkt jer at tage et smut til Cairo ?

Louise & Tika
0
0
Svar på denne tråd

ja vi har
Forfatter: 
Dato:  22-02-2007 08:03
så...det skal opleves...ellers kan man simpelhen ikke sige man har været i Gypten Er der ellers nogle steder du kan anbefale? Kender du evt til nogle tilgængelige (araber)stutterier?

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

tyrkiet
Forfatter: 
Dato:  22-02-2007 09:22

i uge 28 tager vi ned i vores lækre lejlighed i Alanya, Tyrkiet

Uhhe det bliver godt.

STUTTERI MOSEGÅRDEN

OPDRÆT OG SALG AF FJORDHESTE

BEDÆKNING TILBYDES MED

"MOSEGÅRDENS KEJSER"

Tyrkiet,Alanya: Lejlighed udlejes 8 (10) personer

se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Zeppelin ..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2007 10:41

Det er også en kæmpe oplevelse, selv har jeg været nede i alle pyramiderne (Keops, Kefren og Mykerinos), wow siger jeg bare Det var vildt!

Vi var desværre ikke ude at se et araberstutteri Men de har jo også mange heste i gadelivet - især i Luxor.

Og selvom vi ikke var på et stutteri, fik mig og min søster da lige en ridetur alligevel. Vi var på en tur hvor man skule ride på kamel, hest eller æsel

Og vi valgte så hest, og jeg fik tildelt en hingst der var rimelig meget oppe at køre. Haha. Jeg kunne faktisk ikke rigtig styre ham, han dansede osv., så jeg fik tildelt en rigtig smuk araber - nøj den var lækker!

- Det skal dog lige siges at vi har redet på kamel - det skal jo prøves Jeg har gjort det et par gange og det er rigtig sjovt. Var det ikke også noget for dig ?

Louise & Tika
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2007 10:45
Jeg skal til Bali i 2 uger, og Singapore i 5 dage.. Glæder mig rigtig meget..

Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3

0
0
Svar på denne tråd

jojo..Louise
Forfatter: 
Dato:  22-02-2007 11:44

En kamel har jeg jo godt nok ikke prøvet...men foretrækker nu nok araberen...men hvem ved...måske bliver jeg omvendt

Jeg skal helt klart også i pyramiderne...det er et must...tror det givet et historisk "rush" at prøve.

Trillep Alanya kender jeg jo rigtig godt...mine svigerforældre har som sagt også lejlighed der...skøøønt sted...bortset fra, at man liiige skal vænne sig til alle de tilråb man får i gader og stræder...hm.Det kan godt være en blandet fornøjelse..

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider