Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

INTERESSEN ER DALLE
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 10:41

har i prøvet det når jeres interesse for heste forsvinder??

det har jeg og min plag skal derfor os sælges nu da jeg ik har tid og har et dårlig knæ , så vil heller finde et godt hjem til hende end beholde den også ikk have hest forløbig.

så heller kører ud og klappe på min venindes ;)

rigtige piger er bilgale;)

LÆKKER PINTO HOPPE PLAG FRA 2006 SÆLGES MERE INFO SKRIV

hvil i fred laban(døde d.14.12.06)

min elskede fjordhest gennem 14 år

Min hest står på www.mose-gaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 11:02

Jeg kender det godt...

Men lige i det jeg bare overvejer at sælge, så vender jeg på en 5øre!!! Jeg KAN ikke undvære heste!!! Det udgøre 1/3 af mit liv!!! 1 del mand/barn/hus 1 del familie/VENNER og 1 del heste :-D

Jeg er bare glad for det ikke blev min plag der kom så hurtigt til salg igen :-)

Han går her stadig og jeg har ikke travlt. Han er da stadig til salg, men kun til det helt rigtige hjem :-D

Held og lykke med at finde hjemmet til pintoplagen...

Med venlig hilsen

Tine, Stald ES

Dejlig 2 års DSP vallak til salg. Se mere på min præs...

Nu med Squash hjemme igen og Boccia til låns :-)

0
0
Svar på denne tråd

Tag det roligt nu
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 11:09

Nu kan jeg se, at du er en voksen kvinde, så måske skulle du lige tage det roligt.

Ud fra din præsentation ser det ud som om du er inde i en turbulent periode. Vent en måned eller 2 og se så, om ikke du igen får overskuddet og lysten, når nu også solen og lyset er på vej, og du har fået styr på bolig m.m.

Under alle omstændigheder er din plag i gode hænder på Mosegården, så den lider ingen nød, fordi du ikke er der så meget de næste par måneder.

*** Små gule, der kan og vil ***

0
0
Svar på denne tråd

Kikærten
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 11:20

det er ikk noget m bolig og gøre for er v en veninde midlertidig

det handler om jeg har et knæ der er møg og som ikk blir bedre og jeg har varie men i det plus min interesse er der ikk særlig meget.

min tid til den er der heller ikk rigtig mere og syntes derfor den fortjener en der vil bruge tiden på den

ja ved godt de passer på hende derude men hun skal os ordnes og det , og vil heller sælge hende nu end have en hest gående jeg ikk har tid og overskud til nu.

men nu vil jeg ikk have hest foreløbig.

og min veninde har en hest jeg kan tage ud og ordne hvis jeg savner det..

0
0
Svar på denne tråd

Kikærten
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 11:23

du skrev :Ud fra din præsentation ser det ud som om du er inde i en turbulent periode , men det kan jeg ikk se bare pga jeg skrevet jeg søger bolig

det er ikk derfor hun skal sælges nu og min interesse ikk er stor mere, tror bare jeg har fået lidt andet at tænke på m benet og andre nu..

0
0
Svar på denne tråd

hei balou
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 13:44
Jeg syns det lyder som en god ide at du sælger din plet-mule hvis du ikke rigtig føler at du har tiden og lysten mere. Det er jo også lidt synd for hesten hvis den ikke får den opmærksomhed som den har brug for, det med at den er i gode hænder på mosegaarden (ja det er den) men syns stadig ikke at du skal beholde den hvis ikke det er noget du kan se en fremtid i! Man har ikke en hest ved at andre skal gå og passe den ( indlæg fra Kikærten)

Mvh wing
0
0
Svar på denne tråd

men mening
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 13:52

det er jo en ærlig sag, at miste interessen, så må du finde en ny god ejer/hjem til din hest. Jeg ønsker dig held og lykke.

malou

knus fra Malou & Ribbon

* jeg er ejer af verdens smukkeste haflinger *

0
0
Svar på denne tråd

den bette
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 14:56

Jeg må sige at min interesse har ikke manglet siden jeg var teenager, der havde jeg en kort periode hvor jeg overvejede om jeg nu egentlig gad have mine heste, men heldigvis vandt hjertet over fornuftet!!! Nu går der aldrig en dag hvor tanken bare så meget som strejfer mig.

Du kan bare køre din skønne pletmule til Jylland og stille hende på min mark, her er der altid plads til en ekstra pletmule! ;)

STALD BRATTENSBORG

-Mellem Odder og Skanderborg

Hestepiger/passere søges!!

0
0
Svar på denne tråd

tjah..jeg vil
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 15:42

ikke sige at jeg nogensinde har mistet interessen. Fra jeg var 4 til jeg blev 16 red jeg...fra jeg var 12 til 16 red jeg flere gange i ugen, og passede 2-3 forskellige heste + at jeg red på rideskole en til to gange ugentligt.

Så flyttede jeg fra Hobro til Esbjerg...der smuttede min hestetid så fuldstændigt. Jeg havde så travlt med at gå i 10ende, falde til(kom jo fra et lille landsbysamfund og flyttede til en by med 80.000 indbyggere)...så kom gym., kæreste, seminariet og barn. Først da jeg blev 30, var der igen ro i mit liv og tid til heste, og nu kunne jeg slet slet ikke forestille mig et liv uden...heste fylder usigeligt meget.

Men men..din pletmule skal da ud til et godt hjem, hvor den bliver værdsat og brugt.Så kan du jo altid se om det bliver aktuelt for dig at få hest igen på et senere tidspunkt.

Bliver lige nødt til at nævne, at jeg syns det er et noget besynderligt billede du har lagt ind på din præs. af dig selv. Hvad i alverdens riger og lande skal det dog gøre godt for.? Jeg får ihvertfald ikke rigtigt noget indtryk af, hvordan du ser ud...kun evt hvilken bukse(trusse) str du bruger..hm. Men fred nu være med det..det er et frit land vi lever i. Jeg er blot lidt undrende

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Turbulent
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 15:47

Når man lige har købt plag og flyttet den, har dårligt knæ, dårlig tid og samtidig boligsøgende, så har man lidt mere på stresskontoen end normalt - i min verden.

Det var i øvrigt ikke en kritik af dig, men blot et råd om at slå koldt vand i blodet.

Og en plag lider altså ikke nogen nød ved at gå på en fold sammen med andre heste og kun blive striglet hver 14. dag. Så skulle alle større stutterier da overveje at lukke. Der fodres jo hver dag, så menneskekontakt er der skam.

*** Små gule, der kan og vil ***

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det kender...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 15:55

...Jeg godt.

Jeg er stoppet med at ride efter 14 år. Hvor 10 af årene har jeg nærmest levet på rideskolen. Jeg ku mærke at jeg bare ikke kunne mere. Det at være på rideskolen/ved hestene tog utrolig meget tid og det har ikke været noget problem, da jeg havde de fleste af mine venner der ude. Men det havde jeg ikke til sidst. Så var det pludselig svært at få tid til det hele. Så sidste sommer stoppede jeg. Det har godt nok givet mig mange ekstra timer til at gøre det jeg egentlig gerne vil nu(ex. venner, byen, skolen...). Jeg forstår faktisk slet ikke hvordan jeg havde tid til at være så meget der ude, og når jeg kigger tilbage, så må jeg også tilstå at det havde jeg egentlig heller ikke. Jeg var nemlig meget stresset!

Engang imellem savner jeg selvfølgelig hestene, og "de gode gamle dage", men ikke sådan jeg havde det de sidste år.

Jeg synes at du skal få solgt din lille hest og så brug tid på dig selv. Hvis du kommer til at savne det, kan du jo altis starte igen

Held og lukke med det hele

Mvh Tuxi

0
0
Svar på denne tråd

MiR:::
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 17:37

du velkommen til købe

zeppelin

fordi der var en der skulle bruge min hårfarve og skulle se billed og har kun det billed hvor lyset falder på håret

kan godt finde andre sjove billeder herinde hvis det skal være hos andre ;)

Kikærten:

nu sklal du hører jeg har IKK lige købt den plag og den er blevet flytett ud i løsdrift sidste år for få nogle og lege med

og jeg er bolig søgende kan jeg ikk se hvad har m hesten og gøre, jeg har såmænd tag over hovedet

og mit knæ er såmænd blevet værre plus jeg har et højre knæ der nok skal opereres også har jeg ligesom alt andet i øjeblikket

og vil IKK beholde den da den fortjemer nogle der gider bruge rigtig med tid på den og det kan jeg ikk, og vil heller købe en anden hvis er men skal ikk have noget foreløbig

plus hesten skal altså ios ordnes og det.

og jeg syntes det er bedst for hesten den kommer til nogen der vil give den det jeg ikk kan nu.

og min veninde har en dejlig hest jeg kan tage m ud til pog klap på så slippe det helt gør jeg ikk vil bare ikk være afhængig af hest lige nu måske på et tidspunkt men ikk nu.

og nej jeg er ikk sur :)

TUXI

helt enig i det du skriver ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider