|
|
| Hjælp - nybegynder i WOW |
|
|
Hjælp - jeg har downloadet en 10 dages demo (gratis) af World Of Warcraft, så jeg kan prøve spillet. Min ældste datter har fablet om det siden hun startede klub i efteråret og jeg vil gerne prøve det af inden jeg bruger en masse penge på det. Men jeg kan simpelthen ikke finde den "knap" der hedder create character... Er der en der vil være sød at guide mig på vej? På forhånd tak Pia
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds" *Albert Einstein* Formand for Foreningen til Den Frie Mans Bevarelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
|
|
tja, skal da gerne prøve at hjælpe. Før du kan lave en karakter skal du vælge hvilket realm du vil være på og om det skal være pvp, pve eller rp. Forskellen på dem er groft sagt at pve, der spiller du mod computerkarakterer, pvp er det mod både andre spillere og computeren, mens rp er mere rollespil Når du har valgt realm kommer du ind i karaktermenuen for det realm. Når du ikke har lavet en char endnu, så er den tom og der en er knap i nederste højre hjørne, der hedder create character. Håber det gav mening 
Mvh. Nina
Dream as if you´ll live forever Live as if you´ll die today
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen... |
|
|
det er nok bare mig der er dum - men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg finder realm henne? jeg kan se i et forum at der er et par stykker som er recommended, men kan ikke klikke på dem... 
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds" *Albert Einstein* Formand for Foreningen til Den Frie Mans Bevarelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
|
|
hmm, jamen der er også noget galt hvis du er i et forum. Går ud fra du har installeret din demo. Så skulle der gerne komme et ikon på dit skrivebord eller hvor du nu har valgt at ligge det. Kommer du til et forum, hvis du åbner derfra? Hvis du har msn, skal jeg gerne prøve at hjælpe dig derfra, bare send en pb med mailadresse
Mvh. Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Hej du kan klikke på realm, jeg mener den nok dukker op når du logger på og ikke har nogen char, ellers skulle den så gerne stå oppe i højre hjørne... Så skulle der komme en boks op hvor du kan vælge en hel masse, fx. er jeg inde på serveren/realm Neptulon.. Når du så har fundet den du gerne vil være på trykker du på den, og så skulle du gerne kunne se en knab hvor der står create a char... Prøv ellers så skriv igen så holder jeg lige øje i denne tråd.. 
Hilsen 007 Den der ler sidst, er meget langsomt opfattende... § 1. Jeg har altid ret! § 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nåh... det største problem er fundet |
|
|
- det er mig det er pinligt at indrømme men... jeg har ikke fået downloadet det endnu og har forsøgt at gå ind via hjemmesiden - DOH (var der nogen der sagde skabs-blondine?) det viser sig iøvrigt at min firewall udgør et mindre problem, det har jeg sat min kæreste til at forsøge at løse... føler mig fristet til at underskriv med Pia, 8 år (men selv en 8-årig havde nok prøvet at installere demoen før hun bad om hjælp...)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he.. |
|
|
Pia altså...  Jamen, det var da godt du fandt ud af hvad problemet var. Håber du får det løst og at du nyder spillet. Hvis du laver en char på det realm der hedder wildhammer, skal du da være velkommen til at kontakte mig for hjælp. Min char hedder Ludan
Mvh. Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nihina |
|
|
tak  Må indrømme at jeg følte mig godt dum da jeg fandt ud af "fejlen" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Pia |
|
|
Velkommen i WOW´ernes verden  Prinsessen flytter til Århus på lørdag, Hvordan går det med Hans Kongelige Højhed?
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Piamtt: hihi..  God fornøjelse, pas på du kan blive afhængig..  *ss*
Hilsen 007 Den der ler sidst, er meget langsomt opfattende... § 1. Jeg har altid ret! § 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| på lørdag allerede!!! |
|
|
Har hørt at enhjørningen og djævledyret er flyttet, hvad med Prinsessen? Jeg må jo lige komme og sige pænt farvel og god tur.. HKH Qidar er netop i går blevet forfremmet til ridehest/turhest! Var på min første tur udenfor banen uden trækker Det er os til venstre...  vi var ude i et kvarters tid - mødte løse hunde og nåletræer med grene som krattede mod min jakke. 8. gang blev han bange og prøvede at løbe -galopkaninhopanspring med hjort og skrue - jeg klemte mig fast med arme og (især) ben og sagde Whoa! Og så stod han helt stille! Dygtige hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
| Forfatter:  |
Nuna med stepper |
| Dato:  |
20-02-2007 02:17 |
|
aaarh den fra min klasse (drengene) er AFHÆNGELIGE af det spil XD sys det er lidt sjovt når deres øjne lukker totalt af og de kommer ind i en anden verden XD muhahaha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja... |
|
|
Jeg er nok en hardcore wow spiller  Jeg ELSKER det spil, så hvis du opretter en character på skullcrusher, så vær velkommen til at kontakte Imraith 
Gry'en * I still got your face, Painted on my heart. ♥ *Medlem af DHPV*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tør slet ikke |
|
|
Jeg tør slet ikke prøve spillet. Jeg elsker at koble af med at spille computer og jeg skal holde mig selv i nakken for at det ikke tager overhånd. Det er jo ikke fordi det er tid man har mest af. Hvis der bare var en version der ikke var online, så var jeg også igang, men jeg tør ikke begive mig ud i online gamers verdenen, da jeg tror jeg for let kunne blive hooked 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Kan alle I WoW'ere herinde ikke lige skrive hvilke servere I spiller på? Jeg spiller på Laughing Skull med Durah og Khee og på Hellfire med Jihannah, Massaki og Freddagar. I må endelig tilføje mig, hvis I er nogen på samme server. Jeg mangler tit en at følges med  Mvh Louise
Araberen blev skabt af Vinden. Han er den vind, jeg lever af...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Servere og character.. |
|
|
Server: Dunemaul Character: Praisedone Er også blevet grebet af spillet, og tager nogengange migselv i at have brugt ALT for lang tid 
Mvh. Natasha Part på Pilgaards Queen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| server.. |
GitteAnd |
20-02-2007 16:26 |
|
Jeg spiller få Darkmoon Faire med mine karakterer: Sifka og Njala. Jeg spiller horde. Er dog begyndt at kede mig lidt på den server, der er ingen raidguilds ;( Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt mere vejledning |
|
|
Ang. hvilken server du skal vælge vil jeg nok anbefale en pve, ved pvp kan man senere hen live nakket af andre spillere - det synes jeg ikke du skal tænke på i første omgang når du bare skal prøve spillet... Men tror du, du er til lidt udfordring kan pvp være fint. "Nørderne" finder du på rp serverne  Når du så skal kreere din character så tænk over om du er meget til stille og roligt at kaste spells eller om du hellere vil gå direkte til "fjenden" og slås med den mand mod mand. Anbefaler selvfølgelig Dark elf hunter - men må jo så erkende at jeg ikke har fået kigget så meget på den nye udvidelse endnu. Awina: WOW fåes også som ganske almindeligt spil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WOW - WoW |
|
|
Wallie: Er det ikke bare Warcraft, du tænker på som værende et almindeligt spil? Jeg mener kun du kan spille World of Warcraft på nettet. Men derudover kan jeg også godt anbefale at starte på en PvE/normal server, da man kan sætte PvP funktionen til og fra, så man kan være med til raids når man er klar. Mvh Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der et... |
|
|
...link til denne 10 dages prøveperiode??? Jeg har aldrig prøvet spillet, men det kunne da være sjovt at prøve...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et link |
|
|
www.wow-europe.com/en/...trial.html Men pas på. Min kæreste downloadede 10-dages kontoen mens jeg skrev opgave. Nu har vi begge en konto og overvejer at købe en PC mere, så vi kan spille sammen...  Mvh Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
|
|
Hvad går rp ud på og hvorfor er det for nørder? Jeg skal prøve spillet, når jeg får en ny pc med et bedre grafikkort. Er ikke så meget for alt det med at slås og gå i nærkamp. Jeg ved godt, jeg er nødt til at slå ihjel for at løse quests, men hvad kan I kloge HN´er/WOW´er anbefale mig?
Med venlig hilsen Sanne "Kuku"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Wallie |
PernilleKrake |
20-02-2007 22:31 |
|
Jeg kan ikke lade være med at grine  1. Der er ikke noget der hedder Dark elf hunter  2. Wow, altså World of Warcraft spilles over nettet = det kan KUN spilles over nettet og kan ikke fåes som et "normalt" spil. -og ja spillet gør én frygteligt afhængig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Everquest |
|
|
Ja ja - måske blander jeg mine dage fra Everquest lidt ind i det med hensyn til races osv... Det er præsict Warcraft jeg har i tankerne - er godt klar over at World of Warcraft kun kan spilles på nettet (Doh) - men hvis folk efterlyser et mindre indblik i spillet er det vel en mulig vej at gå at kigge lidt på Warcraft...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forklaring |
|
|
Night elves = dark elves i forhold til sammenligningen af WOW og EQ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallie |
|
|
Som hardcore rp'er, men tidligere pvp'er vil jeg lige sige at der altså er ligeså mange "nørder" på pvp serverne. Mette Argent Dawn - Namera Hvad så - hvor langt er I mod 70? 
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok Kender du denne pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ork Mette |
PernilleKrake |
21-02-2007 07:50 |
|
det er ved at være lang tid siden. Blev 70 tænke tænke, sidste fredag igen. Er ved at spare sammen til epic flying mount, har næsten nok. Det almindelige flying mount er da meget sjovt, men det går da alt for langsomt, når man er normalt rider på epic mount. Så jeg bruger det kun når jeg skal finde noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha, det er ikke nemt |
|
|
jeg er stadig ikke kommet igang med selve spillet! Det er nu installeret på min laptop - men da jeg trykkede på Play mente den lige at jeg skulle have et par opdateringer... Hallo...havde det ikke været nemmere at lægge dem ind da jeg installerede for mindre end 2 timer siden? Wallie*Holm : det er faktisk Night Elf Hunter jeg selv har kigget på, har du Far Seer (el hvad det nu hedder) IRL? Nå, jeg glæder mig til frokostpausen hvor jeg skal prøve at logge på (igen-igen)...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
du skal være velkommen som horde på xavius.. har 4 lvl 60er at gøre med hvis du trænger til at blive boostet.. :P
meget velholdt kieffer marzog at dressursadel 17" medium bom sælges.. 7500.- eller bud billeder på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheh |
|
|
ok mig der er blondine nu.. de er da lvl 62, 68 og 2*70.. har ikke omstillet min hjerne til TBC endnu har os kun spillet det i 1½ uge 
meget velholdt kieffer marzog at dressursadel 17" medium bom sælges.. 7500.- eller bud billeder på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| servere |
|
|
er der nogen der kab for klare en dumpap som mig forskellen på serverne??? er det en fordel at spille på en fremfor en anden???
Trine Bach så søger jeg part endnu en gang - se annonce på linket www.heste-nettet.dk/ma...leid Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| wow... |
|
|
Hvad går rp ud på og hvorfor er det for nørder? Jeg skal prøve spillet, når jeg får en ny pc med et bedre grafikkort. Er ikke så meget for alt det med at slås og gå i nærkamp. Jeg ved godt, jeg er nødt til at slå ihjel for at løse quests, men hvad kan I kloge HN´er/WOW´er anbefale mig? Hvilken karakter?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| warcraft |
|
|
Ak ja, jeg måtte også slutte mig warcraft-universet sidste år og efter købet en af lækker bærbar efter jul, er det eskaleret fuldstændigt  Jeg spiller på Terenas (hvor jeg er i en superfed guild "Nerf My Age" (www.nerfmyage.net) På min kærestes account har jeg en 60 hunter, men da TBC udkom gik jeg hjem samme dag og lavede en draenei mage  Så mine oplevelser i Outland er ret begrænsede  Min mage er ny lvl 41 og har kommet til at bruge lidt for lang tid på at blive exaltet med SW for at købe en hest, hvorefter jeg besluttede mig for, at jeg hellere ville have en tiger mangler kun 700 reppoints og køber den så nok i aften... Anyway... Synes det var meget fedt at spille hunter, og den er også relativ nem at spille og man dør ikke helt lige så let da den kan have stærkere armor end fx. locks og mages. Jeg er så blevet mere hooked på min mage da man helt sikkert laver über-damage med sådan en  Min kæreste har en næsten-70'er warlock (lock) som også kan være lidt tricky at spille, fordi den også har høj dps (damage per second) og ligesom med en mage, skal man tænke over hvad man laver hvis man er party med andre så ikke al aggro går over på en selv og man bliver slået ihjel. Priests er jo ret så efterspurgte når man kommer lidt op i level, men jeg synes at det ldt småkedeligt at spille med sådan en, da man ikke rigtigt kan lave så meget damage, især i starten. Shamans laver vist også pææænt god dps, synes personligt at den kan lidt for meget forhold til de andre klasser. Warrior: det er jo closecombat, også en rimelig nem klasse at spille har jeg fået fortalt. Rogues: også god dps, men mere indviklet at styre tror jeg...! Paladins: dunno Den kan heale og slå lidt men ellers har den klasse aldrig rigtigt sagt mig noget  For en første-gangs-wow'er så tror jeg, at en hunter er det bedste valg. Den kan go med ok stærk armour så den dør ikke så let, man kan have en pet (som man skal lære at spille med selvf) og det er meget hyggeligt at stå og skyde på ting  Det eneste minus (og en anden grund til at jeg skiftede klasse er, at det er maaange hunters på serverne, især på min. Det er en meget populær klasse og det er tit svært lave en party hvor man ikke er en overflod af hunters. Jeg valgte derfor mage som er lidt mere eftertraget. Du kan også læse om den forskellige klasser på wow-europe.com God fornøjelse  Hilsen Cille - en nok liiidt for nørdet wow-spiller 
------- Ad Astra per Aspera (It is a rough road to the stars)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| da jeg startede med WOW |
|
|
i sin tid, da min kæreste plagede mig til at spille lavede jeg en gnome mage... det var bare for fedt, den har jeg på ravencrest hun er lvl 61. jeg syntes den er let at styre, men dør mindre. men har nogle fede eftekter, og det kan næsten altid bruges mage i party's
nu har jeg så igen startet en karakter, og det skulle bare være mage, men jeg har nu lavet mig en horde blood elf lvl 14 på vek'nilash. den server er ret lækker lige nu, da den ikke lagger. spiller sammen med min kæreste på begge charactors og det er for fedt. meeen... det er en tidsrøver, bliver man bidt af det så føles 10 timer som max 2 og 2 timer føles fom 20 min, så pas på, vi bliver til tide nødt til at sætte en alarm til ellers får vi ikke lavet mad og kommer først i seng ved 2 tiden...
jeg har på min gnome mage en hest... det tog laaang tid at få men er så glad for den, en gang til heste altid til heste... go fornøjelse... du er velkomen til at spørge om råd. kan jeg ikke svare så kan min kæreste nok.
et godt hint. bliv gode venner med www.thottbot.com den kan guide dig igennem alle dine qest's hvis du ikke kan finde ud af den i din questlog.
og tag dig lidt til til at finde ud af hvad det forskellige genveje er. fx L = questlog, N = talents point, M = map håber du bliver glad for det... MVH May
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang priestes |
|
|
så vil jeg lige indskyde at de altså er nemme at spille op.. jeg er da total imba priest (selvom jeg kun er lvl 62 med den) og har spillet min char siden spillet udkom.. hvis man ved hvordan man skal spille er det nemt.. vil dog sige at hunters er de nemmeste at spille op, især hvis de er beastmasters.. er medlem af www.invader-clan.net Rp er total nørdstyle fordi man ikke må snakke om IRL ting.. alt handler kun om den char man er... normal mode vil jeg mene er for noobs pve og pvp er det eneste der dur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| servere |
|
|
jeg forstår stadig ikke det med de forskellige servere.. hvis man først har lavet sin char på 1 server - kan den så rykkes til en anden server???
Trine Bach så søger jeg part endnu en gang - se annonce på linket www.heste-nettet.dk/ma...leid Naturen har givet mennesket én tunge, men to ører, for at vi skal høre dobbelt så meget, som vi siger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hovsa.. |
|
|
ja du får også lov til at betale for det.. jeg har 4 accounts til wow og jeg har 2 gange flyttet chars rundt på de forskellige accounts.. bare husk du kan ikke have alli og horde på den samme server, medmindre du spiller easymode (normal server og ikke rp.pve.pvp) men hvem gider os spille alli 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sanne...og Piamtt... |
Himmelfjer |
21-02-2007 11:18 |
|
..."rp" er bare "role-play", altså rollespil.D.v.s. at på RP-serverne er man i rolle, når man spiller. Det synes jeg er fedt.  Jeg har en human mage på serveren/realm Moonglade. D.v.s. at i kamp holder jeg mig lidt på afstand og kaster ildkugler eller frostkugler mod modstanderen. Jeg kan også fryse dem fast eller forvandle en af dem til et får. Som Mage kan man gå to veje: ild (fire) eller frost (arcane). Jeg har valgt ild fordi det er mere effektivt, men med frost holder man sig i live længere og behøver aldrig komme i nærkamp (stort set). Warlock er også ret sej. Det er også en "afstandskarakter" - de kæmper bedst på afstand og de har nogle ret fede redskaber/forbandelser. Og så har de en demon til kæledyr, som kan hjælpe dem med at slå fjenderne/byttet ihjel.  Hunteren har også et pet til at hjælpe, men de er mere allround og klarer sig godt både på afstand og i nærkamp. Warrioren er som regel "tank". Det vil sige, at når man spiller flere sammen om at slå noget/nogen ihjel, så er det ham, der afleder fjendens opmærksomhed og holder dem beskæftiget mens mage og warlock skyder med alt hvad de har og rogue og hunter giver så meget skade, som de kan. Hunterens pet og warlockens dæmon kan også bruges som "tank". De andre karakterer ved jeg ikke så meget om. Jeg har også en præst, men jeg har ikke spillet så meget med den, men jeg synes det er en fed karakter. præstens største opgave er at hele og helbrede. Stort ansvar, men hvis man ikke er så meget til kamp-action, så er præst en god vej at gå.  Jeg spiller på i realmet Moonglade, som er en rp-server. Jeg er med i en nystartet guild (gruppe), hvor der er plads til begyndere bare man er en god holdspiller og opfører sig ordentligt. Der er ikke plads til idioter, som ikke tager hensyn til sine medspillere og alle er gode til at hjælpe.  Jeg er lige startet forfra med min mage fordi jeg har fået min egen account. Rigtig surt, men Blizzard (spil-producenten) vil ikke lade os overføre karakteren fra én account til en anden fordi de ikke er oprettet i samme navn. Nå...men i hvert fald er min level 54 mage lige nu en level 14, så jeg glæder mig til at få alle mine store fireballs og pyroblasters tilbage.  Men pas nu på! Jeg bandede og svovlede over min kæreste, der altid spillede det forbandede spil. Så prøvede jeg det selv, for man kan jo ikke skælde ud over noget man ikke ved hvad er...og nu har vi så to computere, så vi kan spille sammen. Så det går aftenerne med, når ungerne er puttet og dagens gøremål er forbi. Fjernsynet får sig i hvert fald en lang pause for tiden. Det eneste, der kan lokke mig til at tænde er Desperate houswives!  Jeg tror med WOW at enten så hader man det eller også er man vild med det. Jeg er vild med det. . Men halvdelen af det fede ved spillet er jo alle de mennesker, man kommer til at snakke med fra hele verden. Det kan jeg godt li'.  Camilla - nybagt wow'er. 
Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alli og horde |
|
|
På sin vis fortryder jeg også lidt at jeg valgte min mage på alliance i stedet for en bloodelf på horde. Grunden er dog kun, at når man spiller low lvl er det min erfaring, at det simpelthen er alt alt for mange noobs som løber rundt og fatter nadas (læs: små børn) Børn vil jo oftest vælge alliance frem for horde tror jeg. Især i BG's kan det være DØDbelastende da folk bare løber rundt og ikke fatter samarbejdet i modsætning til horde  Men nu hvor jeg er på lvl 41 og exalted med to factions, har jeg ikke tænkt mig at starte forfra éen gang til  Nu vil jeg gerne have den her spillet op til 58-60, få den attuned til Ony og BWL og ellers gå amok med guilden i Outland 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| candyman |
|
|
øh, så vidt jeg ved er pve og normale realms altså de sammme. Så hvordan man kan synes normal er for noobs og pve er sejt, ja det går over min forstand. I øvrigt kan jeg da ikke se hvorfor der er grund til at tale nedladende om normale realms. Det kommer jo helt an på hvordan folk synes det er sjovt at spille. Fx kan jeg ikke se det sjove i high lvls der ganker i low level areas, sådan som jeg har oplevet det et uendeligt antal gange på pvp servere
Mvh. Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cecilie: |
|
|
hvad er alliance og horde???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
|
|
Himmelfjer - Tak for de gode svar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
på normale servers kan man ikke ganke andre spillere sådan uden videre der er det bare at lave questene og tulle rundt... det er jo helt klart det der gør det sjovt.. man skal altid liiige passe på når der kommer en alli forbi, medmindre han er lowlvl, for så får han da lige en holyfire lige i røven  nu er jeg jo inkarneret wow spiller, og er medlem af et meget aktivt raid guild, så måske vi bare går lige for meget op i at vi skal være de bedste i dunno.. jeg elsker at spille min præst da instanser helt klart er sjoveste, og hvis man ikke er til healing kan den jo shadowspecces så man laver mere dps.. molten core, onyxia BWL osv tager vi ikke mere i vores guild.. da selv før tbc kunne vi knalde firemaw 26 personer.. dog skulle vi være fuldt team ved chrommagus og nef..  men jeg går nok også lidt for meget op i WoW ti lat jeg kan snakke om det på hyggebasis.. hehe har jo to unger at passe, så det er efterhånden kun når de sover jeg spiller.. alt andet ville jo være uansvarligt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trine Bach |
|
|
Alliance er "de gode" og horden er "de onde". The good and the bad guys  På alliancesiden spiller du de "pæne" figurer: human, night elf, draenei, gnomes og dwarfs. På hordesiden kan du vælge mellem oorc, trolls, undead, bloodelf og tauren. Hver race har sine egne fordele/ulemper. Fx kan night elves bevæge sig hurtige i død form (wisp spirit) end de andre racer og draenei har noget som hedder "gift of the naruu" en spell som du kan heale dig selv med (fx healer den 520 damage over 20 sec mår man er omkring lvl 38, den stiger med lvls) :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alli og horde |
|
|
allie er dem der ligner mennesker.. altså hvor humans gnomes dwarfs nightelfs og dranais (staves?) ingår.. horde er tauren troll undead bloodelf ork indgår
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pve vs pvp |
|
|
angående "Player vs. Enviroment" og "Player vs. Player".. Jeg spiller på normal/pve og det synes jeg er fint! Jeg kan koncentrere mig om stige i lvl (som jo oftest er målet) og vil jeg ganke folk tager jeg i BG (battleground);) . Personligt synes jeg, at det ville være belastende hele tiden at blive slået ihjel af forbipasserende især i områder som både er til alliance og horde. Så bruger man lang tid på at løbe tilbage til ens lig... Candyman: min guild er også en raidguild, de raider også i outland. ZG er de gået bort fra efterhånden, men de tager Ony et par gange om ugen, bare fordi de kan med et halvt party efterhånden  Ony tager ikke så lang tid, under en time, måske kun en halv hvis det lykkedes i første forsøg. I Nerf My Age (som primært består af "oldies" (voksne modne mennesker ) gælder det ikke om at lave den ene instance efter den anden for at få fede drops. Det handler om at have det sjovt, genneføre og får man et drop med på vejen er det bare en ekstra bonus  Så hut jeg hvisker, er vores motto noget i retning af "Raid with us, wipe with us, loot with us" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaah... |
|
|
the good and the bad... mange tak  kræver det mere erfaring at spille en horde char???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej overhovedet ikke |
|
|
Selve klasserne er (efter TBC) blevet det samme på på alliance og horde siden (før i tiden kunne du ikke vælge en horde palladin og en alliamce shaman, men det kan du nu.) Så altså... En gnome mage, en draenei mage, og undead mage og en bloodelf mage kan nøjagtigt de samme ting. Klasserne er ens, racerne er forskellige. Alle klasser har de samme spells, kan få de samme armour etc. Hver race har så hvert deres "racial trait" som forklaret før  Quests er selvfølgelig heller ikke det samme på begge sider, hver race har jo deres egen starting zone med deres egne quests. Når man kommer til de "ældre" områder (som fx Strangethorn Vale (stv)) kan både horde og alliance tage de samme quests (stort set, altid med undtagelser) Men jeg tror, at det er færre noobs på hordesiden... Har ikke selv prøvet at spille der, men har også hørt det fra andre... Men jeg er nu glad nok for at spille alliance, de har også pænere byer og racerne er pænere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheh |
|
|
vores aldersgrænse er faktiskt 18 år (dog med undtagelser) tror de fleste er midt tyverne og helt op til 43 år .. vi har ikke været i mc, zg aq20/40 osv i 8 md.. er udelukkende i karzastan (ok kan ikke lige stave til det, men folk ved nok godt hvad jeg mener) vi bruger meget tid på at øve taktikker osv..måske tger vores guild det meget seriøst og vi får minus dkp hvis vi wiper eller kommer for sent til raids.. men kunne da bruge dage p åat snakke taktikker osv.. hehe.. men man spiller vel som man har temperament til.. i starten var jeg også mere casual player, men er nok mere aggresiv nu..  men alt i alt, ligegyldigt hvordan man spiller, og hvilken char man er så er det spil skide genialt.. og meget nemt at blive afhæning af ..wow isnt an addiction -its a religion..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Candyman |
|
|
Hehe kan godt høre at du er ret aktiv raider det gider jeg ikke.. eller... de gider jeg godt men jeg er simpelthen for bange for, at det tager for meget af min tid. Der er en del raiding guilds på min server (dog er der vist kun 2 som går i Naxx) men de vil have at man raider 4-5-6 gange om ugen Så det var ikke lige mig... Plus at jeg heller ikke er supersuper seriøs og spiller for sjov selvom jeg går op i, at få de rigtige items og gøre tingene korrekt  I min guild er gennemsnitsalderen vist 25, vi har nogle enkelte på 14, men ja, det kommer helt an på opførsel! Vi bruger dog ikke DKP - Nerf My Age er en meget familier guild, hvor man stoler på hinanden og man ved godt selv hvornår man fortjener ting og hvornår man ikke gør I guilden sælger vi heller ikke til hinanden, min giver tingene væk. Hvis man vil have penge, må man gå i AH  Candyman; ang dit citat (hehe) en fra guilden bruger det her: Theres is no RL - only AFK LoL 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
hehe.. den er ski os go.. den bruger min kæreste også..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Server: Neptulon nogle gange korgall (når neptulon er nede  )Har en masse char, men main er lvl 52 priest, de andre kommer op efterhånden..  Neptulon er meget eftertraktet og du kan altid finde en gruppe til en instance osv. det er helt ufatteligt der er meget mere gang i den end på fx. korgall.. Men I er da velkomne til at skrive hvis i kommer en tur på neptulon.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er på |
|
|
er kommet ind på et realm som siden anbefalede - Ghostlands. Jeg har prøvet at dø og blive genoplivet... Kan godt se at det kan blive vanedannende, jeg skulle bare lige starte op og pludselig var der gået 1½ time  Men det er godt nok sjovt Noget der er endnu mere sjovt : Jeg gik jo igang med WOW for min ældste datters skyld. Ringer så i dag til hendes klub for at høre hvilket realm de spiller på (iflg barnet spiller de alle på det samme realm). Det viser sig at de spiller Warcraft - ikke WOW - så nu må jeg se om jeg kan få lov til at beholde min laptop for mig selv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaargh... |
|
|
har spillet og det hele - MEN kan ikke komme til at oprette en char... der er kun login, ikke nogen "create char" knap... hvis nu man downloader den der 10 dages prøvetid - den char man så har brugt der, flytter den med når man køber spillet og går igang der???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
nej du kan ikke flytte chars fra free trial og til en payed account.. det er det der stinker.. især fordi det jo kun tager under en uge at blive lvl 60 hvertfald.. når du logger ind skal du først vælge sprog og realmtype osv.. der kommer sådanne 3 bokse hvor du kan sætte flueben i.. så trykker du ok eller create.. kan ikke lige huske det.. så vælger du realms udfra den liste der kommer, ved at trykke på navnet, og efterflg på ok, eller står der enter ..nevermind.. derfra kommer du til en blank side men en bar i højre side og noget brun baggrund, og der er der i højre side en knap der hedder create new character.. wupti..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
ok det er kun vejl. det jeg har skrevet.. har sku ikke oprettet en char i laaanng tid.. men det er nogenlunde sådan du kommer igang.. du har vel været inde på www.wow-europe.com og create new account ikke??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trial account |
|
|
Jeg mener altså godt at man kan beholde sin char. Man laver jo en trial account og når den så udløber, så får man da mulighed for at gøre acconuten til en betalt account. Men man kan ikke flytte sin char til en anden betalt account
Mvh. Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
jo er inde i opret account - men nu er problemet at de VIL have kreditkort oplysninger??? jeg skal bruge pre paid cards så må indrømme at jeg vil sq ikke give mine kort oplysninger!!! tror at Nihina har ret - syntes lige jeg så noget om at lave sin free trial om til en paid account...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pre-paid |
|
|
det er en del dyrere med pre-paid.. betaler selv alle mine 4 accounts med visa og har gjort det i 1½ år.. per-paid til 2 md koster 260 og en md med visa koster 98 kr..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i know |
|
|
ved godt det dyrere men har overtaget/købt et prepaid billgt af en som stoppede med at spille...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt vildt |
|
|
har lige sat og regnet lidt.. har ca betalt 10.000 kr til blizzard bare i gametime.. plus 2000 kr for 8 spil.. wow det tjener da fedt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skræmmende |
|
|
Med.. hvad er vi nu... 8 millioner spillere, der hver lægger omkring 100 kr om måneden... Noget af en indtjening 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Awina *Amon*: tror bare hun har spillet i *for* lang tid..  hihi Puha, andre der er på vej til lvl70? er i lvl 53 synes allerede der går lang tid mellem, lvlsne.. Meen man må jo bare se at komme igang..  held og lykke til alle .. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow her også |
anne aaquist |
23-02-2007 02:32 |
|
både mig og gemalen er bidt af wow, og jeg har lige fået min egen account. så nu skal jeg til at lvl en hel masse.. buhu, var lige nået så langt, men det er sjovere når man kan spille sammen med den bedre halvdel... server er doomhammer og jeg hedder kandelsdorff og er member i Endless trials, og min kæreste er guild master. fedt spil, men man blir fuld stændig afhængig...
Stald Smokie - et hjem for mishandlede heste- (lukket og slukket pr 1.1.2007.) Ponypiger og drenge søges i hemmet! Skriv en besked hvis du vil vide mere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
anne aaquist: ja det gør man det er næsten helt uhyggeligt.. Så må du bare gå ud i instance  .. Hvad lvl er du i?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| account transfer |
|
|
Account transfer: Du kan godt flytte dine characters fra forskellige accounts, så hvis du får din egen account kan du godt flytte din main char (og de andre) over på din egen account. MEN: det kræver at der står den SAMME ejer registreret på begge accounts!! Meget vigtigt, for blizzard disapproves at man sælger/giver væk chars selv til familie mm. Flytning af character koster ca. 200kr og dette kan gøres hver 3 måned (mener jeg). Jeg tror at det også kan lade sig gøre at flytte realm/server MEN dette kan vist kun gøres én gang. Prisen kender jeg ikke... Jeg fik for nyligt min egen laptop som jeg kunne spille på og planen var at flytte min 60 hunter over på den account så da jeg oprettede den nye account, skrev jeg præcis det samme som der står i min kærestes således at Blizzard tror, at det er den samme ejer. Dog er det vist kun efternavn samt email som skal være et match, men man kan aldrig være for sikker; ellers kan man risikere at få slettet begge sine accounts  :) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forresten... |
|
|
har 4 accounts i over 2 år.. 100 kr pr md. pr account.. det løber nemt op..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| accounts |
|
|
Candyman: jeg forstår godt nok ikke hvorfor du har 4 accounts...? Vi to, en til hver og inden jeg fik en comp selv, brugte jeg min kærestes account...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fabelagtigt! |
|
|
Det er det eneste ord jeg kan bruge om WoW Manden og jeg er også FULDSTÆNDIGT bidt af det... Vi spiller på Darkspear og vore main char's er en Draenei Warrior (mandens) og en Draenei Priest (min) - begge er vist pt. lvl 38... Derudover har vi vores tidligere mains (pally + Mage lvl 60 - disse blev på det GROVESTE droppet for draeneis'ne haha) og jeg har også en lvl 60 Hunter, som dog er "pensioneret" til fordel for min nye Druide, som jeg er kommet på lvl 20 med (så hudt jeg visker...) En eller anden dag skal vi vel også prøve en horde - men før Blood Elf's kom til kunne jeg ikke overskue dem - jeg magter ikke at skulle bruge så meget tid på en karakter der er SÅ grim  Vi startede i september 2006 med en enkelt account og en 10 dages trial version, men det tog ikke mange 5 minutter før vi hoppede i bilen og drønede ned og købte en version mere! Og den dag TBC udkom var kl. da heller ikke meget over butikkernes åbningstid før jeg stod med 2 eksemplarer i hånden 
Hilsner fra, PiaLind - nu uden Lilleven..... Snøft! Tjek mit billedarkiv for hestebilleder - Senest opdateret 1/11-06 (men spørg før du napper - jeg siger ofte ja, hvis man spørger pænt..)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
|
|
Der er jo fantastisk mange, der spiller WOW. Men er der nogen, der ved, om der er flest brugere på Horde eller Alliance? IIIHH jeg vil også spille!! - skal bare have en ny comp.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjææælp |
|
|
Nu er jeg jo lige blevet opslugt af denne 10 dages gratis version, men man bærer jo tydelig præg af at være nybegynder. Jeg har en warrior. Jeg "kom vist til" at sælge det våben min figur brugte til at bruge sin rage med. Hvis jeg køber et andet våben og sætter ind, udløser det ikke min rage. Hvad gør jeg?? Kan man ikke få det igen eller er jeg nødt til at starte om??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
|
|
Sanne32: Generelt er det sådan at der er flere alliance end der er horde, selvom der vist findes enkelte hvor det er omvendt. På nogen servere er det ret slemt. Har hørt flere der snakker om en 5:1 ratio Awina: Det lyder mærkeligt. Du burde da kunne skifte våben, men har aldrig spillet warrior, så ved ikke om der er noget specielt du skal gøre. Ellers prøv at spørge i spillet
Mvh. Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihhh |
|
|
Sidder og venter på et "klogt" svar  Jeg kan godt skifte våben, men det udløser ikke rage. Så vidt jeg har forstået har de andre ikke rage, er der ikke en warrior herinde???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| world of warcraft |
Sara (Pachino) |
26-02-2007 02:08 |
|
Nu skal jeg ikke gøre mig klog på WOW, for jeg har selv kun spillet det i knap 2 måneder. Hvis du trykker "C" så kommer der en boks op, hvor du kan se alt det din char har på af tøj og udstyr, lige under helbilledet kan du se dit våben - der er 3 "kasser", den første fra venstre er det våben du bruger. Rage kommer når du er i combat og har været det nogle sekunder, så stiger den røde bar, der er under din health bar. Jeg startede lige i slutningen af december sidste år på Terenas, hvor jeg i Alliance startede en Human Warrior, efter at have level'et til 34, begyndte jeg at kede mig grumt, så købte jeg TBC og startede derefter en Draenei Shammy op, den er efterhånden lvl 32 og jeg hygger mig stadig med den. Det fede ved shammy'en er at jeg kan transforme den til en ghostwolf, trække vejret under vand, gå på vandet, heale og ressurrect andre. Det er kanon med de forskellige totemer man kan samle som ekstra hjælp. Endvidere har jeg Herbalism og Alchemy som professions, i starten forstod jeg slet ikke de professions og hvordan jeg skulle lære de nye skills. Jeg trækker meget på min guild; Ram-It, der er nogle ret garvede gutter i 30'erne der er søde til at hjælpe når jeg spørger. En lille sjov ting jeg undrede mig over i starten er alle forkortelser der bruges.. Eks. "Mats" - mats?!! Måtter?? hvad fanden er det for nogle måtter *lol* - materials.. doh "SM"- er der ikke børn tilstede?? - Scarlet Monastary - en instance. Eller bare generelt alle forkortelserne for byerne, jeg var lååårst til at starte med, mine kammerater har fået en del grin på min bekostning. Men et fangene spil, det er det sgu 
Mvh. Sara P. Markedsføringsøkonom studerende? Fra IBA Kolding har jeg en International Markedsførings bog m/Kottler og Hollensen til salg. Kontakt mig for pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Niks... |
|
|
Nej det er desværre ikke så simpelt. Jeg stiger fint op i rage når jeg slås, men jeg kan ikke anvende den. Da jeg startede var det første våben (1) det der var almindeligt og det næste (2) brugte rage. Men så solgte jeg det og selvom jeg ligger et andet kan jeg ikke bruge rage. Øv tror jeg må lave en ny figur inden mine ti dage er udløbet... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rage... |
Himmelfjer |
26-02-2007 09:31 |
|
..skulle da gerne kunne udløses af andet end et våben. Dit start våben vil jo også ret hurtigt blive for dårligt i forhold til dit level. Rage har "en knap" for sig selv. Siger min nørdede kæreste. Prøv at tjekke din bog, måske, om du har en "ability" gemt der.  Candyman>> Jeg kan simpelthen ikke lade være med at grine, når jeg læser dine svar! De stråler langt væk af spille-iver og jeg kommer sådan til at tænke på "Leroy jenkins"!  Camilla
Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he... |
|
|
Jeg er gammel Diablo spiller og der er da en del fælles træk  Men ja jeg fandt det, der var en side to i min spellbook...duuhhh...den havde jeg overset, og der havde jeg sørme en masse dejlige ting...så nu er jeg løbet...jeg har fri og skal lave en masse masse ting...meeen...man må da lige have en halv time til overs til lidt wow... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Leroy Jenkins |
|
|
Erm... hehe *hosthost* hvem er Leroy Jenkins...? Har hørt mange spillere råbe LEEERRROYYY men har aldrig fattet hvorfor *host...* ehm  Sara (Pachino) Spiller du på Terenas? Der er nemlig en guild som hedder RAM IT. Jeg blev inviteret med som lvl lille-bitte mage, men droppede den hurtigt, da jeg ikke har for god erfaring med guilds som bare inviterer uden at kende en  Men godt at høre at den er god, har set ret mange fra den hist og her  Er nu også glad for Nerf My Age, også en masse oldies der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Leeroy Jenkins |
Sara (Pachino) |
26-02-2007 13:12 |
|
Leroy Jenkins, han er bare for griner - seriøst hvis du ikke har hørt om ham.. han er skider på de andre i hans Raid gruppe og stormer ind i en instance uden at holde sig til den plan, der er udtænkt.. her er et godt eksempel www.youtube.com/watch?v=LkCNJRfSZBUwww.youtube.com/watch?v=iJT20WxfHss Ja, det er RAM IT jeg er med i, spiller bare en del sent på aftenen, så er alle de små drenge gået i seng og man kan holde en mere seriøs samtale med de andre. Det er sgu sjovere at spille med de "gamle", tror ikke helt de yngre altid lige forstår de forskellige quests ordentligt, og så render de forvirret rundt 
Mvh. Sara P. Markedsføringsøkonom studerende? Fra IBA Kolding har jeg en International Markedsførings bog m/Kottler og Hollensen til salg. Kontakt mig for pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Uha - det her spil kan mine stakkels singleplayer nerver da slet ikke tage.
Har downloaded spillet + noget der ligner 27 patches (har også kun lige taget en 6 timer alt-i-alt med en ret så hurtig forbindelse), og har lavet en dwarven hunter. Jeg nåede at få en quest, og faldt så over en small crag boar. Nå, rollespiller som man er, skal alt hvad der kan dø jo dræbes. Så jeg overfalder tingesten, men gu' om den vil dø. Ikke at det er noget problem som sådan - men det, at alle de andre dwarfs der render rundt rent faktisk er spillere og ikke NPCere tager helt pusten fra mig. Tænk nu hvis de sidder og griner 'Loool - sikke en n00b' hjemme ved dem selv. Ikke at jeg som sådan tror at de gør det, men jeg er bare slet, slet ikke vant til at spille online.
Jeg kunne heller ikke finde ud af at slutte, så det blev lige til en mindre fin ctrl-alt-del. Og så blev Oblivion ellers startet op. Der véd man da i det mindste nøjagtig hvad alle 'andre' tænker.
Andre der har det ligesom mig?
- Rie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
|
|
Bare et par spørgsmål --- - Hvor startede I med at spille og med hvad? (server/char.)
- Ville I have gjort det anderledes idag, hvor I ved mere om det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spiller også |
Lisab |
26-02-2007 18:32 |
|
Jeg er på Terenas og hedder noget så genialt som Havfruen Har en lvl 44 Priest. Synes den er halv dårlig at spille med, den kan sq dårlig slå en flue ud af kurs.. tihi Når man render meget alene som jeg gør, så havde min hunter været bedre, men min idiot slettede den.. tsk tsk Jeg spiller horde. Jeg er mest til ins. så hvis nogen kommer forbi mig en dag og vil med i en ins. så er jeg med på den  Var der noget med i ville starte en HN guild ? Så til alle jer noobs Vælg ikke en præst som første gangsspiller, der ville jeg vælge en hunter dejlig lige til char. at spille 
Hilsner Lisab. Tobias 170402 Patrik 151203 Amalie 181206 Fjordhest søges til lån's med forkøbsret, skal bruges til hygge og konkurrence, til hestevant famillie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rie - khamul |
|
|
du skal trykke på escape-tasten for at afslutte, så kommer der en fin boks op hvor du både kan ændre på visse indstillinger samt afslutte spillet. Sanne32 : Jeg er stadig i min free trial period, jeg startede efter computerens anvisning på Ghostlands og har en Night Elf Hunter og en ditto Druid - begge er lvl 6... Jeg vil prøve at spille et par andre karakterer før jeg bestemmer mig endeligt... Og generelt : Det er simpelthen et genialt spil - men farligt for ens tidsfornemmelse som fuldstændigt forsvinder i det øjeblik man logger på... (det er værre en HN )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Sanne32 *Kuku*: - Hvor startede I med at spille og med hvad? (server/char.)
Jeg startede min første account på Korgall, med en hunter, den er nu lvl 27 og er ikke så spændende mere den findes dog stadigvæk da min main server nogle gange går ned.. - Ville I have gjort det anderledes idag, hvor I ved mere om det?
uha det er svært at sige, men nej det tror jeg faktisk ikke. Jeg ville stadigvæk havde spillet det hvis jeg fik alle detaljer omkring spillet afvide...  Hvis jeg har forstået dit spørgsmåll korrekt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I aften... |
Marlene ♥Vito♥ |
27-02-2007 11:26 |
|
Hej alle i WoW spillere :p ville bare lige sige at i da skal huske at se DR2 i aften, der da kommer en hel tema aften med WoW hehe... Er her slet ikke nogle som spiller Vanguard ? det er det fedeste spil til dato... vi har fået rigtig mange wow spillere over, som er ved at være trætte af wow... der er nogle fede ss her hvis i har lyst til at se nærmere  vanguard.tentonhammer..._album.php
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
|
|
Agent007: Jeg mente, om du ville have startet på en anden server med en anden char., efter at have fået mere erfaring?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehe |
|
|
jeg har 4 accounts, fordi manden har 2 og jeg har to.. det er noget med hvor hurtigt man kan skifte chars i raids og fordi ellers kan man jo ikke spille sammen.. den sidste account er en jeg købte til min svoger som han lige lavede en 52 warlock på og så ikke har rørt den siden.. martin og jeg har tilsammen: 1 lvl 63 hunter 1 lvl 70 mage 1 lvl 65 priest 1 lvl 70 warlock 1 lvl 70 druid 1 lvl 67 paladin og så en masse der ligger på 25-57 i lvls..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sanne32 |
|
|
Jeg startede som night elf hunter på en pvp server (chromaggus, tror jeg den hed) Fik den vist op på omkring lvl 35 eller lignende, men var meget træt af at være tvunget til pvp hele tiden. Så jeg lavede en paid transfer til en pve server og der er jeg stadig og er rigtig glad for det. Så hvis jeg skulle lave noget om, ja så var jeg startet på pve serveren. Har efterhånden prøvet en del af de andre classes af, men sværger stadig til mine hunters, så det valg ville jeg ikke lave om. Startede i øvrigt som alliance, men spiller nu mest horde selvom jeg har 2 alliance chars på serveren
Mvh. Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ´im in ur thread, feeding ze´ trollz´ |
Lehrmann |
27-02-2007 18:58 |
|
Hejsa dér! Min søster har lusket lidt rundt og sagt ´nu snakker de om WoW igen inde på mit heste-net! - kender du nogle af dem?´ Det tror jeg nu ikke jeg gør, men jeg ville da lige kigge lidt ind alligel, og se om jeg kunne give en hånd med! Det lader til at ´problemet´ er blevet klaret dog - men jeg er dog overrasket over så mange af jer der spiller herinde fra trods alt .. heste, og computer-spil?  tror liiige jeg inkluderer den hér forresten; - Hvor startede I med at spille og med hvad? (server/char.)
Tjaa, jeg startede på Crushridge med min Warrior, Khakrov - og skiftede så server til Twillights Hammer så snart det var muligt, eftersom det ihvertfald dengang var en overhængende italiensk server ^.^ - Ville I have gjort det anderledes idag, hvor I ved mere om det?
Tjaa, jeg ville nok have spillet Mage i stedet for at være helt ærlig - men jeg nyder nu min Warrior alligevel. er ´DPS´ i Karazhan med ham - jeg er Fury Warrior, for de af jer som er bekendte med det udtryk.. det vil sige, jeg gør AV! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha-- |
|
|
Louise's bror på hn... Velkommen ind i tøse forummet brormand Lehrmann... Griner... 
Mvh Louise EVNEN TIL AT VILLE, SKABER EVNEN TIL AT KUNNE!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4 accounts |
|
|
Candyman: ok, giver mere mening at i deler de fire accounts og den ene af de fire er din svogers 
Men så har I jo stadig tre tilbage til deling...? Forstår ikke helt hvad du mener med "at så er det hurtigere at skifte char i raids"  Det går jo ikke hutigere medmindre i har tre comps og har tre chars online samtidig  Forstår ikke lige jeres system tror jeg  Men selvfølgelig; en account hver er da et must, det der med at dele accounts kan godt skabe uenigheder i længden.. tro mig! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Lisab: ja jeg prøvede at skrabe en guild sammen min 10 pers. Men der var ikke særlig mange som var interesseret når nu tbc lige var kommet ud osv.. Men vi kan vel prøve igen..  Sanne32 *Kuku*: sorry miforstod dig.. som sagt jeg startede med en hunter på korgall, og efter den var kommet op til lvl 27 så automatisk fulgte jeg med min fætter over på neptulon, da jeg nogle gange er afhængig af hans hjælp.. Når man skfiter server, skrifter man også char (eller man kan) så det gjorde jeg, og valgte så en præst som han har en i lvl 70, så der ville jeg også kunne få hjælp..  jeg synes nu præste er nemme, man lvl dog ikke så hurtigt på egen hånd men der er tilgængel kun 2 præstequeste. men når man vælger præst kræver det at man så er interreseret i at gå i instance hvis man vil have den op.. Lehrmann: iih de fordomme altså..  hvor er der mange rundt omkring, som bare ikke tror det kan lade sig gøre at være hesteinteresseret, og pc interesseret, men det kan altså lade sig gøre..  og i stor grad  ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Lisab |
28-02-2007 11:59 |
|
Ja nu har jeg jo godt nok spillet i 1½ år men så snart jeg når lvl 40 så begynder jeg at kede mig og starter så en ny char.. Men hvorfor har nogen char. på forskellige servere ? Nu har jeg en lvl. 44 præst , som er bedst til at lvl. i instances, som også er det jeg synes er sjovest Er en mage god at spille alene med ? når man kommer op i lvl? Eller er hunter og warlock bedst som alene løbere ? Andre som spiller på teranas som horde, så frem med navnet så vi kan få lidt flere på vennelisten 
Hilsner Lisab. Tobias 170402 Patrik 151203 Amalie 181206
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Lisab: Jeg har char på mange forskellige servere for så er der en ven der spiller på en, og så er der en anden ven som har en på en anden osv osv. De kommer ikke højt op i lvl 30 eller sådan noget, men de er der..  Puha, jeg er ved at få en warrior op, man skal lige have præsten til lvl 70, før der sker meget mere med den...  Det kommer an på hvad du er til, hvor hurtigt det skal gå.. Altså grunden til jeg vil have en warrior efter min præst er fordi jeg nogle gange er ved at brække mig over mana... så er warrior så dejlig når man slet ikke skal tænkte på mana, man kan bare kæmpe når man vil. prøv en mage, rougue, eller warrior... jeg tror en ruogue ville være sjov at prøve faktisk, mage kan jo selv lave vand, så der slipper man for at købe.. jeg ved det ikke synes der er et plus ved alle sammen. Som kan gå meget fint solo..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| James bond |
Lisab |
28-02-2007 13:14 |
|
:) det må godt gå nogenlunde stærkt og man skal være med i kampen, som priest skal man jo passe på sin mana, så ikke noget med at smide spells medmindre det er healing spells Det kan godt være lidt trist, at skulle stå i baggrunden.. Også til noob spørgsmålet hvis man er f.eks holy skal man så smide alle sine talent points i holy ? jeg har smidt lidt hist og her er stadig ikke så gavet en ganmbler.. tihi Synes dog warrior føles som en lidt kedelig class ?
Hilsner Lisab. Tobias 170402 Patrik 151203 Amalie 181206
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| soloing |
|
|
Nu da jeg har spillet hunter og mage, vil jeg mene, at de begge er gode at gå solo med. Magen er måske lidt federe da den dps' er hårdt og det går derfor stærkt med at samle xp - plus den har AoE. Men hunter kan det tage længere tid, men til gengæld behøves den ikke vente på mana før den går igang med næste bytte, som magen tit har brug for. Det sværeste ved at spille mage er dog, at bevare aggro i et party. Det er nemt at få mobs'ene til at gå på magen, så det kan være lidt tricky ikke at lave for meget dps. (her kan et threatmeter være en stor hjælp!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
|
|
Hvad så hvis man bare vil spille rp, hvilken char er så god at ha´?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pvp... |
|
|
Hmm.. Jeg spiller ikke på pvp servers og er nok en temmeligt sjældent syn i BG's... Men min mening vil nu nok være en rogue! De har ok armor (leather) og ret høj dps! Jeg har hørt at de skulle være en relativ svær klasse at spille, har selv prøvet en lille bitte smule og fattede nadas Men det var også kun indtil lvl 6  Det fede med rogues er jo også at de kan gå stealth og derfor lave snigerangreb på andre. Jeg så en ret fed video fra en pvp server, hvor der stod en rogue ude på en meget meget høj bro i stealth mode, og hvor gang der kom en spiller forbi, gav han dem én med en snebold så de røg ud over kanten haha!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Lisab: Ja hvis det er helt rigtigt skal du holder dig til ét talent.. Det gjorde jeg nemlig også i starten smed lidt det ene sted og så et andet sted og så ellers videre..  Men jeg er fx shadowpriest og sætter derfor alle mine talent i shadow..  Du kan jo altid skifte talent (så vidt jeg ved) der bliver bare dyrer og dyrer for hver gang..  Kan pers. bedre li pvp end rp og de andre.. Det er sjovt at nakke horde på sin vej.. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
Altså sikke i lyder som nogle nørder  Jeg har hentet en 10 dages version, og har så købt et spil i den virkelige verden for at få koden, og den virker slet ikke, så nu kan jeg slet ikke komme ind. Øv bøv. Jeg har skrevet til dem så håber på hurtigt at få et svar. Jeg fandt et dansk tlf nr at ringe til men det virkede heller ikke suk. Nå men lige et par spørgsmål. Når nu jeg er level 12 og jeg finder en bue der kræver level 4 hvorfor kan jeg så ikke bruge den? jeg har taget alt det warrior træning jeg kan finde? et andet spørgsmål, hvis nu jeg formaterer min computer, mister jeg så alle mine karakterer eller ligger de simpelthen online?? eller er der bestemte mapper jeg skal sikkerhedskopiere inden formatering??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
tije *Fylkir*, jeg tror at du skal afinstallere den 10-dages prøveversion og derefter installere spillet fra CDen/DVDen der fulgte med spillet som du købte. Versionerne er lidt forskellige (tror jeg i hvert fald), og koden som du har købt passer kun til selve den version som du har købt.
Jeg tvivler meget på at du mister dine chars ved at formatere, men du må hellere lige vente og høre en af dem der spiller. Det ville jo være træls at miste dem hvis det nu ikke er rigtigt.
- Rie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| takker.. |
|
|
takker jeg vil prøve og geninstallere så må jeg se hvad der sker*S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv da... |
|
|
Ja nu er mine 10 dage gået og jeg sidder tilbage, helt deprimeret, for hvad skal jeg nu spille  Jeg kører i Elgiganten og der finder jeg wow-betalingskort og wow-2 udvidelsespakke, men ikke wow  Så sidder jeg og kigger på nettet og det billigste jeg kan finde er 159 kr. for wow og 1 måned på nettet. Men jeg er sikker på at min fætter sagde der fulgte 2 mdr. med??? Er det rigtigt at der ingen spilletid følger med udvidelsespakken??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nå, nu har jeg fået startet spillet op igen, og overvundet mig selv, og det er jo faktisk ret sjovt! Er level 4-5, men har også kun spillet et par timer.
Men, jeg har nogle (dumme) spørgsmål:
- Kan man save i WoW? Ved godt at når man dør så bliver man til et ghost, men skal lige være sikker. Jeg lider af et gem-hver-tiende-sekund syndrom...
- Hvad sker der når man bare logger af i stedet for at afslutte spillet? Og mere til sagen, hvorfor er der 15-20 sekunders ventetid for at logge af (jeg var igang med en timed quest og kunne ikke lige finde den fætter jeg skulle have fat i, så ville pause og finde en map etellerandet sted)?
- Hvad sker der hvis man fejler en quest? F.eks. hvis tiden løber ud? Så er det bare ærgerligt eller?
- Byer og diverse dungeons - bliver de loaded up eller er de bare ud i et med den udendørs verden?
- Hvad sker der når man leveler op? Jeg har læst at man skal finde ens class trainer for at levele op. Betyder det så at hvis man ikke har været ved vedkommende endnu, og man er level 4, så er man i virkeligheden på niveau med en level 1 char?
- Rie, som vist hellere må begynde at se sig om efter selve spillet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Okay, bare glem spørgsmålene  . Har spillet lidt mere, og spørgsmålene har besvaret sig selv. Til gengæld har jeg et nyt: Hvordan svarer jeg når andre spørger om noget? Det står garanteret et-eller-andet sted, men jeg må nok indrømme at jeg ikke er speciel duperet af dokumentationen... - Rie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svarer? |
|
|
hvis de hvisker til dig kan du bare trykke R, så svarer du den sidste der har hvisket dig (du kan bladre gennem dem med TAP tasten). Ellers trykker du ENTER og så /s eller /w "Navnet på den spiller du vil hviske til". /g hvis det er i din guild og /p hvis du er i gruppe med nogen Hmm var det svar nok?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Lige i starten kan det være ret svært med alle de Taster..  Say: /s Party: /p Wisper: /r Guild: /g Råbe: /y General: /1 Trade: /2 Defens: /3 Og så er der raidwarning: /rw der kommer det du skriver midt på skærmen bruges mest når man laver raid, eller når gruppen ikke vil lytte..  Men det er nok dem der^^ som er vigtigst, nogle nok først lidt længere oppe i lvl.. Mht. når du logger ud, ved det faktisk ikke ved bare at hvis jeg trykker logout mens jeg er mounted (på ged/hest eller andet) logger jeg ud med det samme.. :S Godt fornøjelse.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| log ud |
|
|
Mht at logge ud. Du skal altid helst logge ud når du står i en "inn". Når du står i en inn, vil der i stedet for din level, så "zzz" i samme felt. Det betyder at du hviler. Når din figur er udhvilket får du max XP når du dræber en mob. Din xp-bar vil ogsåp være blå. Når du ikke længere er restet, vil din xp-linie bliver lilla, og der vil komme en lille tekst i charmeddelserne, hvor der står "you feel normal". Du opptjener nu kun halvt så meget xp ved at dræbe en mob. blå xp-bar: 200% xp ved hvert kill, lille xp-bar: 100% xp ved hvert kill. Jeg vil anbefale dig og alle andre nye, såvel som gamle, at tage et kig på www.wow-europe.com og og læse lidt i den game-guide de har der. Der kan man få svar på rigtigt mange nyttige ting 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og... |
Himmelfjer |
06-03-2007 03:46 |
|
...er man totalt lost og kan ikke finde en disse, f.eks. når man er på en quet, så er der en side, der hedder http://www.thottbot.com , hvor man kan finde informationer, kort over områder o.s.v.  Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Og når du søger på thottbot, så skriv questens navn..  Cecilie A P: hold da op det har jeg ikke lagt mærke til..  tak for oplysningen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er det købt |
|
|
Ja jeg skulle 5 forretninger igennem før jeg fandt WoW, da det simpelthen var udsolgt overalt, burning crusade var tilgegæld alle vejne. Nå men jeg fandt WoW til 99 kr. og BC til 199 kr. i Fona. Jeg har på nuværende tidspunkt kun installeret WoW og startede op i går aftes , jeg slettede min trial char og lavede en ny. Jeg var så heldig at møde en der lige havde lyst til at hjælpe mig igang med lidt penge og en masse gode svar på mine spørgsmål Han syntes dog jeg skulle gå igang med at læse nogle manualer, men jeg HADER manualer. Nå men han sagde at der ikke var nogen grund til at installere BC før jeg var på level 58, er det korrekt?? Uha købte 14 dage trial (20 kr.) til min søn, det var nok ikke smart, jeg syntes jo dog ikke han kan spille det når han ikke kan engelsk (han er 10 år) men det syntes han nu nok han kan  Der var en herinde der skrev at pre-paid var dyrere end på kort, men nede i elgiganten koster 60 dages pr-paid altså 199 kr. og ikke 260. Er det mig der har misforstået hvad i skrev?? Det tog lang tid at starte fordi jeg ikke anede hvilken server jeg skulle vælge. Jeg kiggede i denne tråd, men når jeg gik ind og kiggede på en af de servere i anbefalede, så var der fyldt op. Tror nok jeg endte med at vælge doomhammer. Behøver jeg at sige at jeg kom aaalt for sent i seng 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Haha! Jeg har sørme også været ude og trævle 5-6 butikker igennem  . Fandt det i Bog&Idé til 150. Jeg har ikke købt Burning Crusade, og regner heller ikke med at gøre det det første lange stykke tid. Nu jeg er her, så har jeg nogle spørgsmål, som jeg bare ikke kan finde svaret på nogen steder (og jeg kan heller ikke oprette indlæg på wow-eu, selv om jeg er logged in og det hele). Jeg har også spurgt på wow.allakhazam.com, som ellers er en rigtig god side med en masse guides, men jeg har ikke fået nogen svar der endnu. Jeg gider altså ikke til at oversætte spørgsmålene til dansk, og da engelsk er en forudsætning for overhovedet at kunne spille wow, regner jeg med at det går. 1) What does it mean that a server is reset, and what implications does it have for your char? 2) I'm playing a dwarven hunter and he has 60/60 in the gun skill. I read that as if he cannot gain any more gun skill ATM. But how do I make so that he can? I was thinking that there are different proficiencies in weapon use, just like with the professions, but from searching this doesn't seem to be the case. 3) When should I start selling on the auction house? I've read that grey items are not to be auctioned, but what about ruined leather scaps? And peaceflowers? Obviously they would never be able to sell for a lot, but is there any meaning in even putting them up? How about low-level meats and fish? (okay, so I probably could have found this out by myself, but I'm far away from an auction house ATM). 4) How do you set a good buyout price of an item? I sold 20 light leathers yesterday with 4s as starting bid and 10s as the buyout price (it was bought out), but I suspect that it was too cheap; however, the other light leathers there were up at that amount did not have buyout prices placed (not that I noticed anyway). 4) Is the dwarven 'treasure' skill of any particular use? I have herbalism and skinning as professions, so I mostly have one of these auras(? - the spells that marks beasts/plants on the minimap) activated. Do I miss out by not using it? - Rie, som er bidt af gal dværg  .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et par svar |
|
|
Hejsa, Lidt af det vil jeg da gerne prøve at svare på  3 & 4) Alle items der IKKE er grå kan i princippet sælges i Ah - det kommer dog meget an på udbud og efterspørgsel om det sælger. Jeg har ikke prøvet med kød/fisk, men kan dele lidt erfaringer med herbs og skind. Selv peaceblooms kan sagtens sælges, du får bare ikke en formue for dem. Tror jeg plejer at sælge en stack med 20 for omkring 20-30 sølv i buyout. Men prisen kommer meget an på serveren (udbud/efterspørgsel) - prisen kan variere. Men tjek hvad andre har sat til og så prøv med en pris i det niveau. Hvad light leather angår, så har du vist snydt dig selv for en god slat penge Jeg plejer at sælge en stack med 20 for mellem 75 sølv og 1 guld 25 sølv... Lad VÆRE med at sammenligne med dem uden buyout - det kan du ikke bruge til noget. Kig kun på dem med en buyout pris - det er også det de fleste folk helst vil købe. Hvis du selv stod og manglede 20 af et eller andet for at kunne crafte noget eller gennemføre en quest, gad du så vente i op til 24 timer og så måske slet ikke vinde auktionen? Nej vel? Derfor er det en god idé altid at have buyout på (efter min mening i hvert fald). 4) Treasure finderen er udemærket, men det dur ikke når man samtidig bruger en anden tracking skill. Der hvor du kan bruge den er, når du bevæger dig ind i en cave eller er i en eller anden form for camp med mobs - her kan det være en god idé at lige skifte hurtigt over og tjekke om der er nogle kister - så slipper du for at kæmpe dig vej for så at finde ud af, at der ikke var nogen alligevel Når du har spillet lidt, så finder du hurtigt ud af, hvor der er større sandsynligheder for kister - og det er så her du lige aktivere treasure finder kort for at se om der er noget at komme efter  Jeg håber det hjalp lidt 
Hilsner fra, PiaLind - hestetosse og officiel WoW-freak Tjek mit billedarkiv for hestebilleder - Senest opdateret 1/11-06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det hjalp meget! Takker  . Har også fået en masse svar på allakhazam som siger mere eller mindre det samme. Det er en god side, den kan jeg godt anbefale! Tror jeg vil prøve at kigge indgående på auktionshuset. Tror man kan tjene mange penge der. Har fx. læst at det er en god ide at kigge på de recipes ens mats kan indgå i, og så sælge dem i kvantiteter der 'passer til'. Dvs. hvis recipen siger to light leathers, så sælger man dem 3 ad gangen, sådan at køberen er nødt til at købe 2*3 for at få et antal der passer. Lidt ondt, men køberen skal nok få brugt varerne. - Rie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hooold da op hvor i skriver! |
Lehrmann |
08-03-2007 19:32 |
|
uha - såååå meget tekst siden jeg postede .. kan slet ikke følge med! .. i laver godt nok mange posts i forhold til hvad jeg er vant til fra alle de andre WoW forums jeg besøger o_O Så de fleste ting var besvaret, men hang fast ved 1 ting .. de måde i tilsyneladende speccer på. det er *ikke* smart at smide *samtlige* point i 1 træ - det kan sjældent svare sig, uanset hvad for en class du spiller, i modsætning til hvad en anden bruger svarede længere oppe. Prot. Warriors er nødt til at have lidt i arms/fury også, lige som healer præste er Holy(main) / Disc(resten) ooog så lige en håndsrækning til jer alle: www.wowhead.com Glem thott - det bliver kun brugt i nødstilfælde nu om dage \o/ (hent også Titanbar fra www.curse-gaming.com - den har et ´coords´ add-on inkluderet (dvs. man trykker på ´M´ og så kan man se hvor indenfor zonen man er i, der passer til koordinaterne fra sider som f.eks. wowhead.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he he |
|
|
he he som nybegynder fatter jeg ikke meget af det du (Lehrmann) skriver  Hele dette afsnit: hent også Titanbar fra www.curse-gaming.com - den har et ´coords´ add-on inkluderet (dvs. man trykker på ´M´ og så kan man se hvor indenfor zonen man er i, der passer til koordinaterne fra sider som f.eks. wowhead.) forstår jeg bare ikke  nå men AH har jeg heller ikke lige fundet ud af hvor jeg finder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og ... |
|
|
...når nu jeg er igang med alle de dumme spørgsmål. Hvor får alle deres kæledyr fra?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Awina *Amon*: Spørg en gard, i fx IF, eller SW, så viser de et lille flag på dit kort (m) og så står de derhenne..  Kæledyr: Hunter har jo et dyr som kæmper med i deres kampe, dem "fanger" du men kun hvis du er hunter kan du få dette kampdyr. Hvis du tænker på, drage, kanin, ugle, kat, osv osv. er det noget du kan købe rundt omkring. Kaninen kan du fx. købe i nærheden af IF, uglen køber du på Darnasus, træroden, katten kan du købe i nærheden af SW.. Du kan fx gå ind på thottbot, og søg efter pet mener jeg der kommmer noget op.. Derefter kan du gå ind på map i thottbot, og se hvor præcis henne de kan købes..  ellers kan du få en til at vise dig det.. hvilken realm spiller du på?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| doomhammer |
|
|
Jeg spiller på doomhammer og er meget ny  Men tak, det var da på dansk...he he... Jeg mødte første dag en fyr derinde der hjælper mig lidt igang, men han har kun været online den ene dag og skulle så vende ilbage i weekenden.  Jeg har bare solgt alt hvad jeg havde til handlerne der står rundt omkring, og jeg kan jo forstå jeg er gået glip af en del penge...he he Jeg er warrior.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange... |
Himmelfjer |
09-03-2007 14:14 |
|
af de ting du finder i starten kan du bruge selv. Der er ingen Armor (beskyttelse) i det tøj og udstyr, din character har på fra starten. Det skal du selv forbedre hen ad vejen. Jo højere armor du har, jo bedre er du beskyttet.  Og så som hovedregl: tjek først, om det er bedre end dit eget. Hvis det ikke er detså : Alle tingene hedder noget, når du holder musen henover dem f.eks et sværd hedder måske "Comatants sword of the tiger" - det står øverst i den lille boks, der kommer, når du holder musen henover tingen. Står det navn med gråt, så sælg det til en vendor, står det med grønt, så undersøg om det kan betale sig at sælge på auktionshuset eller om det er lige så nemt at sælge det til en vendor. Står det med en anden farve f.eks. blå, så er det penge værd. Ofte mange penge endda. Jeg har f.eks lige solgt et lvl. 22 sværd, med blåt navn. Det fik jeg 18 guld for.  Eog en vendor er forresten de almindelige "købmænd", som du møder på Inns og ved boder o.s.v.  Det er fedt, at du har valgt en warrior. Der er mangel på dem. Så du vil være ret sikker på altid at blive inviteet med til gruppeting o.s.v. Din hovedopgave vil være at holde "byttets" opmærksomhed fanget mens de andre fyrer løs på det i sikker afstand og slår det ihjel. Og så er der en healer, som sørger for at holde dig i live.  Hvis du i chatboksen skriver /1 så kommer det næste du skriver ud på General og alle kan se det. Der kan du så bede om hjælp til at finde det ene eller det andet. Folk er for det meste meget hjælpsomme og viser gerne vej og giver råd, hvis man spørger.  Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mere detaljeret forklaring ^.^ |
Lehrmann |
09-03-2007 16:26 |
|
Undskyld, tænkte ikke lige over at det måske ville være lidt svært at forstå - my bad, her kommer lige V2 så: På hjemmesider som www.curse-gaming.com kan du under det der hedder ´add-on´s´ sektionen, finde forskellige nyttige programmer der kan hjælpe dig, med simpelthen alt, hvad du kunne tænke dig. Derinde, skal du finde det addon, der hedder "Titanbar" - det lægger du så ind i den følgende underkategori i din WoW mappe på din pc: Worldofwarcraft/Interface/Addons Hvis du ikke allerede har en mappe der hedder interface, med en tilhørende mappe indeni, der hedder addons - så lav det ^.^ (sørg for, at når du har lagt programmet under addons mappen, at programmet ligger i 1 mappe - så den ikke hedder "titanbarxx" - og så har en mappe indeni den, der *også* hedder "titanbar" - træk skidtet ud og læg den direkte i addons mappen, så funker den ) Når du så er ved character selection skærmen i spillet, er der nu kommet nede i venstre højre hjørne, en knap der hedder ´addons´ - Tryk på den, aktiver den med et ´flueben´ - og aktiver også ´load out of date addons´ også for en sikkerheds skyld. Du skal gøre dette, efter hver patch dog, så gå ikke i panik hvis skidtet pludselig er væk  og SÅ når du er *inde* i selve spillet, skulle du meget gerne have nogle grå ´bars´ i toppen eller i bunden - dem kan du så højre-klikke på, og aktivere eller deaktivere op til flere små godter  og det som jeg så ville have dig til at nå frem til er; Når du trykker på "M" knappen på dit tastatur, eller bruger den genvejsknap der er oppe ved dit minimap, kommer der et stort kort op. Nede i bunden, vil der stå nogle koordinater (tænk spejder/sømand her) - og hvis du så kigger på www.wowhead.com vil folk under kommentarer, sige via koordinater, i hvilken zone + hvilke koordinater, mange af tingene i spillet har. Det burde hjælpe dig gevaldigt med quests, specielt i startet  Håber det hjalp ^^ .. ooog, så lige som en lille bonus til alle jer der samler på ´pets´ i spillet, har jeg et link i vil eeelske! www.playthingofthegods.com Happy hunting - der er MANGE pets dérinde, til enhver smag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak... |
|
|
Tak, jeg er kommet godt igang nu. Jeg spiller dog ikke på doomhammer, men på darkspear. Syntes det går langsomt med levels, fordi jeg heller vil løse Quests. Penge mangler jeg stadig men det går dog langsomt fremad  hogger er pisse iriterende...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Awina.. |
|
|
Jeg spiller også på Darkspear - hvad hedder du derinde??  Jeg spiller disse karakterer derinde: Zari (mage 67), Spliff (Priest 40), Elwyan (Hunter 62) og Elwyanna (Druid 24).
Hilsner fra, PiaLind - hestetosse og officiel WoW-freak Tjek mit billedarkiv for hestebilleder - Senest opdateret 1/11-06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Awina... |
Himmelfjer |
13-03-2007 12:33 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke problemet |
|
|
Problemet er ikke at slå ham, jeg stod sørme og ventede med en anden, men men... hver gang han dukkede op var der andre der tog ham inden vi fik fat i ham. Der stod folk og ventede alle vejne, så jeg gav op og smuttede og forsøger igen på et tidspunkt hvor der ikke er så mange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| \o/\o/ |
Lehrmann |
14-03-2007 12:13 |
|
Sammen med Murlocs, er Hogger på alle måder legendarisk i WoW.. Selv de fleste Horde Characters, er på et eller andet tidspunkt, rejst hele vejen til området, bare for at dræbe ham - og grine af de Alliance der dør på ham  (Vi har så til gengæld en goblin i en kløft der skal dræbes, der på ingen måder er sjovere, men sig det ikke til nogen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Awina... |
Himmelfjer |
14-03-2007 12:39 |
|
...ja, det er tit et problem...at questområderne er for crowdede! Jeg kan anbefale at snuppe ham lige omkring 23.30 - der er skolebørnene gået i seng og der er mere plads!  Camilla - nu med RP/PVP Horde-char på Scarshield legion... eller hvad den nu hedder! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|