|
|
| HN-Træf 2007 |
| Forfatter:  |
Hestelygaard (Julia og Mikkel) |
| Dato:  |
19-02-2007 13:53 |
|
Hej med jer, Som mange allerede ved bliver HN-Træffet 2007 afholdt hos os på Hestelygaard. (Den første weekend i august!) Ginni og jeg har stukket hovederne sammen og søger nu nogle friske hestetosser som har lyst til at være med til at arrangere og planlægge træffet i år. Det ville være rigtig godt hvis vi kunne finde nogle som bor i rimelig afstand, så vi kan mødes og derved få de bedst mulige forudsætninger for en god planlægning. (og så skal der selvfølgelig også være plads til lidt hygge ) HVEM VIL VÆRE MED?
De venligste hilsner
Julia Parey (Hestelygaard) HN-TRÆF BLIVER AFHOLDT PÅ HESTELYGAARD I ÅR!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Melder mig |
|
|
gerne til at være med til at planlægge og arrangere... Smider dig lige en PB.
Pernille Endelig på ryggen af Copy igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille Blom |
19-02-2007 14:09 |
|
Dejligt! Glæder mig til at høre fra dig!
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er... |
LineogPiv (Line Ditlevsen) |
20-02-2007 08:43 |
|
Hvor er Hestelygaard henne? I hilken landsdel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sparky |
20-02-2007 10:32 |
|
takker! 
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg melder mig gerne |
|
|
Jeg melder mig også gerne til at arrangere og hvad der dertil følger 
***Absalon ilder opdræt - tamme ildere til kæl og avl*** absalon-ildere. dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glæder mig at det blev hos jer |
inger christensen |
20-02-2007 21:41 |
|
er slet ikke i tvivl om at det nok skal blive hyggeligt.
IMC. HESTE TRAILERE UDLEJES. WRAP SÆLGES.. henv. 20285450
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det muligt at deltage |
|
|
bare en enkelt dag med hingst? Kan stå i trailer hvis fold/boks/ridebane el.lign. ikke er muligt.
Mvh Gitte, mor til verdens bedste Tera, f. 08-02-05 Bedækning tilbydes af smuk broget hingst - se billeder på præsentationen. Ny fælles ridetur 15/4.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar...: |
20-02-2007 23:37 |
|
SMS♥Javalonica♥: Super, så er vi allerede 4! Jeg skriver til dig over PB i morgen. inger christensen: Tak, og ja det håber vi da det gør!  HundeGitteMor: Vi skal nok finde ud af det med din hingst. Vi må lige snakke sammen igen før træffet!
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HN-træf |
|
|
Sikke et dejligt sted i har fundet til HN-træf  (trods den lange afstand herfra) Vil der komme følgende oplysninger om, hvad der vil blive planlagt for den pågældende weekend? MVH. Christina&Bersi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt klart! |
23-02-2007 13:33 |
|
Vi skal nok lade jer vide hvad vi finder på... 
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andre??? |
25-02-2007 13:11 |
|
Er der andre der har lyst til at være med? Vi vil gerne mødes om ikke så lang tid for at komme igang med planlægningen i rigtig god tid, så kom bare frisk frem!! 
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jægerspris |
|
|
Ej! Det lyder super hyggeligt  Nu er jeg kun 15, men bor i Frederikssund, og savner virkelig at komme ud sammen med andre med samme interesse som mig. Jeg vil gerne hjælpe, hvis i kan bruge en lille hånd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Anne |
26-02-2007 18:20 |
|
jeg synes ikke at det er et problem at du "kun" er 15 år. Når du har lyst til at hjælpe er det vel kun et plus at have dig med i gruppen, så vi også husker de "unge" i planlægningsprocessen!
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hn træf. |
Speedy2005 ♥Vincent♥ |
26-02-2007 21:59 |
|
Jeg vil da MEGET gerne med, bor selv i Jægerspris og ved godt hvor gården ligger.. Hvornår er det nu det er ?
MVH Anja Med sine elskede ponyer Nejd og Vi ncent
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til Anne |
27-02-2007 06:54 |
|
Nu har jeg godt nok skrevet at jeg ikke synes det er et problem at du kun er 15 år Anne, men jeg skal lige huske at tilføje at jeg er ret sikker på at alle under 18 år skulle have en person over 18 år med til HN-træf de andre år, og at minimumsalderen var 15 år. Jeg skal desuden lige sikre mig at de andre "gamle" er ok med din deltagelse i planlægningen. Skriver til dig over PB. 
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For min skyld er det da helt OK |
|
|
Jo flere der er med til planlægning desto bedre 
***Absalon ilder opdræt - tamme ildere til kæl og avl*** absalon-ildere. dk ***Opdræt af vinterhvide dvæghamstre***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er jo dejlig |
|
|
tæt på mig i Skibby. Sig til hvis jeg kan bidrage med noget 
mvh PiaR quantum in me fuit
Konfirmation - forårsbryllup? Lej en grill med god plads weberudlejning.dk
Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Pia! |
28-02-2007 21:35 |
|
Tænk, jeg anede ikke at du bor i Skibby! Lille verden...  Jeg ville blive rigtig glad hvis du kunne fortælle mig hvem jeg skal henvende mig til ang sponsorat af toiletter. Jeg har fået at vide at det vist er Henrik, men er det rigtigt, og hvordan kommer jeg i kontakt med ham? Desuden er jeg/vi jo meget interesseret i at høre hvordan træffet er gået for sig de andre gange, og hvad der skal tages specielle hensyn til, hvad der var positivt eller negativt osv... Alle erfaringer har interesse!
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julia, |
|
|
Du må på mine barndoms drømmegård  Jeg har været vild med det sted de sidste 20 år. Så vild at jeg ansøgte værket om at blive skrevet op til det da det var lejemål. Jeg har ikke det mindste erfaring med HNtræf, men jeg ved at det er Jan Rasmussen der stod for sponsoratet sidste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak for |
02-03-2007 22:25 |
|
informationen ang Jan Rasmussen. Det var da sjovt at du kender gården. Vi faldt også pladask for den allerede første gang vi så den!
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hmm det kunne da være man skulle med i år det lyder hyggeligt! Kan være jeg skulle tage lille wisti med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ditte... |
|
|
Klart du skal med Ditte!  Du kunne jo få en snak med arrangørerne og få lavet en event ud af det og have Wisti med og lave et klikkershow med dertilhørende forklaring. Dine små redskaber/spil til forståelse ville også være en god idé at tage med hvis du holder et foredrag. Jeg synes det var ret underholdende og alligevel gav det en god forståelse 
Tina - Nu med Høffedyret! ---------- Don´t mind the dog- Beware of the owner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spændene |
|
|
Lyder super fedt. Hvad skal der ske?? Har aldrig være med før, men det kunne jo ske man skulle tage med og lufte hesti. Hvad "plejer" i at lave på HN-træf?? Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Louise |
06-03-2007 12:03 |
|
Jeg ved faktisk ikke hvad man plejer at lave, men ved det bare handler om at hygge med hestene og andre hestetosser, og ride nogle gode ture sammen. Vi starter snart på planlægningen og modtager selvfølgelig gode råd og ideer! 
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Ditte |
06-03-2007 12:08 |
|
Jeg synes da helt klart det kunne være spændende hvis du tog din lille wisti med. Lad os lige snakke videre om det!
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lyder som om |
|
|
det er et besøg værd...måske Joe og jeg kigger forbi...
Freedom rides....on a Quarterhorse " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har heller |
Ciwi |
08-03-2007 09:55 |
|
aldrig været med til HN træf, men ville gerne.. Kan jeg det, når jeg bare er 15?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hf-træf |
|
|
-Ciwi. Jeg skal muligvis også med jeg er 15  Men der skal lige undersøges noget med aldersgrænse  Men det kunne da være hyggeligt hvis vi var to unge:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hn træf.. |
Ciwi |
08-03-2007 13:24 |
|
Anne: Ja det kunne da være rigtig hyggeligt  - Skal man ha' hest med derhen? Eller er det frvilligt? Og hvad med boks/fold? Og hvad koster det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til jer under 18 år |
|
|
Det plejer at være sådan, at er man under 18 år og gerne vil med alligevel, så skal man finde en "værge" blandt de voksne, som skal med. Mvh Line
DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LineG... |
|
|
LineG - En værge ? Hvad hvis man ikke kender nogle herinde fra? Ciwi - Aner det ikk. Har aldrig været med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anne... |
|
|
Så må man tage én med udefra 
***Absalon ilder opdræt - tamme ildere til kæl og avl*** absalon-ildere. dk ***Opdræt af vinterhvide dvæghamstre***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anne... |
|
|
Når engang planlægningen er så langt, at Hestelygaard begynder at er klar til at melde en tilmeldingsdato ud, så kan du evt. lave en tråd på Hyggen for at finde en værge - der er så mange søde mennesker herinde. Men det er jo heller ikke sikkert, at Hestelygaard sætter det som et krav - sådan var det bare sidste år hos Anita. Der er ikke faste regler for, hvad prisen bliver - det er noget arrangøren afgør og fastsætter - så det finder I ud af, når engang der kommer et opslag på det. Tror vi gav omkring 250-300 kr. sidste år med hest og al mad inklusiv. Derudover kunne vi købe drikkevarer til billige penge. Anita havde gjort et kæmpe stykke arbejde sammen med andre HN'ere - så kære Hestelygaard - det bliver svært at leve op til  Mvh Line
DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LineG.. |
09-03-2007 08:39 |
|
Vores lille gruppe vil gøre vores allerbedste i år også! Så må vi bare håbe det er godt nok for jer HN'er der har været med før!  Nej..spøg til side, vi er nogle stykker som nok skal få stablet et ordentligt arrangement på benene ! Gode råd og ideer modtages dog stadig med kyshånd! 
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djdksa.. |
|
|
Hmm. Så må vi se om jeg kan finde sådan en sød en 
Anne Rosendal <3 Nu Med Hest ;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er det? |
shorty-89 »Taz« |
13-03-2007 14:49 |
|
Ja, hvor er det lige i landet at det ligger? Jeg er selv kun 17 år, (bliver 18 den 13 april) men hvis det er vil jeg da meget gerne hjælpe?
Elsker min Bella <3 Trold kommer til at savne dig <3 Har 1 lille hest til salg! En Fjordbolle, 14 år 1.55 høj. ^Skriv for mere info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| shorty-89 |
|
|
det kan du jo temmelig let selv finde ud af ved at klikke på linkene i Julias startindlæg..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julia.. |
|
|
det skal nok blive ligeså godt. Lidt skov, lidt strand, en fold til hestene, en fold til menneskene, og et langt bord, så er vi alle glade! Hos else (som er det eneste sted jeg var med), der var alt 100% intermistisk og blev lavet hen af vejen, men for pokker vi hyggede!
Mvh. Tine Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!! Au pair søges straks til Schweiz. Læs mere i præs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det lyder... |
13-03-2007 21:13 |
|
...rigtig godt!  Jeg har også kun hørt 100% positivt om HN-træffet hos Else. Er også sikker på vi nok skal få det hyggeligt i år! 
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sidste år hos |
|
|
Anita var det også rigtig godt. Jeg har kun et eneste minus - og det var alle hvepsene og dem kunne Anita jo ikke rigtig gøre så meget ved. Men jeg er panisk angst for hvepse - så dem må I meget gerne sende på sommerferie, hvis jeg skal med... Mvh Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LineG... |
|
|
LineG bare rolig, den super spray der var en der havde med, holdt hvepsene væk og den har jeg købt nogle stykker af  De bliver taget med som sikkerhed  så kan du blive vasket i dem, hvis det går galt igen 
Med venlig hilsen Anita Spangbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt Anita |
|
|
så tør jeg godt  Det var så træls med alle de måltider jeg indtog i teltet, fordi jeg blev jagtet af de forbandede hvepse - og jeg er endda aldrig blevet stukket af en, men er bange for dem alligevel  mvh Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er ked af at |
16-03-2007 11:24 |
|
sige det, men der var altså rigtig mange hvepse sidste sensommer.  Nu har vi kun haft stedet i ca 6 mdr, så jeg ved ikke om her altid er mange hvepse eller om det var ekstremt sidste år... Anita: Hvad hedder den der spray i snakker om? For det kunne da godt være at vi skulle skaffe noget ekstra af det!
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tænker |
|
|
at det på et lidt senere tidspunkt vil være et hit at få en fastlåst tråd om transport til træffet - der er jo flere der kører selv og har plads til en ekstra hest i traileren - så nogle af os trailer- og billøse stakler kan komme med alligevel  Jeg vil nemlig så frygteligt gerne med - men jeg er sikker på at Monty ikke kan være på cyklen - og der er alligevel så tilpas langt til Jægerspris at det kan tage sin tid at ride derop (Og hjem igen ) 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Transport |
|
|
Jeg døjer med samme problem, jeg mangler nemlig også en transport mulighed. Jeg ved endnu ikke hvilken en jeg tager med (til den tid har jeg jo fået min elskede barndomspony tilbage), men regner med det bliver ponyen. Jeg skal helst ikke risikere der sker noget med Java, hvis alle hestene skal lukkes sammen ud på folde. Der er Ruwena altså noget mere stærk og nem. Vi skal fra Roskilde af, så hvis der er nogen der kan tilbyde transport fra Roskilde og til Hestelygaard (og tilbage igen), så er vi meget interesserede!
Absalon ilder opdræt http://www.absalon-ildere.dk Ejer af den smukke dressurhest Javalonica og forhåbentlig snart min barndoms pony Elmelys Lady Ruwena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SMS javalonica |
|
|
SMS javalonica: Ang. det med fold må jeg vist hellere allerede nu melde ud, at det ikke er planen at alle hestene skal på fold sammen. De vil blive delt op i små hold på 2 - 4 heste (sådan var det i 2006). Mere direkte har vi ikke snakket om det i år, men er du itvivl så spørg Julia... hun kan sikkert svare mere nøjagtigt på det... Det er jo hende der bestemmer  Julia... kan du lige svare... 
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af " Jeg er udadvendt. Tåler du ikke sandheden, er problemet dit! Er iført sikkerhedsvest, kast bare kniven! 
Ull4, P1ng0 & C4ppy 3r d3 b3dst3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JEG kommer |
|
|
...hvis jeg er i landet til den tid... også selvom det bliver uden hest...  Jeres gode selskab går jeg nødigt glip af, og det kan jo være man kan tiltuske sig en ridetur i løbet af weekenden. Men som sagt, ved ikke lige hvor jeg befinder mig henne til den tid, det kan kun, ja tiden, vise... Tid, sted, omgivelser og mennesker er jo perfekte! Mvh Winnie
Kvalitets westernsadel sælges Se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svarer nu! :) |
19-03-2007 19:55 |
|
Vi har ca 5/6 folde ud over dem vores egne og opstaldede heste skal gå på, både med meget og et par stykker med lidt græs, så vi skal helt klart satse på at lave så små hestegrupper som muligt. Vi er allerede nu ved at lave en ekstra sikret fold til vores hingst som ligger lidt væk fra de andre, for at undgå at han hidser sig alt for meget op når der kommer en masse lækre fremmede damer. Det bliver spændende hvor mange der vil tage egen hest med, men hvis det kniber med pladsen må vi jo dele nogle af de store folde op en ekstra gang.
De venligste hilsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wiiiniiieee |
|
|
Hvis ikke du kommer skal jeg sove ad naturel 
Tina - Nu med Høffedyret! ---------- Don´t mind the dog- Beware of the owner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er der planlagt noget |
|
|
specielt indtil videre??
Selv efter den mørkeste nat, bliver det lyst igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu spørg jeg sikkert.. |
shorty-89 »Taz« |
20-03-2007 10:09 |
|
Nu spørg jeg sikkert dumt igen :p Men hvor i landet ligger Jægerspris sådan helt? Sjælland, jylland, fyn eller hvor??  Vel meget gerne komme 
Elsker min Bella <3 Trold og Sjanti kommer til at savne jer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ret dumt :D |
|
|
For det kan du jo se på postnummeret  Jægerspris ligger på Horns Herred i Nordsjælland, men Hestelygård ligger ikke i selve Jægerspris. Det er ude ved Kyndbyværket.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
shorty-89 »Taz« |
20-03-2007 11:06 |
|
Ja, ved det er dumt.. Men jeg kan bare ikke finde ud af sådan noget :p Men hvis det er i Nordsjælland så kommer jeg gerne 
Elsker min Bella <3 Trold og Sjanti kommer til at savne jer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine (Ginni) |
|
|
Var det muligt at jeg kunne tiltuske mig en plads i din trailer?`
Absalon ilder opdræt http://www.absalon-ildere.dk Ejer af den smukke dressurhest Javalonica og forhåbentlig snart min barndoms pony Elmelys Lady Ruwena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SMS ♥Javalonica♥ |
|
|
SMS ♥Javalonica♥ Hej, det kan jeg ikke love pt. Da jeg ikke ved om jeg tager nogen hest med, for bliver hoppen ifolet her i næste måned, skal den helst ikke i byen. Så det kan jeg devsærre ikke love.
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af " Jeg er udadvendt. Tåler du ikke sandheden, er problemet dit! Er iført sikkerhedsvest, kast bare kniven! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Nogen der skal afsted fra lørdag til søndag og kan have en nem vallak med i trailer fra Ringsted af?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ´123456 |
|
|
Jeg har heller ikke været med før, og kunne godt tænke mig det, min hest står i slangerup... Men jeg ved ikke om jeg kan deltage, min hest bliver sat i fol i starten af April, ved ikke om de kan klare sådan noget når i er i fol??? Maria 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trutte1985 ♥Minelli♥ |
|
|
trutte1985 ♥Minelli♥ Skal selv have sat min hoppe ifol til April, jeg tager hende derfor ikke med, da jeg ikke vil risikere at hun mister føllet. Der kommer hingste til træffet, så der vil muligvis være lidt påstyr, så hvis jeg var dig ville jeg lade den drægtige hoppe blive hjemme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hn-træf |
|
|
Vi skal afholde det første planlægningsmøde søndag d. 1. april, og derefter kan det måske være en ide at få oprettet en låst tråd omkring tilmelding og samkørsel, da det let kan blive for uoverskuleligt, hvis det bliver i denne tråd...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Kunne man holde det et andet sted |
Trine Nielsen |
29-03-2007 13:43 |
|
Jeg ville foretrække man fandt et andet sted (jeg må desværre ikke skrive hvorfor for moderationen) Er der nogen der har nogle forslag ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trine Nielsen |
29-03-2007 14:37 |
|
Jeg har oprettet denne tråd for at samle nogle mennesker der har lyst til at være med til at arrangere HN-træffet i år, og nogle som ønsker at bidrage med gode tips, forslag og ideer til hvordan vi kan få en hyggelig weekend. Jeg synes dit indlæg er unfair og upassende, specielt med fokus på at jeg ikke ved hvem du er, eller hvad du kunne have imod vores sted. Jeg forventer at modtage en personlig besked fra dig hvori du forklarer dit ønske om at holde træffet et andet sted, da jeg mener det ville være korrekt at blive kontaktet direkte hvis du har et problem med mig, os, vores sted, vores heste eller lignende. Du er også velkommen til at ringe til mig på 25 90 99 00 eller maile på julia@urup.dk Moderationen sorterer ikke relevante beskeder fra- kun injurier og usandheder! (en kopi af denne besked er sendt til dig privat) Julia Parey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stedet er aftalt |
|
|
Stedet er aftalt Nej, Trine Nielsen, som en del af arrangement-gruppen vil jeg gerne melde ud, at stedet hvor HN - træffet i 2007 skal holdes, kan ikke rykkes. Der er ikke andre der har meldt sig på banen, så derfor har vi lagt træffet hos Julia. Hvilket vi ser meget frem til, da hun kan tilbyde nogle dejlige faciliteter. Så nej, træffet bliver IKKE flyttet, medmindre Julia springer fra, hvilket vi selvfølgelig ikke regner med at hun gør. Håber dette var svar på dit spørgsmål.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej undskyld.. |
|
|
...har egentlig ikke blandet mig i denne tråd, men er da lige inde og lure...
Må altså bare sige Trine Nielsen, at sjældent har jeg set så upassende et indlæg som dit... Hvis du finder at stedet ikke lige passer ind i din smag, det uanset hvilken grund, så kan du da bare holde dig væk...
Simpelthen utroligt...
Mvh
Winnie
Kvalitets westernsadel sælges Se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da op |
|
|
vi har været igennem denne en gang. Julia holder HN træf, hvilket nogen af os ser frem til. Men der sidder jo en eller 2 derude som gerne vil stikke en kæp i hjulet på julia. -Hvorfor så ikke holde sig væk? Har i været med på de foregående træf? Har i overhovedet planer om at komme til dette? Alle de latterlige rygter, injurier og historier har været fremme. Folk har fået valget at tro på dem eller læse julias svar, som var meget offentligt. Længere er den ikke. Bliv nu voksne! Og jeg glæder mig til at hører mere om træffet, selvom det måske kommer til at kolidere med familie ferien i år.
Mvh. Tine Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!! Hestepasser søges til Schweiz fra sommer ´07 Kontakt mig for flere oplysninger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg må... |
|
|
Jeg bliver desværre nok nødt til at melde pas iår, trods to ellers hamrende sjove og dejlige ture de sidste to år, kåring i Herning m. welsh falder sammen med, og der skal jeg fotografere om lørdagen. Men jeg arbejder stadig på at få det til at gå op i en større enhed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej rikke.. |
disen |
02-04-2007 21:19 |
|
Det går bare ikke.. Du kan ikke melde fra!!! Hvem skal så hjælpe mig med at mobbe anita ??? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Disen.. |
|
|
Jeg skal da ikke mobbes  Nææ men hvis jeg er heldig får jeg Jan på min side også får du buksevand, ja Rikke du kommer jo aligevel, for du kan jo ikke undvære os, ja så kan du også lige få en vand tur  Ihhh glæder mig
Med venlig hilsen Anita Spangbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan HN.. |
|
|
Hvis nu HN laver en Live Streaming fra welsh kåringen, så kommer jeg fluks  Har du fanget en hest til mig Diana, for så kan jeg jo ikke sige nej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fandt lige tråden... |
AnneSN |
16-04-2007 13:49 |
|
Jeg troede den var blevet væk - men her er den jo !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilmelding |
Louise (Wonder) |
15-05-2007 16:48 |
|
Hvor er det man tilmelder sig???
+++++++++++++++++++++++++++++++ LOUISE Jeg savner dig Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte! DEN LYKKELIGE EJER AF HAFLINGEREN WONDER FÆLLESRIDETUR I STORSKOVEN VED HVALSØ, SE UNDER ARRANGEMENTER!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| op op op |
Louise (Wonder) |
06-06-2007 00:15 |
|
+++++++++++++++++++++++++++++++ LOUISE Jeg savner dig Bjarke, du vil altid have en plads i mit hjerte! DEN LYKKELIGE EJER AF HAFLINGEREN WONDER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|