Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øv frost i næste uge
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 09:50

Og så lige i den uge vi holder ferie...jeg vil have sommer og ikke mere frost...NU

Andre med ferie i uge 8 og hvad skal i bruge den på?

0
0
Svar på denne tråd

Frostvejr - JUBIII
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 10:17

Vi TRÆNGER til frostvejr - vi BEHØVER frostvejr.

Vi skal have alle de grimme baciller og kravlende kryb og insekter slået ihjel - og jord og planter skal i "dvale".

Græsmarkerne har ikke godt af at blive trådt mere op, hvis de nogensinde skal blive til græsmarker igen :(

- og så min helt personlige fryd: når det er frostvejr, så er hestene ligeså rene når de kommer ind om aftenen, som de var da de blev lukket ud om morgenen. De bliver nemlig ikke dækket af mudder når de ruller sig *her er plads til en smiley med armene i vejret*

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 10:20

Jeg bryder mig heller ikke om frost, og vil helst have forår NU.

Markerne har det da udmærkedet nu hvor det er tørvejr. Og vi har da haft frost.

Så jeg siger også nej tak til frost.

0
0
Svar på denne tråd

frostvejr..
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 10:45

God formiddag..

Jeg bryder mig heller ikke selv om frostvejr, MEN samtidig vil jeg heller ikke have alle de dumme kryb og insekter, som kommer i et vildt stort antal, hvis ikke der kommer frostvejr.. Så vi har brug for frostvejret. Dog håber jeg ikke der kommer så meget sne (har ikke lige tjekket vejrudsigten her på det seneste). Men et par minusgrader bliver vi nok nødt til at have.

Qnuz Katrine

Walle <3

Har MSN bar' spørg !

0
0
Svar på denne tråd

Frost juhu...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 10:49
Ja her klager jeg heller ikke over frost. Mine døjer med muk, og jeg er ved at få pip af alt det mudder og vasken ben. Og heste der ligner noget, der er løgn af at rulle sig i mudder.
0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 12:05
Vi gider ikke mere frost og regn. Men vil bare have forår, sol og varme...

Rønnebjerggård... Skøn pony 130 cm til salg, pris 14.500,-...

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 12:11

..og jeg skal have skiftet vinduer i næste uge :-(

Men frost er der jo brug for..

Mvh Mette
www.newforest.dk
0
0
Svar på denne tråd

ELSKER frost.
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 12:18

Ja her er det mere end velkommen. Jeg ELSKER simpelthen frost. Kan ikke få nok. Heller det end 25 grader...

Og vi har brug for det... det er så en anden side af sagen :)

** Trine **

Ejer af: Nydam's Mr. Milan

Ejet af: Frosti - hustyranen...

0
0
Svar på denne tråd

Frost - jubii...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 12:20

... Og helst HÅRD frost i mindst 10-12 dage og uden sne! Så bliver sommeren måske ikke det insekthelvede som jeg har frygtet efter denne vinter. Og mudderet på foldene fryser, så de heste der har muk får en chance for at hele ordentligt!

Det vil være dejligt - selv om det koster lidt ekstra i opvarmning af huset...

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Bokse udlejes i lille stald ved Holmegård - kun valakker
0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 14:26

Vil have forår nu. Er træt af at salte og hegn der ikke kan laves pga. frost, frosne fingre, lår, øre og hage.

Dog er der da plus-sider ved frosten: Man ligner ikke en muddderkage efter ud og indlukning af heste, klokker og gamacher er uden mudder. Dette vil dog også ske ved at foråret titter mere frem Så NEJ til frost og JA til forår..

I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr :-)

Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
0
0
Svar på denne tråd

frost..
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 14:52

Frost, nej tak... Jeg længes efter foråret hvor fuglene pipper og dagene bliver lunere. Hestene gider være ude og man kan sidde om aftenen og se dem hygge sig. Man skal ikke ha alt det tøj på, og man er ikke sur, tvæt og deprimeret over vejret skifter i varme og frost grader. Blomster og træer springer ud og det blir grønt i skove og haver. Kan næsten ikke vente længere på foråret

Ang insekter, var der så ikke noget med, at fordi vi netop har haft så varm en vinter, så har insekterne brugt deres energi eller sådan noget, og så dør de her i foråret?? Har ihvertfald hørt noget om at der ikke kommer så mange selvom vi ikke har haft hård frost mm.

Kærlighed gør blind. Had får øjnene til at se igen.

0
0
Svar på denne tråd

Sand...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 15:04
"træt af at salte og hegn, der ikke kan laves pga frost". Nu står der jo godtnok, at du bor i IShøj , men der har da ikke været mange dage, der skulle saltes eller dage, hvor jorden har været så frossen, at der ikke kunne laves hegn. Så det forstår jeg slet ikke. Og mine heste vil da langt hellere være ude i tør frost end det våde varme vejr, vi har haft her i "vinter".
0
0
Svar på denne tråd

Nej tak
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 15:34

Her gider vi ikke mere frost.. Den lille fold herhjemme bliver livsfarlig for hestene og kan ikke tage dem over på den store fold for der meget glat på vejen derover..

Så ØV ØV...

Hilsen Lone Pedersen.

0
0
Svar på denne tråd

nej tak
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 17:22

nu skal vi da bare ha forår!!

der kommer ikke mange insekter til sommer pga den milde vinter, da det er for varmt nu til at de går i dvale, men der er ikke noget føde til dem, derfor bukker de under. det er hvad jeg har fået at vide, og jeg håber det passer!!

men forår tak. nu kan det være ligemeget med frost og sne.

Maiken

Nu med Savannah ....

0
0
Svar på denne tråd

insekter..
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 18:26

Er det ikke en skrøne,at vi skal have frost for at holde insektbestanden nede,når sommeren kommer?

Hvis der er mange insekter efter en kold vinter,så får det våde forår alligevel ofte skylden.

Hvad med Grønland og de andre skandinaviske lande? Der er jo ikke til at være for aggressive insekter og de har da om nogen,kolde vintre.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider