Jeg har jo også to hunde og selvfølgelig bliver der samlet op efter dem.
Godt nok er de begge temmelig blufærdige og gør det så vide muligt inde under en busk eller hæk.
Kan jeg nå det samler jeg op, også selv om folk ikke træder der. Men er de kravlet så langt ind under busken (det er jo små hunde) at jeg ikke kan få armen derind, så får det altså lov at ligge.
Vi bor op til nogle jernebaneskinner og langs dem er der et træhegn, med ca. 20 cm. "åbning" forneden.
Når hundene laver dér triller det ofte ind under hegnet og ned ad en lille skrænt og så kan jeg ikke nå det.
Men alle andre steder de laver noget samler jeg op.
Blev dog sur på en lidt ældre mand forleden; vi var på vej tilbage fra en tur på Kastellet og Pelle satte sig på et stykke græs for at lave stort.
Imens han var igang kom denne herre på cykel forbi, stoppede op og spurgte meget nedladende: "Nu har du vel tænkt dig at samle op???"
-Jeg måtte så svare ham at jeg ikke havde tænkt mig at samle op før hunden var færdig.
Jeg begyndte at finde posen frem, og troede at manden var væk for længst, da Pelle var færdig.
Da jeg rejser mig op igen, efter at have samlet op, ser jeg at manden står 20 meter længere væk og holder øje med mig.
Årh come on!!! Der blev jeg ski' lidt irriteret!
Var lige ved at spørge om han ville have æren af at smide posen i spanden!!
Men jo, jeg har god samvittighed når det kommer til mine hunde og deres efterladenskaber.
-Hjaltine.