|
|
| De fortabte sjæles ø? |
|
|
Er der nogle af jer,s om har været inde og se "De fortabte sjæles ø"? Er den en biograftur værd? Og hvor meget børnefilm er der over den? Henvender den sig meget til børn eller kan personer på 20-30 år også se den uden at kede sig?
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg Hellere ramme rammen end slet ikke at ramme Haflinger Forum DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min veninde.. |
|
|
Min veninde har været inde og se den, og sagde vi ikke skulle se den fordi den var ret børneagtig, og de special effekts var ikke så fantastiske som der reklameres med
Rikke og sparky Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden Sparky søger en passer et par gange i ugen, skriv hvis du er interesseret. (herningområdet)
Tøj til høje kvinder - Your Highnes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening |
|
|
Jeg syntes, den var ualmindelig kedelig og lang - er 29 år. Jeg havde ellers glædet mig til at se den og forventet mig meget af den.
"But it's not who you are underneath, it's what you do that defines you." Rachel Dawes, Batman Begins
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de fortabte sjæles ø |
| Forfatter:  |
Signe J (Tinna) |
| Dato:  |
16-02-2007 19:14 |
|
Jeg synes det var en god film - og jeg er 26. Jeg syntes ikke den var over-børnefilms agtig, men nu er jeg også typen der elsker den slags film uanset målgruppe 
------ Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111111 |
|
|
STJERNE FILM!!! Var med min veninde inde og se den på premiere-aftenen... Jeg synes den var super flot lavet!! Enormt flotte special-effects! Har kun fået flotte anmeldelser så vidt jeg ved. Sad selv yderst på stolekanten op til flere gange og synes den var absolut spændende.. og ja selvfølgelig lidt urealistisk men det skal den jo være...  Stor ros til "GHOST" og Jeppe -drengen!! Den er 100% et kig værd!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhyggelig? |
Annette Jacobsen »hvemsagdeballo |
16-02-2007 21:49 |
|
er det for meget for en dreng på 9 år?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jegsynes det er en |
merhaba |
16-02-2007 21:59 |
|
fantastisk flot film, rent scenografisk/visuelt er den langt flottere end hvad vi hidtil har været vant til når det handler om børne/ungdomsfilm. Jeg var meget imponeret, syntes den var dybt professionel hele vejen igennem. Ok, historien er meget simpel, men det skal jo også være en film for store børn og unge; spændende og ikke alt for kringlet at følge med i. Jeg vil helt sikkert anbefale den, om ikke for historien som sådan, så for billedsiden, som er stemningsmættet og hundrede procent gennemført.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes |
|
|
ikke det specielt var en børnefilm ,men til gengæld var den ret kedelig.. bl.a. med en del filmkiks, som f.eks. der hvor pigen sidder på anhængeren og pludselige da de får den løsnet er hun oppe på traktoren igen.. Hvad skete der lige der? Speciel effects var fine synes jeg, det var en af de ting der holdt.. egentligt også en god handling, jeg synes bare aldrig de formåede at gøre den specielt spændende, da pigens skuespil f.eks. virkede lidt tamt på mig- hun virkede aldrig rigtigt bange, hvilket nok gjorde jeg tabte spændningen.. men sådan er det jo altid, nogen får meget ud af en film, andre ikke så meget.. men for mit vedkommende kunne jeg sagtens have ventet med at se den til den udkom på film..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt flovt |
mariarytter6 |
17-02-2007 04:01 |
|
jeg har faktisk ikke set filmen... og det er på trods af at min svigerfar er med i den... det eneste jeg ved om hans rolle i den film er at han er det der vikingespøgelse, som vidst nok kommer fra island... han har i hvert fald snakket noget om at hans islandske sætninger blev lavet om og givet til ham en halv time inden de skulle optage... bortset fra det har jeg kun hørt fra folk der har set den at den er fantastisk god, også specialeffecterne, især af en dansk film at være, og så har jeg hørt at det skulle være en af den slags film som alle i familien kan se, dog er den måske lidt skrap for de mindste... men som sagt er det meget flovt at jeg ikke ved det, da jeg endnu ikek har set filmen... sorry sviger...
det er ikke fis jeg hedder altså Rytter til mellemnavn... desværre rider jeg ikke på noget som helst for tiden..... til gengæld går jeg rundt og bliver tyk da jeg venter mig en lille dreng den 19. maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1111111 |
|
|
-mener der er aldersgrænse på men kan ikke lige huske den... 12år måske?? MetteThers: du må have været lidt bange alligevel- og siddet med lukkede øjne, hun sad ikke på hængeren men sad på traktoren da hun løsnede hængeren... sådan husker jeg den i hvertfald... Hun skulle jo heller ikke være bange ... Jyde drengen er vildt sjov.. han har verdens bedste jyde accent.. haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GAB-GAB-GAB |
prohest ♥hypper♥ |
18-02-2007 19:24 |
|
Jeg gider ikke at se den...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæresten |
|
|
og jeg er helt vilde med den (begge 22 år), men det er nok ikke en god ide, at tage alt for små børn ind og se den. Jeg synes, at det er vildt, hvor langt dansk film er nået efterhånden, og den var meget nem at leve sig ind i. Desværre var børnene ret dårlige skuespillere, men effekterne, historien og de voksne skuespillere vejede det op.
Ham fugleskæmslet var dælme klam, føj.
Pennyblade købes. Se mere på præsentationen. Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har lige set den |
|
|
med mand og børn på 10 og 12 og den var da god men vi havde forventet noget mere. Børnene var ikke op og køre over hvor god den var da vi kom ud hvad de ellere tit er .Så ja den er ok men ikke så fantastisk som de gør den til. Synes feks. Oscar og josefine var meget bedre...
Hilsen jeanett*monique 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har også lige set den |
|
|
min datter og jeg har lige været inde at se den og syntes den var god og spændende .. der er alders begrænsning til 11 år. min datter er 11 næsten 12 år syntes der var meget uhyggeligt i den og hun havde lukket øjne tit . men der er også mange sjove ting i den
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig god film...;-) |
|
|
Min yngste på 13 og jeg så den i mandags - og jeg synes den er rigtigt god, men en god idé at overholde aldersgrænsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glæder mig... |
|
|
Får den på dvd i næste uge, mig og min søn glæder os vildt til og se den 
|
| Svar på denne tråd |
|