Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

sygemeldning
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 09:57

Jeg har endelig fået snakket med min læge ang sygemeldning fra det arbejde jeg har. Nogen husker sikkert mine tidligere tråde om min chef?

Jeg har så fået mit arbejde sagt op med sidste arbejdsdagd. 28/2. Men det er IKKE blevet bedre af jeg har sagt op, og hun vidste faktisk ikke engang om hun vil godkende min opsigelse min ihhh så søde kollega har sat rygter igang om mig, blot for at få fingerne i mit arbejde.

Men jeg har så idag fået snakket med lægen som straks sagde du bliver bare sygemeldt fra dags dato! Men min chef har bare sin tlf slukket, så kan ikke ringe hende op og få sagt jeg er sygemeldt. Hvad pokker gør man i sådan en situation? Det er vel ikke nok jeg lægger en besked på telefonsvaren om jeg er sygemeldt??

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

Du kan...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 10:00

..evt. lægge en besked på svareren, hvor du beder hende om at ringe tilbage som en bekræftelse på, at hun har hørt beskeden?

Ellers så prøv at ringe fra et hemmeligt eller et andet nummer :-)

Mvh Mette
www.newforest.dk
0
0
Svar på denne tråd

godkendelse?
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 10:03

Hun skal ikke godkende din opsigelse, man kan ikke tvinge folk til at arbejde for sig. Hun kan da rende og hønse, kan hun.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

så ringede
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 10:06

min mor for mig og så fik vi da endelig fat i hende.

GODT jeg er sluppet væk fra det sted. Som du siger Pjemm, der er da ikke noget der hedder at skulle godkende en opsigelse hun er langt ude!

Ligesom hun går og kontrollere mig konstant og kommer med bemærkninger. Og da hun ikke vil godkende min sidste sygemelding.

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

hvor latterligt
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 10:54

så indtaler hun en besked om hun vil have jeg ringer og bekræfter jeg var på arbejde igår. Sendte bare en sms om at det var jeg og hun bare kunne ringe til børnehaven og få det bekræftet og så skriver hun og spørger til hvad jeg fejler og hvornår jeg forventer at komme på arbejde igen. Til det skrev jeg bare lægen har sygemeldt mig i længere tid. smiler

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

Hun har slet
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 10:58
ikke ret til at vide hvad du fejler - punktum... Så det skal du bare glide af på...

...og minimulerne ♥~Lisa og Kalina~♥

0
0
Svar på denne tråd

dum chef
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 11:02

sikke en dum kælling...hun har ikke krav på at vide noget som helst!!

godt du kommer væk derfra...det er ikke godt for dig at være sådant et sted..

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 11:07

Ja hvis ikke man er syg, så bliver man det. - Føler med dig

Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"

0
0
Svar på denne tråd

Ingen har fortjent ...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 14:17

... at have sådan en møg-chef ... hun skulle dæleme have nogen med gulvmoppen

Mvh. Lisbeth

Svend 4 ever !!!!!

Med link til tråden hvor Svend opstod: www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd

jeg er...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 17:34

bare glad for jeg ikke skal komme der mere Har heldigvis ikke hørt mere fra hende idag. Men jeg kan love jer for hun har været en af de styggeste jeg har været ude for

Glemmer godt nok ikke da jeg i sidste uge mødte op med min ogsigelse, og min kollega havde gået og sagt at det blot var for at irritere hende nok til at fyre mig at jeg var sprunget over ting på skolen og at jeg vil sygemelde mig i uge 7 for at irritere. Hvad pokker er det dog for noget at sige, jeg er sprunget over ting fordi jeg ganske enkelt ikke kunne nå dem! Sådan er det jo når de ikke vil betale en for den tid tingene tager. Det var ihvertfald ingen rart situation hun havde sat mig i, og min chef vidste ikke hvorvidt hun vil godtage min opsigelse eller fyre mig fra dags dato hvis jeg havde sådan en tone Hun har så gået og kontrolleret mig og kommet med trusler om at naboerne til børnehaven holder øje med hvornår jeg kommer og går. Det er der da ingen mennesker som kan holde ud!

GODT jeg er væk derfra og kan komme videre. Min kæreste har også været mig en stor støtte, og jeg er kommet langt ned pga den chef, jeg har gået med konstant mavepine og nervøsitet for at møde på arbejdet. Det sagde min kæreste rent ud at det skulle jeg ikke længere være med til, da de ikke skulle ødelægge mig. Jeg må så bare se hvordan jeg får det hele til at løbe rundt til jeg starter på mit nye job d. 19 marts, der bliver ligegodt knap 3 uger uden løn, pt. får jeg jo sygepenge til og med d. 28/2.

Øv alle de spekulationer

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

linda...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 18:44

må jeg have lov at spørge hvilket firma det er du gær rent for??

hvad med dit nye job,hvad er det så for noget?

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

smukke-ped
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 18:48

Vil ikke hænge selve firmaet ud her på nettet, så sender dit en PB med navnet

Jeg skal gøre rent på en skole hvor jeg er ansat af det offentlige.

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

gøre rent
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 18:54

så håber jeg det kommer til at gå godt!!

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

Hvis nu
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 22:13

du havde været i en fagforening havde de fluks både hjulpet dig med at slippe ud af denne situation samt givet din chef en lærestreg hun sent vil glemme når hun kontakter dig for at vide hvad du fejler og hvornår du vender tilbage, for det må hun nemlig ikke!!! Så du melder dig snarest ind i en fagforening ik'?!

Held og lykke med dit nye job...

Mendacem memorem esse oportere.

Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 10:37

skam den dag i dag modtaget brev fra 3F som jeg skal meldes ind i

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

godt for
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 11:01
dig Linda... Det betaler sig i længden

Mendacem memorem esse oportere.

Brugen af døde heste hos DAKA:

www.dakabio-industries...sp#arr2573

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider