bare glad for jeg ikke skal komme der mere
Har heldigvis ikke hørt mere fra hende idag. Men jeg kan love jer for hun har været en af de styggeste jeg har været ude for 
Glemmer godt nok ikke da jeg i sidste uge mødte op med min ogsigelse, og min kollega havde gået og sagt at det blot var for at irritere hende nok til at fyre mig at jeg var sprunget over ting på skolen
og at jeg vil sygemelde mig i uge 7 for at irritere. Hvad pokker er det dog for noget at sige, jeg er sprunget over ting fordi jeg ganske enkelt ikke kunne nå dem! Sådan er det jo når de ikke vil betale en for den tid tingene tager. Det var ihvertfald ingen rart situation hun havde sat mig i, og min chef vidste ikke hvorvidt hun vil godtage min opsigelse eller fyre mig fra dags dato hvis jeg havde sådan en tone
Hun har så gået og kontrolleret mig og kommet med trusler om at naboerne til børnehaven holder øje med hvornår jeg kommer og går. Det er der da ingen mennesker som kan holde ud!
GODT jeg er væk derfra og kan komme videre. Min kæreste har også været mig en stor støtte, og jeg er kommet langt ned pga den chef, jeg har gået med konstant mavepine og nervøsitet for at møde på arbejdet. Det sagde min kæreste rent ud at det skulle jeg ikke længere være med til, da de ikke skulle ødelægge mig. Jeg må så bare se hvordan jeg får det hele til at løbe rundt til jeg starter på mit nye job d. 19 marts, der bliver ligegodt knap 3 uger uden løn, pt. får jeg jo sygepenge til og med d. 28/2.
Øv alle de spekulationer