Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Veninden skal giftes - masser af ??
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 09:40

Den 7/7 er dagen hvor min bedste veninde siger ja til hendes elskede og faren til hendes to børn.

De er bare det ultimative par - og jeg er sikker på det bliver et vidunderligt bryllup.

Så i går var jeg nede hos dem og hjælpe med at planlægge lidt, og det har så efterladt mig en maaasse spørgsmål... Så nu fyrer jeg dem lige på jer - så håber jeg på nogle gode svar...:

1. Hvem arrangerer polterabend? Her tænker jeg self. på brudens. Udpeger hun en - eller er der bare en der går i gang og kontakter de andre? Jeg kan forstå på hende at hun vist gerne vil at det er mig - men da vi kender hinanden fra efterskole, så kender jeg ikke de andre der skal med. Hun kan selfølgelig give mig numrene - men??? Hvad plejer man at gøre?

2. Hun har store kvaler over "noget lånt" er det gået op for mig. Hvordan er "reglerne" for dette. Alle disse ting skal være noget man bærer på kroppen, ikke?

3. Kan hendes forlovelsesring gå for "noget gammelt"?

4. Dette skal selvfølgelig afklares med præsten - men i tilfælde af at det er i orden vil de gerne have sunget nogle danske kærlighedssange i kirken - har i nogen forslag?

5. Kender nogen en makeup-prof eller bare en der er super dygtig i nordjylland- helst ikke ret meget nord for ålborg, så bliver der for langt. Evt en der er super til at sætte langt hår også!?

6. Gallakjoler - der helst ikke koster en hel bondegård (giver gerne et par tusind - men det skal helst være max) - også Nordjylland - evt midtjylland. Med mulighed for at få passet til. Er det urealistisk til prisen?

Det var vist det...

Milla

Opstaldning - helst i løsdrift - søges til hingsteføl(2006) i nordjylland!
0
0
Svar på denne tråd

nej milla
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 10:06

alt det om bryluppet kan jeg ikke hjælp dig med, men du kan sagtens få en kjole under 2000kr.

ang polterarben, har hun en søster? hvis ikke ville jeg snakke med kæresten han må jo kunne skaffe tlf nr til veninnerne og familien.

med venlig hilsen Susanne.

Din underskrift kan hjælpe. www.animalsmatter.org/

0
0
Svar på denne tråd

bryllup
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 12:53

1. Hvem arrangerer polterabend? Det gør de(n) nærmeste veninde(r) eller fx en søster (og alle kan jo samarbejde her). Du går bare i gang, få tlf numre til omgangskredsen fra den kommende brudgom eller hende selv...

2. Hun har store kvaler over "noget lånt" er det gået op for mig. Hvordan er "reglerne" for dette. Alle disse ting skal være noget man bærer på kroppen, ikke? Det skal ihvertfald være noget man bærer - det skal ikke nødvendigvis være i direkte kontakt med huden

3. Kan hendes forlovelsesring gå for "noget gammelt"? Kommer an på hvor gammel den er I min verden er "noget gammelt" over 20 år...

4. Dette skal selvfølgelig afklares med præsten - men i tilfælde af at det er i orden vil de gerne have sunget nogle danske kærlighedssange i kirken - har i nogen forslag? Præster er altid åbne for forslag og det meste kan lade sig gøre - så længe det ikke er dødsmetal af og med satanister... Hvad med Kim Larsen : Kvinde Min? Kan ikke pt komme på andre...

5. Kender nogen en makeup-prof eller bare en der er super dygtig i nordjylland- helst ikke ret meget nord for ålborg, så bliver der for langt. Evt en der er super til at sætte langt hår også!? Kender desværre ikke nogen derovre, men spørg dig frem - evt hos frisøren? De plejer også at være dygtige til at lægge makeup...

6. Gallakjoler - der helst ikke koster en hel bondegård (giver gerne et par tusind - men det skal helst være max) - også Nordjylland - evt midtjylland. Med mulighed for at få passet til. Er det urealistisk til prisen? Kjolen er bestemt ikke urealistisk - jeg kender dog kun til en butik på Rådhuspladsen i København, måske de har en søsterbutik i det jyske?

Held og lykke med det hele - og mine varmeste lykønskninger til det kommende brudepar

"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds"

*Albert Einstein*

Formand for Foreningen til Den Frie Mans Bevarelse

0
0
Svar på denne tråd

spørg parret
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 13:08
spørg parret om en liste på de mennesker de gerne vil have med til polterabend. Så glemmer i ikke nogen... Noget lånt kan jo være gamle smykker eller et simpelt hårspænde..

Sortbrun hoppe 7 år fra nordjylland - fortid søges

Kig gerne på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider