Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ihh altså - forsikringsselskaber
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 12:47

jeg har lige snakket med mit forsikringsselskab ang forsikring af min hestetrailer - jeg spurgte til om kasko forsikringen dækker hvis min hest går amok i traileren og river bommen i stykker eller sparker et ben gennem siden eller smadrer rampe eller lign ?

og svaret er umiddelbart at det gør de ikke - kun hvis jeg kører med en hest der ikke er min egen det er for mig fuldstændig ude i hampen ? jeg køber da ikke en trailer for at køre for andre ??

men nu er de ved at undersøge det og vil ringe tilbage ?

jer som har trailerforsikring - hvad dækker jeres og hvilket selskab bruger i ?

Venlig Hilsen

Tine

god begynder pony købes !

skal være stabil i alle forhold da det er til en 5 årig pige som er abselut begynder, vil komme til meget hestevenlig familie

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

hvilket selskab??
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 13:01

Selvfølgelig er det dét, den skal dække. Tror de har et andet svar når de vender tilbage..

Sortbrun hoppe 7 år fra nordjylland - fortid søges

Kig gerne på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

regler...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 13:09

ja de har mange smarte regler de selvskaber!!

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 13:32

vi har trekroner forsikring nu og venter svar fra dem og har ringet til alm brand og venter på svar der også ?

kan bare ikke lige finde pointen i at forsikre min trailer hvis ikke den dækker hvis min egen hest laver en skade på traileren

Venlig Hilsen

Tine

skal være stabil i alle forhold da det er til en 5 årig pige som er abselut begynder, vil komme til meget hestevenlig familie

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

alle vores..
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 13:36
alle vores skader på traileren, er lavet af egne heste..-og dækket.. Og kender da til flere tilfælde rundt omkring

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 13:44

monaB : hvilket selskab bruger du ?

Venlig Hilsen

Tine

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

alm brand
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 13:47
vi har alm brand. Og der har ikke været problemer.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 14:28
monaB _ er da godt nok spændt på at høre fra demigen - har jo kontaktet alm. brand som gav mig den oplysning at det dækkede de ikke ?

Venlig Hilsen

Tine

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 15:24

så er der kommet svar fra alm brand og de dækker ikke hvis hesten ødelægger noget i traileren ??

så må vi se om jeg når at få svar fra trekroner !!

Venlig Hilsen

Tine

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

???
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 15:31
Nå..??? Men de kan måske ændre mening undervejs ,. Det er godt nok også snart 2 år siden vi fik skadet sidst.. Så det kan da være ændret- Men hvad betaler vi så for nu??? At have erhvervslicens, og bytte heste når vi skal hjemmefra, eller hva!!

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 15:41

ja jeg ved det ikke - hvad jeg har forstået på den assorandør så er det groft sagt kun i tilfælde af tyveri de dækker ? og så sagde jeg til ham at så var det da billigere bare at købe sådan en dims til trækket som skulle forhindre tyveri og sætte den ind i baghaven (vil de, så kan de) men altså ...?

Venlig Hilsen

Tine

max 130 i stg.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider