Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 oplysninger på hest
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 22:58

Hejsa


nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig??? jeg har købt en hest fra tyskland, den er avlet i ungarn.. nogen der ved hvor/hvordan man søger resultater på sådan en hest i tyskland?? den skulle have gået en del stævner i tyskland


er der bla nogen der kan forklarer om klassebetegnelser i tyskland?? fx er LA i dk det samme i tyskland??


håber der er nogen der kan hjælpe..



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jep det kan jeg
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 23:08

Du skal henvende dig hos Deutsche Reiterliche Vereinigung, Warendorf


+49 2586362-0


Fax +49 258162144


eller www.pferd-aktuell.de


E dressur / spring svare til sådan noget LX


A er feks 4 års, og ca LB niveau


L er La og opefter. 5 års


M er MB og 6 års klasser


MA


S (1-9) fra Sct George og til Grand Prix dressur


S spring, en til tre stjernet klasse. Forskellige sværhedsgrads af s


Hilsen Karina


Karina B. Koch

Uddannet berider, Tyskland.

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 23:14

jeg takker mange gange... jeg har fået en del papirer med til ham bla også sådan et slags hæfte med klistermærker i fra 2006 der står også hestens navn og nogle nummere, kan jeg fx søge på dette?

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalique
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 23:22

i tyskland foregår det sådan at man hvert år som rytter modtager et hæfte hvor din "Leistungsklasse" er på, dvs hvilke klasser du kan starte, alt efter niveau. Og de "nennungschecks" står alle mine oplysninger på, og så er der plads til at sætte klistermærker på med den enkelte hest´s navn og ligeledes oplysninger. så krydser man af hvilken klasse man skal starte og hvro mange hest man skal starte i den pågældende klasse, til stævnet er det så nødvendigt og oplyse inden start hvilken hest manb i de forskellige klasser.og den sender man så afsted til dem der modtager anmeldelser, du skal ikk bruge den her i dk, du skal selvfølgelig have et dansk stævnepas. Altså tyskland har et helt andet system, i starten var det forvirrende for mig men det giver en del mere kapacitet på enstævneplads, men det er jo min mening;)


Karina B. Koch

Uddannet berider, Tyskland.

0
0
Svar på denne tråd
 
 aha...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 23:30

ja så blev jeg jo så klog... vidste godt at jeg ikke skulle bruge mærkerne her i dk og at jeg skal have et dansk stævnepas. vi har lige fået ham og ville jo gerne se om vi kunne finde noget på ham, hvad han evt har bedrevet osv


det nr der står på de klistermærker kan jeg søge på det?

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalique
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 23:33

HMM kan ikk lige huske hvordan de ser ud.. Kan du forstå tysk? Du må kunne søge noget på deres website...

Ellers må du ringe derned så kan de helt præcis fortællle dig hvad den har gået...


Karina B. Koch

Uddannet berider, Tyskland.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fandt lige noget
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 23:40

www.pferd-aktuell.de/S...skunft.htm




håber du forstår det.


men prøv at udfylde det her med din hest og skriv på engelsk ( eller tysk) at du har købt den og ønsker at vide hvad den har gået...



Karina B. Koch

Uddannet berider, Tyskland.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tysk...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 23:41
ja fra skoletiden... skal hvis lige have det frisket lidt op... jeg takker for oplysningerne og vil prøve deres webside eller ringe til dem
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider