Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ansvar på stvæneplads
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 22:34

hejsa

Jeg vil lige høre jeg om, hvem der egentlig har ansvaret hvis der skulle ske noget med ens pony/hest hvis man er til et arrangement eller stævne???

Er det ikke egentlig ikke indforstået at det er en selv?? hvis den f.eks volder skade på en anden pony/hest, skal man så ikke selv stå med ansvaret?? Eller for den sags skyld genstande??

Hvordan er dit syn på det???

Kan dem der afholder stvænet /arrangementer blive holdt ansvarlig hvis der sker noget??

Formand for foreningen Minimule-Danmark for alle der er max 110 i stg. Læs mere på www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

hov glemte lige
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 22:36
er det nok at hvis man f.eks skriver i reglerne for at deltage at det er ejers eget ansvar, vil det kunne holde hvis der skete noget, og ejer ikke selv vil stå med regningen?

Formand for foreningen Minimule-Danmark for alle der er max 110 i stg. Læs mere på www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

oh hvad hvis den
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 23:30
feks. ødelægger en anden pony/hest hvem har så ansvaret.. Eller f.eks. en boks??

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved det ikke med sikkerhed
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 06:11

Hvis det står i propositionerne at det er ejers ansvar, så er det ejers ansvar.

Det er uhørt at klubben/stævnet skal dække en f.eks. ødelagt boks fordi en hest udefra har sparket et par brædder ud.

Så det er en selv, altså hestens ejer/passer der står med ansvaret.

Team Dandanel

"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Jeg er udadvendt.
Tåler du ikke sandheden, er problemet dit!

Er iført sikkerhedsvest, kast bare kniven! :-*

Ull4, P1ng0 & C4ppy 3r d3 b3dst3
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider