Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Madordning/arbejde
Forfatter: 
Dato:  13-02-2007 18:02

På min arbejdsplads har de indført madordning - dvs. vi kan melde os til at betale 300,- pr måned og så er der "fri" buffet fra 11.30 - 13.30 + 17.30-19.00 + 23.00 - 00.30

Maden består af en lun ret - en varm ret - fri afvekselende salatbar - fri juice,kaffe,te,mælk,minimælk og kildevand desuden frisk (lunt) brød (groft mørkt som lyst) og flutes og mellem 3 - 4 slags pålæg - desuden en "velværeret" som typisk består af en speciel ting som krabber, muslingedims eller andre eksotiske ting. + der er gratis frugt (bananer-æblerrpærerekiwiwmandarini ol. alt efter årstid

Retterne er hver dag velforberedte og afvekslende - alle retter er lavet i vores nye køkken og der er en "god smag" i alle retter

Jeg synes personligt det er billigt ?

men mange brokker sig over at enten er der for meget krydderi i tingene eller "kan de ikke lide retterne" måske fordi nogle retter er "udenlandske/eksotiske" og mange synes endda det er for dyrt at være medlem af madordningen.

Har i madordninger på jeres arbejde ? hvad giver i for det - og er i tilfredse med udvalget ?

Vi har ca. 500 medarbejdere fordelt på3 skift

Hilsen Betty

Forelskelse er en momentan form for sindsyge

citat : Garfield

Søges Bon Bon's Beauty kat 2 broget ponyhoppe solgt til Fyn

0
0
Svar på denne tråd

lækker mad
Forfatter: 
Dato:  13-02-2007 18:06
Min kæreste`´s firma har det- det er urtoligt lækkert. Nogengange laves der også andet -anderledes mad, som nogen skumler over...men de har godt af at prøve noget nyt*gg*

Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  13-02-2007 18:17
Det lyder da supert ;)

da jeg var på mac d kunne vil betale 12kr ud af vores løn, også spise for 80kr. Syntes nemt det blev det samme?

Var det mig der stod som medarbejder og fik det tilbud du har fået ville jeg da springe til!

Det kan da godt være jeg ikk ville kunne lide det hele, men alle er jo ikke ens, så der skal jo være noget til en hver smag, og når der hver dag er brød , salat og frugt, burde alle maver kunne mættes.

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
My Stile - Your Passion
Medlem af Anonyme Colaholikere
0
0
Svar på denne tråd

vi har kantine
Forfatter: 
Dato:  13-02-2007 18:19
Jeg syns det er billigt og en god ide. Folk kan ikke tillade sig at brokke sig over prisen, kan de måske selv købe ind og lave mad for 300 kr om månden??? Desuden er man sikker på at få en god varieret kost, og udvalget er da slet ikke at kimse af!

På mit arbejde har vi kantine ordning hvor vi får morgen mad. 4 kr. for et rundstykke med pålæg og 8 kr. for alt hvad vi kan skubbe indenbords.
Til frokost har vi en varm ret flere forskellige salater, frugt, rug- og hvidtbrød + pålæg det giver vi 20 kr. for. Priserne er selvfølgelig pr. dag.

på vores aften og nat hold er køkkenet lukket, men vi har en sedel vi skriver os på, så bliver der stilt en portion i køleskabet af den varme ret. Det koster 10 kr.

Jeg syns det er skønt man ikke nødvendigvis skal tænke på madpakke, hvis vi ikke havde kantine ville jeg enten sulte mig til jeg kom hejm, eller have en meget usund mad med.

Du må lige give dine kollegaer et lille hint... De er trods alt ikke tvunget til at være med i ordningen, så de kan jo bare lade være hvis de er utilfredse.

Hilsen Maria og Rosa ES

Super 2 års DSP vallak til salg. se mere på min præs eller snaknavn StaldES.

Rid western på din fjordhest, det er best!

0
0
Svar på denne tråd

Jo jo...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2007 19:04

...på VestWood hvor jeg arbejder har vi også buffet.

Morgenmad koster 7 kr og inkluderer kaffe, franskbrød, rugbrød samt rundstykker og pålæg/ost samt marmelade.

Middagsmaden består af én varm ret samt salatbar, franskbrød samt rugbrød. Middagsmad koster 15 kr.

Vi bestiller maden onsdagen i forvejen.

*Ejer af den fantastiske :o) Funder Nørhedes Rasmine*

Skønne kaninunger bortgives NU!

1 han og 2 hunner...

Fjordhoppe (brand. DK 350) F: 1993 efterlyses !!!

Se billeder og info i link: www.heste-nettet.dk/fo.

0
0
Svar på denne tråd

Også her
Forfatter: 
Dato:  13-02-2007 21:37

Vi har også en madordning. Tidligere blev det lavet på stedet, men da vi efterhånden er ret mange, og det giver lugtgener for en del, er vi begyndt at få det ude fra.

Der er altid noget salat og brød med, så hvis ikke man lige kan lide det, der bliver serveret (f.eks. i går Hvid bønnesuppe med sprængt fasan og valnødder... Det var der ikke lige den store afsætning på!) Det giver vi 220 kr. for pr. mdr.

Derudover er der frisk brød hver morgen/formiddag, frugt og fri kaffe/the/kakao (og varm chokolade) Vi har en stor espressomaskine, som flittigt bliver brugt til lidt af hvert.

Synes det er super rart, at man ikke skal have en sur madpakke med på arbejdet!

Hilsen
Tina

Klipning af heste tilbydes i Århus-området. Send en besked eller mail!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 14:50

På mit job har vi en kantine. Maden er billig og som regel OK. 3 kr. for et ½ stykke smørebrød. 10 kr. for lun ret eller salatbar. Maden kan dog godt være lidt kedelig, da jeg nemlig godt kan lide lidt eksotisk/anderledes mad. Men vi får 1 stk. gratis frugt hver dag i vinterhalvåret .

På min tidligere arbejdsplads var der hver dag en utrolig lækker buffet, men der var det samme problem, som du nævner. At maden var lidt for eksotisk og anderledes. Så der var nogle af mine kolleger, som rynkede noget på næsen, når der ikke lige var "god solid dansk kost"!!! Man har da godt af at prøve lidt nyt mad en gang imellem!

***** Snepony *****

If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi

Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell

0
0
Svar på denne tråd

billigt billigt
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 15:00

16 kr. for en buffet med alt alt for meget mad.

Eller 14. kr. for en salatbar med grovbrød.

Det er ca. 320 om måneden jeg spiser for og faktisk æder jeg altid en af de varme retter med masser af salat til, derefter ostebord med masser af frugt, så jeg synes det er billigt sluppet.

Reelt behøvede vi jo så ikke også den varme aftensmad, men det er jo en vane, nogen gange står den nu kun på rugbrød om aftenen :-)

Der er altid brokkehoveder og jeg øffer da lidt selv, hvis menuen ikke lever op til min tunge, men der er jo altid noget andet man kan blive mæt af så ;-)

Kærlig hilsen Ann-Rikka :-)

Termin d. 28/6-2007. Skal giftes d. 29. september 2007.

Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie

0
0
Svar på denne tråd

Hos os...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 15:10

.. har vi madordning til 400 kr om måneden. Pålægsbuffet og rugbrød - salatbar - og to varme retter (altid mindst en fiskeret) - og så frugt.

Desværre er maden af en dårlig kvalitet. Det meste smager som at række tungen ud af vinduet og blive dasket over den med en gammel karklud!

Jeg tror ikke at de ejer krydderier i det køkken, og en af mine kollegaer opdagede engang at det hakket oksekød til de lune retter var med 32% fedt Så guderne må vide hvad de ELLERS putter i det der skal forestille mad!

Da jeg opdagede at jeg hver dag i omkring en måned KUN havde fået en æggemad til frokost (og kun for at blive mæt, jeg kan ikke lige rugbrød) meldte jeg mig ud.

DET var ikke værd at bruge penge på!

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Bokse udlejes i lille stald ved Holmegård - kun valakker
0
0
Svar på denne tråd

Buffet
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 18:05

Vi kan hver dag købe en buffet til 16 kroner, og der er virkeligt alt hvad hjertet kan begære. Jeg er lige startet 1. februar, og tvivler da stærkt på at jeg opnår at få madpakke med.

Vores kok er amerikansk-født kineser (var det vist), så det er yderst varieret. Hver dag er der en varm dansk ret og en varm krydret ret. Derudover alt i salater + tilbehør.

Idag var der rabarberkage med flødeskum til dessert.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg gad godt nok
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 19:41

godt at der var en madordning på mit og mandens job, og så til sølle 300 kr. om måneden!!

Tænk al den tid man sparer ved ikke at smøre de elendige madpakker...

Nu er vi så kun 4 ansatte, der hvor jeg er, så en madordning er nok lidt voldsomt at forvente... Men på mandens job kunne det sagtens lade sig gøre...

Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.

Svend 4 ever

0
0
Svar på denne tråd

På mit gamle arbejde
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 20:15

betalte vi 250,- for madordning. Det inkluderede så også fri frugt, sodavand, kaffe, the, vand osv.

Jeg synes det var rigtig rigtig godt.

En gang i mellem blev der sendt spørgeskemaer ud, hvor man skulle skrive forslag til mad, hvad man godt kunne lide, hvad der skulle være mere/mindre af osv.

Endvidere var der et kantineudvalg, og det synes jeg er en rigtig god idé.

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

DK's bedste personalerestaurant
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 20:44

Det er hvad "kantinen" på min arbejdsplads blev kåret til i 2006. Vi giver vist 275 kr om måneden og i prisen er inkluderet:

-Friskbagt morgenbrød (+ winerbrød om fredagen). Der er altid flere typer boller, fransbrød og rugbrød at vælge imellem. Hjemmelavet marmelade og to typer ost.

- Mindst tre forskellige varmt kød/fisk at vælge imellem. Stort udvalg af pålæg til kold frokost, kæmpe salatbuffet, friskbagt brød. Ind imellem kører de med temadage, hvor temaet f.eks kan være Spanien. Al mad er af de bedste råvarer og der er noget for enhver smag.

- Drikkevarer (vand, mælk eller sodavand)

- Frisk frugt og to gange om ugen kage

Sjovt nok siger alle at udefrakommende gerne ser diverse møder lagt omkring frokosttid.

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bare idag
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 20:46

Var der f.eks. mexikanske pandekager med fyld (lidt stærkt) + rullesteg med kartofler/sovs den sædvanlige salatbar som bar præg af "mexico" et par forskellige tærter ( en vegetar + en skinketærte)

Jeg synes dælme dem der klager over udvalget bare burde melde sig ud af ordningen. Vi har så en måneds opsigelse - hvilket jeg synes er helt ok og melder du dig ud går der 3 mdr. før du kan melde dig ind igen.

Nu i nævner ost har jeg helt glemt (måske pga min ringe interesse for det område at der hver dag er ostebord med 3 slags forskellige oste - alt efter "tema" enten mexikansk - columbusuge - kanarisk - spansk - kinesisk mv.

Jeg synes dælme ikke kokkenes fantasi mangler noget - alt er frisk nylavet og smager "skidegodt" tilberedes i et stort åbent køkken hvor man sagtens kan følge med i tilberedningen

Hilsen Betty

Forelskelse er en momentan form for sindsyge

citat : Garfield

Søges Bon Bon's Beauty kat 2 broget ponyhoppe solgt til Fyn

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider