Jeg vejer også lidt for meget, og besluttede sidste uge at nu ville jeg altså være nogenlunde slank til sommer. Allierede mig med en kollega, så vi kan holde lidt øje med hinanden 
Jeg startede mandag for en uge siden og har aftalt følgende med mig selv:
*Ingen cola, kakao osv - KUN vand og ca. 2 liter om dagen
*Intet sukker
*Inget hvidt brød, pasta, ris og kartofler
Jeg starter min morgen med en smoothie af optøede jordbær, banan og lidt minimælk eller et stykke rugbrød med banan.
Til frokost salat og 2 stykker rugbrød med kyllingepålæg eller andet fedtfattigt.
Aftensmad består af salat og kalkun eller kylling.
Spiser derudover 3 mellemmåltider, enten et stykke frugt, nogle gulerødder eller et stykke rugbrød.
Jeg har indtil videre overlevet fristelsen fra 3xkage og én gang morgembrød(der er altid en eller anden der har noget at fejre på mit arbejde hehe) og jeg er faktisk ret stolt!
Nå, men nu til det gode - jeg vejede mig i morges, præcis en uge efter jeg gik i gang og jeg har tabt 3 kg 
Vægten kommer nok til at gå lidt op og ned, men jeg fortsætter helt sikkert på denne måde så længe det virker for mig.
Har dog vundet en Valentines middag til 1500 kr så har givet mig selv lov til at spise lidt kartofler til kødet og vælge en dessert