Det er da rart at vide at liwestar om ikke andet så er god til højdespring. Den hest har jo altid tidsfejl.
At jeg så heller ikke mener at højdespring er noget for mig og mine heste er en anden sag.
Jeg forstår ikke man vælger at ride en højdespring på en hest man mener er egnet til at gå med til de 'normale' konkurrencer. det er jo en anden type hest der er god til det. ofte skal den helst ikke være for forsigtig og så skal den bare være brav.
Jeg var ikke ovre og se det, men hørte fra pålidelige kilder at carsten havde sine blinde briller på. det skulle have været ret imponerende hvad liwestar gjorde for at komme over på den anden side af de to meter.
Leviathan har jeg altid syntes var en dejlig hest. smuk og med masser i kassen. dog ikke forsigtig nok til at gå almindelige klasser, men som højdespringshest har den jo virkelig vist sit værd. Også at den bliver ved at være på toppen i højdespringningen.
Jeg havde tænkt at jeg skulle se rekordforsøget på holte til deres landsstævne. så må vi se hvad det bliver til der.