Hvordan kan det være at lige nøjagtig de dage man bare vil hygge med hestene og egentlig vil deres bedste jah så går det galt 
Starter bagfra..
Igår skulle jeg en tur til SønderJylland og det har været aftalt de sidste 3-4 uger..
Jeg ville være sød ved hestene og lukke dem ned på det nederste stykke hvor der er en del græs stadig (under sneen)...
Jeg har en hest opstaldet og jah han fræsede lige igennem mit hegn og min nabo hegn ind på hans marken og ellers med go fart på... Ind på mit stykke igen.. Min nye hoppe fulgte efter ham.
Så får jeg hende ind i et hjørne og får næsten fat på hende men nej nej så kommer han fræsende igen og hun springer over hegnet og ham bagefter.. Nå da han så vil ud af det hegn springer han igen men får bagbenet deri og hænger fast..
Jeg kan ikke gøre andet end at se på det da han er et stykke væk ra mig og jeg ku ikke komme til ham..
Da han kommer fri af det halter han ikke men jeg kan stadig ikke komme til ham. Jeg kan se han er lidt rød der og går ud fra at han har fået en hudafskrabning.. Men jeg begynder at få lavet hegnet og ser om de ikke kan falde til ro så jeg kan komme hen og få fat i ham..
Da jeg endelig får fat i ham kan jeg se den er gal..
Der hænger næsten en hud lunds og dingler på hans bagben.. Afsted op med stalden med ham mens jeg ringer til hans ejer smågrædende og fortæller at jeg tilkalder dr dyr ud til ham NU...
Dr. dyr siger i telefonen at jeg nok overreagere..
Da han kommer ud ser han på det, det er dybt men ingen sener eller muskler er skadet (heldigvis).
Summa sumarum Hesten blir syet og skal stå stille i boksen de næste 3 dage.. SUK..
Men han klarede det SÅ flot og alle sprøjterne tog han rigtig pæn.. Så nu blir han hygget lidt ekstra om...
Det er bare en af de "gode" ting der er sket her i løbet af de sidste dage.
"Jenna" herinde er jeg begyndt at tale meget sammen med og i fredags ville vi ud i det blå at ride..
Første holder en *** i vejen og vi skal vende om på en MEGET lille skovvej.. JUHU ingen af os er professionelle til at bakke men vi får da vendt om..
Om af en anden vej kommer vi til en bakke og der kan bilen gudøme mig ikke trække op 
Og vi prøvede ALT læssede hestene af og prøvede igen.. Bandt hestene til to træer og så skulle traileren ellers pilles af og vendes om på en bakke...
Vi døjer begge med ryggen MEN VI KLAREDE DET 
Får den ind til siden og "Jenna" får bilen Sidelæns opaf bakken GISP..
Får den vendt og så kan vi ellers koble på igen,læsse hestene og tilbage igen..
Holder bileb lige foran ham *** vi mødte før og siger her holder vi den næste time når han ikke gider at flytte os.
For vi havde nu:
Smadret en lygte
"Jenna" kom til skade med fingeren.
Var blevet MEGA beskidte
Og var faktisk godt trætte og lidt småsure..
Men alt i alt havde vi da en go tur da vi endelig kom op på hestene og fik redet en tur...
Og Vi var STOLTE over vi havde klaret det..
Og da vi kom tilbage var han bakket væk og kørt hehe Så ku han lære det..
Men nu da jeg er ved vejsende har I så oplevet noget der virkelig også har sat ens humør på prøve??