|
|
| Lørdag aften (?) |
| Forfatter:  |
Xenia |
| Dato:  |
10-02-2007 17:54 |
|
Hvad skal I lave sådan en aften ? Se Dansk Melodi Grand Prix?? Ja der kommer jo ikke Matador pga. det  Jeg gider ikke se Melodi Grand Prix, - tror jeg.. Hælder mere til en god film, for jeg kan ikke helt huske hvornår jeg sidst havde en HEL weekend unden nogen planer, og for en god gangs skyld, ikke bare klasker sammen foran tv'et til det der nu er,,, så det skal nydes  Har lige sat aftensmaden over, uden stress og jag... Fortsat god weekend  Camilla
Candyflosss forever - Medlem af AWR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min lørdag aften |
|
|
Jeg er alene hjemme i aften og nyder at jeg intet skal, så jeg slæber dynerne ind på sofaen og hygger foran fjernsynet og internettet ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæresteaften |
|
|
Jeg tror vi skal have en hygge-kæreste-aften. Jeg har været lidt små-hidsig de sidste par dage; kæresten på krykker - meget hjælpeløs= jeg har lavet ALT.
Nu har vi endelig en uges ferie, og Rasmus er så småt begyndt at lægge krykkerne, så nu tegner det lidt lyst igen.
Vi har noget godt mad i ovnen, så jeg tror jeg dækker et pænt bord, åbner en flaske rødvin og så har vi nok MGP kørende i baggrunden mens vi spiser/spiller kort/TP/og snakker.
Så skal vi selvfølgelig se Barnaby kl 22.
Mvh Alice...
Diverse rideudstyr sælges. Bla. læderstøvler, lammeskinspad og en komplet kandar Se præsentation for billeder og oplysninger. Priserne kan forhandles.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Århus.. |
Gitni |
10-02-2007 18:08 |
|
Jeg tilbringer nok et par timer i aften i bilen mellem Odense og Århus, for imorgen skal jeg til JBK på Wilhelmsborg og kigge på fine heste 
Mvh Gitte  Nu med signatur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg skal bare ligge på min sofa og se fjernsyn, og være på nettet! Og hygge med min lille vaps  Jeg blev opereret i knæet for 14 dage siden, og er også på krykker, så jeg løber ikke så langt, desværre! Fortsat god weekend til jer alle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ja jeg skal lige fodre hestene her kl 19, give Muffe et kys på mulen, køre Vickie til stationen, hente guf på tanken, lave lidt lækkert mad, i pyjamas, og så hedder det HN på den bærbare og Jurassic Park 2 kl 21.30 på Tv2  Pakket godt ind i tæppe og stearinlysene tændt...mangler sådan bare lige min kæreste..Øv Øv... Total afslapning efter en dejlig dag...
Lykkelig ejer af Mufasa, den skønneste fuldblod =)
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lørdag aften |
salta |
10-02-2007 18:26 |
|
Tja efter en temmelig dårlig dag med en møg-syg hund - har en af de der hunde, der bare altid fejler noget - der i øjeblikket er taget endnu en blodprøve vi venter svar på og som er på det absolut dyreste allergivenlige hundefoder vi kan opdrive i miles afstand (for de andre er jo afprøvet med mindre gode resultater). Hunden vækkede mig kl. seks i morges ved at den kastede op (hvilket det så viste sig, at den havde gjort flere gange i løbet af natten). Herefter blev den bare umådelig træt og nægtede pure alt andet end at ligge i sin kurv. Da vi efterhånden har prøvet det et par gange, ved vi, at "kuren" (i første omgang) er A38 og torskerogn i MEGET små mængder af gangen og ellers bare fred og ro (og opsyn med åndedræt).. Dette er nu praktiseret gennem hele dagen (og jeg skulle ellers have været til fødselsdag i middags) og hunden har det nu lidt bedre.. Ja så orker man faktisk ikke ret meget. Min mand er i Norge og kommer først hjem i nat, så jeg tror den står på MGP, popcorn og kakao.. Og en millard små lufteture i haven med patienten..
Mvh Christina og Riga Medlem af SAK og D.Å.H.M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tøsetur |
Tine85 |
10-02-2007 18:27 |
|
sidder lige og venter på min veninde bliver færdig så skal vi lige ha lidt at spise og så skal vi til forfest...vi skal 7 single piger afsted i byen 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(") Næstformand for /"Kloge Åge'ernes Klub"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror... |
99E |
10-02-2007 18:27 |
|
...vi ta'r ned til hestene - jeg sidder og skriver bachelor-opgave, og jeg må indrømme, jeg har det skidt med at tage ned og lege med hest uden at have lavet noget. Så jeg har ikke set min pony siden i morges, da vi morgenfodrede... Men vi skal i hvert fald ikke se Melodi Grand Prix... >:-( Måske smækker vi en film på eller zapper og ser om der er noget bedre. Fx sender Zulu jo standup comedy i aften...  DET er noget bedre...
... - 99E - ... Love - Language - Leadership - Lightness
Grønhøj Rideklub - Et Godt Sted At Være! 2 allergibokse + ponybokse udlejes. Grønhøj Rideklub - 7470 Karup J www.youtube.com/99E
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal.. |
|
|
bare være rigtig kedelig.. Det var ellers planlagt at jeg skulle til Lemvig til tre gange fødselsdag, men jeg hoster hele tiden og jeg er bange for at det er ved at udvikle sig til lungebetændelse.. Så jeg skal bare se stand-up på Zulu og lave samfundsforhold.. Det er nu også okay, med en stille og rolig weekend indimellem..
Krone og bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Midtjylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vdfvdf3 |
Oompa |
10-02-2007 18:38 |
|
Skal bare sidde i sofaen og spise laks sener guf, popkorn, nachos og hvad vi nu ellers finde på. Med ngoet barneby (staves?) mgp eller stand-up på zulu !
(\,,,,,/) ( ~ ~ ) ( ' ' ) Once upon a Star What doesn't kill you Makes you stronger !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
jeg er også en af de heldige der skal tilbringe aftenen på sofaen.. Med hævede mandler, ømme kirtler og ondt i ørene.. Deprimerende at læse om alt det "guf" i andre skal indtage, når man selv er på stram kur, men mest af alt har lyst til en kæmpe pose "bland selv" slik  Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad?!?!?!? |
|
|
Kommer der ikke Matador? Hvad er det nu for noget rod? Nå, men så må jeg jo bare sidde her foran computeren - så kan MGP jo køre i baggrunden. Men ØV!!!
***** Snepony *****
If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dynen, of course |
Xenia |
10-02-2007 19:55 |
|
havde jeg lige glemt.. Den bliver også en vigtig ting herhjemme i aften! Så er der snart lagt op til Mick og Tåfræser på Zulu  Har skildpadder, hvidvin, brownie og lækker lækker frugtsalat  Det der med hævede mandler og ømhed overalt, det har jeg lige været igennem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snepony.. |
Xenia |
10-02-2007 19:56 |
|
Jepp, blev også nærmest dybt skuffet.. Har alle afsnittene herhjemme, men det nytter jo ikke noget at se det der skulle være vist idag, for det bliver vel vist næste lørdag Og dog, jeg kan vidst godt tåle det, efter Tåfræser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er |
Jannie Tornvig |
10-02-2007 20:00 |
|
også alene hjemme, venter på at der kommer "Kommisær Barneby" på 1'eren  Der ligger to chokoladeskilpadder i en skuffe ude i køkkenet Jeg ligger på sofaen med min dyne og den bærbar, og så er brandeovnen tændt - rigtig hygge  Mvh Jannie
Din hest kan ikke udelukkende leve af havre og halm!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lørdag aften... |
|
|
Jeg skal hygge herhjemme med kæresten og vores 2 katte Vi skal se en film og sikkert også noget af Mgp, være på nettet (skal skrive med et par veninder på msn og vise dem billeder fra i dag)... Skønt at kunne slappe af efter en dejlig - men KOLD - dag hos hestene BRRR...
V.H. Rikke *~* Dressuren er til for hestens skyld - ikke omvendt *~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhiahs |
|
|
Min aften skal gå med at vente... min søsters vand gik i morges.. men fødslen er endnu ikke gået rigtig igang.. Jeg har slet ikke talt med hende kun med min mor.. men vi har siddet på spring hele dagen.. øv Nu har vi så åbnet en flaske rødvin.. det bliver jo ikke idag vi skal afsted.. suk.. Tror vi skal se jurassic park 2... Den kan ungerne også se med på... Karina
Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Skal bare glo fjernsyn og æde nogle isterninger!
Nøj hvor er det snyd i andre kan spise snask 
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af Anonyme Colaholikere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lørdag aften |
smukke-ped |
10-02-2007 21:07 |
|
jeg skal såmænd bruge tiden på at skrive klagebrev til DR...over de vælger at sende melodi grandprix,i stedet for matador.
SVEND 4 EVER!!!!! Itchy and Scratchy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lørdag aften |
Anne Schilling |
10-02-2007 21:18 |
|
Sidder og hygger mig med at få orden på nogle af de gamle fotos jeg har af alle hestene... Nok mest fordi tv programmet er meget kedeligt og jeg gider ikke tage opvasken... Men så får jeg da set en masse fotos der minder mig om gode gamle dage, - så det er slet ikke galt. Hygger mig faktisk lidt! Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ped... |
Xenia |
10-02-2007 21:18 |
|
*loool* den er jeg med på du !!! Er stadig dybt skuffet over at de i det mindste ikke bare kan sende matador bagefter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aften. |
|
|
Det er dog et dårligt tidspunkt, der ligger MGP på. Samtidg med "Jericho" på TV2. Altså!! Men resten af aftenen går med MGP - og derefter hygge på nettet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pinsel. |
smukke-ped |
10-02-2007 21:30 |
|
xenia...ja de kunne da godt sende det...vi er trods alt nogle der bare venter på den pinlige omgang grand prix er overstået. ellers kune de jo holde deres skod musik program om eftermiddagen,eller holde pause og så sende matador i pausen. tænk det skidt betaler jeg licens til!!
SVEND 4 EVER!!!!! Itchy and Scratchy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja licenspenge!! |
Xenia |
10-02-2007 21:34 |
|
Og alle de åndsvage genudsendelser betaler man - of course - også for at få LOV til at se, igen !! Nå, men det blev så til Jurassic Park om lidt, hellere det, end musikken De holder vel pause, jeg mener, det blir da for meget at høre på de mennesker skråle som en anden gal, u-af-brudt !!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her står |
|
|
den på at få læst nogle af de der små 200 sider vi burde have haft læst til sidste uges lektioner - hvordan gør man så det når man først når man er mødt til timerne får udleveret en læseplan?? Jaja, jeg når det vel nok - også inden jeg løber tør for Rammstein  (Nåh - men ok - både torsdag og fredag i sidste uge blev vi sendt hjem med besked om at de altså havde glemt at informere vores undervisere om at de skulle have timer  ! Amatørforetagene sgu!  ) Og så skal jeg også se Barnaby 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hav ondt af mig...!! |
|
|
min datter fyldte 18 i mandags, så lige nu har jeg min stue fyldt med 30 teenagere...!!! Mvh Line
DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
været ude og spise og i biffen med en veninde - det var rigtig hyggeligt 
Vangeledgård, det bedste sted for din hest og dig ^^ Kammeratskabet er i top !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vilhelmsborg |
|
|
Jeg har været på Vilhelmsborg og se bl.a. højdespring 
Mvh. Jane *24/6-1992 - 23/10-2006* Ghandi Savner dig hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lørdag |
|
|
jeg skal i byen med en veninde. der kommer sikkert ikke mange. men det skal nok blive hyggeligt nok.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! bingo du er min rumpenisse vi knekker deg til sist!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Jeg holdt 18 års fødselsdag fra Lørdag middag, og de sidste tog først afsted kl 22, og derefter skulle forsamlingshuset gøres rent, så vi kan aflevere nøglen idag
Men det var en sk*de hyggelig dag
>Rikke/MissFejrskov
D. 8. februar bliver jeg 18 år og bliver 175.000kr rigere
D. 20. februar flytter jeg hjemmefra
D. 7.-11. marts er jeg til DV's hingstekåring i Herning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|