|
|
| Clairvoyance |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
01-02-2007 17:48 |
|
Det viser sig, at jeg åbenbart kender Corinthas niece. Hun mener vores hjem er hjemsøgt af "ejeren", nu har huset været lejet ud i mange år. Men ejer må være "Holger". Han ejer åbenbart huset. Stadigvæk.
Jeg har ikke oplevet noget, vores afløbsproblem skyldes sikkert gamle rør.
Jeg spurte så til Nøderns Fader, svaret var : Ikke endnu. Nørden er også uafklaret om sin far så...
Clairvoyante, der ved hvor Anton er?! Dusør gives på 2000, kr.
Mvh xtiny ---
Særtilbud: HN-Kalender 2007 for kun 100 kr pr stk + porto og forsendelse. Prof tryk på A3 Farvelaser Kyocera Mita. Indhent tilbud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kfdpfkdsækfæ |
|
|
hmmm jeg kommer jo godt nok i de kredse men hvem pokker er corinthas...? lyder som man burde kende hende? og spurgte du til nøderens fader eller nørdens fader?...og hvem er nøderen? og hvem er anton.?
i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er, og ikke hvem jeg ikke er!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forhistorie |
xenia |
01-02-2007 18:20 |
|
xtiny, måske ville det hjælpe lidt ??  Camilla 
Candyflosss forever - Medlem af AWR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Corintha |
xtiny |
01-02-2007 19:01 |
|
Er Peter og June Bellis svigermor hhv mor. Hun døde for nogen år siden. Min veninde er hendes niece.
Jeg spørger til Nørdens fader, der så vidt vides var taxachauffør i København for 43 år siden-og hed (Sven/Svend/Åge/Aage) (sven åge?) med efternavn Bak. Jeg har fundet en latbilchauffør med et lignende navn på nettet.
Min dreng- Nørdeelevens fars navn kender jeg- og han døde for 3 år siden. Han var fra Lolland/Kettinge.
Mvh xtiny ---
Særtilbud: HN-Kalender 2007 for kun 100 kr pr stk + porto og forsendelse. Prof tryk på A3 Farvelaser Kyocera Mita. Indhent tilbud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 11111111111111111 |
Lenette0 |
01-02-2007 19:23 |
|
Jeg fatter nul og en  Lenette
En frieser er et valg for livet opstaldning tilbydes 4*4 boks, skurvogn på folden, 750 kr incl hø og halm.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvaaa... |
Cruella76 |
01-02-2007 19:58 |
|
Har der været gang i "røgelsespindende" i huset der?? Jeg er også blank  Hvem er anton? Og hvem er Holger for den sags skyld... Meget mystisk tråd 
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| røgelspinde |
xenia |
01-02-2007 20:01 |
|
*g* ha ha... Hmm. Ja jeg fatter mere eller mindre stadig ikke ret meget. men jeg tror det går ud på at finde ud af en "skæbne" for de omtalte navne!? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
jasper |
01-02-2007 20:02 |
|
Kommer der en forklaring  Er Anton en kat?? Hilsen Pia
Queen candyfloss - medlem af AWR Man enten elsker eller hader det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
chulek |
01-02-2007 20:45 |
|
Jeg er også lidt lost... Er Holger " find Holger", altså at en eller anden ånd er forsvundet/gemmer sig, som I ikke kan finde?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anton.. |
xenia |
01-02-2007 20:50 |
|
er da lige her hos mig , Pia  Min egen Anton-mis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oki - forsøger mig alligevel |
Cruella76 |
01-02-2007 20:55 |
|
Det omtalte er vist en sag for rejseholdet! Men det kunne ikke gøres med en frø... Måske Holger kunne komme Anton hvis altså han tørklæde?? Uden altså at blande andre ind i det? I virkeligheden er der alligevel aldrig nogen der får den taxa de gerne vil have, men indimellem hænder det dog, at en filmpremiere for folk til at tage de pæne sko på  Ps. Anton er i afløbet. Hvornår får jeg de 2000,-??
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og forresten.. |
Cruella76 |
01-02-2007 20:56 |
|
Bare lige for en sikkerheds skyld... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Telepati?? |
xenia |
01-02-2007 20:59 |
|
Pia!! Jeg tror vi har endnu én som er i besiddelse af at kunne telepatere!! - Christel!! Christel, har du snakket med Anton!!? Så må du lukkes ind i den eksklusive klub vi har! Du er jo en hel lille detektiv! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det ku |
maikenm |
01-02-2007 21:00 |
|
måske være du bare sku gi svend de 2000; han klarer vist lidt af hvert; også lægge rør ind...
Maiken Nu med Savannah ....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha Christel |
jasper |
01-02-2007 21:03 |
|
Godt gået...du fandt Anton, men hvordan kom han derind og endnu mere vigtigt - hvornår kommer han ud  Hvad med den døde svigermor - er hun taget med taxien, eller hvad?? Og Svend...er det den svend  Camilla: Anton-mis...er den til at stole på, husker du at bruge tydeligt kropssprog, når du henvender dig til den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frø... |
jasper |
01-02-2007 21:07 |
|
Hvor hulen kommer frøen lige fra??? Hilsen Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da kæft en sjov tråd |
|
|
Jeg er hægtet helt af,men morer mig dog over denne inforståede tråd, kun for specielt indviede. Åbenbart
Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stop da! |
CitaS |
01-02-2007 22:25 |
|
Årh nej, ikke igen en tråd der drejer over i en Svend-klon  Er der blevet sådan på HN, at hvis et indlæg ikke er skrevet forståeligt første gang, så går der Svend-fnidder i den? Giv dog lige Xtiny en chance for at uddybe (eller for at have skrevet fejl), inden I går i selvsving. Cita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke til at stole på! |
xenia |
01-02-2007 22:45 |
|
Nej Anton-Mis er vildmis! Eller dvs. han tror han er Han er en voksen kat hvis han selv skal sige det, som ikke GIDER når folk skal løfte på ham, eller prøve at stikke fjæset ned til ham for at "møøzzze" ham. Så ser han sådan her ud SELVOM jeg virkelig prøver på det der med tydeligt kropssprog!! og det... Han er absolut kun kælen for de indviede familie medlemmer Men kan stadig ikke stoles på! Syns også det er en sjov tråd...Men bare liidt mere info ville være rar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu må i altså stoppe ... |
Lisbeth Sejberg |
01-02-2007 23:10 |
|
... Svend giver sig hverken af med at gemme sig i folks afløb, eller bortføre folks katte ... det er grimme antydninger at fremsætte og hvis det fortsætter, så har jeg hermed advaret jer ... Svend finder sig ikke i det  Hvad konsekvenserne fra hans side bliver, det aner jeg ikke, jeg har ikke oplevet ham så oprevet før  Mvh. Lisbeth
Svend 4 ever !!!!! Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
|
|
Prøv at kigge på en præsentation der hedder: Heidi-B. Hun er clavoiant, var det ikke det du søgte. Kram Persilla 
Welsh Mountain efterlyses Marco Født: 19.05-1996 Kassia Født: 22.05-1994
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej- undskyld |
xtiny |
03-02-2007 04:51 |
|
Jeg var vist lovlig undskyldt, da jeg startede denne tråd...  Sagen er, at jeg har en bekendt, som er helt vild for at komme og besøge mig, hun har åbenbart "overtroiske evner" og er niece til den nu afdøde sandsigerske Corintha. For at teste hende stillede jeg så nogen spørgsmål, som hun ikke kunne svare på. Jeg tror IKKE huset er hjemsøgt. Selvom vi engang har haft en frø i gangen! Den var nu hoppet ind af en åben dør.  Nørden måtte tage den ud, da jeg er skrækslagen for frøer indendørs.  Anton er min røde mis, der nu har været væk i 4 dage. Meget meget savnet, og han er kun knap 1 år, så han er ikke på damejagt. Men æh- ja, tråden er skæv, og det er heller ikke så vigtigt... Dejligt at folk i det mindste har humor!  Måske var frøen Svend, og jeg burde have kysset den. Så kunne jeg have siddet her i dag med en hvid hest!
Mvh xtiny ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anton.. |
Cruella76 |
06-02-2007 09:58 |
|
Er han kommet hjem?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God ide Christel |
jasper |
06-02-2007 10:08 |
|
At tage denne yderst givende og vigtige tråd op igen  Jeg har gennnem den sidste tid, gået og brugt mange kræfter på, at bekymre mig om xtiny's frø  Jeg tænker her, om hun stadig jagter det stakkels kræ - i håb om den store lykke  P.S. Jeg håber at Anton er kommet hjem Hilsen Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AAaaajjji! |
|
|
Nu troede jeg lige jeg havde forstået det hele og så kommer du med en forklaring, der slet ikke matcher.  Det er ikke OK! Det er bedre, når der først er gået rod i det, at man lader folk forblive i en vis uvished. Ellers mister de deres selvværd. Og mit selvværd er totalt på nulpunktet nu, så jeg nok bliver nødt til at skrive et indlæg eller komme med skingre angreb, ordkløveri og nedladende bemærkninger  "Xtiny du er bare for håbløs og du har ikke en skid forstan på ånner og du kan ikke finde ud af at give nådet årnlit nedvuderenet kriktik og det..."  Så det lettede! MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| manglende selvværd |
jasper |
06-02-2007 11:17 |
|
grunden til dit manglende selvværd, kan du læse om i de forskellige tråde her på HN  Der kan være mange forklaringer...men de fleste er meget letlæseligt beskrevet og giver dig rig mulighed for at gå i gang med selvhealing 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørger igen |
cruella76 |
08-02-2007 19:15 |
|
er Anton kommet hjem?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| længe leve SVEND |
mariarytter6 |
08-02-2007 20:42 |
|
i rest my case
det er ikke fis jeg hedder altså Rytter til mellemnavn... desværre rider jeg ikke på noget som helst for tiden..... til gengæld går jeg rundt og bliver tyk da jeg venter mig en lille dreng den 19. maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej ingen Anton |
xtiny |
09-02-2007 13:42 |
|
Desværre...  Jeg har været ude at lede flere gange.
Mvh xtiny ---
Særtilbud: HN-Kalender 2007 for kun 100 kr pr stk + porto og forsendelse. ♥ Prof tryk på A3 Farvelaser Kyocera Mita. Indhent tilbud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|