Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

når døden rammer
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 16:23

Ja igår sad vi i stuen og hyggede os og pludselig sker der noget udenfor lige foran mit vindue.

Der er sket et uheld og det ser bestemt ikke godt ud. der er kommet politi en bil holder ind det er familien.

Pludselig høre jeg det mest skærende skrig og gråd (dette kan ikke beskrives) Det slår dybt og ud fra det ved man godt hvad der er sket. Skriget sidder dybt og man er helt trist.

Jeg kommer på arbejde og har ikke tænkt så meget på det min far ringer og siger en 20 årig er dræbt i uheld igår tæt ved os. Vidste jo godt det så var det der var sket

På arbejdet høre jeg så tilfældigt at min kollega har mistet sin storebror igår ved et uheld...NEJ...så kunna man jo godt lægge 2 og 2 sammen. Man høre mere og mere og hele dagen har bare været så trist jeg har konstant hørt dette skrig fra moderen igår det skær i mig og gør så ondt.

Åhh så hurtigt livet kan vende

Alle mine tanker til familien!

Klikkertræning. kurser mm se mere på min hjemmeside.
www.klikhesten.dk

Vi er med i Team Clickers, Et klikker show med stil
Kontakt os på vores hjemmeside www.TeamClickers.dk

0
0
Svar på denne tråd

ja det er forfærdeligt
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 16:31

per ringede til mig i går, han havde hørt at der var sket en ulykke lige ude ved jer, så han skulle da lige tjekke om jeg var kommet hjem i god behold.

Åbenbart har den unge mand mistet herredømmet over bilen og er kørt over i modsatte side og ind i en anden bil.

Men det undre mig ikke, at der igen sker en ulykke på strækningen fra hvalsø - st.merløse.

når jeg kører hjem fra arbejde, ja så bliver jeg ofte overhalet af biler der bare køre alt for stærkt.

Folk tror jo at det er en motorvej og kører ofte over 100 i timen.

Ingen af mine unger har nogen sinde fådet lov at cykle på den vej, den er jo direkte livsfarlig.

IMC.
Rutineret dressur rytter og staldpige søger job i hverdags dagtimerne
www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0
0
0
Svar på denne tråd

uhyggeligt
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 16:34

Nej, intet kan vist beskrive det en mor føler når hendes barn dør i en ulykke. Min mor blev 10 år ældre på et døgn. Jeg får kuldegysninger den dag i dag.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Åh altså.
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 16:45

Det er så absurd, at man skal miste.

Det er næsten mere absurd, når det er i en trafik ulykke.

Stakkels familie. Og det er også ubehageligt, at være "vidne" til, når andre rammes af en ulykke...

Mette...

At køre shetter er det bedste i verden!

...med de to små sorte perler...

Medlem af FKS og Andebølle kørelaug.. Fordi kørsel med hest og vogn skal være sjov

0
0
Svar på denne tråd

er lige...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 17:11

blevet ringet op af min mor...

Det er min fætter der er dræbt igår i st.merløse... det er nu en mærkelig fornemmelse at der er en af jer der har oplevet det på nærmeste hold.

Hvem af pigerne arbejder du sammen med?

Maiken

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 17:13

Inger: Ja er helt i chock over så hurtigt de køre det er helt vildt. Det blev hurtigt glat igår og samtidig med at der køres stærk ja så går det galt. Er der sket meget her på denne strækning?

Ja jeg cykler selv på arbejde og stopper ofte når der kommer biler det ikke sjovt.

Ov den 3 marts er cikret så kommer forbi en af dagene evt i morgen?

www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 17:19

Det er simpelthen dybt tragisk.

Skræmmende så hurtigt hverdagen kan ændre sig.

Stakkels familie, føler virkelig med dem.

Rønnebjerggård... Skøn pony 130 cm til salg, pris 14.500,-...

0
0
Svar på denne tråd

Det gør..
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 17:22

mig ondt, samtidig priser jeg mig lykkelig for at det ikke gik mine tre venner lige sådan igår nat..

Bare det at vågne op til at tre af ens venner var kørt galt men trods deres skrammer var ved godt mod, var ganske skrækkelugt og jeg fik ikke ro i sjælen inden jeg var nede og besøge dem på sygehuset..

Krone og bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes i Midtjylland

0
0
Svar på denne tråd

åhhh
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 17:37

er bar så tragisk... føler bar med dem...!

blev vækket en morgen kl 6... med beskeden om at min far var død i en solo ulykke jeg var kun 16 år.. er idag 19... nogen gange er verden sku uretfærdig... føler virkelig med dem

0
0
Svar på denne tråd

opdatering
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 17:42

Har lige snakket med min far.

Politiet har oplyst at ingen af de to bilister (min fætter og den anden billist) har kørt for stærkt, snarere tværtimod. Min fætter er kommet for tæt på rabatten og da han retter bilen op, glider den i det våde fører og rammer så bilen i den anden side.

Altså er det hele et hendeligt uheld.

Min fætter er dræbt på stedet. Hans 2 søstre er kommet kort efter i bil og har set hans bil og er derefter blevet kørt hjem af politiet. Her efter kommer hans mor kørende i en anden bil og ser altså også min fætters bil og får beskeden her om at hendes eneste søn er blevet dræbt.

Maiken

0
0
Svar på denne tråd

nærmest i trance
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 18:34

Jeg bor med udsyn over uheldsstedet, PÅ Birkegårdsvej som løber parallelt med Hvalsøvejen. Jeg så blinkende og tænkte åhh nej, dernæst hvem mon det er? Jeg havde på fornemmelsen at det var en jeg kendte.

I morges kommer min kæreste retur med børnene, som han skulle aflevere i vuggestue og børnehave. Han var blevet spurgt om det var muligt at holde dem hjemme da en ung mand med nær tilknytning til institutionen var blevet slået ihjel.

Straks tænker man: HVEM af børnenes legekammerat har mistet en far, eller hvem af pædagogerne har mistet en søn? Jeg ved at en af mine yndlings pædagoger har en søn på den alder, og jeg har kraftigt på fornemmelsen at det er ham. Jeg har ikke rigtigt kunne falde til ro idag og har det virkelig skidt med det. Hvis en af jer vil sende mig en PB og fortælle mig hvem det er, om han havde børn, eller om han havde en mor som var pædagog i en vuggestue. Evt bekræfte om moderen bor på Hvalsøvejen, så vil jeg være åhh så taknemmelig.

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

hej igen...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 19:24

ja det er vist tæt på tanja.

Til dig maiken, ja så er der ingen af os der beskylder den unge mand for at køre for stærkt. det er bare vores reaktion når sådan noget sker ude på hvalsøvejen.

vi der hverdag kører på strækningen, oplevet jo ofte hvor hasaderet der køres på vejen.

At det så netop er en peson, som kører stille og roligt, der kommer ud for sådan noget og mister livet, ja det er meget tragisk.

Hver dag når jeg køre fra hvalsø, bliver jeg som regel overhalet af de helt samme biler, der bare tror at fart grænsen er 110 i timen og ikke maks 80 km.

Når jeg så drejer af ved bårup, er det med livet som satsning, da mange mener at selv om jeg blinker til venstre og sagtner farten, ja så skal man da lige overhales med 110 i timen.

IMC.
Rutineret dressur rytter og staldpige søger job i hverdags dagtimerne
www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0
0
0
Svar på denne tråd

alt for hurtigt
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 19:36

Det er korrekt som Inger skriver, der bliver generelt kørt alt for stærkt på Hvalsøvejen, gennem tiderne er der sket mange fatale ulykker. Mine børn skal heller ikke cykle dernede når de bliver gamle nok, jeg håber bare at de hører efter hvad deres mor siger, da alternativet er en omvej på mindst 2-3 km.

Jeg kan virkelig ikke få den ulykke ud af mit lille hovede .

Majken Boye jeg kondolerer.

Tanja

Kloge Frode maj 2001

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

spekulerer
Forfatter: 
Dato:  08-02-2007 03:28

Hvor er det dog bare sørgeligt.

Jeg ligger vågen og tænker på ulykken, den har virkelig brændt sig ind på nethinden. Stakkels, stakkels, familie, hvor er det dog meningsløst.

tanja

Kloge Frode maj 2001

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

min fætter
Forfatter: 
Dato:  08-02-2007 10:30

Inger: Nej jeg ved godt at der ikke er nogen af jer der beskylder min fætter for at have kørt for stærkt... Skal da selv indrømme at jeg troede han havde da jeg hørte det, men heldigvis så var det jo ikke sådan.

Tanja: det er hans søster der arbejder i børnehaven. Han har ikke selv nogen børn. Håber ikke det er ham du kender. Hvis du har brug for at vide mere så skriv en PB til mig så skal jeg svarer.

Maiken

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-02-2007 13:23

Hvor er det dog trist det lige rammer en som netop køre pænt!

Har virkelig også påvirket mig og især her på arbejdet hvor mange kendte familien.

Det er ikke fair!

www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tragisk...
Forfatter: 
Dato:  08-02-2007 13:29
Sådanne uheld er dybt, dybt tragiske!

Jeg mistede selv min fætter i et uheld i 2004.

Han var en erfaren klatrer og bjergbesiger og var i Italien med nogel kammerater for at klatre i et sportsklatringsområde. De de var færdige med dagens klatring ville han lige op igen for at tage et billede, men den klippeblok han hægtede sig fast i sad tilsyneladende løst.
Han døde på stedet da klippeblokken væltede ned over ham.

Han var min mosters eneste søn - eneste barn og da faderen for år siden begik selvmord var det stort set alt hun havde msitet.

Familien var i dyb sorg, men heldigvis er vi alle ved at være oven på igen, men sådanne tragiske uheld slår virkelig hårdt!!

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

0
0
Svar på denne tråd

Maiken
Forfatter: 
Dato:  08-02-2007 18:22

Tusind tak for svaret, det er så ikke ham som jeg troede det var i første omgang. Men det er begrænset hvor mange andre det kan være.Min kæreste hentede børn idag og sagde at den unge pædagogmedhjælper fra min søns vuggestue var på arbejde idag. Så enten er det ikke hendes bror eller også klarer hun det ualmindeligt godt. Men det er måske en måde at kommer videre på.

Uanset hvem det er, er det jo stadig lige tragisk, om jeg kender familien godt eller ej. Nogle har mistet, og det er jo altid sørgeligt.

Tanja

Kloge Frode maj 2001

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

så er det ovre...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 19:38

Ja i dag blev han så begravet... kirken var proppet med i sær unge mennesker... han må have betydet noget for mange.

Tror vi var 120 mennesker til kaffe bagefter.

Mærkeligt som livet bare går videre nu for os andre, mens familien nu skal til at venne sig til at være 4 i stedet for 5.

Lige en strø tanke herfra.

Maiken

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 20:49

Ja han var kendt af mange hørte jeg og var et stort tab. Det gør mig rigtig ondt.

www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

tragisk
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 21:02

det er det altid, når det er børn og unge som går bort. Tror det værste men kan komme ud for ar at skulle begrave sine børn.

Mette.

At køre shetter er det bedste i verden!

...med de to små sorte perler...

Medlem af FKS og Andebølle kørelaug.. Fordi kørsel med hest og vogn skal være sjov

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider