|
|
| Alexandra og Martin skal giftes |
| Forfatter:  |
Windstrup |
| Dato:  |
07-02-2007 12:49 |
|
Hørte lige på TV2 News at nu skal de giftes, og så ryger alle fordelene ved at have været prinsesse...
Tillykke må man vel sige og WUHU at der nu skal betales mindre til de Eks. kongelige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| giftes... |
smukke ped |
07-02-2007 12:53 |
|
ja...wooow!
SVEND 4 EVER!!!!! Itchy and Scratchy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg syntes |
|
|
nu det er utrolig flot af Alexandra. De må virkelig elske hinanden de 2  Hatten af for hende. Har nu altid syntes hun har gjort det godt, og ikke haft ondt noget sted over hendes "løn" hun har jo født 2 prinser. Hun har måttet forlade sit hjemland og lære vores svære sprog. Tror ikke det altid har været nemt at være gift med Joakim.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange gange tillykke |
|
|
og tør man næsten sige, at ja- det er rart at der er en mindre der skal "spise" af statskassen 
M.V.H Mette R "At fuldføre er at vinde"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Hul i det.
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af Anonyme Colaholikere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| statskassen |
smukke ped |
07-02-2007 13:06 |
|
mette R...hun får stadig hendes kroner...men hun skal så brtale afgifter og den slags... men der er nu også mage andre der har født et par drenge unden at få den løn for det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil også have en giga løn |
|
|
får at ligget i veer sammenlagt 35 timer ... Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh nu ikke piv |
|
|
vi får da børnepenge så kan man så diskutere hvorfor andres penge skal bruges til vores børn 
Hilsen jeanett*monique 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke til hende ... |
Lisbeth Sejberg |
07-02-2007 13:58 |
|
... kan bestemt ikke misunde hende noget, hendes eks-mand har aldrig lige været min kop the  Mvh. Lisbeth
Svend 4 ever !!!!! Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg må indrømme |
|
|
at da jeg hørte det, blev jeg noge overrasket. For en ting er, at hun må være meget glad for ham Martin, men der ryger dælmer også et par mange privilegier. JEg er ligeglad om vi betaler penge til hende eller ej...For hun har gjort en kæmpe reklame for vores land. Hun knokler vist mere end nogen af os herinde, og må sige nej tak til normalt familieliv. Men tillykke til det lykkelige par. Der blev jeg godt nok overrasket.
Mvh. Tine Vil du til udlandet i et år og passe heste?! Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07 Kontakt mig for flere oplysninger Se mine billeder på: s118.photobucket.com/a...ky02_2007/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er i smålige |
|
|
Hvis i havde lavet så stort et pr. arbejde for vores land, ville i også forvente en ordentlig løn for det. men jeres smålighed er vel udtryk for jeres person. Tillykke til Alexandra og Martin.
Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke.. |
yiip |
07-02-2007 14:07 |
|
jeg synes det er fantastisk at vi i Dk har et kongehus... prøv at tænk på hvor meget reklame de gør for danmark, + alle de ting de er med til at sætte fokus på herhjemme... til det danske kongehus... betaler gerne skat når pengene går til dem! og tillykke til alexandre.. alle mennesker har lov til at være lykkelige og det håber jeg hun bliver...
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  ................................... West highland white terrier... Ting til lille hund sælges... se min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan man |
|
|
Kan man af de foreløbige reaktioner udlede, at HN fortrinsvis består af lidet royale entusiaster?? Det er mig fuldstændigt trekvart om Alexandra skal giftes eller ej. Men tillykke med det. Jeg tror stadig på at Kongehuset bidrager mere til samfundet end det modtager. I går blev der bla. sagt at Mary var omkring 12 mia. værd for Danmark. At have et kongehus og tro på at nogen mennesker er født til mere end andre, er jo et skuespil for folket. Store royale begivenheder styrker jo sammenholdet og nationalfølelsen - generelt i befolkningen. Ligesom at have et håndboldhold til VM.
Mvh Tina, desværre uden Turpin Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå kan |
|
|
Nå, jeg kan se at royalisternme kom på banen mens jeg skreiv mit indlæg. Gud bevare Danmark.
Mvh Tina, desværre uden Turpin Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| royalist |
smukke ped |
07-02-2007 14:11 |
|
jeg under hende da hver en krone,hun fortjener det med den exmand hun har!! og jeg håber hun bliver lykkelig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Xmand.. what... |
yiip |
07-02-2007 14:18 |
|
der er vist nogen der læser for mange af de blade man kun bliver dummere af.. hvem kan vide hvad der var galt i det gamle forhold??? jeg tror ikke et ord af hvad de blade siger, for deres eneste formål er at tjene penge på andres ulykke også er de ligeglade med beviser sålænge deres klamme overskrifter sælger!... om det er prinsen i sønderjylland eller prinsessen på østerbro der er skurken ved ingen, og synes det er for dumt at dømme nogen på så tomt et grundlag...
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  ................................... West highland white terrier... Ting til lille hund sælges... se min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tina(turpin) |
|
|
Jeg vil ikke sige at kongehuset er spil for folket. Kongen er sat ind af gud, og så er det mere et spørgsmål om vi er troende end spil. Al tro er vel spil for dem der ikke tror.
Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| exmand |
smukke ped |
07-02-2007 14:25 |
|
yip...nu er det således at jeg ikke bryder mig om hendes exmand...ikke fordi jeg engang har læst en notits om ham i et blad..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kazell |
yiip |
07-02-2007 14:27 |
|
tror der er mange måder at se det på... personligt betyder kongehuset noget for mig da det er historie og tradition hvilket jeg synes er vigtigt i en tid som nu hvor alting handler udvikling, globalisering og fremskridt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| konge.. |
|
|
indsat af gud ja det står der så ganske rigtigt, men hvem har skrevet det? gud er der ihvertfald ikke, og danmarks konger har vist med få undtagelser, ikke været guds bedste børn. Men der er da fint at hun har fundet kærligheden, når hun nu er tvunget til at bor i danmark, langt fra familie. Og det er da ok de for løn, for det job de udfører.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hun er ... |
|
|
Hun er skam ikke tvunget til at blive i dk, hun må rejse hvorhen hun vil, hun må bare ikke tage børnene med hvis hun flytter  Tillykke til de to, de skal også have lov at være lykkelige, og det rører ikke mig videre at hun får så mange penge, for hun gør et godt stykke arbejde.
Rikke og sparky Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden Sparky søger en passer et par gange i ugen, skriv hvis du er interesseret. (herningområdet)
Tøj til høje kvinder - Your Highnes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ADDD |
|
|
AAADDD  helt er ligt kan man være mer sentimental det er jo ikke en i din famillie der skal giftes 
der skete noget en gang men FLAMEN er der stadig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget andet er... |
Germ & Tina |
07-02-2007 17:06 |
|
...er jeg den eneste der kan se at den yngste prins er som snydt ud af næsen på sin nye "pap"far? Og det er jo klart at hvis Maria Cavalier skal have pladsen som prinsesse må Alex jo vige. Der er nok noget i gærde. Vi kan ikke have to prinsesser til en prins...det er nok bedst sådan selvom det bliver nye tider for Alex. 
"For those who believe there is no explanation necessary and for those who disbelieve there is no explanation good enough!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grem & tina |
yiip |
07-02-2007 17:17 |
|
ej, nu stopper du.. synes du skal søge job på billedebladet... du var der måske da han blev unfanget...? Alle de der "hjemmebryggede" historier som ingen alligevel kan bevise er jo det værste vrøvl og sætter istedet en masse rygter igang...
Jeg hader janteloven, og jeg elsker at vise det! **********************...********** Ting til lille hund sælges... se min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er Germ... |
Germ & Tina |
07-02-2007 17:43 |
|
...og du kan selv stoppe. Se dog på billederne af de to... 
"For those who believe there is no explanation necessary and for those who disbelieve there is no explanation good enough!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg tror |
|
|
altså også der er noget igære med joakim, hvis hun gifter sig først, passer det nok kongehust godt, men nu må vi se om vi ikke får endnu et bryllup. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da dejligt |
Grande |
07-02-2007 18:42 |
|
at de kan finde sammen, og at det kan gå rent familie mæssigt. Mange andre skilmisse familier kan ikke holde en ordentlig tone, eller finde nye bekendtskaber uden det knirker. Mht. til pengene er det jo lidt pudsigt at hun får ca. 1,4 million kr. om året af staten og skal så betale skat osv tilbage ige så hun har ca. 600.000 kr. til sig selv og familen hvert år. Lejligheden er jo betalt så der er ingen udgifter. Men mon dog ikke hun finder sig et job, hun er jo en super dygtigt kvinde. Hun har en ret god uddannelse mm. Tillykke til Alexandra og Martin Mette
Kig forbi. www.lundrideudstyr.dk Forh. af: ANKY, KYRA K, Equiline, OS, Döbert, RAMBO, HV, Equi theme, BH, Isabell Werth, og mange flere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, ja, så lad dem dog.. |
Angelina (Romeo) |
07-02-2007 18:43 |
|
Ja, jeg har aldrig værer royalist, men synes da at dronningen er den ene person i kongehuset, der måske bare lidt fortjener de goder, som de kongelig har.. Reklame for landet? Ha, det er der da også så mange af vores fine store virksomheder der laver hver dag! Synes lige netop den side af diskussionen er lidt irrelevant. Desværre slipper vi jo ikke for at betale til hende, som jeg lige har hørt i "Go' aften Danmark". Nu betaler skatteborgerne bare over til hende istedet, selvom hun så skal betale skat af det..og jeg ved da ikke om jeg har det fint med at skulle betale til hende. Synes i forvejen at idét man lader sig skille fra kongehuset, så burde man i det hele taget slet ikke have nogen kongelige relatioener/goder overhovedet. Ellers vil jeg sku da også lige ind og have et hurtigt papirægteskab med en af prinserne, så jeg kan leve højt på appanagen osv bagefter.. Det er sku da en god forretning...(Ironi) Glæder mig allerede til pressen blive trætte af den historie...man mangler da noget at gå op i, hvis man ikke kan lade de mennesker have deres privatliv i fred... Hele den de sladderpresse er sku da for klam Gi' os nyheder vi kan bruge til noget istedet...
Shadowfax (y) FRIESER Stald AnnesMinde - Opstaldning, klub og hygge & BoisenDokkedal - Privat hjemmeside & Dyrepension "AnnesCare" *marsvin han+deguer(reserveret) sælges*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da |
HeidiZ |
07-02-2007 19:16 |
|
rigtig dejlig for dem. Men for pokker hvor går pressen dog i selvsving? Altså så kæmpe stort er det da heller ikke..
Mvh HeidiZ
-Selv om 50 millioner mennesker siger noget tåbeligt, er det stadig tåbeligt- Biletter til GallaShow lørdag aften i Herning KØBES!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
07-02-2007 20:40 |
|
Germ Godt observeret nuj en skandale det kunne blive hvis det er rigtigt  Jeg gætter nu stadig på at Alexandra er gravid eller at de planlægger familie forøgelse, for hvorfor vil hun ellers giftes nu, så hurtigt planlagt og hun mister sine frynse goder jeg sætter en hel 50 øre på højkant
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har intet til overs for Alexandra |
Line og hyp |
07-02-2007 22:57 |
|
er da glad for at hun har fundet sig en mand og skal giftes, men syndes det er noget fis vi skal blive ved med at betale til hende. Kan godt se at der er mange der er royalister her inde, det er jeg da også selv, men til en hvis grad. tilgengæld betalté jeg gerne dobbelt til Joachim, der knokler røven ud af bukserne for at holde sit landbrug igang, som han pga det store hustrobisand,driver som privat uden royale privileger. han lader svigerforældrene blive boene hos sig, på trods af deres datters utroskab. det siger da også lidt at hendes forældre hellere vil bo hos ham end hos hende. er virkelig ked at det billede sladder bladende har skabt af ham, at han i en periode har skejet ud og sikkert drukket mere end hvad godt er, er da ikke noget at sige til, når hans kone føjter rundt med en anden. tror desvære bare mange vælger at se det billede sladderbladene skaber og glemmer at der er to sider af samme sag, men det er jo også bare min mening.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| utroskab |
smukke ped |
07-02-2007 23:05 |
|
line og hyp... "på trods af deres datters utroskab" hvem siger hun har været utro?? var du til stede under dynen og så det??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja sejt man |
Ronjaven |
07-02-2007 23:08 |
|
he he hatten af for hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det var jeg heldigvis ikke |
Line og hyp |
07-02-2007 23:33 |
|
men det har hun sørme selv indrømmet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reklameværdi |
Signe J |
07-02-2007 23:59 |
|
Reklameværdien er da langt fra irrelevant. Der er lavet undersøgelser, der har vist at Danmark får 7 gange udgifterne til de royale igen. I form af hvad, kan jeg ikke huske, men mon ikke det er øget turisme, handel osv.
------ Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu tror jeg sagtens ... |
Lisbeth Sejberg |
08-02-2007 00:38 |
|
... man kan finde mange landmænd, der rent personligt knokler mere med deres landbrug, end Joachim gør. Hans landbrug er ikke en døjt mere privat drevet end alle andre store landbrug, hvis vi skal se på, at han får EU-støtte på samme vilkår som alle andre. Jeg vil ikke have ondt af dem, de har langt hen ad vejen nogle valgmuligheder, som andre ikke har. De har også nogle begrænsninger for, hvordan de kan skeje ud, uden at alle ved det. Inden for de rammer kan de da stadig selv sætte dagsordenen for mange personlige valg. Alexandras forældre er gamle, hvorfor skulle de dog påvirkes af, at deres datter er flyttet, hvis de kommer godt ud af det med Joachim?? Det behøver man vist ikke lægge en masse i. Mvh. Lisbeth
Svend 4 ever !!!!! Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhh... |
pocoo |
08-02-2007 01:57 |
|
mine svigerforældre er da også gamle men derfor ville jeg da ikke lade dem blive boende hvis min mand skred med en anden, men måske er det bare mig. Ved da godt at joachim ikke er den eneste landmand i dk, mener bare at de skatte penge vi betaler til de royale rent faktisk skal gå til de royale og ikke deres eks koner. mvh Line, der af en eller anden grund nu hedder pocoo.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min første |
Spender ♥de fantastiske 5♥ |
08-02-2007 06:29 |
|
tanke var... Nå nu hun skulle lige have sig lidt opmærksomhed inden Mary føder . Det er måske en ond og slem tanke, men nu er jeg jo bare ærlig. Lad hende gøre hvad der passer hende, jeg er sådan set ligeglad.. Ville bare ønske Kig og Lyt ville få sig en anstændig redaktør så alle i mediernes søgelys ville blive behandlet lidt bedre.. De er jo trods alt (vistnok?) også mennesker.. har jeg ladet mig fortælle.. Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spender |
|
|
nu er det sådan efter hvad jeg har set at alex næsten er lige så meget på forsiderne som hun altid har været så i mine øjne kan kedelige mary ikke slå hende helt af pinden
Hilsen jeanett*monique 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Penge til royale |
JulieTaylor |
08-02-2007 10:52 |
|
Så vidt jeg husker var Prins Joachim slet ikke på finansloven før han giftede sig med Alexandra. Han fik altså alligevel ikke nogle af "pengene til de kongelige", så han er bedre stillet i dag fordi han har været gift med hende. Er der nogen, der kan huske, hvor tit PJ var i bladene, da han bare var PJ? Han er da ikke jordens mest fascinerende skabning sig selv, omend han uden tvivl er et godt og anstændigt menneske  M.h.t. landbruget, er "Schackenborg" i dag et up market brand... lidt gourmetagtigt... Schackenborgbrød o.s.v. Hvor store er chancerne for at man havde kunne gennemføre denne form for markedsføring, hvis ikke den stilige Alexandra residerede i hovedhuset? Jokke har ikke i sig selv den store appel til den relevante demografi (når han ikke lige drikker dem stive i pinacoladas på det lokale provinsdisko) - jeg gider da ikke at købe frossent morgenbrød bare fordi det er bagt med mel fra PJs marker...  Jeg er stor tilhænger af Kongefamilien - inkl. PJ. Og især i Alexandras tilfælde mener jeg, at vores skattekroner er givet godt ud. Hun har tilført monarkiets mindst glamourøse medlem lidt hårdt tiltrængt folkelig appel. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alex... |
smukke-ped ♥smukke-ped♥ |
08-02-2007 11:18 |
|
line og hyp...hun har indrømmet at have været utro?? hvornår har hun det??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Eva ♥Aslan♥ |
08-02-2007 13:27 |
|
Jeg synes det er fint nok hun gifter sig. Tillykke med det! ... Men okay (måske lidt gammeldags. What ever!) synes hun skal passe lidt på, hun er grevinde og har været gift med Pris Joakim så "kan" man ikke rigtig gå "ned" og finde en fotograf (med al respekt) som er ansat i sin fars firma... Hun har altså pgså to prinse drenge, hun har alle muligheder. -fordi hun er så klog, smuk og en rigtig pæn dame!! Synes når hun nu gifter sig ud af den konglige familie at pengene til hende må gå MEGET ned eller helt forsvinde. Men skal lige siges at jeg er meget royalist, men der er også grænser. ... Og hvem ved om det er Joakim alder Alex der gjorte noget galt i forholdet. For det jeg har læst, er at hun til tider også kunne være en hård dame!
M.V.H ♥ evA med sin Aslan ♥ ♣ What does it matter to you anyway ? - Everything ! ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae... |
Tullermus |
08-02-2007 15:26 |
|
Jeg synes altid det er dejligt, når folk finder kærligheden. Og ligemeget om hun eller Jokke var skyld i deres brud, så er det da dejligt, at de stadig kan tale sammen og at han sågar kan tale med hendes kommende mand. Specielt fordi alt de siger og gør er under konstant bevågenhed fra hele den danske befolkning. ALLE har jo en holdning til de royale, hvadenten den er positiv eller nrgativ. Jeg er godt nok glad for, at jeg ikke skal få et forhold til at køre under de betingelser -det er sgu da rigeligt svært uden!
Nej, al lykke til dem, jeg håber det er for resten af livet. Men mon ikke de virkelig har vejet godt for og imod inden de tog beslutningen.
Jeg kan iøvrigt godt lide teorien med at hvis nu Jokke og Marie vil giftes vil det se bedst ud hvis Alex ikke er den forsmåede ensomme ex-hustru. Uhm, konspirationsteori. Det er guf!
/Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjjaaa |
|
|
hmmm nu er jeg ikke royalist og mener at kongehuset burde afskaffes når vi lever i et demokratisk lang ergo man kan ikke fødes til magt. men når det nu er sagt er det vel ok at moren til tronfølgen får lidt for det så de kan have et såkaldt kongelig liv. hun får 1.9 mill. og bor gratis da huset er kongeligt betalt så det er hvis ikke helt ring. og hvis jeg skulle ses offentlig med joakim og prins henrik ja så skulle jeg i hvert fald også have noget for det. om joakim er landmand er hvis kun af stand nu har jeg set ham bakke med hans traktor m anhænger og ja det var vist første gang han havde gjort dette. og uden tilskud?? ja det er jo også lidt nemmere at klare sig med alm eu støtte når hele herligheden er betalt da gården jo er arv
livet starter voldsomt- og ender sørgeligt det er det imellem der tæller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så vidt |
pocoo |
08-02-2007 17:15 |
|
jeg husker, var hun sammen med martin allerede på hongkong turen, martin blev fyret kort efter, efter at have været fast ansat fotograf i kongehuset i flere år. i et interwiev (staves?) kommer det hele frem på bordet, som sagt er der to sider i samme sag, alexandra havde forståeligt nok svært ved at tilpasse sig livet som "bondekone" og tilbragte mere og mere tid væk hjemmefra, og som det sker for mange forhold gled de simpelthen fra hinanden. sådan kan det jo gå uden der er noget galt idet. men er da også sikker på at der stikker noget bag siden hun gifter sig med martin, er sikker på at hun ikke bare sådan lige opgiver sine kongelige privilegier, for er der en der forstår at skumme mælket er det da alexandra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
|
|
er royalist. Tillykke Alex og Martin. Håber at Prins Joakim finder lykken (måske med Marie), det fortjener alle. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| latterligt |
millabaps ♥pige♥ |
08-02-2007 18:35 |
|
ALEX FIND EN PÅ DIN EGEN ALDER Mandn er 28 og lækker .. han blev fra da han var 16 .. samme tid som Jokke og Alex blev gidt .. dete r da møæg vammelt  Fatter ikke hva hun skal lave her nu .. sorry til dem der kan lide hende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det "fænomen" bliver meget synligt ... |
Lisbeth Sejberg |
08-02-2007 18:44 |
|
... det med at en ung mand gifter sig med en "lidt" ældre kvinde ... ikke én ville løfte et øjenbryn, hvis han var 42 og hun var 28 vel??? Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| EJ men |
millabaps ♥pige♥ |
08-02-2007 18:47 |
|
Det er bare for klamt at se på .. han kunne jo være bror til de to små:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klamt.. |
smukke-ped |
08-02-2007 18:57 |
|
for klamt??? de er da ellers to pæne mennesker...jeg kan ikke lige se det klamme i det!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tror nu ik |
Lacos |
08-02-2007 19:21 |
|
hun kommer til at lide nød ,  og tror at hun er rimelig beregnene ,har nok tænkt og regnet ,inden hun sagde ja,
jeg søger en billig rolig vallak,gode forhold ,evt udlån,masser omsorg, nille bulldog
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt for dem |
cruella76 |
08-02-2007 19:32 |
|
Så tillykke til de to Håber de bliver vaske ægte lykkelige  Jeg synes de begge virker til at være dejlige mennesker (altså, det man har set til dem) så jeg synes det er alletiders at de har besluttet at gifte sig 
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klamt .. |
millabaps ♥pige♥ |
08-02-2007 20:21 |
|
mente det heller ikke sådan .. syne s bare det er lidt fun at tænke på at da han vra 16 blev hun gift 1. gang:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og ??? |
Lisbeth Sejberg |
08-02-2007 21:06 |
|
...  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klamt.. |
smukke-ped |
08-02-2007 21:16 |
|
jeg er også klam...jeg er ældre end min mand...ADR!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| peeed... |
Xenia |
08-02-2007 21:21 |
|
helt ærligt  Synes det er sundt og smukt, at de gifter sig, på trods af det er et af de forhold her i Danmark der står mest om i pressen  Jeg tror heller ikke at hun tænker i penge! Hun er en selvstændig kvinde, og kan nemt klare sig selv , så hvorfor ikke selvom hun mister "titel og penge"!
Candyflosss forever - Medlem af AWR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Giftemål |
NinaL |
08-02-2007 22:58 |
|
Nu har jeg så tit hørt om kvinder - der har giftet sig til penge - men nu (og i dette tilfælde) gifter Alex sig vist FRA penge?  Nå - never mind ... Hvis JEG havde været så uheldig at have indledt giftemål med Joachim - så havde jeg også gerne betalt store summer - bare for at blive fri for ham!!! Mage til usympatiske stodder skal man vist lede længe efter (heldigvis)- og så i hans position! - FØJ!!! Nææh - så er Frede da vist af en helt anden støbning!  Men - de (altså de Kgl.) kan gøre nøjagtigt, som de lyster - bare det ikke bringer nationen i fare.  Jeg er STOLT af at have et kongehus, der er Europas ældste - og mest "stabile" .. Hvad "kineseren" gør - og hvad 2.arvefølger gør - dét rager mig enn skid! Men Frede og Mary er gode efterfølgere efter Margrethe!  "Gud bevare Danmark - og kongehuset"!!! Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En lille ting |
|
|
der falder mig i øje. Mange mener, at fordi huset stort set er betalt ud, så sidder hun gratis. Er der nogen der har overvejet "ejendomsskat"...især i det område!? Jeg har siddet hos en ejendomsmægler, i et område der ligger op til dette... og der faldt jeg gentagne gange ned af stolen over de ejendomsskatter der falder. -Tør slet ikke tænke på, hvad den mon er for det hus!? Også er der varme, el og vand. Det koster sikket kassen i det str hus. Derudover, mener en at erhvervslivet klarer reklamen selv. -Hvorfor er det så, at de kongelige så ofte er med på erhvervslivets rejser? Bare for at få en gratis rejse? Tror jeg næppe. -Nix firmaerne bruger dem som levende reklamesøjler! Ej, gratis tror jeg næppe hun sidder! Men igen, jeg er sgu ligeglad. Hun har givet det danske kongehus et internationalt pust og giver stadig Danmark en masse reklame, så fint med mig.
Mvh. Tine Vil du til udlandet i et år og passe heste?! Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07 Kontakt mig for flere oplysninger Se mine billeder på: s118.photobucket.com/a...ky02_2007/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicky02 |
yiip |
09-02-2007 08:52 |
|
vicky har ret mht erhvervslivet.. det er jo netop de kongelige der baner vejen for det danske erhvervsliv i udlandet! min far har været direktør i en stor exportvirksomhed og de kunne nemt mærke når kongehuset havde været med ude og vise flaget... han sagde at det var ubeskriveligt så meget PR dronningen og co. kunne skabe på et par dage, noget som erhvervslivet ellers kan bruge år på... så undervuder ikke deres indsats!
Jeg hader janteloven, og jeg elsker at vise det! **********************...********** Ting til lille hund sælges... se min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| peeed |
millabaps ♥pige♥ |
09-02-2007 08:55 |
|
stram op!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth |
|
|
Du har fuldstændig ret. Men det jeg måske ikke forstår, det er, at en kvinde med hendes erfaring/modenhed/uddannelse osv, er faldet for sådan en ung mand. De mænd/drenge som jeg kender i den alder, er der da stadig RET meget drengerøv over. Men der er forskel,jeg ved det godt... Men det var derfor jeg studsede over det, da jeg hørte det med de 15 år. Men ellers vil jeg da ønske hende OG ham alt muligt held og lykke. Hvorfor er det så liiige hun bliver grevinde ? Er der noget logik-gak i det ?
OLDENBORG KAN OG VIL(tror jeg) Hingsteføl burde sælges.....men kan ikke nænne det ! Det der er perfekt for dig, er ikke nødvendigvis rigtigt for andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grevinde |
yiip |
09-02-2007 09:30 |
|
magrethe gav hende titlen grevinde af rosenborg allerede da de blev skildt så det er der ikke noget nyt i, det eneste der er nyt, er at det så bliver hendes ENESTE titel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke en .. |
|
|
.. en masse l.ort der lukkes ud her. Lige til at lukke op og skide i. Fordomme som jeg ved, jeg tror, der stikker noget bag, det er for klamt osv. osv. .. 1: Det danske kongehus, om man kan lide det eller ej, yder en enorm publicity i udlandet når de tager ud og dermed sætter vores land på verdenskortet samt øger eksporten. Danmark har et værktøj, Kongehuset, som meget få andre har. Alle andre konkurrerende lande kan med reklamer og lign. alm. remediger gøre det samme som danske reklamer og derfor koster det normalt den vej millioner/milliarder og tager enorm tid. Så kan Kongehuset lige komme på officielt besøg og sige pænt goddag, vinke og give interview til lande som ikke har hvad vi har, som synes "Wauwww" om vores kongehus og åbne døre som ingen andre kan. Hvorfor fanden skulle vi ikke bruge det værktøj, det vil være meget dumt alt andet. De er en enorm døråbner .. 2: Om Alexandra er beregnede eller ej. Hun har helt sikkert som et fornuftigt menneske/mor og tidligere finanskvinde overvejet det meget nøjsomt dette her giftermål. Men kunne det ikke tænkes at hun bare kan lide denne Martin og bare gerne vil gifte sig med ham og har set at godt nok mister jeg mange penge da jeg bliver skattepligtig, men jeg har tidligere kunnet varetage mig selv med job, så det kan jeg nok igen, gravid eller ej, who-gives-a-s.hit. Hun kan jo vælge og vrage hvilket som helst job hun vil have, eks. marketingschef i en stor kendt virksomhed .. 3: Bor gratis. Hold nu kæft. Som en anden oplyser, glem ikke de andre udgifter i sådan et kæmpe hus samt ejendomsskatter. Det er ikke småting .. 4: Hvorfor er det nu vammelt at en yngre mand gifter sig med en ældre kvinde ?? Jeg har præcis de samme antal år mellem mig og min kæreste som Alexandra og Martin og jeg er også den yngste. Måske misundelse blandt de yngre kvinder at flere og flere mænd, også flot udseende unge mænd, nu også kan lide kvinder ældre end dem selv, at nu skal yngre kvinder ikke bare regne med at fordi de er strammere i huden kan de score ethvert hankøn over deres alder. Som i et "Everybody loves Raymond" show, da faderen til Debrah kommer hjem med en ældre kvinde og skildt fra moderen. De er i chock, kvinderne altså. Deres kommentar. "Hvordan skal vi nu konkurrere med det" .. Der er ting som er bedre ved ældre kvinder end ved de yngre teenage/starttyvere piger og jeg må sige jeg har absolut ingen mangler what-so-ever i mit parforhold, incl. det sexuelle. Det er helt fantastisk og utroligt givende !!! 5: Hvorfor Joachim og Alexandra splittede op. INGEN, INGEN her ved en skid om det. Jeg har også hørt rygter om at Alexandra fangede Joachim i at ordne forvalteren bagfra på Schakenborg og derfor begærede skilsmisse. At Prins Henrik kan lide små drenge som nærmest skulle være en offentlig hemmelighed. Og at Henrik ikke er far til Frederik, fordi Magrethe frygtede med Henrik's lyster at hun ville få en tronarvfølger som var "mærkelig" men at faderen er en John Doe .. Og det er ikke fra medier, men hørt fra nogen der fik det fra nogen der fik det fra nogle andre som vidst nok kendte en nabo der arbejder i PET (eller noget i den stil) .. Men fordi man hører sådan noget langt ude i hampen, både kilden og informationerne, skal man så tro på det ??? - Martin, som er så skide træt af den danske mentalitet der trives visse steder med Jantelov, lunkne fordomme og en stank af indetlukkethed. Tror da fanden at Se&Hør og lign. blade stadigt stortrives. Spørger man folk så er der ingen der læser dem, nej sådan noget sladder interesserer mig ikke. Men der er fandme nogen der køber dem hver uge i kiosken !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| se og hør |
smukke-ped |
09-02-2007 12:26 |
|
jeg læser se og hør...det indrømmer jeg gerne. dog vil jeg gerne vide hvorfor det er klamt at være gift eller sammen med en yngre mand...jeg er ældre end min mand...så jeg vil gerne vide hvorfor jeg så er klam???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan martin! |
yiip |
09-02-2007 12:41 |
|
Sådan martin...  var også ved at brække mig over de svar nogle kom med, men ja almen uvidenhed og for meget læsning af diverse blade gør jo ingen godt... dejligt at du lige satte et punktum!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan ikke lade |
|
|
være med at komme til at tænke på alle de rygter der går om kongehuset... Prins Felix skulle være Martins søn, når man kigger på billederne kan man faktisk ikke helt udelukke det... De nyeste rygter jeg har hørt lyder på at Henrik ikke er Joachims far, men det skulle være Grev Hans Schack. Det er kun rygter, og man skal ikke tro på alt man hører, men kan alligevel ikke lade være at tænke tanken, om der er noget om snakken. Begge hold af brødre er jo også ret forskellige. Frederik/Joachim og Nicolai/Felix.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er så |
|
|
helt og aldeles royalist til fingerspidserne. Det glæder mig meget på deres vegne- jeg håber de får et godt og lykkeligt liv sammen. De er jo,i bund og grund,mennsker med ganske almindelige følelser der også har brug for en god og tryg base..Ikke spor anderledes end alle os andre.
Annette Sælges:KINGSTON springsadel,17 tommer,bred bom. Eskadron kombi underlag str.full. RTS bukser str.84. Billeder på præsentationen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| misylcup |
yiip |
09-02-2007 17:19 |
|
sådanne rygter kunne sikkert sælge mange, men ligner alle i din familie hinanden..??? i min gør vi nemlig ikke! og der er mange der ikke tror på at vi faktsik er i familie min søster og jeg, så man kan jo godt være i familie uden at ligne enæggede tvillinger...  jeg synes vi skal lade tvivlen de "mistænkte" til gode i denne sag...
I' m me.... and I'm perfect... ******************************** Ting til lille hund sælges... se min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| misylcup |
millabaps ♥pige♥ |
09-02-2007 17:33 |
|
rygtet har åbenbart også været forbi de kg. stalde  men også at Henrik skulle være til mænd?:P der siges at der ofte sker at en mand indtager amal. men tror det nu ikke?:D men hvem ved:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|