Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forkert modtaget pakke
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 10:43

Hvad ville i Hn'er gøre hvis i en dag modtog en forkert modtaget pakke hvor i ikke skulle kvittere for modtagelse??

Ville i beholde indeholdet og bruge det selv (hvis i kunne)???

eller ville i aflevere pakken/ringe til firmaet der havde sendt pakken??

Jeg kom nemlig til at tænke på det for lidt siden da jeg modtog min pakke med udstyr fra Tika og postbudet så lidt efter kom op med en anden pakke til mig? Jeg kiggede lidt dumt på ham for jeg har ikke bestilt/købt andre ting og kom så til at kigge på adressen. den var en smule anderledes fra min men det var ikke meget der var forskel så jeg fik ham lige råbt op da han gik nede i opgangen så han kunne aflevere den det rigtige sted..

Ved ikke hvad jeg ville have gjort hvis jeg havde taget pakken med ind, åbnet den og derefter set den var sendt forkert...

Hvad ville i HN'er gøre?? Ville i have samvittighed til at beholde pakken og evt selv bruge indholdet eller sælge det??

Håber på en masse meninger

Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~
&
*MaRiScA*

Medlem af HN´s slankeklub
.
Rider du klassisk dressur? heste.dyregalleri.dk/h...roupID=371
0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 10:53

Selvfølgelig ville jeg aflevere pakke og indhold på posthuset, så den rette modtager kunne få det. Jeg ville da være meget træt af det, hvis det var min pakke, der blev afleveret til en anden, der beholdt den.

Dog gider jeg efterhånden ikke aflevere det metroblad, der bliver ved med at komme til den tidligere beboer her, selvom der er navne på postkassen, og de flyttede for snart to år siden . Men det er jo heller ikke en "vigtig" ting. Bare en reklame. Kommer der et "rigtigt" brev, afleverer jeg det selvfølgelig.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville kontakte afsender ...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 10:54

... eller den rigtige modtager og bede dem afhente deres pakke eller sende mig en pakkeseddel så jeg kunne returnere uden omkostninger for mig.

Uanset om jeg kunne bruge indholdet ville det jo ikke tilhøre mig - så at beholde det ville jeg betragte som tyveri.

£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Bokse udlejes i lille stald ved Holmegård - kun valakker
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 11:00

Jeg ville ikke modtage pakken.

Min kæreste har været ved at ryge i Ribers, da en anden havde modtaget en pakke forkert - dog havde han modtaget en pakke der krævede underskrift. det var for en telefon og vi fik en ny, men teleselskabet ville have betaling for begge telefoner, hvilket vi nægtede. til sidst slettede de den anden telefon og dækkede tabet.

De fleste postbude siger også navnet på pakken, inden de aflevere den.

en ting jeg er blevet træt af, er at modtage breve til folk soom er flyttet ind i min tidligere lejlighed eller til andre i samme opgang. har jeg prøvet en del og trods flere klager til post DK og returnering af brevene, så fattede de åbentbart ikke beskeden.

Søger rytter til min hest "Gratis"

www.heste-nettet.dk/ma...s/51996/2/

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 11:02

Ville helt klart kontakte den rette modtager el posthuset..

ville ikke beholde det selv...

Går selv og venter på en pakke fra horze. med dækken og underlag der er broderet med min hest´s navn jo heller ikk særlig fedt for andre at få...

SÅ klart ærlighed kommmer man læmgst med..

Hjemmeside --> www.123hjemmeside.dk/E...nC/6650441

Slideshow ---> 754964480.slide.com/p/...?view=true

Kram fra Cille79..

Stolt ejer af Hati Håbegård.....;-)

0
0
Svar på denne tråd

Levert det til
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 11:04

posthuset med det samme.

Sist år sendte jeg en gave til min mands lillesøster på hendes fødselsdag.

Jeg hadde brugt mye tid til at finde det perfekte gave og sendte den afsted i en boblekuvert.Jeg var rigtig spendt og ventet og ventet på at hun skulle ringe å takke for gaven.

men hun modtog den aldri og jeg efterlyste den hos post danmark.

De kunne følge pakken men den har plutselig forsvunnet,enten stjålet på post terminalen eller kommet til forkert adresse og ikke blitt levert tilbage til posten.

Virkelig kedelig og trist.

Ine(novak way)

Ønsker at sælge noe utstyr, se min præs.

Ønsker du et rideteppe som ingen andre har?Jeg syr rideteppe, ingen er like.Det første teppe testes nå ud av en her inde på hn.

0
0
Svar på denne tråd

aflevere det igen
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 11:17

ellers er det jo tyveri...

min mand fik leveret en printer til firmaet, de var så kvikke at de satten den udenfor ud til den store vej - en fredag hvor alle var gået hjem.

En flink nabo tog den ind og afleverede den mandag, havde han beholdt den - ja så måtte pakkefirmaet jo bøde for den, da de bare havde sat den, men hurra for de ærlige mennesker :-)

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

ærlig sjæl
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 12:03

Fandt engang en pakke i en grøft som tilsyneladende var blevet tabt af en fragtmand. Kørte pænt med den hen til deres terminal. Fik kun et lunkent tak.

Der var jeg sku lidt skuffet, kunne da have beholdt den eller ladt den ligger.

det mindste man vel kan forvente er et smil og et ordentligt tak.

Vores postbud afleverede engang to nye bates isabel sadler og satte dem bare ude foran min dør, da jeg ikke var hjemme!

Pu, ha!

Den ene var til en ven og min blev sendt til sadelmager. Sadelmageren sendte den retue med fragtmand som prompte stillede papkassen i regnvejr foran min nabos dør.

Så regne, regne ... jeg kunne have fået tre nye sadler oveni de to jeg modtog. Da hverken post eller fragtmand havde en kvittering for aflevering.

Hilsen LeneJ

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 12:33
Aflevere den på posthuset igen.

Slut prut.

Når ting sendt med posten ikke ankommer kan det virkelig så mig ud... Især når jeg har betalt osv.

Som eksempel: Jeg har spundet og strikket en julestrømpe til en god bekendt. Hun har stået i flere timer til gengæld og laver glycerinsæber med duft og farve til mig. Min julesok ankommer på Mors d. 1 december... Men selvom sæberne blev sendt d. 19 december (lang historie), er de ikke ankommet pr d.d.

Hvis jeg fandt ud af at nogen havde modtaget dem fejlagtigt og beholdt dem..

Det er simpelthen TYVERI af værste skuffe.

Hilsen lene

- Nu med Grisedyrene Ditlev,Humbug og Prins!!

Bosat i Kloster, ridende på LORK

Søger altid Hunde- og Angora-uld - smid ikke din hunds uld ud!

Spinder de lækreste garner af Hundeuld, også på bestilling.
0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 13:19

jeg ville returnere det til posthuset.

Selv om posten har afleveret forkert, ville det føles som tyveri, og en anden person ville sidde og mangle det.

Man returnerer da og breve der kommer forkert, det er vel egentlig det samme.

Rønnebjerggård... Skøn pony 130 cm til salg...

0
0
Svar på denne tråd

Man går naturligvis hen ...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 13:36

... og afleverer det på posthuset, uanset om det er breve eller pakker.

Tænk at det overhovedet er til diskussion

Mvh. Lisbeth

Svend 4 ever !!!!!

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd

Nøj tænk
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 13:40

At man skal spørge andre om råd og sådan lidt være parat til at beholde pakken(hvis man kan bruge indholdet)

Sikke ked af det dine forældre må blive hvis de vist at de har mislykket i at lære dig forskel på dit og andres...

Aflever så den pakke alt andet er TYVERI...

.
Der er mere på vej :-)
0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 13:46

Illum det var skam ikke fordi jeg selv ville beholde en eventuel pakke! overhovedet ikke!!!

jeg har skam selv op til flere gange modtaget pakker hvor det var mig der stod som modtager men indeni på følgesedlen stod der et andet navn og ALLE gange har jeg ringet til firmaet som har sendt en ny pakkelabel!!

Det var skam bare for at høre om der var nogle uærlige sjæle herinde der kunne finde på at beholde pakken og evt tjene lidt penge på at få en forkert pakke!

jeg ved selv hvor træls det er når ens pakker bliver væk/stjålet så NEJ jeg ville bestemt ikke selv beholde sådan en pakke...

Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~
&
*MaRiScA*

.
0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor skrev du så ...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 13:54

... ved ikke hvad jeg ville have gjort hvis jeg havde taget pakken med ind, åbnet den og derefter set den var sendt forkert ... det synes jeg da "lugter" lidt af tvivl.

Mvh. Lisbeth

Svend 4 ever !!!!!

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd

HVIS...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 14:08

...det var lykkedes mig at overse, at pakken ikke var adresseret til mig, at navn og adresse var forkert, og jeg uforvarende var kommet til at åbne den for kun at opdage, at det ikke var mine ting, så ville jeg få meget råde ører over mig selv! ;-)

Det hænder, at pakker og breve kommer forkert, men meget enkelt: er det ikke én i familiens navn, der står på brev/pakke, så ryger det retur til posthuset - eller bliver afleveret hos naboen...vi får ofte deres post af én eller anden mærkelig grund. :-)

Men det kunne aldrig falde mig ind at beholde en forkert leveret pakke. Eller et brev. :-)

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 14:29

Ja det er nok formuleret lidt forkert men meningen var med at at hvis jeg nu havde taget pakken som posten kom med i morges med ind og åbnet den og derefter havde set det ikke var til mig, at jeg så i den situation ikke rigtig ved hvad jeg ville have gjort. Altså om jeg selv ville køre forbi med pakken, ringe til firmaet eller til selv at køre på posthuset for at aflevere den.

Det var skam ikke ment på den måde at jeg ikke vidste om jeg ville beholde den eller ej for det kunne jeg bestemt ikke finde på...

Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~
&
*MaRiScA*

.
0
0
Svar på denne tråd

Okay ..
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 14:54
.

.
0
0
Svar på denne tråd

Skæg tanke.
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 14:54

317 har læst indlæget, og kun 15 har svaret. De 15 der har svaret har alle "god samvittighed" og alle er de højhellige .

Mon det så betyder at de resterende 302, der har læst indlæget men ikke svaret, ville beholde pakken selv, men dog ikke lige har lyst til at dele deres ærlighed, med de øvrige 15 højhellige mennesker som har svaret?

Hvad jeg ville? -Tja, det samme som flertallet (Og hvad er så lige flertallet?)

Hilsen Anima.
0
0
Svar på denne tråd

Ja det er tankevækkende Anima ...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 14:59

...

Det her minder lidt om en debat engang, der handlede om hæleri.

Der var sgu chokerende mange, der ikke kunne se det forkerte i at købe en "varm" bilradio eller andre ting.

Men ville de være lige så ligeglade, hvis det var deres egen bil, der var blevet plyndret ... det tror jeg ikke.

Mvh. Lisbeth

Svend 4 ever !!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Er man højhellig
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 15:01
Fordi man er ærlig

.
0
0
Svar på denne tråd

Illum jeg er holdt op med ...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 15:03

... at gide reagere på den slags sammenligninger ... jeg har heller ikke tid, jeg skal have givet min glorie den daglige omgang pudsning

Mvh. Lisbeth

Svend 4 ever !!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Højhellig.
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 15:05

..Det kommer vel an på hvor meget betydning man lægger i ordet. personligt ligger jeg ikke særlig meget betydning i det ord... og det skal I andre forøvrigt heller ikke gøre... i hvert fald ikke i dette sammenhæng.

Hilsen Anima.
0
0
Svar på denne tråd

Måske er det er forkert
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 15:08
Ord at bruge om folk som er ærlige så...

.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 15:13

Aflevere pakken på posthuset eller kontakte modtager/afsender... For vi har selv haft en del problemer med vores post som ikke er kommet frem til kunderne, hvilket er ret belastende.

Har før modtaget andres pakker og har altid afleveret dem til postmanden eller på posthuset.

Jeg ville selv blive ret så trist over ikke at modtage min pakke.

Har prøvet det en gang før, hvor 4 dvd'er forsvandt. Min egen fejl jeg ikke fik det sendt som forsikret, men alligevel skulle folk sku være ærlige og holde fingrene væk fra noget, som ikke tilhøre dem..

Mvh Louise
EVNEN TIL AT VILLE, SKABER EVNEN TIL AT KUNNE!!!
0
0
Svar på denne tråd

Mon det er det...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 15:13

..som folk kalder ordkløveri?

-Jeg ville såmænd også selv have afleveret pakken, så jeg er da i dette tilfælde også "hellig"/"har god samvittighed", eller hvad I nu ellers foretrækker at bruge for ord.

Hilsen Anima.
0
0
Svar på denne tråd

Nej det er det ikke
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 15:17

Du bruger et forkert ord om folk som er ærlige, du får det til at lyde som om vi lyver og fremstiller os som værende ærlige.

Eller du får os til at lyde som om vi ser os selv som mere værd end andre fordi vi er ærlige.

.
0
0
Svar på denne tråd

He he...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 15:22
... Du er da for skæg.

Hilsen Anima.
0
0
Svar på denne tråd

Ærlighed...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 15:25

Jeg ville aflevere pakken på posthuset, hvorefter den ville blive sendt til rette modtager.

Håber i øvrigt at alle, der engang har stjålet noget fra andre, har en meget dårlig smag i munden

V.H. Rikke

*~* Dressuren er til for hestens skyld - ikke omvendt *~*

0
0
Svar på denne tråd

Underlig konklusion
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 16:25

Det er og bliver en underlig konklusion, at folk der læser, men ikke svarer, i denne type tråde er uærlige mennesker, og dem der svarer på spørgsmålet, er ærlige mennesker.

Der er stadig ikke svarpligt i de tråde man læser, og der er mange årsager til, at folk blot læser en tråd, uden de svarer i den. Fx fordi overskriften lagde op til noget andet, eller emnet ikke har nogen interesse, eller det er noget der er blevet diskuteret til hudløshed herinde, eller folk ikke lige har tid til at svare, eller simpelthen bare ikke har lyst til at svare, fordi de prioriterer deres tid herinde på en anden måde, end dem der svarer kort, og ofte ligegyldigt, i alle de tråde de læser. Eller en helt anden årsag.

Tina

Ps: Fejlleveret post/pakker her til mig bliver altid leveret tilbage til posthuset/lagt i postkassen, evt. afleveret til naboen, hvis det blot er gået forkert.

0
0
Svar på denne tråd

Vi har nu 3
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 16:49

gange modtaget en pakke med dvd'er til en person her på adressen. Alle tre gange har jeg været oppe og afleverer den på posthuset. Så må de tage den tilbage til afsender.

men vi har så været ude for noget bekymrende. Det hender at jeg køber en masse billige dvd'er, og er der ikke nogen hjemme når postbudet er her og kan den ikke være i postkassen. Jamen så stiller han den foran døren. Den er heldigvis ikke udmod vejen, men der kommer alligevel fremmede i vores have, da børnene har det med at smide deres bolde ind til os...

Og så er jeg ikke helt tryg ved at have for 1000 kr. varer stående uden opsyn.

Blot fordi han ikke gider skrive en seddel så jeg kan hente den oppe i brugsen :(

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tina...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 16:58

Hvis jeg havde konkluderet noget som helst ud af denne tråd, så havde jeg nok ikke sat ? bag i mit første svar.

Jeg fandt det bare tankevækkende sjovt... kald det bare sort humor om du vil.

-Sjovt fordi alle der svarede(For en gang skyld) var så rørende enige om, at man ikke beholdt pakken.. inkl. mig selv.

-Bare lidt (sort) humor på en ganske alm. tirsdag eftermiddag, som åbenbart blev taget for mere end det var.

Hilsen Anima.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil aflevere den på posthuset
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 17:00
og hvis posten sel er der, vil jeg sige det ikke er min..

Ratster Zoo

I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 27 af de 29 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 19:10

...ikke, denne tråd giver et repræsentativt billede af, hvordan folk ville reagere i den situation. Hvis man sidder og tænker "jeg ville da beholde lortet!", skriver man det nok ikke lige i en tråd på HN - medmindre man kan lide at blive haglet ned

Lea

Hvor voldelig handling ta'r fat,

der standser kunsten brat!

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med denne her?
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 19:32

- At høre, hvad man ville gøre, hvis man fandt 1.000 kr på gaden? Aflevere dem til politiet eller beholde dem selv?

hilsner
/Diane

Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt

0
0
Svar på denne tråd

Well...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 19:38

Jeg ville altid aflevere pakken tilbage på posthuset, hvis jeg modtog en andens pakke :) Og uden at åbne den, eftersom jeg ikke vil snage i andres ting ;)

Alt andet er da ganske umoralsk.

;D Mvh. Theis ;D

~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you

0
0
Svar på denne tråd

Det kan jeg godt fortælle dig Diane ...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 20:43

... jeg ville beholde den selv, da der ikke findes nogen måder, du kan bevise du har ejet og tabt en 1000 kr-seddel.

Ens forsikring dækker heller ikke, at man går og drysser med sine kontanter.

Mvh. Lisbeth

PS. Hvis jeg vidste, der i mit nabolag gik en senil pensionist rundt, der havde ry for at gå med store kontantbeløb på sig, så ville jeg have nogle følere ude, inden jeg brugte pengene.

Svend 4 ever !!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Pakker og breve
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 21:41
Der lander forkert skal naturligvis afleveres til postbud/posthus- evt med "Ubekendt efter adressen retur til afsender" påtegnet.
Vi får tit pakker, og heldigvis har vi kun sjældent oplevet at noget går forkert/bliver væk. Et par gange har vi dog fået post til en adresse, der ligger længere ude end vi, og med "-vænget" i navnet. Det er vi så selv trillet ud med. Men vi fik engang skyllet vores afløb igennem gratis, da ham længere ude havde bestilt kloakrensning samtidig med vi også havde problemer. Der skulle kloakfirmaet selv have tjekket adressen- og jeg kunne ikke se firmanavnet på tøjet, så de nåede at forsøge temmelig længe før misforståelsen blev opklaret!

Men sidst Nørdeleven havde bestilt DVD-er var pakken mistænkeligt flået op, så titlerne kunne ses. Heldigvis var der åbenbart ikke interesse for Manga på japansk. ;-D Nørdeleven er ved at læse sig japansk efter diverse tegnefilm. :-)

Forøvrigt fandt knægten engang en 1000 kr seddel i en lyskasse ved en pengeautomat, dem beholdt han da, da det er umuligt at finde frem til ejeren af en løs pengeseddel. (Og kors, hvor har vi siden tjekket lyskasser! ;-D )
De gange, jeg har fundet en tabt pung er den enten afleveret til ejer (en dame, der havde siddet på en bænk, hvor pungen lå) eller til politiet- med intakt indhold.

Mvh xtiny
---

Særtilbud: HN-Kalender 2007 for kun 100 kr pr stk + porto og forsendelse.

Prof tryk på A3 Farvelaser Kyocera Mita. Indhent tilbud!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tænker bare
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 09:05

- at det mest korrekte vel vil være, at donere den famøse 1.000 kr til velgørenhed?

hilsner
/Diane

Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt

0
0
Svar på denne tråd

fordi man
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 10:52

ikke svarer på tråden, men blot kigger betyder det ikke nødvendigvis at man har en anden mening end det i andre har skrevet. I skriver jo det samme allesammen. Det er sgu lidt ligesom at være til et møde hvor alle bare er nødt til at sige deres mening, selvom det selvsamme er blevet sagt mange gange tidligere. Det er kedeligt, og trækker altså tænder ud på andre...

Mvh c

0
0
Svar på denne tråd

hmm for at gå en smule imod strømmen
Forfatter: 
Dato:  09-02-2007 10:17

Hvis en pakke eller et brev er leveret forkert til mig, altså med en andens navn og adresse på, ville jeg hvis det er nogen der bor i nærheden aflevere det personligt. Ellers har jeg enkelte gange givet posten det tilbage dagen efter, smide det tilbage i postkassen eller aflevere det på et posthus.

Men teknisk/juridisk set, må du hvis et firma sender dig en pakke (med DIT navn og adresse) uden at du har bestilt noget, altså ved en fejl rent faktisk bare beholde det. Det er altså deres problem at de har sendt dig nogen og du er hverken forpligtet til at betale eller bruge tid på at aflevere det.

Tror nu så at min samvittighed ville byde mig at aflevere det alligevel. Man kan så også spørge sig selv hvor står chancen lige er få at et firma ved en fejl kommer til at sende dig et eller andet.

Kan dog forestille mig at bestemmelsen findes fordi nogle firmaer har forsøgt at tjene penge på den måde.

Men som konklusion er jeg lige så "hellig" som alle de andre som har svaret. Dejligt at høre at der findes ærlige mennesker endnu.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

ulovligt
Forfatter: 
Dato:  09-02-2007 10:36

Jeg ville aldrig have beholdt den!

Og vil da også lige informere om at åbne andres post, breve eller pakker er kriminelt..!!

Men må da indrømme at da jeg boede hjemme, der var det tit at både min mor og jeg tog fejl af hinandens breve

Mvh
Henrietta Joye & Ægir frá Efri-Sumarliðabæ
-
Medlem af ADDnetwork
-
Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn!

www.123hjemmeside.dk/Henrietta/
0
0
Svar på denne tråd

pakken leveret forkert
Forfatter: 
Dato:  09-02-2007 10:47
Jeg mener helt klart, at det er det samme som tyveri, hvis man beholder den pakke, som man ved, tilhører en anden. Jeg ville blive meget ked af det, hvis jeg betalte for noget, som havnede i de forkerte hænder..

Kristina & Mademoiselle

Brugt OS dressursadel, sort, 17" sælges.

Ny Kentaur dressursadel, 17,5" sælges.

Billeder kan mailes...

Din underskrift kan hjælpe: www.animailsmatter.org

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider