Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jeg fik ret...(kæreste)
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 10:18
I sidste uge gjorde jeg min kæreste omærksom på at gaspatronerne i bagsækken på bilen, eller hvad der nu er der sørger for man ikke får klappen i hovedet, ikke rigtigt virkede.
Jeg var lidt træt af når jeg f.eks. hentede gulerødder kunne jeg lægge en sæk i bagagerummet og mens jeg hentede den næste lukkede bagsmækken af sig selv, konsekvent. Møgirriterende.
Som den jude min kæreste er, sagde han at det måtte jeg leve med for vi havde ikke råd til at bruge penge på den slags!
Det med pengene passer, ingen tvivl om det, men personligt ville jeg alligevel foretrække ikke at skulle bruge hjelm når jeg skal have noget i bagagerummet.
Nå men enden på samtalen blev at jeg sagde "fint, så skal du heller ikke komme til mig når du får bagsmækken i hovedet!"
Idag skete det så...Min kæreste skulle have noget i bagagerummet og fik bagsmækken i hovedet 8-)
Han fik et sår som blødte og får sikkert en kæmpe bule. Men helt ærligt fandt jeg det temmelig komisk, og havde svært ved ikke at grine af hans uheld, jeg havde jo advaret ham, og nu slap han jo rimelig billigt fra mødet med bagsmækken. Men monstro om vi ikke nu finder pengene til at få dem skiftet nu 8-)
Ellers lægger jeg sQ en cykelhjelm i bilen

-Jane

Arrangerer Ute Lehmann kursus i Aalborg 26.-28. maj 07

Venter guldføl i juli 2007

Regulator Complete sælges ved Aalborg

Trailerlæsning og problemløsning
Se hjemmeside www.hms4life.dk for info
0
0
Svar på denne tråd

hehe ja
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 10:38

Hehe ja, man må vel godt grine lidt.

Vores bil havde også lidt problemer med at holde bagsmækken oppe forleden i frostvejret...

Jeg var lige ved at få den i hovedet da jeg skulle læsse varer ud og bad derfor Michael om lige at holde den for mig.

"Jamen den kunne da sagtens holde sig selv" sgde han bedrevidende.

Nåja, okay...

Jeg gik ind med mit læs varer, mens han tog det sidste.

Kort efter lød der en ed "M%/)#%#)=¤!" og han kom ind mens han bandede over at den pisse bagsmæk var smækket i og skældte mig ud over ikke at være blevet derude og holdt den så han ikke fik den i hovedet!

Øhh, hallo?!

Nå, men lidt efter kunne han godt se det urimelige i hans udtalelse :-)

Sååå jeg vil kun sige: MÆND!

...det er lettere at arbejde,

end at forklare hvorfor man ikke gjorde det...

SÆLGES: Westerntrense str. Cob. Mørkebrun med sølvpynt og splittøjler. Brugt men ikke længe. Skriv besked.

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 10:41

Ja sådan kan det gå

For flere år siden, arbejde jeg 5 km hjemmefra, vi havde haft to biler men solgte den ene, også sku jeg cykle på arbejde, aftalen var at så sku jeg ha en NY cykel.

Men det flød lidt ud, for jeg kunne jo bare køre på det gamle lig som vi havde. "den kørte nemlig fint når han cyklede ned og lukkede heste ud" ( hele 800 meter )

Men det var en møg cykel der takkede over i gearene og man kunne være sikker på at stod man op og trådte i pedalerne så hoppede kæden af.

En skulle han så af en eller anden årsag hente mig på job i bil også sku HAN cykle de 5 km hjem...

DET hjalp... vi skulle pludselig ud og købe en ny cykel og det var lige med det samme

Mvh Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 10:51
Så kan han lære det ;D

:-* Born to be wild :-*

Aldrig Voxen B-)

Trøller

0
0
Svar på denne tråd

én mere...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 11:09
Jeg kan da også lige nævne at i starten af november skulle min kæreste være kreativ.
Hans kæde trængte til at blive skiftet på cyklen.

Meen rigtige mænd gør jo tingene selv. (jf. indlæget "olieskift mænd vs. kvinder")

Han havde lånt en dims af sin far som åbenbart hedder en kædestrammer 8-)
Han fik da også kæden af og lagt i oliebad (i gulvspanden). Nogle dage senere tog han stolt kæden op af spanden og ville sætte den på igen... en time senere kommer han ind igen, han manglede noget værktøj til at kunne sætte den på selv...

Ugerne gik og kæden lå fortsat ved siden af cyklen. Vi skulle så ud om aftenen og vi tager altid cyklerne når vi skal noget, da det er for dyrt med en taxa.
Så ligenu var der to muligheder, taxaen eller få ordnet cyklen.
Så jeg smækker cyklen bag på bilen og betaler en cykelsmed 100 kr for at sætte kæden på... Alternativet var at vi gav 2 x 100 kr på en taxa 8-)

Behøver jeg at sige det havde været billigere at få smeden til bare at skifte kæden første gang 8-)

ps. gulvspanden overlevede ikke og gav derfor en mer-udgift på 10 kr til en ny

-Jane

Arrangerer Ute Lehmann kursus i Aalborg 26.-28. maj 07

Venter guldføl i juli 2007

Regulator Complete sælges ved Aalborg

Trailerlæsning og problemløsning
Se hjemmeside www.hms4life.dk for info
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider