I sidste uge gjorde jeg min kæreste omærksom på at gaspatronerne i bagsækken på bilen, eller hvad der nu er der sørger for man ikke får klappen i hovedet, ikke rigtigt virkede.
Jeg var lidt træt af når jeg f.eks. hentede gulerødder kunne jeg lægge en sæk i bagagerummet og mens jeg hentede den næste lukkede bagsmækken af sig selv, konsekvent. Møgirriterende.
Som den jude min kæreste er, sagde han at det måtte jeg leve med for vi havde ikke råd til at bruge penge på den slags!
Det med pengene passer, ingen tvivl om det, men personligt ville jeg alligevel foretrække ikke at skulle bruge hjelm når jeg skal have noget i bagagerummet.
Nå men enden på samtalen blev at jeg sagde "fint, så skal du heller ikke komme til mig når du får bagsmækken i hovedet!"
Idag skete det så...Min kæreste skulle have noget i bagagerummet og fik bagsmækken i hovedet

Han fik et sår som blødte og får sikkert en kæmpe bule. Men helt ærligt fandt jeg det temmelig komisk, og havde svært ved ikke at grine af hans uheld, jeg havde jo advaret ham, og nu slap han jo rimelig billigt fra mødet med bagsmækken. Men monstro om vi ikke nu finder pengene til at få dem skiftet nu

Ellers lægger jeg sQ en cykelhjelm i bilen