Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvorfor er det så svært at finde en part
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 15:27

Ja nu har jeg rigtig længe ledt efter en part!!

Kan slet ikke forstå at jeg ikke kan finde en der gider at ride min dejlige dreng...

Er det virkelig så svært at finde parter??

I kan se min annonce her så kan det være i har en ide til hvorfor jeg ikke får nogen hendvendelser...

www.heste-nettet.dk/ma...s/96543/1/

0
0
Svar på denne tråd

bor det forkeret sted
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 15:31
du bor det forkeret sted... hvis den stod i odense ville jeg da godt ride og passe den.. sød hest...

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

West highland white terrier...

0
0
Svar på denne tråd

jeg bor vist
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 15:48
også det forkerte sted, for der er heller ikke nogen der vil have part på mine... se link i bunden...

Seriøse dressurparter søges til 2 dejlige kat 1 ponyvallaker

www.heste-nettet.dk/ma.../138645/2/

www.heste-nettet.dk/ma.../138666/2/

0
0
Svar på denne tråd

jamen det er da lige så svært at finde e
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 16:23

en og ride på som det er at finde en til at ride sin hest, jeg leder sådan lidt i det små efter en part hest som jeg kan få nogle hyggelige ture med, men det lader til at jeg også bor det forkerte sted, jeg bor på det nordlige falster, og der er åbentbart ingen som har heste som ikke bliver passet eller redet, men sådan er det jo bare...

det eneste krav jeg har at det er sådan lige her i området, og hesten ikke er tosset i hovede

0
0
Svar på denne tråd

partheste..
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 16:29

jeg tror grunden til det bliver svært er at folk gerne vil en masse, men når det kommer til stykket er det nemmere at hoppe på rideskolens lille musse i ½ time og så finish, og hjem igen...

MVH. Gitte og hypperne!

rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel

0
0
Svar på denne tråd

Hmm ...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 16:43

Han er bare dejlig Max, Han er rigtig lækker at ride på. Red nogle gange på ham for Minna da hun havde ham .

De billeder minna har på sin profil af ham, er en af de gange jeg red ham <3<3

Er måske en lill smuge intraseret som kan jo lige skrive til dig over pb.

Mvh Jeanett

Søger praktik plads , jeg skal på landbrugsskolen sjælland den 1 ausust. så søger parktil plads fra den 1/10/2007 til 1/10/2008.

Se her : www.heste-nettet.dk/ma...038&t=7038

DETROIT ELSKER DIG

0
0
Svar på denne tråd

det er bare svært at finde q
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 16:55

en part, og enddu sværrere at finde en "ordenlig" part , jeg søgte i over 1½ år efter part til ham af min og fandt til sidst en super part.

Min veninde søgte i under en uge og har nu en super part ...

beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed og lidt pris

jannie

0
0
Svar på denne tråd

Som før nævnt her på HN
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 17:47

er det nok fordi, at de fleste nu til dags har deres egen hyp. Og hvis man har muligheden for at få sin egen, vil man nok hellere gøre det.

Det er lidt federe at eje

Mvh

Carina

Jeg savner mine ponyer :/ <3

0
0
Svar på denne tråd

bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 18:57

Nu er jo selv en af dem der søger heste at ride på!

Og Det jeg selv ville kigge efter var

Beliggenhed - Da det er meget vigitgt for mig at det ikke tager 100 år at komme derud.

Faciliteter - Da jeg er dressur rytter, og meget gerne vil have ridebane, og evt ridehus på stedet eller ikke så langt derfra

Pris - som studerende må prisen maks være 500, uden nogen uventede afgifter fra ejer.

Hesten - Den skal selvfølgelig være til at ride, ikke nogen vildt ustyrlig hest som kunne flippe ud i f.eks skoven.

Ville da gerne ride dine heste, men jaah, jeg bor jo på amager,

Og har fundet en part der næsten opfylder alle de ovenstående ting.

Sandra og Chaussette
Tilhænger af duerne <3
Danske mestre - 2005/2006
F.C.København
Part søges på amager
0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 21:25

takker for alle jeres indlæg ja jeg kan jo ikke gøre så meget ved beliggenheden desværre...

må jo bare vente tålmodigt der må vel komme en før eller siden.. håber jeg da

0
0
Svar på denne tråd

Ikke forkert sted
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 21:31

for mit vedkomne Bor i Svogerslev, og savner virkelig efterhånden omgangen med heste, men hesten er lidt for lille syns jeg, han måtte godt være 10 cm højere Og pt. har jeg heller ikke tid til andet end studie, arbejde, og vuffen!.

Han ser rigtig sød ud, og var han lidt højere samt mit studie ikke var så tidskrævende Så havde jeg hapset ham

Candyflosss forever - Medlem af AWR

0
0
Svar på denne tråd

Kender det og derfor har jeg endnu ikke.
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 22:01

turde søge efter en passer/part til min guldklump.

Måske fordi jeg er så "hønemor's agtige", men også fordi jeg alt for tit har oplevet useriøse parts-piger, man konstant skal bøvle med (så glemmer de strøm, så får de ikke lukket og slukket, så roder de ...)..så selvom jeg nu står og egentlig gerne vil have en ekstra hånd og lidt hygge i stalden tør jeg næsten ikke. Er desværre måske blevet lidt paranoid overfor at overlade mine egendele til andre..Og så tror jeg desværre ikke særlig mange er interesseret i en 1½ årig frieserplag..for ride, det vil de fleste jo for at det skal være interessant.

Men fandt jeg én jeg 110% kunne stole på og hvor kemien bare var top i orden mellem mig, parten og min dejlige Romeo...så ville jeg ønske vedkommende hjertelig velkommen

Shadowfax
(y) Min hyps er en FRIESER (y)

Stald AnnesMinde
- Opstaldning, klub og hygge
&
BoisenDokkedal
- Privat hjemmeside & Dyrepension "AnnesCare"
*marsvin han+deguer sælges*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider