Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

buydomains.dk? hjælp ?
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 12:56

hej alle :)

er der nogle herinde fra der har erfaring med buydomains.dk ?

jeg har købt et webhotel på 500 mb hos dem, men kan ikke rigtig hitte ud af det :P

og så skal man have det der hedder frontpage for at kunne oprette sider osv. nohle dejlige sjæle der vil forklare mig om frontpage?

hilsen den uforstående tazzi

Tazzi

Nu med part på Shy Lady :D

Safir vil altid elske dig <3

0
0
Svar på denne tråd

Google er din ven :)
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 14:03

Google er din ven :)

Hvis du er helt rå på området, og skal bruge din nye hjemmeside til noget seriøst, så vil jeg råde dig til at få noget hjælp. Både til design, implementering og upload.

Frontpage er et microsoft program til at lave hjemmesider i. Du behøver ikke at lave hjemmesiden i Frontpage, du kan også lave det i alm. HTML -hvis du ved noget om det??

Så skal du bruge en ftp adgang og uploade filerne til din webserver. Du skulle gerne haver modtaget en mail fra BuyDomains med oplysningerne.

Word kan også lave html-sider, men det kan ikke anbefales.

Pøj pøj med foretagenet.

Venlig hilsen

Maibritt Rittermann

Kursus i Akademisk Ridekunst i Skive den 13. - 15 april 2007

Se mere på www.rittermann.org

Mangler du en hjemmeside?

www.maibritt.rittermann.org

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 18:44

Jeg ved ikke om du har frontpage? Ved du ikke hvad det er eller?

Jeg har lært den smule jeg kan på geocities.com's gratis hp'er, og det jeg har lært, har jeg gjort ved at prøve mig frem.

Det er også kun det eneste jeg kan anbefale dig, at forsøge dig frem, jeg er bestemt heller ikke nogen nørd til det.

Men på bibloteket burde det være muligt at låne nogle guides i frontpage, microsoft har somregel lavet guides til alt hvad de har lavet

hvis du vil lærer at kode er der siden www.htlm.dk rigtigt godt sted at starte...men det er bestemt for viderekomne, det er ihvertfald ikke noget man lære på en weekend, hvis man vil lave noget 'der ser ud af lidt'.

(desuden tak for linket , fik også lige købt domain og webhost til yderst rimlige penge hi hi )

~ hesteløs ~

Men med 2 tykke misse madorgler:

Benzer & Chloe

0
0
Svar på denne tråd

Billig webhotel
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 18:54

Hvis i vil have billigt webhotel kan jeg anbefale www.starthotel.dk eller www.unoeuro.dk begge er endnu billigere

Der kan hentes gratis programmer til at lave hjemmesider med på nettet. Kender ikke umiddelbart nogen, da jeg koder selv. Men jeg ved de er der, prøv evt. google.

Venlig hilsen

Maibritt Rittermann

Kursus i Akademisk Ridekunst i Skive den 13. - 15 april 2007

Se mere på www.rittermann.org

Mangler du en hjemmeside?

www.maibritt.rittermann.org

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider