Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Låne ud eller beholde
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 09:01

Vores heste tæller nu 4 stk. Det har hele tiden været meningen at vi ikke skulle af med vores prinsesse, men jeg er kommet helt i tvivl.

Min datter bruger ikke længere den samme tid på hende, nu hvor hun har en ung balledemager at ride. Der bliver selvfølgelig taget sig af hende, nusset og redet engang imellem. Men jeg er begyndt at tænke på om det var bedre for hende, hvis jeg kunne finde en familie som kunne give hende meget mere opmærksomhed.

Det er bare så svært for hun har en helt speciel plads i vore hjerter. Men er det fair for hende?

Hvad ville i gøre?

beholde hende og synes det var ok at hun ikke blev redet ret meget, dog nusset om hver dag. Hun er gammel men ganske frisk og vil gerne lave noget.

Eller låne hende ud?

Salg kan ikke blive på tale.

Kamilla

0
0
Svar på denne tråd

beholde
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 09:08

Hej

Ud fra at ponyen er ældre og stadig bliver passet og nusset godt, synes jeg bestemt i skal beholde den, det er heller ikke altid så nemt at låne en hest ud for selv om man tror den får det så godt så godt så er det desværre ikke altid tilfældet, så har man søvnløse nætter over det en masse bøvl med at forklare låneren man nu vil have den retur osv.

Lad ponyen få sin pention ved jer hvor i ved den har det godt.

Med venlig hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider