Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjælp til tegning af tatovering
Forfatter: 
Dato:  04-02-2007 22:16

Hej.

Jeg har lææææænge tænkt på at få en lille fin tatovering hvor der står mit fornavn, på da jeg selv synes det er et specielt og pænt navn.

Men er der nogen der er gode til at tegne herinde? For jeg gider ikke bare få lavet en som "alle" andre har, i ved det samme skrift osv.

Ville blive meget glad hvis der var en eller anden der ville tegne mit navn for mig.

Det er Lindis og skal maks fylde 5-6 cm og skal enten sidde imellem skulderbladene, i nakken eller på anklen.

Det må meget gerne være sådan noget fint "krøllet" skrift hvis i forstår? Kan ikke huske hvad det hedder.

Det må meget gerne være med brun skrift, da jeg ikke er så brun og aldrig bliver det helt ordenligt om sommeren

Venlig Hilsen
Lindis
<3 Paradico - bedste araber-pony nogensinde <3
0
0
Svar på denne tråd

få din tat
Forfatter: 
Dato:  04-02-2007 22:33

få da din tatovør til at gøre det...

De kan også tage hensyn til din kropsform og har meget mere erfaring i, hvad der bliver pænt når det er tatoveret i huden.

Foderplaner udarbejdes specielt til din hest, med hensyntagen til specielle behov!

Stald Skyttehus - nu med massage og terapi!

0
0
Svar på denne tråd

okay..
Forfatter: 
Dato:  04-02-2007 22:43

okay, det havde jeg ikke lige tænkt på.

men kan man ikke staig få forslag til den?? jeg er ret non-kreativ

Venlig Hilsen
Lindis
<3 Paradico - bedste araber-pony nogensinde <3
0
0
Svar på denne tråd

billeder af tattoo...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 00:13

Når vi nu har gang i emnet kunne vi så ikke se billeder af folks tatoveringer??

Jeg har selv en på ca 2 x 5 cm på venstre håndled, men er pt uden kamera, men kan jo komme... -ville gerne ha haft mit navn skrevet på thai (var det en mulighed for dig, ser ihvertifald fedt ud, synes jeg??), men det fandt jeg først ud af 2år efter jeg havde fået den lavet, sååh har bare mit fine mønster (hvis der engang kommer billed herind, så er fortolkninger af den velkommen ;-)

Lækker ridejakke + skridttæppe sælges, se min præsentation ;-)

0
0
Svar på denne tråd

bummelum..
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 00:14

Altså, jeg skal nok selv have en på et tidspunkt, sjovt nok med mit navn :-)

Og har designet den..

Har det suden og designet min vens tatovering, han nu har på benet.. Dette er også hans fornavn :-)

Alle vil til himmelen, men ingen vil dø!?

En masse udstyr sælges....

0
0
Svar på denne tråd

Tatovering
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 00:56

Jeg har en rose, der starter øverst på skulderen, den snor sig om en sort tribal og den fortsætter videre ned til ca albuen i sort tribal - længde ca 30 cm og 10 cm bred. Den er ikke færdig endnu, jeg skal ha bygget mere på den

Det er tegnet til mig.

Mvh

Hanne Rydal

Ejer af skøn DV hoppe

0
0
Svar på denne tråd

enig...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 06:25

Få en tatovør til at tegne den.

Jeg fik lavet en for 5 år siden ca.

Jeg brugte meget tid på nettet for at få ideer.Fandt så en som min tatovør lavede en del om så den passede til mig.

Jeg er utrolig glad for den og ved ingen andre har en magen til

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også en tattoo
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 10:07

En lille sommerfugl, som sidder lige i buksekanten, foran, og så i höjre side. Er meget glad for den men det gjorde nas, men tatovören sagde også at det var det värste sted jeg kunne få den lavet, for det var lige netop det sted som gjorde allermest ondt. MEn er meget tilfreds med resultatet.

Jeg fik den lavet i sommers sammen med min mor. Min far ville nemlig ikke have at jeg fik en.. hihi..

Elsker mine heste!

;-DMisS Sanderhoff & Hypperne ;-D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 09:21

hej..

Har selv mit efternavn tusset på det ene håndled. fik tatovøren til at ordne det- lige præcis som jeg gerne ville have det...

Hjemmeside --> www.123hjemmeside.dk/E...nC/6650441

Slideshow ---> 754964480.slide.com/p/...?view=true

Kram fra Cille79..

Stolt ejer af Hati Håbegård.....;-)

0
0
Svar på denne tråd

min ses...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 12:01
på det tredje billede på min præs..en lille kanin hvis nogen skulle være i tvivl..i turkis...især fed når man er solbrændt

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Billeder...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 20:30
-kan vi ikke få nogle flere billeder?? ;-)

Lækker ridejakke + skridttæppe sælges, se min præsentation ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider