Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

På ferie i Skanderborg
Forfatter: 
Dato:  04-02-2007 22:04

Hej

Min mor har inviteret manden og jeg til Skanderborg på ferie. Vi skal til festivalen, men vi helst ikke ligge i telt.

Kender i et godt Bed & Breakfast eller sommerhus man kan leje? Med min. 2 værelser. Det drejer sig om 3-4 dage.

På forhånd tak.

Skøn shetlandshoppe søger godt blivende hjem hvor hun kan gå i løsdrift med andre heste/ponyer. Salg eller udlån. Kun til rette sted.

0
0
Svar på denne tråd

øldåser
Forfatter: 
Dato:  04-02-2007 23:04

hehe man kan leje de fasionable øldåser der ude... skøøønt..

ellers er der skanderborghus.dk eller søg på skanderborg camping...

kom endelig ned og besøg os på mustang-sally.dk - der serveres dejlig morgenmad med blødkogt æg mv. hver morgen under festivallen... mums

...
- Libero er ikke en ble, men en hest ;-D
8-) ridehjelm klær dig bedre end kraniebrud 8-)

Nu medlem af Århus Dyremishandlerklubben. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer.....
0
0
Svar på denne tråd

alting er
Forfatter: 
Dato:  04-02-2007 23:21
nok desværre allerede udsolgt el udlejet. Men der er også Motel Oasen lige udenfor Skanderborg.
0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 23:08

Pivipigen: Mange tak, det vil vi da gøre.

jessiedutter: Vi har lejet et Bed & Breakfast i Århus. Så må vi tage toget til Skanderborg, pyt med det. Vi skal kun høre Nephew.

Skøn shetlandshoppe søger godt blivende hjem hvor hun kan gå i løsdrift eller ude hele dagen med andre heste/ponyer. Salg eller udlån. Kun til rette sted.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider