Kæresten og jeg har planer om at smutte ind til København (jf. andet indlæg) og få et par drinks i aften. Vi er tilflyttere fra fyn, så vi kender INGEN steder, hvor man kan få en masse gode og forskellige slags drinks ala cosmopolitans, mojitos og piña coladas til en nogenlunde penge. Er der nogen, som kan hjælpe hos og har noget insiderviden?
Godt selvskab modtages også med kyshånd, da vi ikke kender nogen.
(Undskylder to indlæg lige efter hinanden, hvis det skulle være til gene for nogen).
The Dive som ligger i Nørregade ved siden af luux. De har rigtige dygtige bartendere (lidt ala Tom Cruise i Coctail ) og super lækre drinks. Om prisen er rimelig... Nej! Det synes jeg ikke den er nogen steder i Kbh.
Jeg ligger på langs med forkølelse, så jeg er ingen fornøjelse at være sammen med, men jeg håber at I får en rigtig god aften -og drik en cosmopolitan for mig
Lige overfor NørrePort station ligger Y's cocktail bar. Udefra ligner det mest et værtshus, men der er super hyggeligt derinde, og de er drøn gode til at lave drinks. De har vist vundet flere mesterskaber som EM, VM og DM i atlave drinks. Selv det at få en Cafe Latte er en oplevelse!