|
|
| Hurtig hjælp - HUND !!! |
|
|
Hej Vores hund er ved et uheld blevet gravid. Hun er pæn tyk nu.. Men det skete omkring d 16-18 DEC Jeg har læst mig til de går end 9-10 uger. Men nu har manden lige været ude og gå... Hun satte sig ned som om hun skulle lave stort men han sagde det sagde bare SVVUUNNNKK og var noget meget tyndt/vandet i det. Er vandet gået eller hva??? HURTIGT HJÆLP!!!
Se vores hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/staldarthur Undervisning samt opstaldning tilbydes i Fårvang kig på vores hjemmeside for mere info. Dejlig 2 hestestrailer udlejes i Fårvang/Tilst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snart fødsel |
| Forfatter:  |
LJR |
| Dato:  |
02-02-2007 19:00 |
|
Hmmm det er vist den pose med grønligt vand, der kommer før hvalpene.
Healing af heste/dyr. Heste-og hundemassage. Adfærdsvejledning. Se mere: Healingafdyr.dk {> {> Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hund... |
yiip |
02-02-2007 19:04 |
|
den kan ikke været blevet gravid FØR den tid at i troede... ??? er i bare det mindste i tvivl så ring til dyrlægevagten... her står noget om fødsel; www.netdyredoktor.dk/s...aid=289292
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  ................................... West highland white terrier...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oh no. |
ZLisaZ |
02-02-2007 19:05 |
|
Sikke noget  Jeg aner ikke så meget om hundefødsler, men kan du ikke ringe til dyrlægevagten og høre dig frem ? Hvordan opfører hun sig lige nu ? Mvh Lisa
Zahkir & Zadeek ___________________
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville skynde |
|
|
mig at ringe efter dyrlægen, for efter de datoer du skriver, er hunden kun 7 uger henne - svarende til ca. 49 dage og det er for tidligt. Man siger, at der går i gennemsnit 9 uger, altså 63 dage, men det kan ske mellem 58 og 72 dage. Mvh Line
DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundefødsel |
|
|
Ja det lyder som om i skal være vågne hele natten. TILLYKKE
Kallun til din hund sælges 1 kg 14 kr 10 kg 125 kr Andre kødprodukter til den som fodre med barf sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun er.. |
|
|
normal i sin adfærd... Har ikke bygget rede eller noget men hun har sin normale kurv med dyner i som hun ligger i til dagligt.
Se vores hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/staldarthur Undervisning samt opstaldning tilbydes i Fårvang kig på vores hjemmeside for mere info. Dejlig 2 hestestrailer udlejes i Fårvang/Tilst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ring... |
Duckling6771 |
02-02-2007 19:11 |
|
Jeg vil gi de andre ret... Ring til Dr. Dyr med det samme.. Det kan man aldrig gøre for tit.. Bare for at høre.. Hvis han/hun vudere et besøg er nødvendigt, jamen så er det det.. Så ring med det samme... Vh Sandra, som selvfølgelig ønsker tillykke
Nu med egen fjolle.. Lotus.. Hun er mærkelig, men man holder a' hende. "Lev mens du gør det, elsk mens du tør det" Citat fra Nik & jay's Sang "Èn dag tilbage"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ring til dyrlægevagten |
yiip |
02-02-2007 19:13 |
|
jeg ville ringe og forhører mig ved dyrelægevagten hvis jeg var dig.. bare for st være på den sikre side.. hvor gammel er hunden??? for er den meget ung kan det jo være derfor hvis hun har svært ved at "holde på dem"... en hund skal jo helst være 2 år før den får hvalpe...
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  ................................... West highland white terrier...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun er |
|
|
18 mdr... Fra Aug 05... Vil i have billeder?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så har vi |
|
|
ringet der ringer en dyrlæge tilbage i vores område.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| normalt |
tøs |
02-02-2007 19:27 |
|
er en hund drægtig i 63 dage. D.v.s. at din hund er ret meget tidligt på den... Jeg ville holde godt øje med hende... Måske tage hendes temperatur... Kunne hun måske "bare" have fået en gang dårlig mave?... Ved at holde øje med hendes temperatur, kan man ofte "se" om fødslen er ved at gå igang. Jeg vil ihvertfald mene, at det er bekymrende, hvis hun skal føde allerede nu! Jeg ville ringe og tale med dyrelægen... Det koster jo ikke noget bare at ringe og spørge. Held og lykke...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hendes.. |
|
|
temperatur er 38 lige nu. Vi skal holde øje med hende de næste 12 timer, men dyrlægen mente at det var væske fra hvalpene. Så han mente ikke de kom endnu. Men dog skulle vi holde øje
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis der |
|
|
kommer noget som helst ud der er det mindste GRØNT eller grønligt, så kører i afsted til doktor dyr med det samme. der burde ikke komme noget væske før hvalpene er på vej ud og fosterhinderne punkterer (alle hvalpe ligger i deres egen lille pose med fostervand) håber alt går godt for jeres hund. hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen vi |
|
|
har snakket med vores egen dyrlæge... Og han sagde det kunne forekomme at der kom noget væske lign ud. Det er afføring/urin fra hvalpene. (Det var gullit, set i mørket) Dog skulle vi holde øje med hende i 12 timer. Hvis hun begyndte at stønne var der veer på vej. Og kom den første hvalp ikke inden 3 timer skulle vi ringe med det samme eller der kom brun eller rød væske ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tænker på... |
tøs |
03-02-2007 09:09 |
|
hvordan jeres nat er gået? Vi har haft hvalpe ialt 4 gange, og det er lige spændende hver gang. Vi har altid brugt det, at tage hundens temperatur... det er en god måde og finde ud af, hvornår det er ved at være "op over". Lige nu er vores tæve temmelig hvalpe-syg... Hun kunne have haft hvalpe nu, hvis hun var blevet parret. Men hun er for gammel (10 år) Alligevel opfører hun sig som om hun har veer..(bygger rede, sitrer, klynker, søger kontakt, urolig). Sådan har det altid været med hende. Men nu må hun da også snart være ovre det, at komme i løbetid. Vi har haft to hunde der begge har haft hvalpe to gange. held og lykke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
fam nielsen |
03-02-2007 09:28 |
|
hejsa. ville bare lige sige at da min hun skulle havde hvalpe drillet hun, for der kom aldrig en grøn pose ud og hun viste ikke tegn på veer heller ikke på 63 dagen hvor de blev født. hun har aldrig bygget rede, nej hun snød os rigtig meget, da jeg var kørt på job, ringet manden en time efter og fortalt at nu lå der to hvalpe i vores seng smil... så de er aldrig til og regne 100% med.. ikke min ihverfald.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor vågen |
Illum |
03-02-2007 10:18 |
|
Hele natten, som en skriver ??
. Der er mere på vej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg må da |
|
|
indrømme, at jeg også har holdt mig vågen de nætter, hvor min tæve har fået hvalpe - jeg ville aldrig tilgive mig selv, hvis et eller andet gik galt, og jeg så bare lå og sov. Jeg har været med til fødslen af samtlige af mine hvalpe, selvom det foregik om natten. Mvh Line
DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forstår ikke |
|
|
at jeres dyrlæge siger det kan være afføring fra hvalpene... hvis det sker at hvalpene har det inden de er født så bliver både tæve og hvalp meget syge og kan dø. er det en uddannet dyrlæge der har udtalt dette til dig ? hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der går |
|
|
Når den er parret går der 62 dage til den føder. hvis din hund er i fødsel er du bestemt ikke i tvivl, den har opblokning i op til et døgn, hvor den gisper og gemmer sig hvis den kan. derefter kommer så selve fødslen, hvor hunden får veer og derefter føder, under selve fødslen har den meget brug for at du er i nærheden, for den er ret bange og har meget ondt. Hunden graver / bygger rede så lad være med at give den det fineste tæppe du har, og det sviner ret meget med vand og blod, så et gammelt lagen er ret godt. Held og lykke med familie forøgelsen. vi vil se billeder.
Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Svarer lige for Pia |
|
|
Jeg tillader mig lige at svare for Pia, da hun er på arbejde.. Tæven fødte ikke i nat. Hun er blevet undersøgt og der er ca.en uge til  Mvh
Nuuni
Lækker DSP hoppe sælges. 5år, 137cm. Utrolig køn, 3 gode gangarter og stor udstråling.Springer med god teknik og mod. Kåret i DSP (efter elitehingstene Antario N/Tootle U). www.heste-nettet.dk/ma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja vi ... |
|
|
var oppe hele natten, hun skal ikke gennemgå dette alene, vi vil være med. Det har vi også været ved vores kat da hun fødte. Hun er scannet og der er 8 måske 9 hvalpe. Da vi ikke kan have dem alle sammen gælder det om at afsætte dem helst inden hun føder resten skal aflives- Det er hårdt men vi kan ikke have så mange. Så skulle der være nogen der ville have en hvalp så skriv venligst en PB til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja selvfølgelig |
|
|
er det en uddannet dyrlæge? Hvad skulle det ellers være?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Nu sker det inden 24 timer... Temperaturen er faldet 1 grad, hun vil ikke ud og tisse. Nipper lidt maden men ikke noget stort (Hun ELSKER mad) Drikker lidt Kan næsten ikke rejse sig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihh hvor er det spændende |
|
|
Hvor er det spændende.. Håber alt går godt.. Du skrev at I manglede hjem til nogen af hvalpene.. Hva er det for en race??  Håber at alt går vel, held og lykke, glæder mig til at høre når de små er kommet til verden..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Det blir da spændende 
Hva race er de?
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af Anonyme Colaholikere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
|
|
Mor Zenta er: ½ Hvid Schæfer og ½ Alaska Malamut Normal vægt 32 kg  Beklager Billede kvaliteten. Hun er dejlig i sind, ALTID glad. En dejlig familie hund. Far Sheriff er: ½ Schæfer og ½ Belgisk Hyrdehund. Normal vægt 36 kg  Han har et UTROLIGT godt sind, vagtsom, legesyg. Han er en god "brugs" hund. Rigtig glad for børn. Hvalpene bliver behandlet med ormekur og de er vantil katte når de skal væk hjemme fra. Der kommer 8 (måske 9) Men der beholdes 3 hvis ikke der bliver reserveret flere en antallet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvalpe |
Janni ♥Armani♥ |
13-02-2007 21:09 |
|
Heej.. Hvordan går det ??? Hvor er jeres hunde altså dejlige, var lige inde og se billeder af dem  Vil da følge lidt med i tråden ... Er der nogle afsat?? Kan vi ikke hjælpes ad om at få dem afsat?? Jeg bor godt nok på Sjælland, men er S T O R T hundemenneske og kender mange af den slags  Kram Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zenta og sheriff |
|
|
Jeg kender begge hunde, og kan helt klart sige god for begge forældre- vi plejer at kalde dem "De små skødehunde" pga. de selv tror, at de kun vejer 2kg og saaagtens kan sidde på skødet Samtidig er de virkelig et godt sind begge 2. Måtte vi holde hund, ville jeg i hvert fald gerne have en hvalp, men det ved Pia vist godt  Jeg glæder mig til at se de små pelstotter en af dagene- FØD SÅ ZENTA! Vi er jo ved at gå til af spænding..
Nuuni
Lækker DSP hoppe sælges. 5år, 137cm. Utrolig køn, 3 gode gangarter og stor udstråling.Springer med god teknik og mod. Kåret i DSP (efter elitehingstene Antario N/Tootle U). www.heste-nettet.dk/ma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Ja altså Zenta har ikke travlt hun ligger bare og feder husleje af... ! Møg hund  Der er måske afsat en tæve til en her på HN. Jo flere der er reserveret jo flere beholder vi ellers beholdes der kun 3 af dem. Jeg synes det er synd, men efter omstændighederne kan vi ikke beholde dem alle sammen med mindre vi er sikre på de har et hjem når de er 8/9 uger gamle. Der vil også blive opkræve det halve af hvalpens pris i reservations gebyr for at vi er sikret. Havde vi et hus så var det en HELT anden sag. Så jo flere der vil have en hvalp jo bedre er det. Og man skal lede efter en hvalp som har så gode familie hundes sind. Man skal være velkommen til at komme og se hvalpene eller få sendt en mail med billeder så snart de er født. Der vil medfølge en start pakke med foder, halsbånd og line når hvalpene hentes, samt så laves der en bog fra hvalpen bliver født til de skal videre til deres nye hjem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvalpe :) |
Janni ♥Armani♥ |
13-02-2007 22:32 |
|
Hej igen. Okaj jeg vil gerne hjælpe selvom jeg bor liiidt lidt væk, tror det bliver nogle smukke hvalpe  Er selv med i frivilligt arbejde i en forening der hjælper hunde over hele verden  Hvad vil de komme til at koste? Gid i boede tættere på så kunne jeg mmåske hjælpe lidt mere med plads  Hilsen Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i kan da prøve |
|
|
på dyrenettet.dk måske kan i være heldige der... knus nanna som ville elske at få en hund mere men manden siger stop 
SEJR DU VIL ALTID VÆRE I MIT HJERTE R.I.P 4/1-07 FJORDHESTE ER DE ENESTE HESTE FOR MIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup ☻Dolly Parton☻ |
13-02-2007 22:54 |
|
Åh altså hvor bliver det nogle nuttede hvalpe, jeg skal virkelig bide mig i læben for ikke at råbe "EN TIL MIG" men med den str. de kommende hvalpe vil få, så går det ikke i den lejlighed jeg har nu  og kan hun så komme igang med at poppe nogle hvalpe ud, vi vil se 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er typisk |
|
|
dem der gerne vil have en de bor ikke godt og dem der har pladsen ja de vil ikke have hund... Hvad er meningen? Der er RIGTIG mange som skal skynde sig at flytte.  Jeg tror også at de bliver kanon flotte og det er ikke fordi det er vores hvalpe men tror også de bliver specielle- Farven hos faren findes der kun 7 stk af. og det er det kuld han kom fra. Prisen oplyses ved private henvendelser. Da dette ikke er en salgs annonce  Hendes temperatur er steget så jeg tror hun lader sig vente på sig...MØG HUND!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
13-02-2007 23:16 |
|
He he Pia jamen hvis du sponsorere en lejlighed med et ekstra værelse så er det en deal  du ved den vil blive forkælet Big time lige som Kanusti he he. Ja farens farve er ikke en man ses tit, og tæven er jo også super smuk, de skal nok blive nogle lækre små bamser, kan du ikke koge vaske en tæve til mig, så den ikke bliver så stor  IH du kan godt sige til hende hun er streng, der har bare at være hvalpe når jeg tænder for computeren i morgen tidligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg har |
|
|
jo også fået lov til at møde senere i morgen da jeg jo skulle sidde oppe hele natten men nej nej ... Åbenbart ikke  Og chefen tager et par fri dage så jeg skal have butikken alene fra kl 8,30 til 18, 2 dage i træk gab hvis jeg skal kører igennem...Skal have fri i næste uge da jeg skal have fri så jeg kan kører Black Bell til Ansager når hun skal opereres. Det kører bare godt med de dyr for tiden... De koster mig en krig og en ½ jet jager. Men hvaaa faen så må jeg på havnen hvis det kniber 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er da træls |
sugarpop ♥minimule♥ |
13-02-2007 23:34 |
|
at jeg ikke må havde hund her hvor jeg bor til leje, men det er det eneste dyr udlejeren ikke vil havde.. Ellers ville jeg meget gerne havde en.. Øvvv. Men sådan er det nu engang..
Formand for foreningen Minimule-Danmark for alle der er max 110 i stg. Læs mere på www.minimule.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| StaldArthur |
|
|
At temperaturen er steget igen kan du ikke regne. De to gange min tæve har fået hvalpe, faldt temperaturen i løbet af formiddagen, men steg igen til det normale senere. Alligevel fødte hun om natten. "De kloge" siger, at bare den falder - selvom det kun er for nogle få timer, så sker det i løbet af et døgn, og det har passet med Lavine hver gang. Mvh Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God morgen |
|
|
Ja der er ikke sket en hundefis endnu...  Sad oppe til kl 2,30 uden det mindste så har jeg været oppe hver time og nu skal jeg snart på arbejde, men der er overvågning på hele dagen i dag. Og jeg kan være hjemme på 10 min hvis der sker noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
14-02-2007 09:45 |
|
Pia Det er altså bare ikke godt nok, kan du så sende hunden ud og løbe op og ned af trapper  er det ikke det man altid bruger i film når en fødsel skal gå igang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja ellers |
|
|
laver jeg selv et kejsersnit og lapper hende med gaffa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlige hunde |
|
|
Hvor ser det ud til at være et par dejlige hundeforældre! Har selv en ½ belgisk hyrdehund (groenendael) og ½ schæfer, han er også super dejlig!!! Han ligner bare ik rigtig din, da han er sort og langhåret. Håber hvalpene snart kommer, det er da vildt spændende... Husk at lav en kæmpe billedtråd så vi kan se hvalpene!
STALD BRATTENSBORG -Mellem Odder og Skanderborg Hestepiger/passere søges!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Illum: Hvis det forventes at ens tæve skal føde i løbet af natten, bliver man oppe, for at sikre sig det forløber som det skal, at hvalpene er sunde og raske, nogle skal have hjælp med at komme igang med at trække vejret, og så sikre sig at tæven vil kendes ved dem og lade dem die...Min stedfar der avler schæfere sover endda ved siden af mor og hvalpene de første 14 uger, for at sikre sig hun ikke skulle lægge dem ihjel eller lign.. Det er vist bare almindelig omsorg at holde sig vågen på fødselsnatten...  StaldArthur: Og så håber vi på 8-9 sunde og raske puppies(SNART) fra din skønne hund, hold op hvor er hun en smuk blanding  Husk for guds skyld billeder *Gg*
Lykkelig ejer af Mufasa, den skønneste fuldblod =)
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw jeanette |
|
|
Sover han ved dem de første 14 uger...??? Det var godt nok længe  Mvh Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sover ikke hos "mine" |
Illum |
14-02-2007 11:29 |
|
I 14 dage, ikke tale om. Jeg vil heller have forhold hvor Terror ikke kan få lagt sig på afkommet. Og hvis hun var en tæve der ikke kunne finde ud af at passe og anerkende sine hvalpe så var hun faset ud for længst. Avler ikke på noget så ustabilt...
. De slap gennem tolden, så kopier er de IKKE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil nu |
|
|
heller ikke sove der i 14 dage men jeg er der på fødsels dagen eller natten Jeg er ikke en kold sk*d som nogle andre er. Der er ikke sket en hundekiks endnu... Jeg tror hun laver gæk med os. Jeg er også glad for begge vores blandings hunde. Jeg har haft ren racet før men da vi skulle have en ny hund efter vores rotte måtte aflives. Men jeg stod ikke med 8000 kr til en ny hund. Så det blev Sheriff. Vi læste om den begiske hyrdehund og fandt den meget interessant (Kendte Schæferen i forvejen). Jeg må nok ind rømme af alle vores hunde samt dem jeg er opvokset med er Sheriff den bedste jeg har haft. Han var/er super lærer nem og det har han altid været- Jeg vil gå så langt og sige at han har fået begge de gode sider fra begge racer. Så vi har i dag en kanon god brugshund samt en dejlig familie hund. Der er ikke 5 gram ondt skabt i den hund. Dog skal man heller ikke bare gå ind hvis man ikke kender ham. Zenta har vi jo ikke haft så længe så jeg kan kun sige de ting som hvordan hun er imens vi har haft hende. En UTROLIG god familie hund, hun er ALTID glad om man har været væk i 2 min eller 6 timer så får man en kanon velkomst når man kommer ind af døren. Hun er meget rolig af typen. Elsker også at lege og pjatte. De er begge meget nemme at have med at gøre, det samme siger folk der passer dem. Vi har aldrig haft pasnings problemer, jeg vil sige tværtimod nogle gange må vi ikke hente dem før dagen efter hvis de har været passet et døgns tid eller mere. Så det er dejligt. De bringer os rigtig mange gode timer i døgnet. Begge er meget kærlige, endda nogle gange for meget.  Det var lidt mere om vores hunde. Så jeg tror hvalpene bliver meget lignende deres forældre. Men vi er spændte på farverne tror de bliver meget specielle samt hvem de ligner mest. SÅ ZENTA KOM SÅ MED DEM!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afsted! |
|
|
Ud og gå med tæven:-) Min tæves fødsel gik i gang efter en LAAANG travetur på en meget stejl bakke.. Det virker sgu! Jeg sov hos mor og hvalpe de første 4-5 dage, og var der selvfølgelig under hele fødslen! Det er bare for dejligt! Hilsen Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen .. |
|
|
Vi har lige været ude og gå i en time... Der sker ikke en hundekiks. Tror jeg må have fat i kartoffelkniven og gaffaen... Så kan jeg da selv bestemme- 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Der er endnu ikke sket noget ... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
LineG: Hahahahaaa...yearh, går ud fra du har regnet ud det var de første 14 DAGE, ikke uger  Illum: Hold da op...Forhold...Tæverne har en kæmpe fødekasse, som hvalpene bor i de første uger af deres liv, varmelampe..de mangler ikke noget i deres "forhold"...Alle tæver kan risikere at ligge deres hvalpe ihjel, sandsynligheden er en del større når det er første gangs tæver selvfølgelig, men med de ventelister de har på deres hvalpe og deres kærlighed for deres hunde, så tager man sq bare og er lidt ekstra opmærksom... Tror ikke du finder en bedre egnet avler, så ikke noget med hvis tæven er en "dårlig" mor bliver den faset ud...For der kan stadig komme skønne hvalpe ud af det, selvom hun kan ligge en ihjel i starten! Ustabil...Jesus... Og så venter vi stadig i spænding Pia-C 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Nu skulle de være på vej- Zenta er meget urolig og piver hele tiden, så nu skulle de komme inden 24 timer. Temperaturen er igen faldende nu er den nede på 36,7. Så krydser vi fingere på det går som det skal. Vi har kontakt med dyrlægen og en avler hele tiden. Så vi kan blive guide hele tiden. Det er rart at have nogen med på sidelinien når det er vores og Zentas første gang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke. Jeg var lige inde på din hjemmeside og se dine hunde, de hvalpe bliver da vildt nuttede. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu nu nu |
16-02-2007 16:24 |
|
VI VIL SE BILLEDER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja ja i skal |
|
|
nok få dem at se Den første er en han- Han er sort med lyseben og hoved. (Rotweiler farvet) kan det beskrives om. Han er bare FLOT !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
16-02-2007 16:30 |
|
Pia billeder vi vil se de små skønheder og det kan kun gå for langsomt. Klarer Zenta det ellers godt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Windstrup |
|
|
Vi har lånt et meget advanceret kamera som ikke er sådan lige til, men der er taget billeder- Zenta har det rigtig godt. Den nye snakker HELT vildt en rigtig grynter.  Den er altså bare flot... og HERRE nuttet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vil se dem |
heste-fie |
16-02-2007 16:52 |
|
hvor langt er hun ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun har |
|
|
kun født 1 endnu. Men det varer ikke så langtid før nr 2 kommer Der skulle gerne komme 8 måske 9...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Så kom nr 2 !!! En rigtig fed berg ... Ordenlig en
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Den første er en hun... Nr 2 er en han. Den ligner sin far med sort ryg. Billeder er taget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Så er nr 3 kommet Han er helt lys gul med sort på hale spidsen Født kl 17,50
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
16-02-2007 17:56 |
|
IIIh Pia så få dem dog lagt ind, nu er jeg taget hele vejen hjem i håb om at Nu var der billeder  Nårh sådan nogle hvalpe lyde og grynt er bare så dejlige...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Nr 4 er lige ankommet det er også en dreng. Ikke så stor som de andre Samme farve som nr 1 Windstrup Det går stærkt nu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
16-02-2007 18:06 |
|
Det bliver jo et helt lille mande hold hende Zenta popper ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KOm nu |
|
|
har ikke skrevet noget, men har fulgt den her tråd, vi vil se skønhederne, sådan nogle hvalpe er herlige...
Tazz Fengur min ismule<3 -der er nok en grund til folk siger jeg er underlig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Nr 5 er kommet Meget sort med småt lyst Det er en Dreng født kl 18,13
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
16-02-2007 18:18 |
|
Ha ha stakkels den lille tæve hun bliver da vist ene høne i mandeflokken  Og kom så med de billeder Pia 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Neiii hvor er det spændende altså..Og de lyder som om de har de skønneste farver  Billeder, billeder, billeder *Gg*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Nr 6 er kommet HELT sort med lyst på undersiden af halen. En Han født kl 18,35 Mor og børn har det godt Billeder kommer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihhh spændende... |
yiip |
16-02-2007 18:44 |
|
ihhh hvor er det spændende... tillykke "mormor" 
I' m me.... and I'm perfect... ******************************** Ting til lille hund sælges... se min præ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Billeder |
|
|
JA - billeder... Hvad er konklusionen egentlig mht hvalpene?? Er de blevet afsat??
Stine Galopmenneske - med en forkærlighed for military og pintoer Box tilbydes i Fredensborg - se under markedspladsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihj... |
troldefe (mømle) |
16-02-2007 18:56 |
|
årh..  ville enormt gerne ha en af de hvalpe!! ja billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja for faen |
|
|
Ja for faen, kom så med dem. Det var godt nok en drengeflok hun fik lavet der hva? Er der flere på vej?
Rikke og sparky Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden Sparky søger en passer et par gange i ugen, skriv hvis du er interesseret. (herningområdet)
Tøj til høje kvinder - Your Highnes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
Så er der lige i kan kigge på     Nr 7 er lige kommet. En helt hvid han født kl 18,56
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså.. |
|
|
jo flere der bliver afsat jo flere bliver. Men vi skal diskutere det når vi ikke står midt i fødsler. Mvh Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nuttet |
|
|
Hvor er de fine...Flere billeder 
Stine Galopmenneske - med en forkærlighed for military og pintoer Box tilbydes i Fredensborg - se under markedspladsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der kommer en billede |
|
|
tråd senere... Vi må jo ikke bare lige tage dem... Og skal have det gode kamera til at tage det. Men det kommer i aften !!! Det lover jeg En nærmere beskrivelse kommer også- Så er det bare med at reservere !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nåårh . |
|
|
ej hvor er de søde,  jeg ville gerne have fingrene i en af dem, hvis det ikke var fordi katten kradser hunde  , og ville være ret utilfreds med en nuttet lille hvalp i huset.
Tazz Fengur min ismule<3 -der er nok en grund til folk siger jeg er underlig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
16-02-2007 19:05 |
|
Flere billeder Pia og nårh hvor er de fine  altså hvis du kan krympe en af dem så de max. bliver en 20 kg. og helst en tæve så kan jeg godt tage den som 1/5 af betalingen for Madsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
JA  Mange billeder tak... Er det indtil videre 5 hanner og 1 hun? Eller er der kommet flere til?
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
troldefe (mømle) |
16-02-2007 19:09 |
|
glæder mig til at se flere billeder, .. kunne skisme godt tænke mig en af dem..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
16-02-2007 19:09 |
|
Sand
6 Hanner 1 Tæve
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu ligger... |
|
|
Åh jeg kan ikke lade være med at tænke om der nu ligger en derinde, når der nu er scannet 8 - 9. er veerne gået over, er hun "stoppet" med at ploppe babyer ud? Jeg glæder mig til at se den lyse af dem
Rikke og sparky Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden Sparky søger en passer et par gange i ugen, skriv hvis du er interesseret. (herningområdet)
Tøj til høje kvinder - Your Highnes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Nu er der 8 7 hanner og 1 hun. Hun Virker til at være færdig. Der kommer masser af billeder senere Vi skal lige have handlet og spist Så tager vi dem 1 for 1 og tager billeder af dem og de skal også vejes. Windstrup Jeg kan garentere dig for de vejer UNDER 20 kg når du får den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bummelum |
16-02-2007 19:31 |
|
 hæ hæ god med dig Pia den skulle gerne bliver under de 20 kg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Så er der billeder af dem ALLE samt en beskrivelse I kan finde dem inde på Opslag og billeder under Hvalpe Billeder God fornøjelse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor ? |
Janni ♥Armani♥ |
19-02-2007 12:20 |
|
Er jeg blind, eller hvor har I billeder af hvalpene ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|