Jeg starter på sos-assistentuddannelsen til april i Middelfart .. min kæreste og jeg flytter til Hjørring (omegn) til Juli, hvor det passer med jeg er færdig med første skoleperiode, og har 3 ugers ferie.
Egentlig havde jeg ikke forestillet mig der skulle være problemer med flytning af skole - men det er der 
For det første starter de ikke hold samtidig. Det hold jeg måske kan komme ind på (hvis der er en plads) starter først op 2½ måned senere end på Fyn. Så HVIS jeg er heldig at kunne følge det hold, skal jeg så have 2½ måned til at gå..
For det andet har de heller ikke sammen fag-gennemgang, de forskellige skoler. Så jeg ved ikke engang om det passer med praktikken. F.eks. starter de 1. praktik på sygehus i Jylland, jeg ved endnu ikke lige hvad vi starter med hernede.
Desuden kan jeg - hvis jeg ikke kommer på det hold, ikke bruge mit første skoleophold hernede til en dyt .. og skal starter op helt fra bunden deroppe .. HVIS jeg så altså kommer ind igen 
Så lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre .. jo, selvfølgelig få fat i en studievejleder fra Middelfart, som kan oplyse mig om fag og 1. praktik - men ellers... Jeg må jo søge om overflyttelse + optag på deres efterårshold .. og så må jeg tage hele l*rtet en gang til.. øv! 
Hører meget gerne hvis en af jer har haft held med at flytte skole midt i uddannelsen