Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

D-LICENS !?
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 17:31

D-Licens ?

Hejsa :]

Jeg skal til stævne den 24 - 25 marts i Aars og der er jo kommet sådan en ny regl om at man skal ha "D-licens" for at starte klub-stævner ? ;S og så ville jeg bare lige hører om der er nogle der ved hvad det er ? , hvor lang tid det tager ? , hvad det koster ? , hvor man kan tage det henne ? O.S.V

Håber jeg får svar meget snart :]

Skriv meget gerne til mig inde på min HN

Qnuzz Mathilde og Marco :]

0
0
Svar på denne tråd

Hej Mathilde
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 17:34

Rigtig mange rideklubber tilbyder det i øjeblikket og mange af dem til både medlemmer og ikke-medlemmer.

Jeg tog det selv i sidste uge i Hals Rideklub som ikke-medlem. Det tog ca. 1 time og kostede 75 kr.

Endnu noget pjat DRF har fundet på...!!!

mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

vil lige
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 17:42

poienterer det er ikke DRF, men distrikst 12 (mener jeg det er) som selv har indført det og det skulle eftersigende køre på forsøgsbasis.

Men jo der er snart mange ting der overlapper hinanden i forhold til hvad man skal erhverve sig, og hvad man skal have for at erhverve sig det man gerne vil erhverve sig

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre og
Jeg er SUPER stolt over mine 2 piger.

0
0
Svar på denne tråd

Det kan jeg ikke forstå, Pruhest
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 17:46

Jeg er i distrikt 14 og vi skal da også have kursusbeviset for at må starte stævner. At jeg så synes det er totalt tåbeligt, at sådan en "gammel kone" som jeg, der har redet stævner on and off de sidste 25 år skal have det, er en helt anden sag.

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

1233456
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 17:59
det er ikke distrekt 12 men 14 der har det der d-licens
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 18:12
Jeg gav 50kr for det, og det tog en time.

Vi skulle sidde og høre om hvordan man laver en stævneanmeldelse, passer sin hest til stævner.

Pigerne i alderen 4-13 trr jeg egentligt fik noget ud af det, men de ting der blev sagt er jo noget at "os" stævne ryttere godt ved..

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
My Stile - Your Passion
Medlem af Anonyme Colaholikere
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 18:46
Jaaa... Synes nu det er fint nok... jeg gav 20 kr. og man skal jo bare sidde og hører også er det slut...

♥♥♥Nina & Daim♥♥♥
Vores kærlighed er i en klasse for sig selv
Vores kærlighed kan ikke slås ihjel
Vi har noget som andre kun håber på
Gratis konkurrencer
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 18:52
mange klubber tilbyder det gratis hvis man er medlem... midthimmerlands sportrideklub holder det den 10/2...

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Søger part til min unghest på 4...

Søger Wintec Spring sadel...

0
0
Svar på denne tråd

Annecatrine...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 21:43

Det der så mange der ikke gør... Ved hende der sidder med tilmeldingerne hos os tit har snakket om noget lignende, fordi folk ikke kan udfylde en tilmelding, og hvad de eller ikke kan finde ud af, eller ved... For d-stævner er jo for mange de første stævner de starter, og det langt fra alle der lærer hvordan man skal tilmelde sig og lign... Kigge propotioner og lign... vi modtager tit anmeldelser der ikke er korrekt udfyldt, eller folk der betaler mærkelige beløber, fordi de ikke kan læse hvad de skal betale??? Selvom det jo står der???

Derfor syntes vi hos os det er en god idé, men vi er ikke i D14, så indtil nu er det ikke attaktivt hos os, men vi håber lidt det sker her også... :)

Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o,

Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd

D-licens distrikt 14
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 22:23

Til vores D-stævne sidste år i september, var det et MEGET begrænset antal der kunne finde ud af at udfylde anmeldelsen rigtig.

Der var IKKE RET MANGE der kunne reglerne, og da SLET IKKE pony forældrene. De havde knap sat sig ind i hvad deres lille pod skulle være med til.

Så jeg synes det er en af de bedre påfund, der længe er kommet op.

Det lyder da tosset at "gamle koner" der har startet i mange år, skal have det, men man er jo nød til at lave reglerne ens for alle.

Mvh. Pia

* LYNGHOLMS GRANAT *

- GULD til Fjordheste DM i Kørsel 2006

- GULD til Fjordheste DM i All Round 2006

- BRONZE til Fjordheste EM i Kørsel 2006

Læs mere her:

www.123hjemmeside.dk/oesterled

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider