Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

1. jobsamtale overstået... venter...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 23:08

Sidder efterhånden og bider negle... Sidste mandag var jeg til den 1. samtale vedr. en stilling som jeg har søgt (den besættes igennem et rekruteringsbureau). Havde en god samtale og hende der interwievede mig var meget "optimistisk", men som hun sagde var der egentlig kun ét problem... Ja, men jeg kan jo ikke gøre ret meget ved at jeg er 27 år, samboende med kæresten og ikke har nogen børn, vel?

Men mailede hende så i fredags og spurgte til om der var "nyt i sagen", hvortil hun svarede at hun faktisk lige var ved at klargøre mine papirer, så de kunne sendes videre til virksomheden (og mellem linierne kunne jeg jo så læse "og så må du jo se om de vil snakke med dig på trods af din alder mm.")

Er så spændt, men bliver også ret skuffet hvis det er "det eneste" der skal afholde mig fra et ønskejob!

Mvh. Ditte

Husk at smile til verden...
så bliver det hele meget nemmere og du bliver kønnere at kigge på.
0
0
Svar på denne tråd

Har det lidt...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 23:19

... på samme måde. Jeg var til samtale i tirsdag, hos en virksomhed... til en stilling, som bare lige er mig - og jeg venter også stadigvæk på svar. Man er lige ved at blive sindsyg af at vente.

Jeg krydser finger for at der er et job til dig i posen:-)

Knus Lene

- Mor til Noah 170106

"Det er altid godt at vide hvor man har sin familie -

uanset om man behøver dem eller ej".

Peter Plys

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 07:35

Jeg må lige opmuntre dig lidt:

Jeg er 29, stadig ingen børn men med bondegård og ægtemand og jeg kan altså sagtens få mine drømmejob alligevel.

Som regel spørger de ikke om børneplaner - de må ikke, men spørger så til generelle fremtidsplaner, og hér plejer jeg at nævne dét selv; at jeg satser på karrieren og mine dyr og at jeg ikke har planer om barsel foreløbig. De bliver som regel lidt forlegne, men så er svesken på disken.

Desuden synes jeg dét er frækt at hende fra rekrutteringsfirmaet at sige sådan noget... Og så som kvinde!!! Og i disse tider hvor næsten alle har et job. Du burde faktisk sige noget til hende - hun MÅ IKKE sige sådan noget, og det må ikke være det afgørende i en vurderingssag om nyt personale, og hvis allerede hende der udvælger apsiranter tænker sådan, så...

HeidiS

0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 09:25

Kender det godt :)

Var selv til jobsamtale i sidste uge og de ville ringe tilbage her i starten af ugen så jeg sidder også og bider negle og hopper op hver gang mobilen ringer, for det kunne jo være dem

Sendte også en ansøgning i går (den skulle sendes pr mail) og fik svar tilbage lidt efter at de ville svare så snart de havde fået overblik over ansøgningerne. Håber også snart at få svar fra dem...

Kunne egentlig godt tænke mig begge job så hvis jeg får et Ja du har fået jobbet fra begge firmaer skal der jo virkelig til og graves i de små grå for at finde ud af HVAD JEG VIL...

Held og lykke til jer andre

Hilsen
~¤~ Heidi ~¤~
&
*MaRiScA*

Medlem af HN´s slankeklub

Det er altid sandheden der er nemmest og huske

Citat: Uffe Holm

0
0
Svar på denne tråd

de må ikke spørge
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 09:29

men gør det.

Især hos rekrutteringsfirmaet syntes jeg det er ok. Men når der sidder en stor, halvgammel brunstig mand og spørger en, så bliver jeg lidt harm.

Men jeg plejer at svarer, grundet mit helbred må jeg ikke få bærn pt, så det skal de ikke bekymre sig om.

Jeg læste igår den artikel med, at man bør få børn under studiet... Jeg er slet ikke parat til børn, så jeg håber ikke det holder i længden.

Mvh. Tine

Vil du til udlandet i et år og passe heste?!

Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

Se mine billeder på: s118.photobucket.com/a...ky02_2007/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider