|
|
| slatent håndtryk... |
| Forfatter:  |
yiip |
| Dato:  |
29-01-2007 19:44 |
|
ihhh hader når man giver hånd til folk og man så får fat i sådan en slaten hånd! så tag dog fat!!! til jer der giver et slatent håndtryk.. hvorfor gør i det??? jeg tager ikke hårdt, men giver hånd på en pæn, kontant og værdig måde... ikke noget med at rive armen af folk, men alligevel så de kan mærke at de holder mig i hånden... hvordan gør du??
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  ................................... West highland white terrier...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig... |
|
|
Jeg er fuldstændig enig med dig og gør som du. Maria
Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fast håndtryk og ser |
Illum |
29-01-2007 19:47 |
|
Folk i øjnene. Folk der giver et slatten et af slagsen, er svage og vage folk uden "rygrad" De er ikke til at stole på og lider af lavt selvværd og de lyver nok også, hvad´det er da min ret at ha´den mening.
. De er på vej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fast håndtryk.. |
|
|
... der tager fat dog uden at klemme livet ud af folks hænder. Det er hvad jeg stræber efter. Det er væmemligt når nogen rækker en hånden og så er den helt "død" og ubevægelig når man tager den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ved ikke om |
Ratster Zoo |
29-01-2007 19:50 |
|
mit håndtryk er slattent, men jeg sytnes ikek der er noget værre end at få sin hånd klemt for meget..
Ratster Zoo I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 27 af de 29 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha!! |
|
|
Jeg har det på samme måde som dig! Jeg kan ikke klar at få fat i sådan en halvdød hånd, når jeg gir hånd til folk  Jeg gir et fast håndtryk, uden at brække knogler i hænderne på folk. Min kærestes fætter undgår jeg helst at gi hånd, for der får jeg virkelig lyst til at klemme så hårdt at alle hans fingerknogler brækker! Aldrig i mit liv har jeg oplevet en der er så slatten at hilse på! Som at få fat i en våd klud eller sådan noget... 
Hilsen Zuper Medlem af Discount Heste Og Pony Vanrøgternes Klub: DHPV.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ikke slattent |
|
|
hader slatne håndtryk, og folk (især mændene)er altid blevet meget overrasket over, at jeg giver et fast håndtryk. synes altså det giver et vattet indtryk hvis det er slattent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er |
|
|
også lidt provokerende i mine øjne. Jeg stod en dag til en præmieoverrækkelse i en LA1 og pigen der blev nr 3 gav den mest slatne hånd. Hun var tydeligt pisse fornærmet over sin placering... det fik hesten også at mærke.. men det er jo en helt anden ting Men nøj en negativ tøs... 
Tina og dressurdyret Attlantiz Firfod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Giver altid et fast |
xtiny |
29-01-2007 20:08 |
|
Håndtryk, dog uden at kvase knogler. Jeg spænder i min hånd- så må folk sku klemme eller ej.
Jeg kan godt være svedig i en dans. Men aldrig som en rødspætte. Eller et lig.
Jeg tager ved, så må de også tage ved.
Mvh xtiny ---
Særtilbud: HN-Kalender 2007 for kun 100 kr pr stk + porto og forsendelse. Prof tryk på A3 Farvelaser Kyocera Mita. Indhent tilbud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, slatne... |
Mette J |
29-01-2007 20:26 |
|
..håndtryk stinker  Giver selv et fast håndtryk. Dog ikke "knogle-knuseren"  Og ja - siden hvornår/hvorfor kan nogle ikke se én i øjnene samtidig med..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe...ok ja |
theluny |
29-01-2007 20:50 |
|
Slatne håndtryk er nok nr.1 på listen over belastende ting, argh okay...det der næsten deler første pladsen er at komme sidst til en familie fest og skal rundt og give hånd til Tante trutterne med det slatne håndtryk  Jeg giver bestemt også et fast håndtryk, forhåbentligt uden at forstuve noget...men jeg kan slet ikke tage dem med kølige halvklamme fingre der nærmest tager fat med fingerspidserne...
~ hesteløs ~ Men med 2 tykke misse madorgler: Benzer & Chloe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HADER et |
|
|
slattent håndtryk... Har en fætter, der giver hånd som om hans er en klud... Det har han ALTID gjort... Det er frastødende, og han ligner også en fims... Jeg giver selv et kontant håndtryk, uden at overdrive...
Zamangah Vi kører brudeparret i hestevogn. Svend 4 ever Søger dressursadel, 17", mellem bom, lange gjordstropper..... Til SU-venlig pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slattent håndtryk |
|
|
Nej der er ikke noget så slemt som et slattent håndtryk Hader det! Uff... sådan en slap, lille hånd, der nærmest svømmer væk i ens hånd... Men omvendt - det er dælme også irriterende når folk klemmer så hårdt de kan! Avs!
V.H. Rikke *~* Dressuren er til for hestens skyld - ikke omvendt *~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke da nogle konstateringer. |
|
|
Jeg hader faste håndtryk. Jeg lider af kapaltunnelsyndrom, seneskedehindebetændelse slidgigt i knoerne og nedsat styrke + føleforstyrrelser, og der gør bare så f*ndens ondt når folk tror de bare skal kvase og mase. Jeg undgår helst håndtryk hvis jeg kan, uden at være uhøflig. For det er godt nok ikke sjovt, når jeg har de dage hvor jeg ikke engang kan bevæge fingerne uden der skyder smerter hele vejen op i armene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| håndtryk |
|
|
Jeg bryder mig heller ikke om slatne håndtryk - men var desværre nødt til at give nogle selv i sommeren, da jeg havde forstuvet højre lillefinger Men jeg er af den holdning - fast håndtryk (men ikke for fast, hvor man spekulerer, om hænderne gror ind i hinanden mens det står på) eller intet håndtryk. Og så kan jeg heller ikke lide de der slatne, bløde, fugtige hænder, som slat-trykkere altid synes at have...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er der |
|
|
altså stor forskel på et "svagt" håndtryk givet af en med fx. gigt eller andre sygdomme i hænder/fingre - og så at få kastet noget der mest minder om en halvvåd karklud i hånden af eller anden klovn... Man kan godt give et blidt håndtryk og stadig have noget spænding og swung i sin hånd - man kan også kaste sin hånd i næven på andre nærmest som om hånden i sig selv er lam og det egentlig er armen der styrer bevægelsen  Sidstnævnte er altså ganske forfærdeligt og faktisk lidt ulækkert! Jeg griber om hånden der blir rakt mig og holder noget spænding i min egen hånd - uden nødvendigvis at klemme om hånden jeg får budt. Jeg er nemlig ikke i tvivl om at sådan en gigthånd ikke kan tåle at blive mast...
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fast håndtryk... |
|
|
Min farfar lagde dengang jeg var lille stor vægt på, at jeg fik et fast håndtryk - så jeg giver et godt, men ikke ukvindeligt håndtryk, når jeg hilser på folk. Jeg hader at få min hånd totalt kvast af en eller anden macho wannabe, som ikke fatter, håndtryk ikke er en konkurrence om, hvem der har flest håndkræfter. Jeg er sådan set ligeglad med, om den jeg hilser på har et slattent håndtryk. Så meget synes jeg egentlig ikke, det siger om folk. -+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| håndtryk |
|
|
Jeg hører også til i kategorien der giver et fast håndtryk og hader at få et slattent tilbage.(De sygedomsramte er selvfølgelig undskyldt.) Bryder mig dog heller ikke om kvaste knogler. Jeg synes at et slattent håndtryk signalerer ligegyldighed og manglende interesse. Uff...hader den der slatne hånd der bare hænger flagrende ned fra armen, som man bare ikke kan få ordentligt fat om...det er altid ligesom om at den forsvinder ud af hånden på én lige meget hvad man gør. Mvh Kamilla
Se billeder af Maximillian på min præsentation. Through your eyes the world was burning, please be gentle, i´m still learning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| slatten... |
|
|
Uf, slatne håndtryk  Men hvordan hilser to slatne så på hinanden???...står de bare og puffer hænderne sammen? Se det har jeg længe undret mig over .
Kærlig hilsen Ann-Rikka  Termin d. 28/6-2007. Skal giftes d. 29. september 2007. Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P. Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har altid |
|
|
spekuleret på hvordan 2 mennesker med slattent håndtryk over hoved giver hånd, er det bare 2 hænder der farer forbi hinanden på vej ned, eller tager den ene part sig sammen for ikke at tabe håndtrykket? For de slatne håndtryk forventer ligesom lidt de bliver grebet og holdt.
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre og Jeg er SUPER stolt over mine 2 piger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Da jeg var en lille pige, der var jeg en af dem med slatne håndtryk. Var så frygtelig genert, så det var bare om at få det overstået
Nu er det blevet bedre. Hvis jeg ikke kender folk, så får de et alm. fast håndtryk, og så har jeg et par onkler som stadig synes det er sjovt med håndknuseren og se hvor meget jeg kan holde til det- det er en del, men nu får de tilbage af samme skuffe
>Rikke/MissFejrskov
D. 8. februar bliver jeg 18 år og bliver 175.000kr rigere
D. 20. februar flytter jeg hjemmefra
D. 7.-11. marts er jeg til DV's hingstekåring i Herning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| knogle knuser |
|
|
Ja jeg er jo så nok en af dem der er knogle knuser, jeg prøver at begrænse det, men der saft susme svært når det er sådan jeg altid har gjort og først er blevet opmærksom på det i mine voksne år. Alle i min familie gør det, så det var først efter jeg selv blev lidt "syg" i mine arme at jeg fandt ud af at det faktisk ikke er så behageligt som jeg troede... Men slatne håndtryk det er nu værere, sjovt at der kommer et indlæg om dette idag, for igår var jeg lige ved at forklare min datter på 10 år om vigtigheden i at gi et ordentligt håndtryk. Jeg holder med Illum i at det siger enormt meget om en person, hvis håndtrykket er slapt, og jeg kan ikke respektere en sådan person ved først møde, der skal meget til før at min fordom falder til jorden. Mvh marianne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|