Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Udgik desværre ikke kanel :-(
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 08:51

Jeg blev jo 25 år i lørdags og holdte en rigtig hyggelig fest - det var vildt sjovt og alt gik bare super...

Men men men ... jeg undgik desværre ikke at få kanel, heldigvis gjorde de det udendørs men mit hår og mit tøj blev fyldt af kanel anyway...

Nu er mit spørgsmål - hvordan hulen jeg vasker det af en lys skjorte... den første jeg havde på er hvid og røg direkte i en pose - så fik jeg (efter et tiltrængt bad) skiftet til en anden lys blå skjorte som også blev kanelet lidt til.. Den sidst nævnte har jeg haft en tur i vaskemaskinen - men kanelet er altså der stadig.. Nu er jeg lidt ligeglad med denne skjorte - men den anden som endnu ikke er blevet gjort noget ved.. den er jeg lidt træt af hvis jeg aldrig vil kunne bruge den igen...

Har i et godt råd...?

Hilsner fra Dianna

Nu med mand, hus, hus og hund!

Hov - der er et hus for meget.....!??

Så - Perlen i Uldum (7171) udlejes, dejlige 111 kvm fordelt på 2-plan udlejes snarest!

Tæt v/opstaldning og ridecenter

0
0
Svar på denne tråd

kanel...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 09:06

Nu var mine venner så søde, dengang jeg fyldte 25, at jeg blev kun pyntet med kanel i hele stænger... Men en kæreste, jeg havde engang, fik kanel til sin 25-års fødselsdag. Blusen, han havde på, endte til sidst i skraldespanden, for uanset hvor mange gange, den var blevet vasket, kom der er duft af kanel, hver gang han havde den på og blev en smule varm... Man kunne ikke se noget overhovedet på blusen, ingen pletter eller noget, men duften, den hang ved!

Så mit umiddelbare bud på dine skjorters fremtid er, at enten har du dem kun på til jul(...) og ellers må du ofre dem til pudseklude, evt til dit sadeltøj?

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???

0
0
Svar på denne tråd

kanel..
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 09:39

Tag og lav en mild blanding af klorin og vand.1/3 klorin og 2/3 vand.

Læg blusen i vanskemaskinen og hæld blandingen over, samtidig med du bruger alm sæbe og skyl.

Vask på 40 grader og se om det ikke går af. Jeg har taget menge pletter på den måde.

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 12:46

Jule-trøje var heller ikke en dårlig idé ...

jeg må hjem og forsøge... jeg skal også hjem og have fat i støvsugeren.. et par af de fine blomsterdekorationer jeg fik, havde afsender så fint drysset kanel ned i rundt omkring, meget sjovt - men hele huset stinker bare af kanel. Så jeg vil forsøge om jeg ikke kan suge det værste kanel væk med støvsugeren (og nylonsok) - håber det lykkedes for de er rigtig flotte ellers..

rigtig dum tradition med det kanel.. det giver meget bøvl...

Hilsner fra Dianna

Nu med mand, hus, hus og hund!

Hov - der er et hus for meget.....!??

Så - Perlen i Uldum (7171) udlejes, dejlige 111 kvm fordelt på 2-plan udlejes snarest!

Tæt v/opstaldning og ridecenter

0
0
Svar på denne tråd

Vanish...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 12:48

Og jo, det virker altså.

Følg vejledningen til punkt og prikke - så får du helt rene skjorter! Tro mig - sådan en omgang baby remolurlade - hvis jeg kan få det af hvidt tøj med Vanish, så kan det vel også klare en omgang kanel

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 15:13

..med fødselsdagen :-)

Håber du finder løsningen til blusen.

Umiddelbart ville jeg også skyde på Vanish.

Mvh Mette
www.newforest.dk
0
0
Svar på denne tråd

dianna
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 15:26

Vær du glad for at det kun gik ud over dine bluser...

Jeg var engang til fest hvor de hældte adskillige 2 kg poser kanel udover fødselaren. Man får disse kæmpe poser hos bageren men nu ingen gode idéer vel HN'er???

Hans tøj var ødelagt og hans forældres havestuehynder var ødelagt men værst af alt så fik han inhaleret så meget kanel at han kastede op foran alle gæsterne. Vi stod bare komplet målløse...

Nu giver jeg folk et sylteglas med hele kanelstænger i gave... vil for altid have dårlig samvittighed over det med kanelen... det var nemlig mig der lokkede ham udenfor så drengene kunne overhælde ham med kanel

Maria & Sigøjnertrommen Samson

Ridemærkeprøve 1+2 31. marts og 1. april, distrikt 4- venteliste

Rytterlicenskursus/ prøve 14. april 2007, distrikt 4- stadige ledige pladser.

Se min profil for info

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider