Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

wma-filer til mp3
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 01:10

Er der nogen der har forstand på wma/mp3?

Min telefon afspiller mp3, men jeg har altid kunnet lægge mine wma-filer over på og afspille. Det vil min telefon slet ikke mere...

Jeg har så Easy CD-ripper, der skulle kunne ændre wma til mp3. Men den siger at den ikke kan finde numrene jeg beder om.

Det er musikfiler der er købt legalt og burde jo altså kunne fungere... Filerne kan sagtens afspilles i Windows MediaPlayer og i Realplayer, men jeg ville jo gerne have dem over på telefonen, så jeg kunne bruge dem, som jeg plejede at kunne.

Selv de numre som før har været på telefonen, vil den ikke acceptere...

Nogen der har noget forstand på hvad jeg kan gøre her?

Mvh Maria

Kvinden blev skabt uden humoristisk sans,

så hun kunne elske manden i stedet for at grine af ham...

Mor til Denniz på 22 mdr. og sponsor for katten Chanell

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved ikke...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 05:42

Jeg har ikke ret meget forstand på det. Men vi havde et lignende problem. Vi havde også købt noget musik på nettet der skulle ligges på min søns mp3 afspiller. Vi kunne sagtens afspille det på computeren. Når det kom ned på hans afspiller duede det ikke.

Så var der en der gav os et tip - lidt besværligt med det virkede:

Brænd musikken over på en cd-rom - derefter tilbage på computeren. SÅ kunne vi lægge det på mp3 afspilleren - og det virker..

STALD LAUGE...
- avl af sorte fuldblodsarabere og pintoarabere

Bedækning tilbydes ved den sorte hingst Falkhan Expresso OX+3363

Interesseret i føl 2007? Du er velkommen til at kontakte os.

0
0
Svar på denne tråd

Stald Lauge
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 10:03

Ja, det er da et forsøg værd. Men problemet er jo også at den musik jeg allerede har lagt over fra cd heller ikke virker... Det plejede at gøre, så ved ikke lige hvad der er sket.

Min søster er i hvert fald på vej for at hjælpe. Så må vi se om hun kan klare det.

Hvis andre har nogle ideer, så kom bare med dem :-)

Mvh Maria

Kvinden blev skabt uden humoristisk sans,

så hun kunne elske manden i stedet for at grine af ham...

Mor til Denniz på 22 mdr. og sponsor for katten Chanell

0
0
Svar på denne tråd

Windows Media Player
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 14:32

Prøv med Windows Media Player. Jeg bruger den til at ændre format.

Windows Media Player 11

www.hellestruplund.dk

Gotlandsruss - ikke til at komme udenom

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 19:31

Er numrene beskyttet?

De fleste musiknumre du kan købe på nettet, og som er i wma-format, er DRM-beskyttet. Det kan godt være skide irriterende, især hvis man som bruger iTunes som musikbibliotek, da den ikke kan konveterer de beskyttede filer :) Kender det alt for godt :)

Mange mp3-afspillere og telefoner kan heller ikke afspille wma-filer hvis de er beskyttet, så det kan muligvis godt være der problemet er.

Hvis du vil have "beskyttelsen" fjernet, kan du så brænde numrene ned på en cd-rom og så ind på computeren igen. Meget besværligt, men er den eneste metode jeg kender til og som jeg ved eksperterne også nævner.

KATRINE

.:. MED "DAMP-HESTEN" VALDE .:.

0
0
Svar på denne tråd

Hov, havde
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 19:33

Hov, havde ikke lige set der var en anden som havde foreslået det sammen med at brænde numrene ned på en cd :)

KATRINE

.:. MED "DAMP-HESTEN" VALDE .:.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider