|
|
| at få en til at tude |
| Forfatter:  |
Anja h |
| Dato:  |
26-01-2007 21:02 |
|
idag kom jeg til at spene ben for en af mine venner (dreng) det var ude på nogen sten og jeg har sagt og skrevet undskyl til ham 10000 gange han siger ikke noget. en gang skrev han til mig: Tak fordi du ødelage mit knæ så jeg ikke kunne komme til batmington,  Hvad skal jeg gøre?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja... |
|
|
hvad skal jeg sige  smut i seng 
MarleneH Medlem af foreningen for prylerede hestemødre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Skid da på ham. Du har jo sagt undskyld og du gjore det vel heller ikke med vilje. Så må han jo selv om det.
Trine og Milo!!! Verdens kommende OL stjerner! Nu mangler vi kun at lære alt udover at trave ^_^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det andet knæ |
smukke ped |
26-01-2007 21:22 |
|
spark ham over det andet knæ...så kan han lære det...
SVEND 4 EVER!!!!! Itchy and Scratchy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skriv til ham ... |
Lisbeth Sejberg |
26-01-2007 21:46 |
|
... at badminton er total YT, så har du faktisk gjort ham en tjeneste  Mvh. Lisbeth
Svend 4 ever !!!!! Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
Er jeg den eneste med mistanke om, at disse to indlæg af samme "pige" (uden at tråde nogen over tæerne) kunne have en tendens til at ligne fake?  Hilsen Sophie
"Mamma allways told me, that life is like a box of chocolates. You'll never know what you're gonna get." Forrest Gump Cruise-klubben Vickie, Sasma & Few
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| smukke ped |
|
|
Er vild med din kommentar!  Det må være sådan en, man skal gemme som en standard! Den må kunne bruges i mange sammenhænge!?! 
PONYMOR OG BARRIERERYTTER Ejer af den dejlige pony Firfod Jacob Klaphat Stolt af begge mine dygtige børn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
MissBuffie |
27-01-2007 12:49 |
|
Ja, sikke en klovn - han fortjener squ et spark over det andet knæ. Men du ved jo med dig selv at du ikke gjorde det med vilje - du har sagt undskyld, og så er der ligesom ikke rigtig mere du kan gøre. At han ikke vil tage imod din undskyldning/forklaring er hans problem, ikke dit! Så tænk ikke mere på det, og få smilet frem igen 
Military-rytter uden tøven  OPSTART AF RIDEMÆRKE 4+5 GRAD - SE MIN PRÆSENTATION FOR MERE INFO.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| standard |
smukke ped |
27-01-2007 12:51 |
|
karolinemor...ja her hjemme bruger vi den ikke så ofte...kun ved specielle lejligheder !!
SVEND 4 EVER!!!!! Itchy and Scratchy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
dette indlæg: At få en til at tude samt: Kæreste sorg? (også på hyggesnak) 
"Mamma allways told me, that life is like a box of chocolates. You'll never know what you're gonna get." Forrest Gump Cruise-klubben Vickie, Sasma & Few
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
|
|
linket til kæreste sorg? www.heste-nettet.dk/fo...79/1311479 Også skrevet af anja h  nej altså, nu går der jo helt detektiv i det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¨lol græder |
Ratster Zoo |
27-01-2007 14:58 |
|
drengen ved at falde? Du har sagt undskyld, at han ikke vil acceptere en undskyldning er ikke dit, men hans problem 
Ratster Zoo I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 27 af de 29 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
|
|
som de andre siger, du har sagt undskyld, at så ikk tager imod den er hans problem 
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor gamle |
|
|
hvor gamle er i så lige? anja og drengen der græder.. det kommer an på on han er 17 eller 10 år.. hvorfor skulle det være fake? det kunne jo være anja skulle prøve JHN . måske..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ds.kD GDG |
fie-heste-fie |
27-01-2007 17:39 |
|
DRENGE ER SVANSE FORSTÅ DET !? 
Søger: shetlænder til max 1500 kr. (under 4 år) shetlænder udstyr sælger: Ridebukser str. 64,, 350 kr. og mget andet spørg vis du stå og mangler noget !? M.V.H. Fie berdin (glædelig jul til alle sammen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til Maiken Vestergaard |
Anja h |
31-01-2007 13:39 |
|
vi er begge 10. hvad er jhn??? til jer andre. har skrevet ''kærste sorg''
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du skal ikke gøre mere |
|
|
medmindre du synes han er lækker hehehehhehe så må du sende ham en tudekiks..ej undskyld. Jeg forstår faktisk godt dit problem, men du HAR undskyldt så må han altså komme videre. Men han er da lidt en piveskid er han ik...  synes det er sødt af dig at bekymre dig for ham
Er konverteret til western Mangler nu en sadel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JHN... |
Illum |
31-01-2007 13:48 |
|
Jeg Hader Nullermænd 
. De er på vej  1. er ankommet  2. er ankommet  3. er ankommet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
Amalie Severin |
31-01-2007 18:18 |
|
Ja, som de andre siger, kan du ikke gøre mere. du har sagt undskyld, og sådan er det. og desuden, så er badminton totalt kedeligt.  fed kommentar, smukke ped 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|