Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forbedring af eksamenskarakterer??
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 16:40

Ja måske et dumt spørgsmål for nogen MEN...

Jeg er matematisk student og kunne godt tænke mig at forbedre mine karakterer. Jeg har egentlig fagene på det niveau jeg skal bruge, men desværre havde jeg fest/drenge/hest i hovedet lige præcis de timer hvor man BURDE have lavet sine lektier ...

Da jeg så tog handelsskolen (nogle år efter) var jeg faldet til ro og fik et MEGET bedre gennemsnit

Har prøvet at læse på VUC's hjemmeside, men det er kun folkeskolen man kan forbedre der.

Nu bor jeg i Jydeland, så Esbjerg e det nærmeste jeg kan læse.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig

Mvh Kath

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 19:36

altså hvad jeg lige kan læse ud af dit, så er der ikke noget spørgsmål...

Men kan fortælle dig at du ikke kan forbedre dit gennemsnit ved at tage fagene på VUC, det har jeg selv lige fundet ud af. Men du forbedrer kun karakteren i det enkelte fag,. Så skal du ind på en udd med højt gennemsnit, vil du altid skulle søge ind på kvote to, hvis det er det der er problemet

0
0
Svar på denne tråd

desværre
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 19:44
tror jeg ikke at det kan lade sig gøre, altså at ændre gennemsnittet. Er lige blevet færdig med en HF og der var de meget opsatte på at infomere os om at, hvis vi omkring de sidste eksamner kunne se at vores gennemsnit ikke ville blive så godt og hvis vi skulle bruge et bestemt gennemsit til en specifik uddannelse ikke skulle tage den sidste eksamen da vi så ikke ville kunne ændre på vores gennemsnit. Men derfor kan man jo godt forbedre fag, det ved jeg da at flere af mine veninder har gjordt, det ændrer bare ikke på selve genemsnittet.
0
0
Svar på denne tråd

Du kan ikke
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 09:26

Nej du kan IKKE ændre dit gennemsnit.

Det fortæller de også gang på gang i de fleste gymnasier.

Så desværre, man ligger som man har redt!

Hilsen fra LISE

HUSK: Aldrig Atamon (Natriumbenzoat, E 211) til MUK på hestens ben!
Det er en udbredt misforståelse at bruge Atamon, der virker mod MUG. MUK er fremkaldt af bakterier, MUG er en svamp!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider