Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Problemer med telia??
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 10:19

Jeg an hverken ringe eller skrive på min tlf idag, der er intet signal på den. Og vil så høre om der er andre som heller ikke kan det idag? Jeg har telia express...

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

telia.
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 10:21
Min kæreste har også telia express, og hans virker fint. sidder og skriver sammen med ham nu...

Carina
Nu uden Sjakalen...
Ung mor til Nicklas født. 4-8-04
Hvis du ikke synes, du lyser, som du burde, så prøv at pudse pæren, inden du klager over el-værket.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også telia
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 10:27
...og det virker fint hos mig

Hilsen Margit

Man kan hvad man skal

0
0
Svar på denne tråd

også fint...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 10:30

Jeg har samme, og det virker som det skal

Har du husket at betale din regning?

Rikke og sparky

Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden

Sparky søger en passer et par gange i ugen, skriv hvis du er interesseret. (herningområdet)

Tøj til høje kvinder - Your Highnes

0
0
Svar på denne tråd

mit drillede...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 10:32
i går. Så tog jeg sim-kortet ud og satte det i igen... Så duede den igen!! Prøv det.. Smiler.. Måske virker det også for dig?!
0
0
Svar på denne tråd

hvis jeg
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 10:40

havde glemt det plejer jeg da at få en sms om det? hvilket jeg ikke har.

Men det må vel lige blive undersøgt.

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

nu har
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 11:30

jeg prøvet at slukke og tænde, tage simkortet ud og i igen, og regningen er betalt. det har jeg også tjekket op på. Så er der vel ik andet for at ringe til telia. Men gad vide om det er pga. jeg har søgt ind hos telmore i stedet og bedt mit nummer blive flyttet dertil, men de har da endnu ikke accepteret det

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

gammel supporter
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 13:15
jeg er gammel supporter - godtnok hos tele2, men lidt tricks kan jeg da ;-)

Har du husket at stille den på "manuel valg af net"?
Det er vigtigt, da du, hvis du fx er ude at køre i et område hvor Telia ikke dækker, kan komme til at hoppe over på et andet net - og så kan du hverken bu eller bæ.

Det med at tage simkortet ud har ingen effekt - det der har haft gavnlig virkning er at have haft telefonen slukket. Når man tænder den, sender den nemlig oplysninger igen til den nærmeste mast. Det svarer lidt til at søge efter net.

Er det samme nummer du ikke kan ringe og skrive til? Har du prøvet at ringe til andre? Prøv at ringe til et gratis nummer (80nummer) for at se om det virker, eller et andet nummer.
Kan du modtage sms?
Er det flere numre du ikke kan sende sms til?

Tjek Telias hjemmeside - der kan jo godt være fejl på den mast der er nærmest dig.

Jeg assisterer gerne, så godt jeg kan.
0
0
Svar på denne tråd

fejlen fundet
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 13:34

De havde opsagt mit medlemsskab i nat, bare glemt at advare mig om det så nu står jeg altså uden tlf indtil jeg modtager mit nye simkort fra telmore i morgen. Øv hvor trælst.

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

Mærkelig fremgangsmåde ...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 13:45

... vil jeg mene

Jeg har godt nok ikke prøvet at have mobil hos Telia, men har flyttet fra andre til Telmore. Det jeg har flyttet fra, har virket ind til man satte SIM-kort i fra Telmore.

Nå Linda så skal du prøve at være uden mobil helt til i morgen .. .. ... det har du rigtig godt af at prøve.

Andre behøver ikke halshugge mig for den bemærkning, jeg tror sagtens Linda forstår joken

Mvh. Lisbeth

Svend 4 ever !!!!!

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 16:02

hehe... naaah helt uden mobil behøver man jo ik at være, kan jo låne en hvis det går helt galt. Gav jo lige kæresten besked om dette, så han ikke bekymrede sig over intet at høre

Men ellers tja så går det da helt fint

Men ja meget mærkelig fremgangsmåde, især når man jo var lovet en dato for nummerflytning osv.

Har også bestilt en ny mobil tlf hos dem. Vil være rart hvis man var så heldig begge ting kom i morgen men så heldig er jeg nok ikke. Men så behøvede jeg jo ikke ringe til telia IGEN for at bede dem låse min gamle mobil op. og den lange ventetid de har hos dem. PUHA

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

Typisk...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 19:17

Nu er jeg supporter i et telefirma... Og jeg synes at det er ret typisk Telia at give denne her flytningsdato med ret kort varsel således at kunderne står uden simkort... Hvorfor de gør det ved jeg ikke...

Lene :-)

!!! Nu med hest !!!

0
0
Svar på denne tråd

Aldrig haft
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 12:10

Jeg har også Telia Xpress og min tlf virker fint i dag.

Jeg har haft det abb. i ca. 3 år nu og jeg har aldrig haft problemer med det :-)

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

Hellere ramme rammen

end slet ikke at ramme

Haflinger Forum DK

0
0
Svar på denne tråd

telia...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 12:15

jeg har ingen problemer med forbindelse...eller telia i det hele taget..

SVEND 4 EVER!!!!!

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

ja som
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 12:30

skrevet er problemet fundet. Mit nr var opsagt hos telia, bare uden at give mig besked først.

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider