ja man siger en ulykke sjældent kommer alene...Og nu har jeg bare brug for at rase ud...
samt lidt gode råd forhåbenligt

Som såret på Lunas skulder netop er ved at hele har hun fået et hårdt og grumt muk angreb- som har resulteret i et par hævede bagben, samt sår- alt sammen så godt som fra den ene dag til den anden.
Så dr. dyr var derude i går og heldigvis svarer hun godt på behandlingen. men sårrevner er der endnu og bagbenene er stadig hævet.
Så trailertræningen med Torben Andersen i dag er blevet aflyst.
Dyrlægens diagnose er ingen udetid- grundet isen, men gerne i ridehus. Alt dette her er jo som sådan bare rigtig ærgelig, men hvad der sker.
Det store problem er at jeg har sagt op på mit nuværende opstaldningssted- og skal love for stemningen fra ejeren er vendt. Dette er så bare hvad det er, så længe mine heste bliver passet. Men nu er der sket det her med Luna og så er der ellers bare lukket for det varme vand (bl.a. kan det ikke lade sig gøre at jeg må bruge ridehuset til hjælp, selvom der ikke er andre) - så meget at dyrlægen var ved at komme op og skændes med ejeren af stedet.
Så nu er jeg bare desperat og vil have Luna væk idag. Problemet som det nok kan læses er at hendes bagben er små dårlige, der er is overalt og hun har de sidste 4 gange ikke villet gå op i trailer- derfor Torben andersen.
Hun er dog til at lokke op, så har overvejet en lastbil- men hvor skaffer man sådan een nu? samt en chauffør...
uhh det skinner vist tydeligt igennem at jeg er rasende og yderst frustreret... og desværre også meget skuffet samt opgivende...