|
|
| er det for tøset ?? |
| Forfatter:  |
Fiia |
| Dato:  |
23-01-2007 19:42 |
|
Nåå tøser og drenge . jeg vil bare lige spørge om det er for grimt eller for tøset at klæde mig dejlige sorte hoppe ud i lyserødt .. mange siger at det er for meget - meen jeg skiller mig jo bare ud og så for det andet ELSKEEER jeg selv lyserødt så jeg OGSÅ selv går i lyserødt . hiihi (: så vi er helt lyserøde .. men dem på gården er ved at vende sig til det, men så når der kommer nye mennesker til så glor de som om at jeg er åndsvag .. - jeg har det bare sådan, nogle har blådt, andre i sort og mit tema er bare lyserødt ;p og når jeg taler lyserødt så taler jeg om skridtæppe hovedtøj (dog har jeg fået det af søde sheila, hun syntes at det var en hadegave, men jeg elsker det ) :p osv .. hold lige lidt med mig ik , er det ikke okey eller er det for fimset ??? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville |
|
|
aldrig iklæde min hest noget som helst lyserødt. Det er jo ikke Miss Piggy
mvh PiaR quantum in me fuit
Grilltid - altid
Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lyserødt |
saffy |
23-01-2007 19:49 |
|
Nej...
Grib chancen når den viser sig. Én gang tabt er den måske tabt for altid. Sommerfold tilbydes 2007 i Sakskøbing. Skriv for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddsdasdasd |
|
|
Jeg kunne da godt finde på at købe lyserødt til datterens sorte lånepony. Det er også hendes ynglingsfarve, hun er 7 år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måske .. hehe |
Fiia |
23-01-2007 19:53 |
|
hvem ved  måske er hun min miss piggy 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hoppe... |
|
|
tja jeg bruger et lyserødt fleecedækken på min dejlige gråskimlede varmblodsvallak.. folk siger jeg er lidt ond ved ham.. men hey han er da så meget "mand" at han kan klare det *S* ville gerne have underlag og bandager/gamacher i lyserødt til ham.. men nu må vi se *S* så jeg synes bestemt ikke det er for meget, så længe man ikke selv er ked af det.. man skal jo stå ved sine valg *S* mvh mie
nu med Fadligt ox og Rixion kwpn!!! jeg har mine holdninger og er ikke bange for at sige dem højt, men forsøger at undgå at støde folk!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes ... |
|
|
Jeg synes det er sejt . ;P Hvorfor skal alle være så kedelige ?
Sindbjerg ridelejr , uge 27 , 2007 Skal du med ? Så skriv .. www.sindbjergridelejr.dk Smil til verden , & verden smiler til dig ! --------------------------------------------------- Det gør jeg ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nemliig |
Fiia |
23-01-2007 20:00 |
|
ja præcis, hvorfor skal man være ligesom alle andre? man bliver i hvert fald husket 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej med dig. |
|
|
Jeg synes det er flot.Selv bruger jeg cognag og orange til min skimmel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
Denise S |
23-01-2007 20:14 |
|
Jeg har en frieser der går med lyserød grime og underlag også skifter jeg engang imellem det hele ud med rødt. Så nej det syntes jeg ikk. Hilsen Denise
Why be sad of the time that had passed? Look forward and smile 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis hesten... |
Mette, (Roksi) |
23-01-2007 20:17 |
|
er ligeglad og du er glad for lyserødt, så køb dog alt hvad du kan i lyserødt. Hvad folk tænker?? - det er vel ligemeget, det er din hest. Nu ville jeg nok ikke iklæde min brune vallak i lyserødt, men gerne datterens sorte vallak( hun er 4 år).
Miniature plage sælges, se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sys os |
taiger |
23-01-2007 20:17 |
|
bare du ska klø på med din lyserød hehe... ku godt selv ha fundet på det dejligt a se noen friske farver og man skal jo ikk alle være ens.. så bliv ved med din lyserød smil..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| STJÆLE :D |
|
|
Hmm. Nu bruger jeg selv lyserøde til den springpony jeg passe. Til de stævner såå helt galt er det ikk!!!  Ville lige soge at farvem er COOL 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla-bla... |
Betty Boop |
23-01-2007 20:22 |
|
Hvis du vil ha´ lyserødt, så køb lyserødt.. Bare hesten er en hoppe! Jeg var også vild med lyserødt da jeg var 5-6 år og så igen da jeg var 16-17 år. Men hvor er alle billederne af denne Miss Piggy på din præsentation? Jeg er ligeglad med hvordan folk ser ud, jeg vil hellere se hesten *S* 
Når du møder en hund på din vej, skal du trække den i halen og tænke på mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyserødt |
|
|
Lyserødt holder, har alt i pink  Me like, tjek evt min ridehjelm og sadelunderlag på profilen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| årrrhhh |
Fiia |
23-01-2007 21:03 |
|
gi mig gi mig gi mig  helt sikkert, du er kanooon ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lyserødt.. |
Gitte & Tyran |
23-01-2007 21:05 |
|
jeg har en hingsteplag som skal ha lyserødt og camouflage udstyr mixet...  og han er bare så køhn..
MVH. Gitte og hypperne! rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Elsker den farve  Så syntes absolut du bare skal begynde at shoppe ind til hyppen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lyserød |
|
|
eller turkis hesten er da bedøvende ligeglad med hvad farve den får på. Så længe du kan li at se på det så er det jo fint 
Just do it ! DV/Oldenborger/Hannoveraner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubiii |
Fiia |
23-01-2007 21:24 |
|
i er for seje jer her inde .. en belønnet pris til jer alle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hov forresten.. |
Fiia |
23-01-2007 21:25 |
|
er der forresten nogle af jer jeg ser til hn træffet til august???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor ??? |
|
|
Hvor er det hnne af ? Og kan du fortælle lidt om det ? Har hørt en lille smule om det , men ikke meget .
Sindbjerg ridelejr , uge 27 , 2007 Skal du med ? Så skriv .. www.sindbjergridelejr.dk Smil til verden , & verden smiler til dig ! --------------------------------------------------- Det gør jeg ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| turen ... |
Fiia |
23-01-2007 22:08 |
|
jeg ved ikke rigtigt hvor det er henne endnu, jeg ved bare at det er min venindes, veninde dcer holder det  jeg ved at det er i august, vi skal sove i telte og det koster 250 .. og det er ink. mad osv, så det er ikk dyrt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Jeg er også helt vild med lyserødt. Alle skal også altid kommentere det lyserøde udstyr . Men jeg synes det er fedt, såå 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Hvad er der dog galt med lysserød... det er da højeste mode for drenge så hvorfor dog ikke heste ..alle jer der gør det i selv vil, selv om i skiller jer ud får sku TOP point herfra...  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyserødt er sejt. |
Elsker min ismule Katla |
23-01-2007 23:10 |
|
Er fuldstændig enig i dem som synes lyserød er TOP  Det er sgu da en fed farve.. Har da selv en lyserød grime til en af de føl jeg passer, men hun kan ikke passe den mere , så vi må snart ud og købe en ny.  Køb du bare alt det lyseødt du kan finde til din hest, andre kan da være ligeglade, de er bare for normale så. Det er fedt at være anderledes. Hvorfor dog ligne de andre? Lyserød får man opmærksom hed af 
Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyserødt er sejt. |
Elsker min ismule Katla |
23-01-2007 23:10 |
|
Er fuldstændig enig i dem som synes lyserød er TOP  Det er sgu da en fed farve.. Har da selv en lyserød grime til en af de føl jeg passer, men hun kan ikke passe den mere , så vi må snart ud og købe en ny.  Køb du bare alt det lyseødt du kan finde til din hest, andre kan da være ligeglade, de er bare for normale så. Det er fedt at være anderledes. Hvorfor dog ligne de andre? Lyserød får man opmærksomhed af 
Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|