|
|
| SNE.. godt og skidt |
| Forfatter:  |
yiip |
| Dato:  |
23-01-2007 10:29 |
|
ja, så fik vi også sne i odense... min første tanke var "WEEE" elsker sne... men så kom jeg i tanke om hvor besværligt alt ting er når der er sne... her tænker jeg især på transport... ihhh skal ind og shoppe lidt senere og er allerede øv ved tanken om at jeg skal ud og "skøjte" rundt på vejene... er der sne hvor du bor idag?
Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf  ................................... West highland white terrier...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er der da... |
|
|
.. og glat og koldt er det også. Men det regner i det mindste ikke, så jeg er glad!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg elsker sne... |
|
|
og ja, jeg ved det kan fører en masse problemer med sig, men generelt er jeg ret god til at se bort fra det. Den eneste gang jeg kan komme i tanke om hvor det virkelig gik mig på, var sidste år, da jeg arbejdede i kbh, og ALT offentligt gik ned pga sne. Der stod jeg i 2 stive timer og ventede på bussen... Der tænkte jeg godt nok på, at det ville være rart uden. Nåja..også tildels sidste i Herning, da vi kom udfra gallashowet og bilen var begravet.. Men det klarede vi faktisk med et smil. Elsker sne!!
Mvh. Tine Vil du til udlandet i et år og passe heste?! Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07 Kontakt mig for flere oplysninger Se mine billeder på: s118.photobucket.com/a...ky02_2007/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj |
|
|
Yes jeg bor i Bredballe ved Vejle her er osse en del sne... synes det er træls og bøvlet... skal nu til at skifte mine sommerdæk ud med vinterdæk ... ved godt det er lidt sent med dæk skifte... øv øv ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sne... |
|
|
I Frede er der også kommet en hel del..  Det ser godt ud med sne, men nøøøj hvor jeg dog hader det..Jeg tør ihvertfald ikke at ta bilen de næste par dage, og slet ikke op af vores vej..(Sidste år havnede jeg i en hæk, fordi det var så glat i svinget )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Elsker Sne... |
|
|
Weee elsker sne... Der er ikk noget bedre end sne har været så træt af alt det skide regnvejr... Var da oss lige nede og "lege" i min suki 4x4 i morges... Er et stort legebarn når der er sne... Hundene elsker det oss...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Der er skam stadig sne. Sidste år da vi kørte hjem fra herning skulle vilen os graves frem Godt der var blevet købt dækkener, dem sad vi pakket ind i hele vejen hjem 
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg syntes det er dejligt |
|
|
og det er sq skønt med noget frost i jorden så mine stakkels folde kan få lidt ro ... ja ok det er lidt glat men så kører man bare lide mere forsigtigt ... Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke sne i dag |
inesophie |
23-01-2007 13:05 |
|
 men sneen som faldt i går og i nat ligger som et pent hvidt teppe.Theador ved ikke om han synes det er pent 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er en af dem |
|
|
der har tudet MEST over at der skulle komme sne. HADER glatte veje, frosne biler, frosne vandtrug osv osv. Men... de sidste to dage har det været vidunderligt vejr! Lyst, klart, sol, sne og frost. Jeg har brugt meget mere tid ude sammen med æslerne end jeg plejer til daglig! Så intet er så skidt...
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst Hundelufter og æselkysser søges. Skriv besked  Kom forår, kom sol, kom sommer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sne... |
|
|
Ja jeg har det på samme måde. Arbejder i børnehave, og jeg har lavet en stor snemand samt kælket med ungerne. Det var s... skægt! Men hader også at køre i det glatte. Har heldigvis vinterdæk på, og kører fornuftigt.  Det der var mest irriterende i dag, var at ridebanen var frossen for første gang i denne vinter. Så det blev bare til en skridttur på min søde hoppe. Hilsen Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sne sne sne... |
|
|
Ja sne er smukt, hyggeligt og til tider ret sjovt i kombination med en bob slæde. Men er du gal hvor er det upraktisk! Vandet i stalden frøs jo selvfølgelig i nat, så nu er det i gang med spandene ØV. Ungerne slæber sne og sjap med ind og hesten har knolde under skoen osv osv... Men man kan alligevel ikke blive andet end i godt humør når man kan skridte en tur på sin nyindkøbte hest i det smukke snedækkede landskab og solen skinner fra en skyfri himmel.
Med venlig hilsen Winnie Opstaldning tilbydes i Brædstrup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er... |
Mette J |
23-01-2007 21:08 |
|
..ikke god til kulde, sjap, slud og sne. Forår og sommer er "mine" årstider 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sne ... |
NinaL |
23-01-2007 22:05 |
|
"SNE.. godt og skidt"? Godt - da min have nu er lige så pæn som alle andres! Skidt - da jeg skal køre langt hver dag - og at sne betyder kulde: Vandet fryser i alle udestående vandkar og vandslanger = besvær - og jeg fryser, når jeg skal forlade min kære brændeovn og centralvarmede hus. *s* Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Prøvede at ride på skovtur i dag, men der var sgu glat! Måtte skridte hele vejen og mine hænder frøs til is 
I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pænt og dejligt |
xtiny |
24-01-2007 00:17 |
|
Lyst, da jeg stod op. Øv- da jeg ikke var sikker på, at vejene var ryddet, så jeg kunne køre på knallert. Så i stedet for "Dagli´Brugsen" måtte jeg tage med busssen, på den tur, hvor den er allermest lang og køresygefremkaldende.  Men jeg fik handlet og hævet penge- og handlet mere. Og jeg var flere gange ved at stå på røv og albuer på Rema1000´s- tilsyneladende ryddede område. 
Mvh xtiny ---
Særtilbud: HN-Kalender 2007 for kun 100 kr pr stk + porto og forsendelse. Prof tryk på A3 Farvelaser Kyocera Mita. Indhent tilbud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|