Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor uheldig har man lov at være?!
Forfatter: 
Dato:  23-01-2007 09:19

Ja, bliver lige nødt til at komme ud med det her, for sys godt nok jeg er nordeuropa's mest uheldige pige lige for tiden..

Er lige startet på ny uddannelse, og det er jo i sig selv dejligt, men det betyder at jeg røg på sygehuset i lørdags m mavesmerter af den anden verden, som viste sig at være mavesår pga stress... Hmm.. Må KUN spise den medicin jeg har fået, intet smertestillende.. Okay, fair nok - Og dog...

For da jeg så cyklede hjem fra hesten igår aftes hvor det var mørkt, JA!! Havde lys på!!, blev jeg da self kørt ned, og idioten stoppede ikke en gang.. Så der ku jeg ligge i sne midt på asfalten.. Heldigvis kunne jeg - nok pga chokket - rejse mig og begive mig de 4 resterende km hjem.. Det havde jeg ikke kunne her til morgen av av... Uh, et par smertestillende ville være godt nu men NEJ!! Det må jeg jo ikke...

Tager dog lige et smut på skadestuen om lidt, for albuen føles godt nok da noget forkert.. Heldigvis er hoften som jeg også landede på forholdsvis okay..

Ja, sys virkelig jeg er uheldig, eller er det bare mig!?

MVH Tine og Markildegårdens First Class

- Det er de SMÅ ting der gør forskellen

Springundervisning tilbydes, se præs.

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan slå dig
Forfatter: 
Dato:  23-01-2007 09:22

men vil nøjes med at give dig et råd.

Få noget smertestillende, som går igennem måsen...det må man godt bruge. Samt det der man smører på huden.

Det er fordi at det smertestillende ikke har godt af at være i maven, at de siger det.

Dog fik jeg lov til at spise panodiler, da jeg virkelig havde nogle smerte kort tid efter (som ikke var maverelateret).

Men som sagt, du er laaangt bagud i forhold til, hvordan mit år var sidste år...som også startede med et mavesår.

Mvh. Tine

Vil du til udlandet i et år og passe heste?!

Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider