Synes istædet du skulle tage og prøve at komme i snak med ejerne af ponyen, i stædet for bare at gå bag deres ryg. Prøv at snakke med dem, se hvilke mennesker de egentlig er før du begynder at ville mælde dem for det ene og det andet.
Det kan være de har brug for hjælp med deres pony, evt hvis de kunne få en til at komme ud og tage sig af den dagli. Evt at de fik forelæst, at ponyens hove er i stor fare for at rådne, pga den store mængde møg, og at det er meget nemmere at holde rent hos ponyen, hvis de en dag tager og muger Alt ud, og så fjerner pære hver dag og strør nyt.
Nogen mennesker trænger bare til et spark i deres mås for at komme på det rigtige spor.
Min hund bliver fjernet imorgen, pga af min lillebrors hjemmepædagog, der mener at min hund bliver mishandlet, hvilket den ikke gør. Han har været halt 2 gange i den tid jeg har haft ham, udelukkende pga, at han havde været ude og løbe en lang tur hvor vi ikke vidste hvor han var og da han kom tilbage haltede han, og den anden gang er der en af vores naboer der ramte ham så han fik et stød ind på siden af kroppen. Det er han kommet sig over, og har ikke lidt nogen skade af den grund.
MEN men men, pædagogen mener at vi mishandler ham og har haft tæsket ham helt vild osv, hvilket vi aldrig kunne finde på.
Men hvad skal man gøre?? Min elskede hund bliver fjernet imorgen, og den pædagog havde ikke kontaktet mig for at snakke med mig om hvad der var sket med hunden, han havde bare konkluderet at vi jo må havde tæsket den nærmest til døde hver dag.
Så prøv lige at snakke med dem, før du bare begynder at ville anklage dem for dyremishandling...