|
|
| Dit job ? |
| Forfatter:  |
Nalleh |
| Dato:  |
20-01-2007 18:38 |
|
Hej alle. Hva arbejder i med ? Jeg er hjælpe pige hos en frisør. Bar sådan en som går og fejer osv. til jer som også er hjælpe pige hos en frisør. vil i ikke være sød og skrive hvad i laver nede hos frisøren . vasker hår. osv ?=
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej! |
|
|
Jeg er indtil d. 1 september 2007 salgsassistent i Lacoste forretningen i Kgs. Lyngby 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
jara23 ( Evita ) |
20-01-2007 19:13 |
|
jeg er førtidspensionist og arbejder frivilligt på et miniatureheste stutteri
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Er dyrepasserelev i en springstald i nordsjælland...
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr Jeg elsker ikke folk, fordi de er smukke" Jeg synes de er smukke, fordi jeg elsker dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
fru-schwerin |
20-01-2007 22:11 |
|
Arbejder i Pskykiatrien...(aalborg psyk.sygehus)
Venlig hilsen Helle Dejlig vallak billigt til salg 12.000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fra på mandag |
Annette1512 |
20-01-2007 22:13 |
|
Skal jeg igang med uddannelsen til automekaniker  Gør også rent ved siden af...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er sygeplejerske |
Tanja Aulbjerg |
20-01-2007 22:17 |
|
Jeg er sygeplejerske  jeg arbejder på et akut modtage afsnit, hvor vi får mange forskellige patientkategorier ind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intet arbejde. |
Zezepige |
20-01-2007 22:26 |
|
& Jeg gider ikke det med aviser. Nogle der kender nogle jobs til 13-årige? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er |
JannieL |
20-01-2007 22:45 |
|
uddannet indenfor kontor...har arb med marketing, politik (ansat i Folketinget i et par år), p.t. arbejder jeg med kundeservice, men arbejder som konsulent med marketing primært indenfor fotosessions mv. vh
Med Venlig Hilsen Basses´ mor - Jannie. Dejlig Frieser på ca. 8 mdr. - skal trænes til handikapridning www.tyrannimus.dk (ny hjemmeside)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Jeg er teknisk assistent og sidder og laver filer/programmer til en plasmamaskine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghhh |
Nanna uden Sebastian |
21-01-2007 00:08 |
|
jeg arbejder i en bager
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er lige |
|
|
nu ansat som servicekonsulent i et stort firma, men skifter til et job som projektleder pr 1. februar. Mvh Line
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Arbejde |
|
|
Jeg træner islandske heste i Nordsjælland. Blev uddannet C-træner i Oktober. Så det er jo herligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejde |
Isabellah |
21-01-2007 02:25 |
|
Jeq qår med aviser en qanq om uqen. Hjælper far med at qøre rent noqle qanqe i firmaet ' Herfølqe trailer & dæk service '. Oq ellers er det bar ponyen oq veninderne oq kæresten der skal passes ;bb Isabella'Jensen » Der var enqanq verden var let ' » Græd man . Blev det hele qodt iqen ' » Nu hjælper tårer intet ' alliqevel kommer de . » Man kan iik blive lille iqen ' kun drømme om det ? » At blive stor , qiver qlæde oq meqet smerte . » Intet vare eviqt ? - kun i eventyrene ! » Desværre :'|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg arbejder... |
|
|
Hejsa... Jeg laver træpersienner. Det er et meget spændende job, som ikke mange udfører. Ægte håndværk. Kram Persilla 
Welsh Mountain efterlyses Marco Født: 19.05-1996 Kassia Født: 22.05-1994
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er færdig |
|
|
som pædagog på fredag (forhåbentlig)og har fået et vikariat i en børnehave i viborg fra den 1 februar til den 1 juli
EN RIGTIG HEST ER EN FJORDHEST 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forskelligt |
|
|
Landbrug - rideterapeut og socialpædagog er noget af det jeg har papir på. Arbejder som støtte for en dreng med ADHD og Tourette.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhjej |
Nalleh |
21-01-2007 11:12 |
|
Spændene jobs  En 13 årig kan da lave meget. gå rundt og spørg i butikkerne om de mangler en hjælpe pige. freks. hos en frisør, i matas, et pizzaria , en pølsevogn. Man kan også tjene lidt penge på af fodre på rideskolen  Det sjovt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg kører som |
|
|
servicekonsulent for www.selecta.com i København og Amager
Freedom rides....on a Quarterhorse " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Landmand... |
fjordejer |
21-01-2007 12:17 |
|
Jeg er uddannet jordbrugsassistent og arbejder som fodermester i en svinestald 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj |
|
|
Arbejder inden for sundheds Sektoren ... har gjort det siden 2ooo...
www.123hjemmeside.dk/E...nC/6650441 Husk at NYDE livet før det er for Sent.!  Savner info om min gamle TRAVHEST LUTHER KING... han er desværre død i dag.. men har du haft med ham at gøre Så SKRIV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg er socialpædagog, og arbejder med børn med autisme og ADHD, med voksne i psykiatrien, og er under videreuddanelse til talepædagog.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Job... |
|
|
Jeg er uddannet pædagog, men har fundet ud af at det ikke er mig. Nu arbejder jeg i Movia (tidligere HUR) kundecenter, men vil MEGET gerne have et nyt job, så skulle nogle kende til et sted heslt omkring Roskilde som mangler en uuddannet kontorassistent 20 timer om ugen så sig endelig til..  Hilsen Benedicte
Så blev den ged vist barberet Medarbejdere til Roskilde Festivalens campingkontor søges. Tjek min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| inkon- |
CitaS |
21-01-2007 12:58 |
|
Er uddannet sygeplejerske men arbejder som sagsbehander for stomi- og inkontinenshjælpemidler - godt job
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er ansat |
Jon Larsen |
21-01-2007 14:42 |
|
som tekniker i et pilotanlæg hos novo i bagsværd. Har dog lige fået nyt job og skal være anlægs-supporter for et andet anlæg i Kalundborg.
MVH Jon Larsen, Far til englebarnet Tika,født d.18/3 2006, R.I.P Suzuki GSX-R 250 Fiat Punto 1,2 ELX Jossie og Chico = Foldboss og Foldbums
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er |
Tinamaria |
21-01-2007 20:05 |
|
selvstændig og arbejder primært med undervisning og konsulentbistand til private og firmaer. Herudover er jeg bredt uddannet terapeutisk, har eget forlag og nystartet stutteri. Tinamaria
Bedækning tilbydes af palominohingst. Se billeder på præsentationen. Hestebolig søges - se annoncen på Markedspladsen under ejendom ønskes til leje.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg arbejder i |
Ronjaven |
21-01-2007 22:47 |
|
Føtex 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejde |
|
|
Jeg er uddannet Negletekniker...men arbejder kun deltid ..hjemmefra med negle.. Jeg har rengøringsjob ved siden af ..fuld tid hos et firma i viborg der hedder Tom's Rengøring. Et rart sted at være, med mange goder til medarbejderne.OG fornuftig løn...  Jeg er godt tilfreds Arbejder aften så har HELE dagen til mine heste... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Spændende tråd.. Så kan man da få lidt ideer til, hvilke muligheder der er  Jeg er kontorelev med økonomi som specielle. Jeg er dog ikke sikker på, om jeg vil sidde med økonomi resten af livet, så jeg går nu og overvejer, hvad jeg vil, når jeg er færdig til august 2008. Mvh. Julie
--- Nu med Alexia af Vodagergård til låns!
*Dansk Oldenborg Avl*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| koordinator |
|
|
Jeg arbejder som koordinator på Danmarks go'morgen avis Nyhedsavisen. Mette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har et arbejde |
|
|
som laborant assistent (abselut ikke særlig ophidsende), derudover arbejder jeg i Tivoli når der er åbent, hvilket faktisk er ret skægt. OGså skal jeg helst være laborant, om 2½ års tid.
Mvh. Tine Vil du til udlandet i et år og passe heste?! Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07 Kontakt mig for flere oplysninger Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er i shipping |
|
|
hvor jeg indkøber bunkersoile til skibe pt. Mvh CAmilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min uddannelse |
Miss Dixie1 |
22-01-2007 16:02 |
|
Jeg ville ikke bruge min tidligere uddannelse, så jeg gik i gang med pædagogstudiet. Jeg bliver færdig som pædagog i juni 07.  Der ud over gør jeg rent i hverdagen om aftenen i 2 timer for en tdl. I weekenden gør jeg rent på et sygehus i 14 timer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fra grisepasser til berider |
|
|
Spændende at se hvad I andre HN´er laver!  Ja,jeg passer svin nu men er desværre lidt ked af det... Synes ikke det lykkedes mig skidegodt at blive så barsk så man kan holde ud at se på de sørgelige ting jeg ser hver dag... Selvfølgelig er der fede ting ved at være "grissepasser" såsom at hjælpe smågrise til verden og behandle syge grise og se de kommer sig! Men når jeg skal slå ihjel (aflive når håbet er ude) har jeg det herreskidt og er sekunder fra en tudetur-især de små har jeg det rigtig svært ved!  Men nu har jeg taget en kæmpe beslutning! Jeg efterlader min lille gård og min kæreste gennem 4 år for at tage berideruddannelsen! (starter forhåbentlig på grundforløb til august) Har arbejdet med heste fuldtid (+ en masse ekstra-timer -sådan er det jo i "hestebranchen"! ) i et par år + heste,heste,heste når jeg er fik fyraften fra andre job og jeg synes bare ikke at jeg vil andet. Jeg har prøvet alle andre muligheder uden succes så nu tager jeg tyren ved hornene og lever min store drøm ud! (Puha første gang jeg er kommet frem i offentligheden med det! ) Hilsen JP 
"Hestebil" købes! Jeg søger en bil der mindst må trække 1600 kg på krogen! Årgang fx 88" til 95" Mærke? St.car? Personbil? 4X4? Skriv/ring hvad du har 60159930
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ved |
Trine Søeberg |
22-01-2007 17:27 |
|
at læse til pædagog... har ca. 1 år tilbage, så er på vej ud i 2. løn nu her 1.2.07 - bliver et spændende og lærerigt ½ år..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejhej |
Nalleh |
22-01-2007 18:18 |
|
, Godt og høre om alle jeres jobs. Er der virkelig ingen som er frisør. eller hjælpepige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hallihallo |
|
|
Ja jeg er intensiv børnesygeplejerske og arbejder på landets største (og bedste  ) neonatalafdeling...
Pernille Medlem af foreningen for pylrede hestemødre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fritidsjob |
|
|
Jeg har et fritidsjob (7-15 timer om ugen) som bogopsætter. Det er ret ensformigt, men nu er det jo heller ikke noget jeg skal lave resten af mit liv, så det går nok 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Djurs (: |
Priinsessepultz |
22-01-2007 19:35 |
|
... er i djurs sommerland om sommeren (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
hej jeg arbejder på digels gården ridecenter i staldpersionalet. på ful tid. vh Ginger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg arbejder |
Sanne..... |
23-01-2007 08:47 |
|
som lærer, hvor jeg underviser unge mellem 18-25 år, som har brug for en ekstra chance for at tage deres 9.-10- klasse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Novobums |
|
|
Jeg arbejder som maskinoperatør på Novo Nordisk i Hillerød på 4. år men går snart på barsel, dejligt... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Computer nørd |
Carsten Nielsen |
23-01-2007 09:55 |
|
Ja som overskriften siger arbejder jeg med IT. Jeg laver Microsoft Office SharePoint Server løsninger samt andet der relatere sig til MS SharePoint. Står op kl 0430 og tager toget til kbh 0554 fra Odense. Typisk hjemme igen omkring kl 1830. Efter en lang stillesidende arbejdsdag er der ikke noget bedre end en god tur på hesten.
M.v.h. Carsten I Nielsen. "Det sværeste ved ridning, er at gøre det så let som muligt"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg går |
Ratster Zoo |
23-01-2007 09:56 |
|
påHG, som jeg skal bruge for at komme videre med min dyrepasser uddannelse
Ratster Zoo I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 26 af de 28 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sygeplejerske |
|
|
Jeg er sygeplejerske.
Kristina & Mademoiselle Brugt OS dressursadel, sort, 17" sælges. Ny Kentaur dressursadel, 17,5" sælges. Billder kan mailes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Indkøber |
Kikærten |
23-01-2007 10:59 |
|
Jeg er indkøber. Et drømmejob for mig. Har stor frihed i jobbet, planlægger selv og må bruge MANGE penge hver dag. Så shoppegenet bliver holdt nede i privatlivet.
*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg er så |
|
|
en af de der forhadte postbude , som faktisk gør hvad jeg kan for at alle er glade og tilfredse. Jeg cykler og elsker det. Knus Heidi 
Den lykkelige ejer af Oliver og Mirakie , de skønneste basser i verden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har pæren i orden... |
|
|
... jeg sælger lamper  og hvad der ellers hører med. Har min egen afd. i Idémøbler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
muligheden for at sidde på HN hele dagen, hvis det er det jeg vil, jeg sidder nemlig på kontor som advokatsekretær.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Under udd. |
|
|
til organist  Lige pt. på revalidering (deltid), men efter sommerferien håber jeg at blive optaget på heltid  Så er jeg den yngste nogensinde der tager den udd. (PO-H), hvilket ikke er svært... siden den er oprettet i sommers  Hilsen Lene
- Nu med Grisedyrene Ditlev og Prins!!
Bosat i Kloster, ridende på LORK
Søger altid Hunde- og Angora-uld - smid ikke din hunds uld ud!
Spinder de lækreste garner af Hundeuld, også på bestilling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Studerende.. |
Shaze |
23-01-2007 17:35 |
|
Det er fedt med så mange forskellige mennesker og jobs! Selv læser jeg litteraturvidenskab og passer malkekvæg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejde |
|
|
Jeg arbejder som indkøber og administrativ medarbejder i et forholdsvis nystartet venture-firma, der udvikler medical device produkter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arkitektfirma |
Tine85 |
23-01-2007 19:27 |
|
Jeg arbejder som tegner i et arkitektfirma 
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(") Næstformand for /"Kloge Åge'ernes Klub"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Windstrup |
23-01-2007 19:41 |
|
Jeg er Supervisor for Concessions i Palads Biografen, Nordisk Film.
OBS Parthest søges Gladsaxe / KBH OBS OBS Se annoncen på min præs. OBSOBS Chewiee fik nyt hjem 17/1-07 OBS
WWW.GRAESKEHUNDE.DK
"Dolly" som arbejder i et Palads
EPC uge 27-28"-29"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kdjflsejfi |
Gaia_1 |
23-01-2007 20:15 |
|
jeg læser lige i øjeblikket til dyrepasser, men stopper efter grundforløbet til sommer, da jeg ikke synes det er noget for mig alligevel. Vil finde en læreplads som veterinærsygeplejerske og starte på udd. hurtigst muligt. i min fritid arbejder jeg i (på?) Gasa Blomstercentrum Odense..
Venlig Hilsen Lindis <3 Paradico - bedste araber-pony nogensinde <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg er ansat som operatør på en fabrik ved Århus...
Hilsen Zuper Medlem af Discount Heste Og Pony Vanrøgternes Klub: DHPV.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg arbejder i Lilly i Ålborg  Smadder fedt job, selvom det bare er praktik..- som led i min uddannelse. Elsker at hjælpe søde konfi piger med at finde tøj Det er lige mig med alle de kjoler 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Faglært |
|
|
LandQ med hest som speciale, pt er jeg på en minkgård, men har nogle ide og andre græsgange så som lastbilcheuffør
*Stutteri Schelhase* - Der hvor fjordhesten kommer fra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Windstrup |
|
|
Hvad betyder dit job på dansk? Jeg er helt lost...  Lisbeth
Cocker spaniel tævehvalp købes April 2007 Helfarvet med hvide aftegn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er bogopsætter på det lokale bibliotek, og folkeskole elev nogle måneder endnu 
Pauline & Cæsar <3 Dressurponyen og springrytteren 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog.. |
|
|
Jeg går på HF .. Men arbejder deltid i netto to gange om ugen 
Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3' Jeg Er Ikke Selvcentreret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist.
^ Hvil I Fred (Prinsesse) Snowy<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejehj |
Nalleh |
24-01-2007 17:53 |
|
Der er godt nok mange forskellige jobs i har  Dit job. det betyder hva du arbejder med det kan man jo nærmest gætte sig til . 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg arbejder med |
Kiki |
24-01-2007 19:03 |
|
Læser jura på Københavns Universitet på 2. år og som studiejob er jeg lærervikar på en folkeskole i Vallensbæk. Er rigtig glad for begge dele.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arbejd arbejd ! |
ZLisaZ |
24-01-2007 19:18 |
|
Arbejder i hestestald hver dag. Samme sted som mine egne to står. Elsker mit arbejde ! Det giver som alle ved, ikke den første million, så udover at heste hele dagen ordner jeg parpire/regnskaber for mine forældre. Kald mig bare sekretær- benådet af dejlige forældre ! Jeg er hestenørd. Vil gerne begå mig i hesteverdenen i min fremtid, men tvivler på om jeg har den famøse rygrad af rustfri stål. Vi får se ! Forresten, Winstrup. Næste gang jeg ser dig kommer jeg sgu hen og siger hej  Mvh Lisa
Zahkir & Zadeek ___________________
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejd, abejd |
theluny |
24-01-2007 19:27 |
|
Jeg arbejder hver anden weekend på et avisdepot, jeg tæller aviser op til budene kl l*rt om natten og derefter triller jeg selv ud med aviser. Så er jeg afløser for kontoret der, hvilket er absolut sjovere og sidde og drikke kaffe. End at fryse rumpen af ude på en rute...så ja, jeg glæder mig bestemt til varmere vejr! - men er glad for det, det er rigtig hyggeligt og gå og tulre rundt om natten og snakke med de forskellige bude. Så har jeg et til job hos DSB, systemet gik ned her i på et tidspunkt, det betyder der pludselig er en masse uddannelseskort der skal tastes ind i systemet. Så det sidder jeg og laver i hverdagene efter skole, indtil videre er det heldigvis så frit jeg har lov til at meddele min chef at jeg kommer der og der. Skal dog bare op på 36 timer pr. månede... Det job er jeg også rigtig glad for, syntes alle folk har været utrolig flinke ved mig...selvom jeg lidt er 'dum i arbejde' hehe. Men der er plads til en masse fis og ballade på arbejdet, uden at folk mister seriøsiteten eller dalre rundt og laver ingenting. Joeh så går jeg på HHX-18 ugers kursus...
~ hesteløs ~ Men med 2 tykke misse madorgler: Benzer & Chloe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Tuller_muzz |
24-01-2007 20:36 |
|
Er landbrugselev på Blue Hors...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej hej |
Nalleh |
27-01-2007 20:42 |
|
Hold da op en masse jobs  hvorfor er der ingen som er frisører eller er hjælpe pige hos en 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg arbejder |
MajaL |
27-01-2007 21:55 |
|
som redder-elev hos falck i odense. Og skulle gerne være udlært niveau 1 redder den 30 juni 2009 
Hilsen Maja
~//Et flyvende rygte har aldrig besvær med at finde en landingsplads//~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit job.. |
|
|
Jeg er pædagog i en helt alm. vuggestue i Tåstrup - jeg er indimellem også at finde på ungdomspsykiatrisk afdeling på Fjorden (i Roskilde), som pædagog-vikar. Og faktisk læser jeg også en kandidatgrad på DPU, som gerne skulle være afsluttet i efteråret 2008... Til den tid kan jeg så kalde mig Cand.Pæd.  Lisbeth
Cocker spaniel tævehvalp købes April 2007 Helfarvet med hvide aftegn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hey... Har lige læst om alle de forskellige jobs, og tror, at jeg pt er den eneste, i denne tråd indtil videre, som arbejder indenfor fængselsvæsnet... Et meget spændende job...
Hej fra Anette... Efterlyses....: Ophelia, sort DV hoppe.. Se tidl. indlæg under efterlysning...:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bageri |
Elsebeth |
28-01-2007 13:46 |
|
Jeg arbejder som salgsleder for vores bageri der har 7 forretninger. Lidt af en udfordring, da vi bor i Ecuador  Hvis der i øvrigt er nogle der ligger inde med en god opskrift på grovfranskbrød f.eks. med græskarkærner eller lign. tager jeg imod med kyshånd 
Med venlig hilsen, Elsebeth Her bor mine heste  www.la-caballeriza.com Que pronto nos hacemos viejos....y que tarde inteligentes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cater - køkken |
|
|
Jeg arbejder i køkken på en (kost) skole her i Århus. Lige nu er jeg under uddannelse til cater, men jeg er færdiguddannet "lige om lidt". I december bestod jeg nemlig min svendeprøve (med ros), og min læretid slutter den 30. marts. Endnu ved jeg ikke, hvad der sker, når jeg er færdig, men der er en del jobs at få for sådan en som mig, så der dukker nok noget op!  Marianne
Gud sidder i himlen og ler af os mennesker fordi vi ikke tror på ham Jostein Gaarder "Kabalemysteriet"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| job... |
|
|
Jeg blev færdig på sygeplejestudiet i torsdags (d. 25/1-07) og starter på torsdag (d.1/2-07) på Neurokirurgisk adf. på Rigshospitalet. Maiken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| IT igen... |
SusanneOP |
28-01-2007 18:25 |
|
Jeg arbejder som servicekonsulent i et stort dansk it-firma. Rigtig godt job. Hilsen Susanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejehj |
Nalleh |
28-01-2007 21:04 |
|
Hold da op hvor er der mange jobs  Hva laver du så inde for fængslet ? Zenta2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endelig Salgsleder |
|
|
Jeg er Salgsleder i Føtex. Jeg er udd. Dansk Supermarked og er meget glad for mit job... Det er så fedt. Ikke 2 dage er ens.. !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke mange institutions mennesker |
Dina1985 |
28-01-2007 23:28 |
|
Jeg arbejder i børnehave - uddannet pædagogmedhjælper marts 2005. Jeg har noget tid til overs så Mangler du en børnepasser til rimlige penge i dine aftentimer, weekende dage eller afhentning fra institution og bor i nærheden af Bjæverskov, Borup, lille skensved så skriv en besked og lad os snakke om det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Job... |
|
|
Jeg er udd. SSH og arbejder som nattevagt 
Mvh Gitte og Den Lille Grå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaa |
|
|
hmmm jeg har arbejdet inden for fængselsvæsnet i horsens. men arbejder nu med udadagerende autister. vi er egentlig plejefamilie men venter pt. på at kommunerne kontakter os med et evt barn.
livet starter voldsomt- og ender sørgeligt det er det imellem der tæller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej nallen |
|
|
du spørger hvad hun er inden for fængslet tjaaa mon ikke hun er ansat, og da hun bor i Nyborg tjaaa hvad fængsel mon det så er?? 
livet starter voldsomt- og ender sørgeligt det er det imellem der tæller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heste... |
|
|
har lige fået job på island for Polar hestar, rejser på fredag! jaaah! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Job? ... |
NinaL |
31-01-2007 01:57 |
|
Tjener vel omkring 350.000 pr år på mit officielle arbejde - og knapt 30.000 ved siden af ... Det er ikke meget - men det holder brødet på bordet. Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| procesteknolog |
|
|
Uddannet procesteknolog med procesteknik som speciale... Arbejder som vandtekniker hos Novo. Arbejdet indebærer at jeg supporterer fabrikkens vandanlæg -> At det kører som det skal, samt sørger for vedligehold og fejlsøgning ved problemer. Udtagning af prøver der viser vandkvaliteten gør jeg også. Når jeg ved mere om anlægget skal jeg desuden være med til optimering. Derudover er der papirarbejde: Vandet skal "frigives" så produktionen kan sende produktet på markedet, dette indebærer batchrapporter, datarapporter, halvårsrapporter osv. skal udarbejdes og godkendes i samarbejde med kvalitetsafdelingen. Hvis der har været uforudsete hændelser eller overskridelser på parametrene i vandanlægget skal der udarbejdes afvigelser. Både et skrivebordsarbejde, men også en del "roden i suppen"  Inden da har jeg med samme uddannelse arbejdet som produktserviceassistent i aroma afdelingen hos Danisco, samt som gæringstekniker i et pilot plant hos Novo... Alt i alt en uddannelse der kan anbefales da den spænder utrolig bredt og heldigvis kun er en kort videregående 
Kærlig hilsen Ann-Rikka  Termin d. 28/6-2007. Skal giftes d. 29. september 2007. Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P. Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|