|
|
| De står inde,gør de |
|
|
De kære heste og det er selvvalgt. Nej hvor er de trætte af regnen.  De blev,som sædvanelig,lukket ud kl.07.30.De har kun lige været ude og vende inden de skyndte sig ind igen. Og her står de så og "lumrer" og venter på tørvejr. Jeg har kigget til dem nogle gange og bliver mødt af en dyb brummen fra Ronaldo. Så utilfreds,det er han.
Annette KINGSTON springsadel,17 tommer,bred bom, sælges-billeder på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, jeg kender det |
|
|
mine står også inde lige nu. Det regner altså for meget. Men min fjolle bolle han var sur og utilfreds, mens fuldbloden synes det var rent hygge. Men ud skal de bare lidt senere i dag. De har jo lovet tørvejr. Det er første gang i jeg ved ikke hvor længe at mine har stået inde så længe. Men de har ikke nogen våddragter så de må pænt vente til tørvejr. Vh Lone
Se ting jeg har til salg. NYT!!! Bl.a. helt nye kattehalsbånd!!(eller til lille hund)og nyt børnetøj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Det gør mine også - det her møgvejr slår snart alle triste rekorder  Mine kommer en tur ind og løbe i ridehuset senere på dagen, så de kan krudte lidt af. De gider alligevel ikke løbe rundt og lege på folden i øsregnvejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige lukket ud |
|
|
Her på Midtsjælland er det ikke styrtende regn og ingen vind, så de er lukket ud for 20 min. siden - og de kommer først ind igen kl. 15 De går stille og roligt og spiser græs, og de så ikke ud til at være kede af at komme ud... PS om 15 min. sætter jeg tænderne i nybagte boller Tror det skal være en fise-hygge lørdag i dag!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min han ryger bare ud |
|
|
min haflinger ruger bare ud han har jo også et dækken på... men han synes ikke det er sjovt for de andre står jo bare inde i løsdriftenog der tør han ikke og gå ind så han tulrer bare lidt rundt det lille npus men han kommer ind engang lige efter middag
Der er nu intet som en Haflinger regndækken str 135 købes max 300 kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Baloo er ude... |
|
|
... men jeg tror at jeg tager ud til stalden en times tid før de normalt kommer ind, giver ham et fleecedækken på så han kan tørre hurtigere og vasker hans ben. Og så leger jeg lidt klikkertræning med ham inde i stalden så han kan blive venner med vandslangen - han SKAL jo have skyllet mudderet af benene, og jeg gider ikke blive ved med spand og børste. Det er også bedre med slangen, så risikerer jeg ikke at jord og smågrus måske bliver siddende og kradser hul mens jeg strigler det af. Så han MÅ lære det - men på en måde så han ikke betragter det som et attentatforsøg - det lille pus. Jeg tvivler på at nogen af os har lyst til en ridetur i dag - banen kræver nok også snorkel og maske for at benyttes (måske - den plejer faktisk at vær ret god efter regn, men jeg tvivler på at den kan klare dette)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine er ude... |
|
|
Mine to er ude, selvom det har regnet hele dagen.. de er ude hver eneste dag, og det skal virkelig været dårligt vejr, før de bliver inde.. Nu har jeg så også to heste, der ikke kan klare at stå inde en hel dag.. de vil bare smadre deres bokse i forsøget på at komme ud. 
MONICA & ROSSO nu også med Sussi Solskin {> Boks udlejes i Odense NV. Pris 730 kr. inkl. halm. Skriv gerne for mere info..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BUm bum... |
|
|
Plethesten har lige fået et suuuperfint nyt regndækken, så hun står selvfølgelig ude og hygger sig sammen med Tulle - i regnen. Hvis de bliver trætte af det, kan de bare gå ind..men det gør de somend ikke. De to store DV'er nede i stalden, var godt tossede her til formiddag. For dem, betyder synet af mig; VI SKAL UUUD! Men det pissede bare ned, og de går ikke med dækner...så de fik lov til at stå inde her til morgen. Men da her før middag, var de så sure på mig, at de røg ud alligevel. Vil vædde på, at de står ved leddet ligenu og kalder for at komme ind - så kan de lære det, kan de De bliver lige ude et par timer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hestene |
|
|
Har lige været ude at vende et par gange og så ind igen. Min fold er drænet-men ude midt på er der en sø på omkring 3x3 m. Så hvis det ikke snart stopper,det regn,ender jeg med at have søheste istedet for rideheste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ude iført |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
20-01-2007 13:17 |
|
Regndække over hans normale dækken. Dulle er målepind, når hun går i læskuret ( som æder heste)så kommer de ind. Under alle omstændigheder kommer de ind inden jeg skal smile til lokalbefolkningen 
. Woulden´t pixx on you if you were on fire.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Mine går i løsdrift og de var lige inde og vende for at få deres mad da jeg kom fra arbejde i formiddags, men lige så snart krybberne var tomme, stod de igen med måsen imod vinden udenfor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja mine står inde nu |
|
|
Vi har lige været ude at ride (-ridehus) Og bagefter lukkede vi dem på ridebanen. Så nu står de og tørrer, tygger og hygger  Hvis vinden løjrer af senere, bliver de lukket på fold.
Mvh Charlotte, der skriver sin mening, men accepterer folk tager deres egen beslutning, så har jeg ikke trådt nogen over tæerne vel?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine hygger også inde |
|
|
jeg må indrømme at jeg fik ondt af hestene da jeg kom ud imorges for at lukke dem ud. jeg bestemte mig også for at de kunne få lov til at komme ind i ridehallen og løbe lidt rundt istedet for. De plejer ellers at komme ud hver morgen, og de får lov til at gå ude indtil sidst på eftermiddagen. men der var alligevel ingen sjov i at lukke dem ud når der er sådan et vejr , og så stiller de sig alligevel i læ, fordi det regner, der er koldt og markerne er fyldt med mudder og vand. Så vores heste står også indenfor og hygger sig (: - i tørvejr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det gør mine |
|
|
også. Ja måske er jeg et pjok på deres vegne - men halvdelen af folden er oversvømmet og det har i den grad høvlet ned og lige nu stormer det temmeligt kraftigt. Så nej, de kommer ikke ud idag. Så vi må tage en pusledag i stalden. Jeg har ikke regndækken til den lille nye og forleden stod hun og frøs. Tror altså kombinationen af regn og blæst er meget værre for dem end en frostklar dag.
Er du en rutineret rytter, som er frisk på at ride en smuk livlig fjordhoppe et par gange om ugen, så skriv til mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Inde... |
|
|
Min hest kommer ikke ud når det regner, og det er ikke fordi jeg ikke tror at han kan svømme , men han har døjet rigtig meget med muk, så det vil jeg helst undgå at han får igen. Så snart vi er ude over det der mudderhalløj, så ryger han også ud i alt slags vejr. Hilsen Benedicte
Så blev den ged vist barberet Medarbejdere til Roskilde Festivalens campingkontor søges. Tjek min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Vores er alle ude og har været det siden kl 9, og de kommer først ind kl 15. Sådan er det hos os - de er faktisk ude uanset hvad vejret byder på. De har alle dækkener på, og får dem skiftet når de kommer ind. Så det er bare så med vanten og sydvesten, og ud i det "dejlige" vejr 
Vink fra Fru Melgaard & Winning Pleasure - et team som ikke er til at slå ud Part til 8-årig vallak i Lille Skensved søges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit bedste |
|
|
gæt er at Monty står og småfiser i Rollos boks og skider i hans krybbe mens han kigger ud på vejret. Det er i hvert fald nogenlunde sådan bulletinerne lyder fra Pia  Luksuskrikke! Men jeg ved fra tidligere at han altså ikke ligefrem står og trækker ved leddet hvis han står konventionelt opstaldet og bliver strittet ud i regnen. Ka man ikke komme ind ka man lisså godt se om der er noget græs eller noget andet at æde jo  Nej - Monty krymper ikke i regnvejr 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rettelse |
|
|
Søen på min drænede fold er 10 x 14 m- og der har lige været en brun og en rød søhest i 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores er ude |
|
|
Vores kom ud 10.50 og kommer ind ved 16 tiden. De har alle dækkener på og skal ud uanset vejret.
Skøn shetlandshoppe søger godt blivende hjem hvor hun kan gå i løsdrift med andre heste/ponyer. Salg eller udlån. Kun til rette sted. Opstaldning søges i Næstved. Se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig ude... |
Samson1995 |
20-01-2007 15:35 |
|
Hey... Mine 2 - belgier og Dv'er - er ude og har været det siden kl. 8.00.. De har begge dækkener på og har adgang til løsdrift...så de klare den fint ude... Mine heste skal ud hver dag... Mvh Trine
En rigtig hest....er en BELGIER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De var ude |
Lilar |
20-01-2007 20:51 |
|
fra kl 9.30 til ca. 16.45 - de lignede allesammen druknede mus da de kom ind. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|