Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"opskrift på fed hund"
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 22:36

jeg har en boxer som mangler en del fedt...er der noget godt olie eller andet jeg kan bruge til en opfedning evt det til mine heste(olie)???

Han er kommet i hundegård med STORT isoleret hundehus, så han kan gå ind i varmen har brug for lidt extra...guf? vi vil gerne beholde det foder han har, så vi bare skal suplere med noget?

hvad bruger i...

Hilsen VaN fArRe.

Vulapyk SKAL ikke forståes

" Dong Dong koster gratis, et godt tilbehør evt, deller og brun sovs"

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 22:40

Havregrød med en klat majs-olie i. Det hjælper... + det holder maven fin igang :D

En hest er nu engang en hest

Ligemeget hvor god den er..

0
0
Svar på denne tråd

super..
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 22:45

er det nok??? han har godt nok havre stykker i sit fuldfoder..jaa han spiser ALT så det vil glæde ham, at han må få noget af mit morgenmad...jeg kan bare lave extra. 1000 tak

Hilsen VaN fArRe.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 23:04

Var så lidt, glad for at kunne hjælpe..

Ps. det kan også bruges til ældre hunde, som er ved at midste sulet :)

En hest er nu engang en hest

Ligemeget hvor god den er..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 23:26
har den fået ormekur...

0
0
Svar på denne tråd

ok super
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 23:29
min lille jack russel er 12 år og han har sine ture med IKKE vil spise op?? så de får til morgenmad vær en skål tror de vil kunne lide det.tak.

Hilsen VaN fArRe.

0
0
Svar på denne tråd

jaa...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 23:35

men hvad mener du...det er et stykke tid siden...måske år siden? han har lige været ALT igennem...

boxern har hjerte problemer...hul eller forsnævring i den store blodåre...får hjertemedecin...og her har vægttabet også lidt at sige...men det svinger i vægt... ikke så godt.

Hilsen VaN fArRe.

0
0
Svar på denne tråd

labrador
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 09:32

Ja vores opskrift var at kasterere hunden, da den ikke kunne finde ud af at blive hjemme.

Den tog rask væk 10 kg på.. som bare sidder fast, lige meget hvad vi gør

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

0
0
Svar på denne tråd

Du skal
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 10:31

starte med at købe et højenergi-foder af god kvalitet til den. Dernæst kan du kræse for den ved at putte sovs på foderet; dels for at få den til at spise sin ration men også for at give den ekstra fedt.

Bland evt. foderet op med tun i olie.

Desuden kan man købe nogle specielle plader hundemad, som man bruger blandt andet til slædehunde. Det er dyrt, men effektivt. Jeg mener at det er Henne Pet Food der forhandler det, men jeg kan desværre ikke lige huske navnet. Det er mange år siden jeg brugte det.

Desuden bør du naturligvis se på årsagen til at han er tynd. Mangler han bare fedt, forbrænder han det fordi han er aktiv eller kan han simpelthen ikke optage sit foder optimalt fordi han eksempelvis er stresset. Er hunden stresset kan du kaste alt det foder i den, du vil men det har ingen effekt.

Personligt ville jeg ikke holde hund i hundegård netop fordi mange hundegårdshunde er stressede og en boxer er med sin korte pels ikke lige den mest egnede hundegårdshund her om vinteren - isoleret hus eller ej.

Twiggy bortgives m. særlige betingelser. HMS-projekt. Kun henvendelse fra voksne.
Malinois-tæve på 5 mdr. sælges til absolut godt hjem. DKK. Passet med alt.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Ind i huset...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 14:18

hvor der er stuetemperatur, det er jo en korthårsrace du har og kør ham langsomt over på et hvalpefoder af prima kvalitet fra dyrlægen...

Så skal han nok komme sig...

Mvh

Malou

0
0
Svar på denne tråd

Det stinker, men
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 18:04

Fedttilskud: Torske-levertran er mums for hunde - 3-4 spisesefulde dagligt enten over deres alm foder eller rørt i lidt kogte ris, havregrød eller brød.

Brugte det til min gamle boxer, Carla, der var lidt kræsen og derfor nemt blev mager. Foruden at fylde mere ud, fik hun den flotteste silkeblank pels.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider